Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 juni 2013, 10:44   #1
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard Halt aan de verloedering van dit forum.

Sedert een paar maanden wordt "Politics.be" geteisterd door een zware plaag, deze van de vervalsing van postings van mede-forummers.

Forumlid "echte waal" is hiervoor verantwoordelijk, maar het wordt nu ook gedaan door andere forummers. Iedere zinnige discussie wordt hierdoor vakkundig de nek omgewrongen, zoveel is duidelijk.

Ik verwijs in het bijzonder naar het topic "De Vlaamse lente" in "binnenland".
Onvoorstelbaar.

Nu weet ik dat vreemd genoeg schriftvervalsing, zwaar bestraft door de wetgever, toegestaan is op dit forum. Ik vraag bij deze met aandrang aan de eigenaar én moderatie na te gaan of het niet wenselijk zou zijn het forumreglement aan te passen van "toegestaan" naar "verboden".

De hogernoemde forummer maakt zich bovendien schuldig aan feiten die wel verboden zijn. Oneliners die niks met de draad te maken hebben, het herhaald plaatsen van foto's zonder toestemming van de eigenaars enz...

Tot nu toe ongestraft. Ik ben een grote voorstander van de vrije meningsuiting die echter begrensd is. Deze grens wordt hier ruimschoots overschreden. Er wordt bij mijn weten niks aan gedaan, zodat de bewuste forummer steeds driester wordt. Hij waant zich oppermachtig.

Deze situatie is niet meer om aan te zien. Daarom deze oproep. We houden van dit forum, en willen niet dat het kapot gemaakt of zwaar beschadigd wordt door één persoon die hier niet thuishoort.

Laatst gewijzigd door robert t : 5 juni 2013 om 11:07.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 10:48   #2
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Sedert een paar maanden wordt "Politics.be" geteisterd door een zware plaag, deze van de vervalsing van postings van mede-forummers.

Forumlid "echte waal" is hiervoor verantwoordelijk, maar het wordt nu ook gedaan door andere forummers. Iedere zinnige discussie wordt hierdoor vakkundig de nek omgewrongen, zoveel is duidelijk.

Ik verwijs in het bijzonder naar het topic "De Vlaamse lente" in "binnenland".
Onvoorstelbaar.

Nu weet ik dat vreemd genoeg schriftvervaling, zwaar bestraft door de wetgever, toegestaan is op dit forum. Ik vraag bij deze met aandrang aan de eigenaar én moderatie na te gaan of het niet wenselijk zou zijn het forumreglement aan te passen van "toegestaan" naar "verboden".

De hogernoemde forummer maakt zich bovendien schuldig aan feiten die wel verboden zijn. Oneliners die niks met de draad te maken hebben, het herhaald plaatsen van foto's zonder toestemming van de eigenaars enz...

Tot nu toe ongestraft. Ik ben een grote voorstander van de vrije meningsuiting die echter begrensd is. Deze grens wordt hier ruimschoots overschreden. Er wordt bij mijn weten niks aan gedaan, zodat de bewuste forummer steeds driester wordt. Hij waant zich oppermachtig.

Deze situatie is niet meer om aan te zien. Daarom deze oproep. We houden van dit forum, en willen niet dat het kapot gemaakt of zwaar beschadigd wordt door één persoon die hier niet thuishoort.
Van ganser harte een dikke 2!!!
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 10:52   #3
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Helaas pindakaas maar de forumregels zijn, net als de grondwet, niet meer dan een vodje papier.

Er zijn bijvoorbeeld een handvol dubbelnicks die constant met zichzelf praten, een aantal overduidelijk trolls die immer doortrollen, scheldmonsters, consequente persoonlijke aanvallen en meer. Als ik daarover een opmerking maak krijg ik een moderator over me heen en infraction punten ...

Ik ben helemaal voor open discussie, maar dan is een adequate moderatie broodnodig die onder meer dubbelnicks, trolls en quotevervalsing aanpakt. Het probleem ligt 100% bij de moderators die geen idee hebben hoe ze een forum fatsoenlijk dienen de runnen. Waarschijnlijk een complete burn-out na zoveel jaren politics.be, na zoveel jaar dezelfde discussies tussen dezelfde partijen. Dit is gewoon een trollforum geworden van het niveau 4chan.

Laatst gewijzigd door Effect : 5 juni 2013 om 10:53.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 10:55   #4
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Van ganser harte een dikke 2!!!
Bedankt, maar ik had deze draad aangemaakt in "Suggesties en mededelingen". Hoe hij in "binnenland" geraakt is mij een raadsel. Kan hieraan verholpen worden, meneer de moderator?
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 11:01   #5
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Indien genoeg vraag wil ik gerust wel een forum smijten op 1 van mijn servers. Niet echt bijster veel goestink om dat te beheren maar er bestaat nog steeds iets als delegeren
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 11:15   #6
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Sedert een paar maanden wordt "Politics.be" geteisterd door een zware plaag, deze van de vervalsing van postings van mede-forummers.

Forumlid "echte waal" is hiervoor verantwoordelijk, maar het wordt nu ook gedaan door andere forummers. Iedere zinnige discussie wordt hierdoor vakkundig de nek omgewrongen, zoveel is duidelijk.

Ik verwijs in het bijzonder naar het topic "De Vlaamse lente" in "binnenland".
Onvoorstelbaar.

Nu weet ik dat vreemd genoeg schriftvervalsing, zwaar bestraft door de wetgever, toegestaan is op dit forum. Ik vraag bij deze met aandrang aan de eigenaar én moderatie na te gaan of het niet wenselijk zou zijn het forumreglement aan te passen van "toegestaan" naar "verboden".

De hogernoemde forummer maakt zich bovendien schuldig aan feiten die wel verboden zijn. Oneliners die niks met de draad te maken hebben, het herhaald plaatsen van foto's zonder toestemming van de eigenaars enz...

Tot nu toe ongestraft. Ik ben een grote voorstander van de vrije meningsuiting die echter begrensd is. Deze grens wordt hier ruimschoots overschreden. Er wordt bij mijn weten niks aan gedaan, zodat de bewuste forummer steeds driester wordt. Hij waant zich oppermachtig.

Deze situatie is niet meer om aan te zien. Daarom deze oproep. We houden van dit forum, en willen niet dat het kapot gemaakt of zwaar beschadigd wordt door één persoon die hier niet thuishoort.
Als u hier kritiek lmeent te moeten hebben op postvervalsing, dan hebt u overschot van gelijk. Maar u moet het dan wel volledig zeggen.Het is niet alleen Echte Waal die hiervoor verantwoordelijk is. Het zijn voornamelijk Vlaams-nationalisten die zich regelmatig hieraan bezondigen. En dit al reeds gedurende een geruime tijd. Want het is niet de eerste keer dat hierover wrevel onstaat.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 11:22   #7
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN
 
Vrijheideerst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2011
Berichten: 32.448
Standaard

Ook hier is de NVA de schuldige...?
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 11:28   #8
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Ook hier is de NVA de schuldige...?
D'uh
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 11:35   #9
Echte Waal
Staatssecretaris
 
Echte Waal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2012
Berichten: 2.647
Standaard

K&k
__________________
Wallonie panda's
Vlaenderen pinda's
Echte Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 11:37   #10
Pin en Puk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Berichten: 1.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Als u hier kritiek lmeent te moeten hebben op postvervalsing, dan hebt u overschot van gelijk. Maar u moet het dan wel volledig zeggen.Het is niet alleen Echte Waal die hiervoor verantwoordelijk is. Het zijn voornamelijk Vlaams-nationalisten die zich regelmatig hieraan bezondigen. En dit al reeds gedurende een geruime tijd. Want het is niet de eerste keer dat hierover wrevel onstaat.
Jij hebt het nog niet door dat het ook over jou gaat
Anderzijds, kan je hier wat lezen wat je NIET op Google vindt
Maar dat ze het niet volgen, zou ik niet zeggen
Ik heb 1x iets over de joden geschreven en nog goed bedoeld en kreeg 8 strafpunten

Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 5 juni 2013 om 11:40.
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 11:41   #11
Echte Waal
Staatssecretaris
 
Echte Waal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2012
Berichten: 2.647
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Van ganser harte een dikke 2!!!
Tja, ik heb jou in de andere draad schaakmat gezet dus...
__________________
Wallonie panda's
Vlaenderen pinda's
Echte Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 11:43   #12
Echte Waal
Staatssecretaris
 
Echte Waal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2012
Berichten: 2.647
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Bedankt, maar ik had deze draad aangemaakt in "Suggesties en mededelingen". Hoe hij in "binnenland" geraakt is mij een raadsel. Kan hieraan verholpen worden, meneer de moderator?
Tja, een forum-drama draad in 'binnenland' openen, om anderen van alles te beschuldigen...
__________________
Wallonie panda's
Vlaenderen pinda's
Echte Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 11:45   #13
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal Bekijk bericht
Tja, ik heb jou in de andere draad schaakmat gezet dus...
Als je dat denkt dan is dat een mooi bewijs dat je van schaken niets afweet. Maar blijf a.u.b. in jouw overtuiging. Een kind is met een illusie soms ook een tijdje rustig.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 11:48   #14
Echte Waal
Staatssecretaris
 
Echte Waal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2012
Berichten: 2.647
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Als u hier kritiek lmeent te moeten hebben op postvervalsing, dan hebt u overschot van gelijk. Maar u moet het dan wel volledig zeggen.Het is niet alleen Echte Waal die hiervoor verantwoordelijk is. Het zijn voornamelijk Vlaams-nationalisten die zich regelmatig hieraan bezondigen. En dit al reeds gedurende een geruime tijd. Want het is niet de eerste keer dat hierover wrevel onstaat.
Bijkbaar is het probleem dat ik geen NVAer ben.
Anders zou hij 'lol' schrijven.
__________________
Wallonie panda's
Vlaenderen pinda's
Echte Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 12:09   #15
Kaal
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 november 2003
Berichten: 4.362
Standaard

Wat bedoelt men met "postvervalsing" ? Quotes manipuleren ?
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 12:13   #16
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Jij hebt het nog niet door dat het ook over jou gaat
Anderzijds, kan je hier wat lezen wat je NIET op Google vindt
Maar dat ze het niet volgen, zou ik niet zeggen
Ik heb 1x iets over de joden geschreven en nog goed bedoeld en kreeg 8 strafpunten
Ik verander geen post van anderen. Ik stel dat men van de post van anderen moet afblijven. Al dan niet zogenaamd 'fixed'. Punt uit.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juni 2013 om 12:13.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 12:18   #17
Echte Waal
Staatssecretaris
 
Echte Waal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2012
Berichten: 2.647
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Wat bedoelt men met "masturberen" ? Zich manipuleren ?
fixed
__________________
Wallonie panda's
Vlaenderen pinda's
Echte Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 12:20   #18
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Jij hebt het nog niet door dat het ook over jou gaat
Anderzijds, kan je hier wat lezen wat je NIET op Google vindt
Maar dat ze het niet volgen, zou ik niet zeggen
Ik heb 1x iets over de joden geschreven en nog goed bedoeld en kreeg 8 strafpunten
Dat komt omdat hij postvervalsen uitsluitend onder zijn andere dubbelnicks doet.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 12:21   #19
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Er zijn meer BUBleden op dit forum dan op hun eigen ledenlijst. QED.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2013, 12:37   #20
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Als u hier kritiek lmeent te moeten hebben op postvervalsing, dan hebt u overschot van gelijk. Maar u moet het dan wel volledig zeggen.Het is niet alleen Echte Waal die hiervoor verantwoordelijk is. Het zijn voornamelijk Vlaams-nationalisten die zich regelmatig hieraan bezondigen. En dit al reeds gedurende een geruime tijd. Want het is niet de eerste keer dat hierover wrevel onstaat.
"Echte waal" is niet alleen verantwoordelijk, dat zeg ik ook in mijn bericht. Maar hij is er wel mee begonnen en doet het ook zeer frequent. De Vlaams-nationalisten die regelmatig postings vervalsen zou ik wel graag leren kennen. Ik zal echter veel geduld moeten hebben vrees ik.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be