![]() |
Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1781 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit gedrag, het is uw keuze geen onderscheid te maken tussen begrippen als traditie en traditionele rolpatronen, waarmee u welbewust probeert de discussie te domineren, op een verkeerd spoor zet en u bovendien ook nog persoonlijk wordt, u verloor het debat, daar kunt u echt wel mee leven, toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1782 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 4 november 2020 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1783 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien, maar ook dat gaat er bij u niet zo goed in, is stellen wat bij anderen redelijk is of niet, uw persoonlijk oordeel, daarom wijs ik er op dat u alweer persoonlijk wordt. Maar dit soort kinderachtig gekissebis is niet de bedoeling van dit forum en ronduit vervelend voor mede forummers, u lijkt vooral het laatste woord te willen, wat ik u graag geeft! ![]() Nog een fijne dag verder! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1784 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor u ook een fijne dag gewenst. Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 4 november 2020 om 12:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1785 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil hier nogmaals herhalen dat die oer-kaloten die holebi's van alles in de weg willen leggen, dik en vet mijn kloten uithangen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1786 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2
![]() |
#1787 |
Minister
|
![]() |