Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 november 2020, 12:31   #7501
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Uw vraag kan evengoed andersom gesteld worden, waarom haten jullie Biden zo ?
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 12:31   #7502
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het is wel frappant dat in de grote steden de winkels etc beschermd werden door houten platen. Blijkbaar niet tegen Republikeinen en Trump gezinden want die hebben tot hier toe weinig of geen schade aangericht.

Maar wel in het voorruitzicht Trump zou gewonnen hebben. Dan zouden die terreurgroepen zoals BLM alles kapotgelagen, geplunderd en in vuur en vlam gezet hebben.
Sssst, dat mag je niet zeggen dat hebben ze niet graag.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 12:34   #7503
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Trump en zijn slinkende aanhang hanteerden dit weekend de term 'bananenrepubliek'. Maar ze vergeten natuurlijk wel dat de VS door de fratsen van Trump een bananenrepubliek is geworden: vriendjespolitiek, constant liegen en de eigen verwezenlijkingen overdrijven, egocentrisme, op voorhand al aankondigen dat hij de verkiezingen enkel zou verliezen door fraude en dit nu zonder enig bewijs blijven volhouden...

Als dit de politici van de toekomst zijn dan hou ik mijn hart vast want daar komt 200% zeker oorlog van.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 12:35   #7504
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Een beetje zoals jij doet als het artikels van op doorbraak zijn? Of wacht nee, daar schiet jij ook gewoon steevast op de boodschapper. Pot ketel met andere woorden. Nog maar eens. Maar goed, misschien eerst eens beginnen met duiden wat een artikel van Apache over DVL te maken heeft met de Amerikaanse president.

Het artikel van Apache ging over : “De Vlaamse kinderen van het Trumpisme”. Vandaar.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 12:37   #7505
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
Uw vraag kan evengoed andersom gesteld worden, waarom haten jullie Biden zo ?
Oei, wie haat Biden? Ik haat Biden net zo erg als ik Trump haat, niet dus. Maar ik kan er best inkomen dat er mensen tegen Biden zijn.
Je hebt het nog steeds niet door, ik heb geen interesse in wie president is, ik zou gewoon graag weten waarom mensen vrijwillig meegaan in die massahysterie tegen Trump, zelfs leerkrachten op de lagere school joegen hun leerlingen angst aan voor Trump.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 12:40   #7506
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ik ga hier welles nietes spelletje spelen met u, maar u heeft nog geen enkel antwoord kunnen geven. ...

En verder wil ik aan iemand zoals wiens bijdrage eigenlijk nul is, geen tijd meer verspillen. Weet maar iets te zeggen wanneer je wil bijdragen tot het vinden van de reden waarvoor Trump zo gehaat wordt door u en anderen.
Dan is er nu ook nog het fenomeen dat de Trumphaters gaan ontkennen dat ze die man gehaat hebben of haten, raar.
https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=6348
https://forum.politics.be/showpost.p...8&postcount=21
https://forum.politics.be/showpost.p...08&postcount=5

__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 12:54   #7507
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Oei, wie haat Biden? Ik haat Biden net zo erg als ik Trump haat, niet dus. Maar ik kan er best inkomen dat er mensen tegen Biden zijn.
Je hebt het nog steeds niet door, ik heb geen interesse in wie president is, ik zou gewoon graag weten waarom mensen vrijwillig meegaan in die massahysterie tegen Trump, zelfs leerkrachten op de lagere school joegen hun leerlingen angst aan voor Trump.
Nu terugkrabbelen omdat uw Groot Idool het niet gehaald heeft ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 12:57   #7508
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Trump en zijn slinkende aanhang hanteerden dit weekend de term 'bananenrepubliek'. Maar ze vergeten natuurlijk wel dat de VS door de fratsen van Trump een bananenrepubliek is geworden: vriendjespolitiek, constant liegen en de eigen verwezenlijkingen overdrijven, egocentrisme, op voorhand al aankondigen dat hij de verkiezingen enkel zou verliezen door fraude en dit nu zonder enig bewijs blijven volhouden...

Als dit de politici van de toekomst zijn dan hou ik mijn hart vast want daar komt 200% zeker oorlog van.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Oei, wie haat Biden? Ik haat Biden net zo erg als ik Trump haat, niet dus. Maar ik kan er best inkomen dat er mensen tegen Biden zijn.
Je hebt het nog steeds niet door, ik heb geen interesse in wie president is, ik zou gewoon graag weten waarom mensen vrijwillig meegaan in die massahysterie tegen Trump, zelfs leerkrachten op de lagere school joegen hun leerlingen angst aan voor Trump.
Is er toevallig ergens betrouwbaar bronnenmateriaal daaromtrent beschikbaar?


Misschien ging het niet om 'angst aanjagen', maar om het wijzen op bepaalde karaktertrekken die doorgaans geen deel uitmaken van het aanbevolen emotioneel-energetische arsenaal waarvan een 'rolmodel' maar beter gebruik kan maken in zijn/haar interacties met andere emotioneel-energetische entiteiten zoals pakweg een doorsnee burger van de USA, zelfs al is het 'rolmodel' in kwestie ooit ook eens POTUS kunnen worden.


Misschien ging het eerder om pedagogische verantwoordelijkheidszin in hoofde van het onderwijzend personeel en zo?

Ondermeer daarvoor worden zo'n mensen toch betaald, niet?


__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg

Laatst gewijzigd door djimi : 9 november 2020 om 13:15.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 13:11   #7509
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Oei, wie haat Biden? Ik haat Biden net zo erg als ik Trump haat, niet dus. Maar ik kan er best inkomen dat er mensen tegen Biden zijn.
Je hebt het nog steeds niet door, ik heb geen interesse in wie president is, ik zou gewoon graag weten waarom mensen vrijwillig meegaan in die massahysterie tegen Trump, zelfs leerkrachten op de lagere school joegen hun leerlingen angst aan voor Trump.
Probleem is blijkbaar dat men het je elke dag kan uitleggen en tot in den treure herhalen maar blijkbaar dringt het niet door.

https://www.youtube.com/watch?v=YkaD...hannel=FatTony
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 13:20   #7510
JBM
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 2.990
Standaard

Haha, zelfs de Trumpies keren zich al van hem af
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 14:16   #7511
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
Stop toch eens met uw introctrinatie - en andere fantasie theoriën.
Kijk, als u de naam trump hoort dan gedraagt u zich ongeveer als een moslim die juist een mop over mohamed gehoord heeft. Ik geloof nu wel dat jij en velen hier met je er zelf niet van bewust bent hoe fanatiek ze zich eigenlijk wel gedragen.

Er zijn er hier die haast beginnen wenen van geluk, er zijn er hier die Trump dood wensen. Dat is geen normaal gedrag meer tegenover iemand die je nog nooit gezien of gehoord hebt, laat staan dat hij enige invloed heeft op uw leven

Citaat:
De reden is simpel, iedereen met wat levenservaring heeft ooit een narcistisch leidersfiguur ontmoet en weet verdomd goed hoe nefast deze mensen zijn op hun omgeving.

Dat Trump zo iemand was wist ik al 10 jaar geleden..heb daar geen cnn voor nodig...

Vergelijk hem liever met Stalin of Hitler ipv zijn opponenten met nazi's, gewoon degoutant hoe jij het idool van de amerikaanse neonazi's wil afschilderen als het slachtoffer van ...
Kijk, dat trump een narcist is en niet echt voldoet aan het idee dat wij hebben over hoe een president zich hoort te gedragen daar ben ik het mee eens.

Maar zeg nu eens wat hij exact fout gedaan heeft. Zeg nu eens objectief, zonder te schelden en zonder onzin en leugens, welke beleidsdaden hij juist gesteld heeft die hem op het niveau van hitler of stalin plaatsen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
Uw vraag kan evengoed andersom gesteld worden, waarom haten jullie Biden zo ?
Kijk, dat is nu weer een gevolg van uw haast religieus zwart-wit denken. Niemand haat biden.
Behalve de objectieve vaststelling dat hij een onpopulaire grijze muis is met beginnende dementie is hier denk ik nog bijna niets negatiefs gezegd over biden.

Laatst gewijzigd door denkimi : 9 november 2020 om 14:23.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 14:19   #7512
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Kijk, als u de naam trump hoort dan gedraagt u zich ongeveer als een moslim die juist een mop over mohamed gehoord heeft. Ik geloof nu wel dat jij en velen hier met je er zelf niet van bewust bent hoe fanatiek ze zich eigenlijk wel gedragen.
.
Als de moslims er moeten worden bijgesleurd, lijkt deze draad volledig uitgezeverd.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 14:25   #7513
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Als de moslims er moeten worden bijgesleurd, lijkt deze draad volledig uitgezeverd.
Als u dat liever hebt wil ik de vergelijking maken met een andere religie hoor. Het idee van haast religieus fundamentalisme blijft hetzelfde.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 14:36   #7514
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

Ik heb me intussen laten vertellen dat Boris Johnson zijn volgende persconferentie zal organiseren op de parking van Eurotuin
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 14:38   #7515
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.226
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Als u dat liever hebt wil ik de vergelijking maken met een andere religie hoor. Het idee van haast religieus fundamentalisme blijft hetzelfde.
monty python and the search for the holy grail

beetje zoals toen ze de heks wilden opbranden
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 15:40   #7516
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht


Kijk, dat is nu weer een gevolg van uw haast religieus zwart-wit denken. Niemand haat biden.
Behalve de objectieve vaststelling dat hij een onpopulaire grijze muis is met beginnende dementie is hier denk ik nog bijna niets negatiefs gezegd over biden.
sleepy creepy corrupt pedofile dementerend, ja dat valt eigenlijk nog mee

Er is in deze draad niks gezegd over het programma van Biden dat is wel waar
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 15:44   #7517
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Als u dat liever hebt wil ik de vergelijking maken met een andere religie hoor. Het idee van haast religieus fundamentalisme blijft hetzelfde.
eerst zijn 'we' nazi's met een jodenhaat en dan weer moslims...



ondertussen is het één van de beste beursdagen sinds maanden de markten treuren niet echt precies..

Laatst gewijzigd door edwinp : 9 november 2020 om 15:46.
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 15:47   #7518
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
sleepy creepy corrupt pedofile dementerend, ja dat valt eigenlijk nog mee

Er is in deze draad niks gezegd over het programma van Biden dat is wel waar
Die denigrerende bijnaampjes ook die Trump geeft aan zijn tegenstanders, of in volle debat roepen "jij was de laatste in de klas"

Die man is een klein kind.
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2020, 15:49   #7519
R. Kipling
Gouverneur
 
Geregistreerd: 28 oktober 2020
Berichten: 1.090
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
eerst zijn 'we' nazi's met een jodenhaat en dan weer moslims...



ondertussen is het één van de beste beursdagen sinds maanden de markten treuren niet echt precies..
De markten houden van een verdeeld politiek landschap: het liefst met Biden als president en een republikeinse senaat. Op die manier kunnen alle belastingsverhogende maatregelen tegengehouden worden. Ook hopen ze dat er een package komt voor de grotere steden om die wat uit het slop te halen gedurende deze zelfveroorzaakte coronacrisis.

Het moment dat er veel linkse tierlantijntjes zoals 'the green new deal', of het verhogen van belastingen doorgevoerd worden gaat dat investment money wel zijn biezen pakken en naar betere oorden gaan. Kapitaal is namelijk nogal vluchtig.
R. Kipling is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2020, 02:52   #7520
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.607
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Voor mezelf? Je vergist je schromelijk, ik heb geen vier jaar haat tegen die man zitten spuien zonder te weten waarom of zo. Nee ik heb dit vier jaar met steeds groeiende verwondering gadegeslagen, of hoe men een miljoenen massa waar volgens mij toch ook wel best intelligente wezens tussen zaten kan manipuleren tot collectieve waanzin.

Trump of Biden die interesseren me geen barst, maar jullie massahysterie dat is echt angstaanjagend. Ik heb hier ook mensen komen die Trump zo erg haten dat ze God dankten en weenden als kinderen dat Trump niet herverkozen is. Ik denk dan hu.
Mag ik je herinneren aan je bokma-champagne uitspraak? Fanmail toch?
Bon, na de fake verontwaardiging hier te duiden, hoop ik alleen dat men zich niet verslikte in non-fake champagne of, godbetert, cava?
Trek het je niet aan hoor, Hoomer. Lachen met moet mogen, niet? Haten ook, alleen vind ik dat domme verspilling van energie.

p.s.: IK ben fan, noch van de ouwe, noch van de oen.
Vandaar: -> "jullie" toi-même... en sans rancune.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be