Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 april 2018, 15:22   #1
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard Top 3 meest gehate poltiekers

Altijd tof om eens te zien welke politicus iemand het meest haat. Het verschilt al wel eens naargelang ze meer of minder in de actualiteit te komen. Voor vandaag en na een leuk uurtje Villa Politica is mijn top 3 alvast :

Dirk Van der Maelen : veruit de meest arrogante kwal die ik erger dingen toewens dan ik voor mogelijk kan houden. Moest die voor mijn neus staan ik zou mijn tong moeten stuk bijten om er niet op te kloppen. Gelukkig ben ik vredelievend en zeker niet haatdragend.

Christof'ke Calvo : vandaag niet op TV gezien maar al jaren wisselnd mijn nummer 1 en 2 in mijn top 3. Hij wil van Mechelen een allochtonenstad maken waar enkel allochtonen nog met hun dikke Mercedes en BMW binnen gaan mogen en hij de Vlaming liefst zou zien verhuizen. Op vlak van arrogantie en kakken op de burger is er niemand dan Calvo die beter kan.

Wouter De Vriendt : zegt veel in het parlement maar eigenlijk weet niemand waar hij over brabbelt. Waarschijnlijk hijzelf niet. Ook enorm arrogant en een ego groter dan duizend Trumps samen. Ik wens deze zakkenvuller dan ook niet het beste maar eerder zoveel mogelijk ellende en kwaad toe.

Voila even mijn gal op de 3 meest arrogante politici van de dag geuit
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2018, 16:02   #2
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Altijd tof om eens te zien welke politicus iemand het meest haat. Het verschilt al wel eens naargelang ze meer of minder in de actualiteit te komen. Voor vandaag en na een leuk uurtje Villa Politica is mijn top 3 alvast :

Dirk Van der Maelen : veruit de meest arrogante kwal die ik erger dingen toewens dan ik voor mogelijk kan houden. Moest die voor mijn neus staan ik zou mijn tong moeten stuk bijten om er niet op te kloppen. Gelukkig ben ik vredelievend en zeker niet haatdragend.

Christof'ke Calvo : vandaag niet op TV gezien maar al jaren wisselnd mijn nummer 1 en 2 in mijn top 3. Hij wil van Mechelen een allochtonenstad maken waar enkel allochtonen nog met hun dikke Mercedes en BMW binnen gaan mogen en hij de Vlaming liefst zou zien verhuizen. Op vlak van arrogantie en kakken op de burger is er niemand dan Calvo die beter kan.

Wouter De Vriendt : zegt veel in het parlement maar eigenlijk weet niemand waar hij over brabbelt. Waarschijnlijk hijzelf niet. Ook enorm arrogant en een ego groter dan duizend Trumps samen. Ik wens deze zakkenvuller dan ook niet het beste maar eerder zoveel mogelijk ellende en kwaad toe.

Voila even mijn gal op de 3 meest arrogante politici van de dag geuit
Ge moet u niet zo laten meeslepen met uw partijpolitieke overtuiging.

Als ge u begint kwaad te maken op mensen die niet exact zeggen wat uw mening is dan zijt ge fout bezig.

Kalmeer, haal diep adem en ga met een frisse pint op het terras zitten.

Ik ben het dikwijls oneens maar ik haat geen enkele Belgische politicus of politica.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2018, 17:45   #3
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ge moet u niet zo laten meeslepen met uw partijpolitieke overtuiging.

Als ge u begint kwaad te maken op mensen die niet exact zeggen wat uw mening is dan zijt ge fout bezig.

Kalmeer, haal diep adem en ga met een frisse pint op het terras zitten.

Ik ben het dikwijls oneens maar ik haat geen enkele Belgische politicus of politica.
Die dikke hypocriete olifant van het O.VLD samen met haar partijvoorzitster. Die laatste doet mij steeds denken aan een GPS," links, rechts, links, rechts,links, rechts, links,rechts,lin............................ ................................................. En de Klucht van het zelfde gezelschap mag het 3 tal vervoledige.

Laatst gewijzigd door Garry : 19 april 2018 om 17:50.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2018, 17:52   #4
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Altijd tof om eens te zien welke politicus iemand het meest haat. Het verschilt al wel eens naargelang ze meer of minder in de actualiteit te komen. Voor vandaag en na een leuk uurtje Villa Politica is mijn top 3 alvast :

Dirk Van der Maelen : veruit de meest arrogante kwal die ik erger dingen toewens dan ik voor mogelijk kan houden. Moest die voor mijn neus staan ik zou mijn tong moeten stuk bijten om er niet op te kloppen. Gelukkig ben ik vredelievend en zeker niet haatdragend.

Christof'ke Calvo : vandaag niet op TV gezien maar al jaren wisselnd mijn nummer 1 en 2 in mijn top 3. Hij wil van Mechelen een allochtonenstad maken waar enkel allochtonen nog met hun dikke Mercedes en BMW binnen gaan mogen en hij de Vlaming liefst zou zien verhuizen. Op vlak van arrogantie en kakken op de burger is er niemand dan Calvo die beter kan.

Wouter De Vriendt : zegt veel in het parlement maar eigenlijk weet niemand waar hij over brabbelt. Waarschijnlijk hijzelf niet. Ook enorm arrogant en een ego groter dan duizend Trumps samen. Ik wens deze zakkenvuller dan ook niet het beste maar eerder zoveel mogelijk ellende en kwaad toe.

Voila even mijn gal op de 3 meest arrogante politici van de dag geuit
Dat ge dit noodzakelijk vindt om deze draad te starten, is een teken dat ge het grondrecht vrijheid van meningsuiting niet goed snapt.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2018, 17:54   #5
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ge moet u niet zo laten meeslepen met uw partijpolitieke overtuiging.

Als ge u begint kwaad te maken op mensen die niet exact zeggen wat uw mening is dan zijt ge fout bezig.

Kalmeer, haal diep adem en ga met een frisse pint op het terras zitten.

Ik ben het dikwijls oneens maar ik haat geen enkele Belgische politicus of politica.
Goei gedacht, ga ik direct doen.

Feitelijk zouden we een club moeten stichten die dan samen op het terras kunnen bakkeleien over politiek bij een lekkere pint. Dat zou veel plezanter zijn dan al dat getik hier aan die computer.

Laatst gewijzigd door Garry : 19 april 2018 om 17:54.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2018, 17:56   #6
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Dat ge dit noodzakelijk vindt om deze draad te starten, is een teken dat ge het grondrecht vrijheid van meningsuiting niet goed snapt.
zeg, die mag toch wel een draadje opstarten zeker. Niets mis mee.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2018, 18:13   #7
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Bij mij staat op plaats 1 Guy Verhofstadt op plaats 2 Guy Verhofstadt en u raadt het al op plaats 3 Guy Verhofstadt.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2018, 18:29   #8
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Goedele Uyttersprot
Youro Casier
Vincent Van Peteghem

Stoemelings verkozen nobody's die geen kloten bijdragen aan het debat en op de achterste banken te zitten potverteren.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2018, 18:36   #9
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Leterme, Dehaene, Beke.

Niet toevallig ACW uitschot.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2018, 18:42   #10
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Dat ge dit noodzakelijk vindt om deze draad te starten, is een teken dat ge het grondrecht vrijheid van meningsuiting niet goed snapt.
Jij zegt nu net het omgekeerde, namelijk dat hij niet zou mogen spreken over zijn haat, terwijl je net hem verwijt de vrije meningsuiting niet te snappen.
Wel, dat snap ik niet.

Verder maak ik een verschil tussen haten en politiek-haten.
Wat betreft politiek-haten ben ik dus grondig: ik haat die van de andere partijen allemaal tot in het diepste van mijn politieke vezels.
Maar dat is dus slechts show-haten.

Verder probeer ik me niet te laten beïnvloeden omdat dien ene een zaagstem heeft, en dien andere een draai in zijn hersens dat hij de hele wereld wil verbeteren.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2018, 18:43   #11
N-Vb
Minister-President
 
N-Vb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Locatie: Vlaanderen, België, Europa
Berichten: 4.344
Standaard

Geens, Schouwvlieg, oude krokodillen zoals Vande Lanotte, Verhofstadt
N-Vb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2018, 18:47   #12
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Bij mij staat op plaats 1 Guy Verhofstadt op plaats 2 Guy Verhofstadt en u raadt het al op plaats 3 Guy Verhofstadt.
Je legt daar een beetje de vinger op de wonde bij alle politici:

Verhofstadt heeft zinnige dingen gezegd voor en nadat hij in een regering zat. En dat lijkt een constante bij onze (beroeps-)politici.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2018, 18:48   #13
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Dat ge dit noodzakelijk vindt om deze draad te starten, is een teken dat ge het grondrecht vrijheid van meningsuiting niet goed snapt.
Vrijheid van meningsuiting bestaat niet, dat schijnt u niet te snappen.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2018, 18:52   #14
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Jij zegt nu net het omgekeerde, namelijk dat hij niet zou mogen spreken over zijn haat, terwijl je net hem verwijt de vrije meningsuiting niet te snappen.
Wel, dat snap ik niet.

Verder maak ik een verschil tussen haten en politiek-haten.
Wat betreft politiek-haten ben ik dus grondig: ik haat die van de andere partijen allemaal tot in het diepste van mijn politieke vezels.
Maar dat is dus slechts show-haten.

Verder probeer ik me niet te laten beïnvloeden omdat dien ene een zaagstem heeft, en dien andere een draai in zijn hersens dat hij de hele wereld wil verbeteren.
Haat is toch een straf woord Schoof. Ik heb wat zitten nadenken of ik ooit iemand gehaat heb en eigenlijk vind ik niemand.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2018, 18:59   #15
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.836
Standaard

"Haat" is misschien geen goed gekozen woord,omdat "haat" een ZWAAR woord behoort te zijn voor een evenredig zwaar gevoelen waar evenredig zware akties op volgen....

"haat" is iets voor Midden-Oosterlingen,niet voor ons.

Minachting ....zwaarder kan het niet gaan in het beoordelen van sommige politici,en dan weet ondergetekende eigenlijk al lang niet meer waar beginnen....
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 19 april 2018 om 19:00.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2018, 19:03   #16
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

1) Calvo: als ze die op een spreekgestoelte zetten in de buurt van windmolens, dan kunnen alle centrales gewoon gesloten worden. Zo'n windmaker
2) Eric Vanrompuy: als uw fles schoonmaakazijn leeg is, kan je altijd zijn speeksel gaan opvangen
3) Kitir: ze was beter aan de band blijven staan. Maar dat kon natuurlijk niet, ze heeft die fabriek kapotgestaakt met hare vakbond.



Ik zag hier Wouter Devriendt ook ergens staan: daar ga ik niet mee akkoord. Bij de groene zouden ze beter wat meer van zijn stijl en die van bvb Vanhecke volgen, ipv Almaci of Calvo
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2018, 19:04   #17
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Kristof Salvo en VanderMaelen, omdat ze beide menen dat het om oppositie te voeren volstaat om als foorapen aan hun orgel te draaien.
Als sterke derde: Philip Le Grand Circulateur Watteeuw.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2018, 19:07   #18
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
1) Calvo: als ze die op een spreekgestoelte zetten in de buurt van windmolens, dan kunnen alle centrales gewoon gesloten worden. Zo'n windmaker
2) Eric Vanrompuy: als uw fles schoonmaakazijn leeg is, kan je altijd zijn speeksel gaan opvangen
3) Kitir: ze was beter aan de band blijven staan. Maar dat kon natuurlijk niet, ze heeft die fabriek kapotgestaakt met hare vakbond.



Ik zag hier Wouter Devriendt ook ergens staan: daar ga ik niet mee akkoord. Bij de groene zouden ze beter wat meer van zijn stijl en die van bvb Vanhecke volgen, ipv Almaci of Calvo
2
En idem voor de sossen: de enige van de laatste 20 jaar met een briljant stel hersenen - Frank Vandenbroucke - die zetten ze buiten.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2018, 19:19   #19
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
"Haat" is misschien geen goed gekozen woord,omdat "haat" een ZWAAR woord behoort te zijn voor een evenredig zwaar gevoelen waar evenredig zware akties op volgen....

"haat" is iets voor Midden-Oosterlingen,niet voor ons.

Minachting ....zwaarder kan het niet gaan in het beoordelen van sommige politici,en dan weet ondergetekende eigenlijk al lang niet meer waar beginnen....
Nuja wat is de vraag dan eigenlijk:
- de domste
- de ergerlijkste
- de ambetantste
- de lelijkste

Ik heb de indruk dat er hier meestal voor de (tov de eigen politieke partij) ambetantste gekozen wordt.

En dat is eigenlijk een compliment

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 april 2018 om 19:20.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2018, 22:40   #20
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Vrijheid van meningsuiting bestaat niet, dat schijnt u niet te snappen.
Moogt gij niet alles zeggen wat ge wilt?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be