Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 juni 2016, 11:15   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard Zaventem ligt niet in Brussel. Maar wie is geen krak in aardrijkskunde ?

Ik heb mijn buik vol van die belgicisten met hun geniepige boodschappen.

Bijvoorbeeld over de olievlek Brussel.

titel: Jo Lemaire en Johan Verminnen betuigen op Sint-Baafsplein eer aan terreurslachtoffers Brussel en Parijs
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2016...c-70bf7ff192f1

Citaat:
Gent -

Het Sint-Baafsplein wordt dit jaar een hommageplein. Het opvallendste hommageconcert is dat van Jo Lemaire en Johan Verminnen die onder de vlag van Je suis Paris/Ik ben Brussel de door terreuraanslagen gewonde steden zullen eren. “Laten we op 23 juli van Gent een beetje Parijs en Brussel maken”, zegt Verminnen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2016, 12:00   #2
LETSPANIC
Schepen
 
Geregistreerd: 11 mei 2009
Berichten: 469
Standaard

Bij ons, aan het Atomium, komen er, tijdens de spitsuren, om de minuut (60 seconden) een commercieel vliegtuig boven ons hoofd. Deze zijn of te wel: opstijgend of nederdalend. In ieder geval, goed voor 'luchtruilmhinder'.

Storend: ja en neen!!! -Men went wel aan de regelmaat. Alhoewel, als men er steeds op keer aan denkt, dat wij, (die 'vliegers' evengoed kunnen missen als vlooien en kakkerlakken) keer op keer worden ontwaakt, met de gedachten dat al dat stresserend gedoe, gedeeltelijk met ons 'belastinggeld gebeurt. Anders gesteld: wij betalen belastingen om het de gunstigden, meest bedeelden mogelijk te maken om 'vliegvakanties ' te benutten!!!!!

Boven het 'Boudewijn' stadium (dat wij , in de verte, door ons slaapkamervenster kunnen zien) vliegen er geregeld 'Hercules C30 transportvliegtuigen.

Deze zijn minder frequent, maar produceren veel meer decibels dan de anderen.

God schept de dag en, wij moeten er (koste wat kost) door!
__________________

De waarheid, niets dan mijn waarheid:
..............................Zo helpe mij God.
LETSPANIC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2016, 15:04   #3
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LETSPANIC Bekijk bericht
Bij ons, aan het Atomium, komen er, tijdens de spitsuren, om de minuut (60 seconden) een commercieel vliegtuig boven ons hoofd. Deze zijn of te wel: opstijgend of nederdalend. In ieder geval, goed voor 'luchtruilmhinder'.
...
Het vliegveld van Maastricht (dat ook wat hinder geeft voor wie daar aan de Vlaamse kant van de Maas woont) ligt in Nederland.
Als daar een aanslag gebeurt, dan gaat men niet de slachtoffers van Maasmechelen herdenken.

(en terzijde: ik ken daar iemand in jouw buurt, in die heeft daar niks, maar dan ook niks last van. Ik wil je zijn naam en adres geven, maar niet zijn telefoon. Die mens heeft ook recht op zijn privacy.
Hebdem ?)

(en terzijde: zullen we de ring rond Brussel ook maar sluiten, want jouw buren iets verder, die hebben daar lawaai- en stankhinder van.)


Brussels saus is tuurlijk wat anders .... hilarisch.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 2 juni 2016 om 15:05.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2016, 17:28   #4
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het vliegveld van Maastricht (dat ook wat hinder geeft voor wie daar aan de Vlaamse kant van de Maas woont) ligt in Nederland.
Als daar een aanslag gebeurt, dan gaat men niet de slachtoffers van Maasmechelen herdenken.

(en terzijde: ik ken daar iemand in jouw buurt, in die heeft daar niks, maar dan ook niks last van. Ik wil je zijn naam en adres geven, maar niet zijn telefoon. Die mens heeft ook recht op zijn privacy.
Hebdem ?)

(en terzijde: zullen we de ring rond Brussel ook maar sluiten, want jouw buren iets verder, die hebben daar lawaai- en stankhinder van.)


Brussels saus is tuurlijk wat anders .... hilarisch.

.
Ik zie ze ook vliegen, zo laag zelfs dat ze soms een ommetje maken om de kerktoren niet mee te pakken...(zonder zever!).
Opstijgen geeft een ietsje meer lawaai evenwel.
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2016, 11:55   #5
LETSPANIC
Schepen
 
Geregistreerd: 11 mei 2009
Berichten: 469
Standaard

Indien u het heeft over De ‘Lakenaar’ bij uitstek, weet dat hij en zijn familie mij sinds geboorte als buur hebben. Dit gezegd zijnde louter voor de Folklore.

Het is duidelijk dat, als men achter decibel beschermde deuren en vensters leeft, geen of nauw hinder ondervind, zowel afkomstig van vliegtuigen als de tweedagelijkse autostroom van pendelaars!

Ik zeg ook niet dat het permanent is: Wij ervaren het vanaf dat wij op ons terras van de zon genieten. Dus, voor alle duidelijkheid: Sporadisch, verplicht men er ons toe, tegelijkertijd naast de gezellige zon, geluidshinderlijke vliegtuigen te moeten dulden. Een om de minuut, gedurende uren!!! Soms opstijgende en soms neerdalende (landende) Om de minuut. . .
Enkele jaren terug, hadden wij ook last van een helikopter: klein maar luidruchtig. Wij vernamen slechts kortelings, dat het onze buurman was en dat hij het toestel inmiddels heeft van de hand gedaan.

Indien het vorige niet hellemaal met de waarheid strookt, dan zal ik waarschijnlijk mythomanisch geworden zijn ofwel een of andere geestelijke aandoening.
__________________

De waarheid, niets dan mijn waarheid:
..............................Zo helpe mij God.
LETSPANIC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2016, 12:08   #6
LETSPANIC
Schepen
 
Geregistreerd: 11 mei 2009
Berichten: 469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
Ik zie ze ook vliegen, zo laag zelfs dat ze soms een ommetje maken om de kerktoren niet mee te pakken...(zonder zever!).
Opstijgen geeft een ietsje meer lawaai evenwel.
Alles kan, momenteel maar, zou het niet eerder het koninklijk domein van Laken zijn dat U bedoelt. Ik zit in de buurt van het 'Brugmann' Ziekenhuis en geloven of niet, van op ons terras kunnen wij de namen van de vliegtuigmaatschappijen lezen. Dit terzelfde tijd dat men van hun 'decibels' geniet.
LETSPANIC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2016, 21:40   #7
Pinda
Parlementsvoorzitter
 
Pinda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2011
Locatie: Amsterdam / Nederland
Berichten: 2.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik heb mijn buik vol van die belgicisten met hun geniepige boodschappen.
Is dat niet zo een beetje als Amsterdam Airport/ Schiphol, dat in de gemeente Haarlemmermeer ligt en dus officieel geen Amsterdam is.
Maar puur voor marketingtechnische redenen nou eenmaal zo wordt genoemd.

Wat voor naam had dan liever gezien, Flemish Airport Zaventem misschien?.


Jeff
__________________
Een Belgicist over Nederland.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Alles wat ik beweer over Nederland is correct.
Pinda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 06:59   #8
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinda Bekijk bericht
Is dat niet zo een beetje als Amsterdam Airport/ Schiphol, dat in de gemeente Haarlemmermeer ligt en dus officieel geen Amsterdam is.
Maar puur voor marketingtechnische redenen nou eenmaal zo wordt genoemd.

Wat voor naam had dan liever gezien, Flemish Airport Zaventem misschien?.


Jeff
In dit draadje gaat het enkel over enkele landgenoten die de accuraatheid niet hebben om de juiste aardrijkskundige en politieke adjectieven te gebruiken, omdat ze een verborgen politieke ondertoon toch zo graag ten toon spreiden.

In dit draadje gaat het niet over benamingen van vliegpleinen van over heel de wereld die niet aangeduid worden met de naam van een verder afgelegen stad, laat staan een stad uit een andere deelstaat.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 07:12   #9
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LETSPANIC Bekijk bericht
Bij ons, aan het Atomium, komen er, tijdens de spitsuren, om de minuut (60 seconden) een commercieel vliegtuig boven ons hoofd. Deze zijn of te wel: opstijgend of nederdalend. In ieder geval, goed voor 'luchtruilmhinder'.

Storend: ja en neen!!! -Men went wel aan de regelmaat. Alhoewel, als men er steeds op keer aan denkt, dat wij, (die 'vliegers' evengoed kunnen missen als vlooien en kakkerlakken) keer op keer worden ontwaakt, met de gedachten dat al dat stresserend gedoe, gedeeltelijk met ons 'belastinggeld gebeurt. Anders gesteld: wij betalen belastingen om het de gunstigden, meest bedeelden mogelijk te maken om 'vliegvakanties ' te benutten!!!!!

Boven het 'Boudewijn' stadium (dat wij , in de verte, door ons slaapkamervenster kunnen zien) vliegen er geregeld 'Hercules C30 transportvliegtuigen.

Deze zijn minder frequent, maar produceren veel meer decibels dan de anderen.

God schept de dag en, wij moeten er (koste wat kost) door!
De luchthaven ligt er langer dan dat u er woont.

Bij ons komen de F16 vliegtuigen tweemaal over als ze oefenen, dat is pas storend.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 07:13   #10
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
(en terzijde: ik ken daar iemand in jouw buurt, in die heeft daar niks, maar dan ook niks last van. Ik wil je zijn naam en adres geven, maar niet zijn telefoon.
.
Best dat je zijn telefoon niet geeft. De arme man zou niet meer kunnen bellen ocharmen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 07:32   #11
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
Ik zie ze ook vliegen, zo laag zelfs dat ze soms een ommetje maken om de kerktoren niet mee te pakken...(zonder zever!).
Opstijgen geeft een ietsje meer lawaai evenwel.
kuch
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  mannen_quotes-1.jpg‎
Bekeken: 215
Grootte:  45,2 KB
ID: 102899  

__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 19:30   #12
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
kuch
Je verwijt me dus bullshit te verkopen he Schoof....
Ik woon in een gemeente grenzend aan Zaventem en ong. 3-4 km vd landings-/opstijgbanen. Ik kan je verzekeren; afhankelijk vd wind komen die vliegtuigen bij landing pal over de kerktoren en sommige toestellen zie je letterlijk uitwijken ! Vooral die van maatschappijen die niet gewoon zijn op Zaventem te landen.
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 21:04   #13
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik heb mijn buik vol van die belgicisten met hun geniepige boodschappen.

Bijvoorbeeld over de olievlek Brussel.

titel: Jo Lemaire en Johan Verminnen betuigen op Sint-Baafsplein eer aan terreurslachtoffers Brussel en Parijs
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2016...c-70bf7ff192f1
Wat met Brussels floraliën? In Groot-Bijgaarden.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 09:28   #14
LETSPANIC
Schepen
 
Geregistreerd: 11 mei 2009
Berichten: 469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
De luchthaven ligt er langer dan dat u er woont.

Bij ons komen de F16 vliegtuigen tweemaal over als ze oefenen, dat is pas storend.
Waar duid dit eigenlijk op?

Het 'Heyzel voetbalstadium' eveneens, (later herdoopt als 'Boudewijn Stadium') het is echter tamelijk recent dat er naast voetbalmatchen ook muziekconcerten gegeven worden. Als het 'André Rieu' is, verloopt de 'happening' onopgemerkt.

Is het 'Johnny Halliday' of 'U2', dan moeten de dubbel beramingen dicht (niet dat we deze muziek niet graag horen maar wel omdat de kwaliteit er niet is).

In iedere geval is het, wegens al deze hinderhaarden ofwel allerlei vermijdelijke lawaai willens of niet dulden, ofwel met vensters en deuren dicht, zweten tot het kan niet meer!

Van 'F16' hebben we weinig of geen last, daartegenover: 'Hercules C130' maken geweldig veel lawaai en doorkruisen tamelijk langzaam het luchtruim?

Ik was 8, toen ik te voet naar Expo 58 ging.
__________________

De waarheid, niets dan mijn waarheid:
..............................Zo helpe mij God.
LETSPANIC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 12:00   #15
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
Je verwijt me dus bullshit te verkopen he Schoof....
Ik woon in een gemeente grenzend aan Zaventem en ong. 3-4 km vd landings-/opstijgbanen. Ik kan je verzekeren; afhankelijk vd wind komen die vliegtuigen bij landing pal over de kerktoren en sommige toestellen zie je letterlijk uitwijken ! Vooral die van maatschappijen die niet gewoon zijn op Zaventem te landen.
Ja ja, en als ze uitwijken net boven de kerktoren, dan komt een van hun vleugels zo laag dat ze schrammen maken op je velux-raam ...

ge moet zoveel niet naar die Groensels luisteren ...

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 5 juni 2016 om 12:00.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 12:40   #16
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja ja, en als ze uitwijken net boven de kerktoren, dan komt een van hun vleugels zo laag dat ze schrammen maken op je velux-raam ...

ge moet zoveel niet naar die Groensels luisteren ...

.
In WOII stegen de Duitsers met hun Messerschmit op vanaf het militaire vliegplein in Melsbroek; wat dacht je dat ze moeten doen hebben : de bovenste spits vd kerktoren eraf halen om er niet tegen te vliegen (en daar bestaan nog ergens foto's van). Moeilijk te geloven zeker ?
Jammer dat ik geen foto-, film- of smartphone camera heb want ik zou de moeite nemen om me eens te posteren waar je het goed kan zien hoe bv een jumbo bij de landing op Zaventem, wat extra gas geeft om wat uit te wijken.
En Groensels, neen dank u.
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 12:51   #17
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinda Bekijk bericht
Is dat niet zo een beetje als Amsterdam Airport/ Schiphol, dat in de gemeente Haarlemmermeer ligt en dus officieel geen Amsterdam is.
Maar puur voor marketingtechnische redenen nou eenmaal zo wordt genoemd.

Wat voor naam had dan liever gezien, Flemish Airport Zaventem misschien?.
Jeff
Wel doodeenvoudig Zaventem en niet "Brussels Airport" of "Brussel Nationaal".
Iedereen spreekt toch ook gewoon over Schiphol zonder dat aanhangsel "Amsterdam Airport".
Bij ons ligt het nog gevoeliger omdat met die Brusselse toevoeging Zaventem geassocieerd wordt met de francofonie.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 13:08   #18
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
Je verwijt me dus bullshit te verkopen he Schoof....
Ik woon in een gemeente grenzend aan Zaventem en ong. 3-4 km vd landings-/opstijgbanen. Ik kan je verzekeren; afhankelijk vd wind komen die vliegtuigen bij landing pal over de kerktoren en sommige toestellen zie je letterlijk uitwijken ! Vooral die van maatschappijen die niet gewoon zijn op Zaventem te landen.
Onder de aanvliegroute van welke baan woon jij? Want ik zou begot niet weten waar er ergens vliegtuigen moeten 'uitwijken voor een kerktoren'.

En welke maatschappijen zijn het 'niet gewoon op Zaventem te landen'?

Je beeldt je dingen in.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 13:18   #19
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
Jammer dat ik geen foto-, film- of smartphone camera heb want ik zou de moeite nemen om me eens te posteren waar je het goed kan zien hoe bv een jumbo bij de landing op Zaventem, wat extra gas geeft om wat uit te wijken.
Onzin. Die vliegtuigen geven helemaal geen 'gas bij'. Dat mag misschien voor jou zo klinken, maar da's het Doppler-effect, niks meer.

En aan je uitleg over de kerktoren met weggehaalde spits te lezen woon je dus in Steenokkerzeel, aanvliegroute 25R. Die kerk staat helemaal niet onder de huidige aanvliegroute, dat daar vliegtuigen voor zouden 'uitwijken' is dus je reinste onzin.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 15:22   #20
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Onzin. Die vliegtuigen geven helemaal geen 'gas bij'. Dat mag misschien voor jou zo klinken, maar da's het Doppler-effect, niks meer.

En aan je uitleg over de kerktoren met weggehaalde spits te lezen woon je dus in Steenokkerzeel, aanvliegroute 25R. Die kerk staat helemaal niet onder de huidige aanvliegroute, dat daar vliegtuigen voor zouden 'uitwijken' is dus je reinste onzin.
Onzin he ? "Vliegtuig slaat gat in dak"
http://www.nieuwsblad.be/cnt/g93dm2oq#
Ik woon niet in Steenokkerzeel, noch in Erps-Kwerps en de kerktoren waar ik het over had is die van Diegem, weet je wel, die die op een tiara lijkt.
Google maar ff "schade aan daken door vliegtuigen" - je vind er ook genoeg foto's van.
Case closed (maar geen bullshit).
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be