Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 oktober 2020, 12:43   #6521
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik had ook kunnen zeggen 'met ballen aan hun lijf'. Maar dat zou sexistisch zijn.
Tegenwoordig met al dat transgenderism niet meer hoor. Als een vrouw tegenwoordig zegt "suck my dick" is dat niet noodzakelijk beeldspraak.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 12:53   #6522
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Nee.
Het staat er letterlijk en de inhoud spreekt boekdelen.

Mss is dit eerder iets voor u ?
Jongen toch, het is een link die via twitter verwijst naar de rioolkrant waar u uw info haalt.
Hier ik zal u nog eens helpen de juiste interpretatie is moeilijk voor u heb ik begrepen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Hier mijn goedgelovige vriend, eentje uit de beginjaren. Uw bron, je weet wel dat rioolkrantje: https://twitter.com/nytgraphics/stat...88235765444608
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 16 oktober 2020 om 12:56.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 12:57   #6523
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Jongen toch, het is een link die via twitter verwijst naar de rioolkrant waar u uw info haalt.
Hier ik zal u nog eens helpen de juiste interpretatie is moeilijk voor u heb ik begrepen.
Ja, en net zoals bij dobbelen kan je soms een 6 gooien.

9 % =! 0 %
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 12:58   #6524
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
De Democraten zijn vooral bezig geweest met het op de man spelen i.p.v. op de bal, waarschijnlijk een gevolg van de frustratie van Hillary Clinton over haar verlies. En in plaats van dan een goede kandidaat naar voor te schuiven, sturen ze een dementerende, in opspraak geraakte man het veld in. Maar maak het jezelf vooral gemakkelijk: steek Hoomer en mij in het vakje van de rednecks en inbred hicks die op Trump stemmen i.p.v. het reilen en zeilen bij de Democraten kritisch tegen het licht te houden.
Hillary Clinton is NIET de democratische partij, zet u daar over.

En Joe Biden is geen 2de Barack Obama, dat zegt niemand, dat hij nu kandidaat is is een geweldig teken van bloedarmoede bij de democraten.

Maar Biden is wel een respectabele vent met manieren en ervaring.
Vergeleken met wat nu bananen zit te pellen in the Oval Office, is dat een hele vooruitgang en verbetering moest hij POTUS nr. 46 worden.
En de meeste amerikanen zien dat ook wel in denk ik.

Laatst gewijzigd door parcifal : 16 oktober 2020 om 13:00.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 13:02   #6525
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Hillary Clinton is NIET de democratische partij, zet u daar over.

En Joe Biden is geen 2de Barack Obama, dat zegt niemand, dat hij nu kandidaat is is een geweldig teken van bloedarmoede bij de democraten, maar Biden is wel een respectabele vent met manieren.
Vergeleken met wat nu bananen zit te pellen in the oval office, is dat een hele vooruitgang en verbetering.
Joe Biden zou een prachtig goede one term president zijn. En ik denk dat hij dat ook gaat worden.

Hij mist het charisma van zijn baas. Maar de man heeft een enorm talent om met mensen te verbinden, en mensen samen te brengen. Hij bouwt allianties.

Men kan zeggen: Biden is oud, hij is niet geschikt voor de job. Fout, Biden zal er voor zorgen dat mensen zoals Kamala Harris, Buttigieg, Booker en co zijn kabinet gaan bevolken. En dus dat Amerika deftig bestuurd zal worden. Hij gaat banden aanhalen met internationale leiders die Trump nu te kakken heeft gezet.

Dat is Biden.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 13:06   #6526
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ja, en net zoals bij dobbelen kan je soms een 6 gooien.

9 % =! 0 %
Waar kom jij nu weer met af?? ik heb nooit beweerd dat 9% gelijk is aan 0% kansen ik heb beweerd dat de poll redelijk fout was al dan niet opzettelijk.
Gaan we een beetje op de man spelen?
Gaan jullie jullie "haat Trumpsyndroom" nu een beetje doortrekken naar den Hoomer.
Ik vind het echt zielig jullie haat tegen een persoon enkel en alleen omdat het volgens jullie leiders zo hoort.
Een zielige bende lemmings.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 13:06   #6527
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Wel Hoomer, ik begin je meer en meer te waarderen.
Je wordt met de dag grappiger en grappiger.

ps: als ik het woordje 'grappig' mag gebruiken tenminste....
Het is misschien een rolletje dat hij tot de limiet aan het drijven is.
Ik hoop het voor hem.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 13:07   #6528
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Waar kom jij nu weer met af?? ik heb nooit beweerd dat 9% gelijk is aan 0% kansen ik heb beweerd dat de poll redelijk fout was al dan niet opzettelijk.
Gaan we een beetje op de man spelen?
Gaan jullie jullie "haat Trumpsyndroom" nu een beetje doortrekken naar den Hoomer.
Ik vind het echt zielig jullie haat tegen een persoon enkel en alleen omdat het volgens jullie leiders zo hoort.
Een zielige bende lemmings.
Eh ?

Waar haal je dat nu weer vandaan Hoomer ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 13:08   #6529
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Een heel sterke madam, Trump is er bekakt uitgekomen.

https://www.theguardian.com/us-news/...hall-moderator
Nog niet misschien.

De mevrouw met 't rode masker achter Trump, die telkens instemmend knikte wordt nu al volop ge-doxx-ed (beproefde tactiek van Dems/US-links), dat is haar op de tanden hebben.

Met de mainstream meegaan is niet controversieel of moedig, enkel maar 'n obsessie.
Dat is wat die blik verraadt.
Haat en obsessie, alsof 't 'n persoonlijke afrekening betreft.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 13:14   #6530
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Joe Biden zou een prachtig goede one term president zijn. En ik denk dat hij dat ook gaat worden.

Hij mist het charisma van zijn baas. Maar de man heeft een enorm talent om met mensen te verbinden, en mensen samen te brengen. Hij bouwt allianties.

Men kan zeggen: Biden is oud, hij is niet geschikt voor de job. Fout, Biden zal er voor zorgen dat mensen zoals Kamala Harris, Buttigieg, Booker en co zijn kabinet gaan bevolken. En dus dat Amerika deftig bestuurd zal worden. Hij gaat banden aanhalen met internationale leiders die Trump nu te kakken heeft gezet.

Dat is Biden.
Vandaar dat er op z'n rallies en/of town halls steevast 5 man en 'n paardenkop komen opdagen, dat hij uit 't vliegtuig stappend in de verte naar 'n leeg veld wuift, dat er welgeteld 1 persoon applaudisseert (wss Jill of 'n beveiligingsagent) als hij 't podium opkomt?
Omwille van z'n enorm talent om mensen te verbinden?

C'mon man!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 13:16   #6531
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Vandaar dat er op z'n rallies en/of town halls steevast 5 man en 'n paardenkop komen opdagen, dat hij uit 't vliegtuig stappend in de verte naar 'n leeg veld wuift, dat er welgeteld 1 persoon applaudisseert (wss Jill of 'n beveiligingsagent) als hij 't podium opkomt?
Omwille van z'n enorm talent om mensen te verbinden?

C'mon man!
Tja, als president ben je bezorgd om het welzijn van je burgers, en hoor je nu geen superspreader events te organiseren, zoals Trump dat doet.

Herman Cain, RIP, kan er over meespreken.



Niet veel later was hij dood door COVID.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 13:18   #6532
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

De NYT frontpage vandaag.

Niet goed voor een president die op TV schaamteloos staat te stoefen dat alles prima gaat.

parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 13:25   #6533
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Man jij bent ver heen, ik een fanatici, is nu iedereen die zich vragen stelt bij jullie ongebreidelde haat tegen de persoon (niet tegen het ambt) fanatiek. Nogmaals ik heb niets met Trump die man doet me niet warm of koud krijgen, ik zoek alleen waarom jullie zonder enige reden gewoon op bevel van hogerhand die man zo fanatiek haten. 't is al.

Waarom is het voor jullie de haters dus zo belangrijk dat Biden wint en Amerika zo meer en meer afglijd naar het communisme?
is dit pure onwil of lieg je gewoon graag ?
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 13:29   #6534
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Vandaar dat er op z'n rallies en/of town halls steevast 5 man en 'n paardenkop komen opdagen, dat hij uit 't vliegtuig stappend in de verte naar 'n leeg veld wuift, dat er welgeteld 1 persoon applaudisseert (wss Jill of 'n beveiligingsagent) als hij 't podium opkomt?
Omwille van z'n enorm talent om mensen te verbinden?

C'mon man!
politiekers met een fanclub, kan enkel ginder...ben benieuwd wat daar nog van gaat overblijven op 3 november, bij de busladingen ex-personeel van het witte huis waarschijnlijk niemand
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 13:30   #6535
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.528
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Joe Biden zou een prachtig goede one term president zijn. En ik denk dat hij dat ook gaat worden.

Hij mist het charisma van zijn baas. Maar de man heeft een enorm talent om met mensen te verbinden, en mensen samen te brengen. Hij bouwt allianties.

Men kan zeggen: Biden is oud, hij is niet geschikt voor de job. Fout, Biden zal er voor zorgen dat mensen zoals Kamala Harris, Buttigieg, Booker en co zijn kabinet gaan bevolken. En dus dat Amerika deftig bestuurd zal worden. Hij gaat banden aanhalen met internationale leiders die Trump nu te kakken heeft gezet.

Dat is Biden.
Europa zal weer in de plooi vallen en dat is bijzonder jammer voor het continent. De president zal ook niet meer rechtstreeks communiceren met het volk. Ook jammer. De Media zullen net het tegenovergestelde doen als met Trump en stommiteiten van Biden met de mantel der liefde en vergetelheid toedekken. De elite en het establishment zullen tevreden zijn. Ik zie oorlogshavik Clinton nog het Pentagon bevolken. De wereld zal niet beter af zijn. Behalve misschien op 1 domein en dat is aandacht voor het milieu. Climate Change is toch echt geen samenzweringstheorie.

Ik sta niet te wachten op dat Harris presidentschap. Dit is een coup 4 jaar in de maak ongeacht hoe het volk stemt aangezien het volk gemanipuleerd wordt.

Laatst gewijzigd door Bach : 16 oktober 2020 om 13:34.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 13:35   #6536
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Tja, als president ben je bezorgd om het welzijn van je burgers, en hoor je nu geen superspreader events te organiseren, zoals Trump dat doet.

Herman Cain, RIP, kan er over meespreken.



Niet veel later was hij dood door COVID.
Biden gaat vanuit z'n kelder president vqn 'n grootmacht spelen?


1 Geval van Covid, 1 van de vele duizenden die z'n rallies bijwoonden, meer dan 1 voorbeeld, waarvan niet eens zeker is waar & wanneer hij besmet werd, kon je niet vinden?


Biden mocht willen dat hij ook mar 1/10de op de been kon brengen bij z'n rallies.
Zelfs de opkomst van de car parade, waar je in je auto niet besmet kan geraken, was welgeteld 'n stuk of 10.
Boat parades heeft ie helemaal niet gehad.

De grote verzoener en mensen samenbrenger-kinderbepotelaar.
Deftige kerel, mijn voeten. Als ik kinderen had kwam die viespeuk toch niet bij hen in de buurt.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 13:37   #6537
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

noteer even:
Als Trump herkozen wordt, zal hij navolging van zijn idool Putin een derde termijn willen invoeren

Qanon,één van de supportersclubs van Trump

Laatst gewijzigd door edwinp : 16 oktober 2020 om 13:40.
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 13:38   #6538
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.528
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
noteer even:
Als Trump herkozen wordt, zal hij navolging van zijn idool Putin een derde termijn willen invoeren


Totaal gebrainwashed
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 13:38   #6539
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
De grote verzoener en mensen samenbrenger-kinderbepotelaar.
Deftige kerel, mijn voeten. Als ik kinderen had kwam die viespeuk toch niet bij hen in de buurt.
Wacht even, heeft Biden nu meer of minder beschuldigingen dan Trump aan zijn been voor sexueel wangedrag?

Op hoeveel staat de teller nu weer bij Trump? 26 toch? Eentje voor elke letter van het Alfabet, niet dat Trump weet wat dat is natuurlijk.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2020, 13:41   #6540
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht


Totaal gebrainwashed
Trump heeft daar al meerdere keren op gezinspeeld in zijn rallies.
Zijn totaal gebrainwaste fanclub juicht dan de pannen van het dak iedere keer.

"12 more years"

https://www.youtube.com/watch?v=nVD-...onioNewsSource


Laatst gewijzigd door parcifal : 16 oktober 2020 om 13:43.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be