Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 december 2015, 19:57   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard Servië vat onderhandelingen voor toetreding tot Europese Unie aan

Bron

Detail tekst:

Citaat:
De Europese ministers van Buitenlandse Zaken hebben het startschot gegeven voor de toetredingsonderhandelingen met Servië. Als opsteker voor de normalisering van de diplomatieke relaties tussen Servië en Kosovo zijn de eerste twee van 35 onderhandelingshoofdstukken geopend.
Zoals ik al eerder schreef is dat de ware reden van de in scene gezette toestanden in hun land denk ik, zo snel mogelijk bij de EU infiltreren.

Citaat:
Toetredingsonderhandelingen nemen doorgaans jaren in beslag. Het is in ieder geval niet de bedoeling dat één van de vijf kandidaat-lidstaten nog deze legislatuur (die loopt tot 2019) bij de EU-club aansluit.
Mag ik daar eens hartelijk om lachen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2015, 21:29   #2
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.207
Standaard

Servië zou beter bij Rusland aansluiten. Wie zit er nu op de EU te wachten?
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2015, 10:21   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Servië zou beter bij Rusland aansluiten. Wie zit er nu op de EU te wachten?
Denkt u dat de Russen daar zitten op te wachten? I doubt it ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 december 2015 om 10:22.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2015, 14:08   #4
Stormram
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 september 2013
Locatie: 卐 Walhalla 卐
Berichten: 1.798
Standaard

Honderd keer liever de economische Tijger van de Balkan bij de EU dan gelijk welke halve bougnoullennatie. 1000 keer liever Orthodoxe Christenen die dezelfde viscerale haat koesteren jegens al wat naar islam ruikt, dan gelijk welke zandnegercultuur.

Servië is al eeuwen de bufferstaat tussen Europa en het Turks rapalje. Haar geografische sleutelpositie in de Dinarische Alpen is van onschatbare waarde dankzij de bloedhete zomers en ijzige winters. Serviërs moeten trouwens zowat het intelligentste, hardste en bovendien cultureel meest superieure volk zijn van Zuid-Oost Europa.

Dat lullo Franckenstein nog het lef heeft om ze ginder te gaan schofferen met "er is geen plaats voor u in België" (MAAR WEL VOOR HET GESPUIS UIT ANATOLIË) was de grootste strategische blunder in decennia. Dat gaat hem nog zuur opbreken. Enfin, tenminste wanneer hij ook daadwerkelijk 1 woord meent van het hetgeen hij zo verontwaardigd komt postuleren op het journaal ... Ik heb daar mijn ernstige twijfels over, want hij blaast warm, maar speelt ijskoud mee in het voordeel van de ondergang van West-Europa.

Fucking Francken en dat NVA-gespuis zijn het gevaarlijkste wat Vlaanderen ooit kon overkomen. Ofwel zijn ze gruwelijk incompetent en proberen ze hun gaffes op alle mogelijke manieren te camoufleren, ofwel werken ze actief mee aan de culturele genocide van hun eigen volk. Volgens mij is het een schizofrene combinatie van alles tezamen, wat meteen ook een typerend psychologisch profiel van Drakenburger-meester Bart l'Emmerdeur du Sciècle - d'Arrogantwerpen is ...
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2015, 19:44   #5
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

EU binnen dit en korte tijd verleden tijd.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be