Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord

Discussietools
Oud 18 augustus 2022, 09:02   #101
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Wat een onzin zeg. Mijn fietscomputer laadt meteen alles op nadat ik mij rit beeindig. Je kan daar letterlijk op elke seconde zien hoe snel ik reed, aan welk wattage en met welke hartslag. U beweert nu dat de gegevens van die gps vervalst werden en dat die data dus niet klopt. Dat allemaal omdat een auto niet uit zijn doppen keek. Triestig.
Neen, er wordt nergens , buiten hier op het forum, met zulke GPS/fietscomputer/data van het slachtoffer gesmeten.

Het is alleen een vermoeden van sommige forumleden dat de wielrenner zijn snelheid verkeerd weergeeft.

Het is wel duidelijk welke van de forumleden wielrenners welgenegen zijn, en welke niet.
Oud 18 augustus 2022, 09:10   #102
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Beroepsrenners beschouwen de openbare wegen als hun persoonlijke piste. Duur uitgeruste amateur renners zijn soms nog erger, die kunnen extreem agressief zijn. Ik heb in 50 jaar geen kras of aanrijding gehad maar conflicten met arrogante agressieve amateur renners zijn helaas geen uitzondering. Voor hen is een auto een vijand die in hun weg rijd, op hun piste. Rechts voorbij steken, de baan gebruiken als ze wel een fietsbaan hebben. Niet stoppen als ze feitelijk geen voorrang hebben en blijven hard doorgaan zelfs als ze op afstand een vertraging of stop van auto's bemerken. Zij zijn de koning van de weg.
Het zou u goed doen eens zelf af en toe de fiets te nemen, teneinde uw ogen te openen. Probleem is namelijk dat Vlaanderen nogal veel bekrompen en wereldvreemde figuren telt die voor iedere verplaatsing de auto nemen en daardoor een erg eenzijdig verkeersinzicht hebben en geen affiniteit hebben met de gevaren van andere weggebruikers.

Hoe moeten we trouwens uw antwoord op dit topic interpreteren? Dat Benoot zich de koning van de weg waande en de automobilist het slachtoffer is?
Oud 18 augustus 2022, 09:18   #103
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Het zou u goed doen eens zelf af en toe de fiets te nemen, teneinde uw ogen te openen. Probleem is namelijk dat Vlaanderen nogal veel bekrompen en wereldvreemde figuren telt die voor iedere verplaatsing de auto nemen en daardoor een erg eenzijdig verkeersinzicht hebben en geen affiniteit hebben met de gevaren van andere weggebruikers.

Hoe moeten we trouwens uw antwoord op dit topic interpreteren? Dat Benoot zich de koning van de weg waande en de automobilist het slachtoffer is?
Die kans zit er dik in!
Oud 18 augustus 2022, 09:22   #104
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht

Als fietser kan ik wel die stelling volgen hoor.
Persoonlijke mening, opgebouwd door ervaringen/onbservatie. Wielertoeristen in roedel zijn de minst aangename fietsers die men kan tegenkomen.
Oud 18 augustus 2022, 09:24   #105
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

reservespeler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Wat een onzin zeg. Mijn fietscomputer laadt meteen alles op nadat ik mij rit beeindig. Je kan daar letterlijk op elke seconde zien hoe snel ik reed, aan welk wattage en met welke hartslag. U beweert nu dat de gegevens van die gps vervalst werden en dat die data dus niet klopt. Dat allemaal omdat een auto niet uit zijn doppen keek. Triestig.
U schreef dat de GPS vervalst werd.
Ik schreef gewoon liegen.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be