Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 januari 2018, 18:16   #21
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.542
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Het is inderdaad alle hens aan dek bij de VRT om links te redden van een historische electorale afstraffing. Gisteren mocht Beels alweer commentaar komen leveren in de afspraak op vrijdag... Er zal een volksopstand nodig zijn om ervoor te zorgen dat de VRT geen linkse spreekbuis meer is.
En dat voor een openbare omroep, die verwacht wordt neutraal te zijn. Waar wacht de NVA op om die rode stal eens flink uit te mesten of hun subsidies af te pakken. Destijds was het voor de linkse vrienden toch geen probleem om de redactie van GVA te zuiveren van te rechtse journalisten.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 27 januari 2018 om 18:20.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2018, 18:23   #22
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
En dat voor een openbare omroep, die verwacht wordt neutraal te zijn. Waar wacht de NVA op om die rode stal eens flink uit te mesten of hun subsidies af te pakken. Destijds was het voor de linkse vrienden toch geen probleem om de redactie van GVA te zuiveren van te rechtse journalisten.
Feit is dat de linkse nonsens die de VRT verspreid een omgekeerd effect heeft. De mensen zijn dat doorzichtige linkse gelul zo beu dat ze telkens ze het horen er aan herinnerd worden dat ze zeker niet op Sp.a of andere linkse onzinpartijen mogen stemmen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2018, 18:29   #23
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.542
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Feit is dat de linkse nonsens die de VRT verspreid een omgekeerd effect heeft. De mensen zijn dat doorzichtige linkse gelul zo beu dat ze telkens ze het horen er aan herinnerd worden dat ze zeker niet op Sp.a of andere linkse onzinpartijen mogen stemmen.
Klopt, maar er zijn nog steeds onnozele zielen die daar in trappen.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 27 januari 2018 om 18:30.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2018, 18:39   #24
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Klopt, maar er zijn nog steeds onnozele zielen die daar in trappen.
Men mag inderdaad de doorsnee televisiekijker/ster niet al te hoog inschatten.
Ze gaan ervan van uit, dat wanneer het op de "tellevesie" geweest is, het de waarheid moet zijn.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2018, 19:42   #25
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.970
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Het is inderdaad alle hens aan dek bij de VRT om links te redden van een historische electorale afstraffing. Gisteren mocht Beels alweer commentaar komen leveren in de afspraak op vrijdag... Er zal een volksopstand nodig zijn om ervoor te zorgen dat de VRT geen linkse spreekbuis meer is.
Dat mevrouw Jinnih Beels haar kans waagt in de politiek is haar goed recht. Na massa’s schoolmeesters en advocaten is en agent eens iets anders.

Het is inderdaad heel duidelijk dat links “hun” medium de VRT, dat vol zit van sp.a implantaten aanwent om naambekendheid te brengen voor de niet bezoedelde ONAFHANKELIJKE Jinnih Beels.
sp.a heeft duidelijk géén onbezoedelde beschikbaar blijkbaar, zelfs niet eentje door "toevallige" verhuis naar Antwerpen zoals den Peeters voor CD&V....

Mevrouw Jinnih Beels word op de zelfde wijze geïntroduceerd als ooit De sp.a Teletubbies waar het beeld/uiterlijk vooral “GRATIS” telde.

Inderdaad gaf mevrouw Jinnih Beels ze Karl Drabbe en Peter Vandermeersch over migranten in ‘De afspraak op vrijdag’ hun stand punt gelijk met ‘ik weet niet waar ze het over hebben, moet mij er nog in verdiepen”

jajaja, ze is niet bezoedelde… en vooral ONAFHANKELIJK.

Al zat er toch een schoonheid synkronisatie van gebeuren foutje in haar verklaring: Agalev-Groen overtuigen haar samen te gaan als onafhankelijke op de lijst “Samen”…. Maar ze staat nu op de lijst van sp.a omdat dat ze in het verleden met sp.a contact had…???? Hoeda??? Hoe had ze dan contact met Agalev-Groen???? Maar ja met links kan alles zeker.

Er is inderdaad een enorm contrast met de behandeling voor de mensen die niet van Links allooi waren/zijn. Nieuwe mensen die ooit in de politiek stapten of voorgesteld werden en voornamelijk meeste tegen werking voor de mensen van NVA.

Als die al bij toeval eens op TV mochten komen, werd hun spreektijd gekronometreerd en steeds net voor het cruciale onderbroken.

Werd steeds weer hun spreektijd vakkundig gestuurd gesmoord, overpraat door VRT journalist die stelde “wie of wat is dat…niemand kent die persoon, het is maar “1” en “alleen” BDW die bij die partij gekend is”

Waardoor de NVA nieuwkomer de kans NIET kreeg zen bijdrage of visie duidelijk te maken. Met beeld mix er kolder van gemaakt werd.

Waardoor de NVA mensen pas naambekendheid kregen bij het breder public toen ze als minister gebombardeerd werden en de VRT hen dan niet meer kon negeren, maar hen dan wel heeeeeeeeeeeel kritisch van uit links standpunt behandelen. ( denk dat dat de reden is dat BDW en co liever hun visie bepleiten op VTM)

Dit word al jaren gezegd: het is schandaleus dat een openbare omroep betaald door iedereen NIET neutraal is, Nooit neutraal werk aflevert!!!

VRT had wel zeer veel kritiek met beeld en klank op Berlusconi's rechtse TV maar doet zelf al 50 jaar dagdagelijks aan linkse propaganda en bewust manipuleren van denkpatronen. Of op emoties inwerken van de kijkers om linkse stand punten mooi in te kleuren..
__________________
Al heb ik dyslexie en probeer ik te beschrijven. Dat ik Toch droom van een kanton systeem hier, met functioneel referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2018, 20:54   #26
kreydt
Burger
 
Geregistreerd: 9 februari 2017
Berichten: 129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Goeie tip.
Ik zal het dringend moeten bekijken op de wepsijt van de vrt.
Nu hoop ik maar dat je ernstig bent met je bericht; als ze iets niet wist over iets dat echt uitzonderlijk is, dan heb je me goed liggen.
Als je toch aan ’t zoeken bent of ik de boel belazer, kan je gelijk haar website (https://www.jinnih.be/ ) eens bekijken. Het oordeel laat ik aan jou over, maar mij komt dit over als reclame voor Madam Blanche van de sinksenfoor en volledig in strijd met haar c.v.
kreydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2018, 20:56   #27
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kreydt Bekijk bericht
Als je toch aan ’t zoeken bent of ik de boel belazer, kan je gelijk haar website (https://www.jinnih.be/ ) eens bekijken. Het oordeel laat ik aan jou over, maar mij komt dit over als reclame voor Madam Blanche van de sinksenfoor en volledig in strijd met haar c.v.
adviseur in diversiteit, what a good laugh
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2018, 08:20   #28
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kreydt Bekijk bericht
Als je toch aan ’t zoeken bent of ik de boel belazer, kan je gelijk haar website (https://www.jinnih.be/ ) eens bekijken. Het oordeel laat ik aan jou over, maar mij komt dit over als reclame voor Madam Blanche van de sinksenfoor en volledig in strijd met haar c.v.
Ik heb nog steeds de tijd niet gevonden om te kijken.
Maar ik wou vooral reageren op de verdachtmaking dat ik je verdenk van de boel te belazeren.
Ik ga het nog bekijken, maar dan alleen om mij te jeunen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2018, 08:27   #29
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Bwa, ze zal wel gedaan hebben wat haar commissaris haar opdroeg.
.
Ze was zelf commissaris
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2018, 08:43   #30
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Het komt me voor dat Beels in de politiek gestapt is om naamsbekendheid te krijgen om zo haar consultancy bedrijf te lanceren...
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2018, 10:23   #31
kreydt
Burger
 
Geregistreerd: 9 februari 2017
Berichten: 129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Het komt me voor dat Beels in de politiek gestapt is om naamsbekendheid te krijgen om zo haar consultancy bedrijf te lanceren...
Kan niet anders zijn.
Haar haring bakte niet meer in Antwerpen ( De schuld van BDW, natuurlijk, zegt ze in een interview (Humo)) en in Mechelen (De schuld van ???? ) gaat het niet beter, dus na wat ziek te zijn komt de redder in nood, Tom Meeuws, haar ompraten om toch maar in de politiek te gaan. (Toen hij me vroeg om op de lijst te staan, wist ik niet goed of hij dat meende, want Tom is een euh... grapjurk. Pas na tien minuten had ik in de gaten dat hij serieus was (lacht). Toen dacht ik: ‘Jij bent niet goed wijs.’ Ik heb pas in september definitief toegezegd. ( uit hetzelfde interview)) Wat TM haar nog in haar oor heeft geblazen, weet ik niet maar het is wel raar dat ze, holder-de- bolder, een consult bureau opricht ( staatsblad 17326366 neergelegd op 20-11-2017)
En zo kan ze, als onafhankelijke, heel pamperend Vlaanderen wat centjes lichter maken.
kreydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2018, 11:16   #32
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Feit is dat de linkse nonsens die de VRT verspreid een omgekeerd effect heeft. De mensen zijn dat doorzichtige linkse gelul zo beu dat ze telkens ze het horen er aan herinnerd worden dat ze zeker niet op Sp.a of andere linkse onzinpartijen mogen stemmen.
Voor mij klopt dat echt.
Ik was vroeger links, zelfs nog opgekomen voor Agalev. Enkel afschuw voor het Vlaams Blok (was nog in de tijd voor het Vlaams Belang).
Dan kwam die fameuze uitzending van de 7de dag (toen nog mijn bijbel) waarin Filip Dewinter en Abou Jahjah samen werden opgevoerd. Dewinter werd belachelijk gemaakt en kreeg nauwelijks het woord. Jahjah was dè profeet! Dewinter heeft toen zonder meer de studio verlaten.
Bij mij is er toen een knopje omgedraaid. Ik ben veel kritischer geworden en begon eindelijk de rode en groene leugens te doorzien.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2018, 22:22   #33
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Klopt, maar er zijn nog steeds onnozele zielen die daar in trappen.

Dat is dan weer de schuld van de vrouwen; zowel linkse als rechtse.
Zij zorgen tegenwoordig voor de evolutie.
De grootsten met de langste piemels worden uitverkoren om mee te kweken.
Gelukkig maakten wij; de oorlogsgeneratie; dat niet mee.
Toen waren we nog allemaal nog wat kleiner en kwam de afmeting van het hoofd nog in aanmerking.
Gelukkig nog niet de inhoud want dat konden ze nog niet zien.
Maar ze hadden het wel vlug door.
Ik onderschat vrouwen niet hoor.
Maar of de evolutie gunstig zal verlopen betwijfel ik heden toch.
Als het verstand uit het scrotum moet komen zitten ze momenteel op een serieuze zijweg. Tegenwoordig vragen ze al zelf om uw scrotum te mogen wegen. En komen er rimpels op dan zoeken ze iets anders.
Flesjes tegen rimpels onderaan zijn nog niet in de handel.
Maar ik zie het nog gebeuren.
Binnenkort moeten wij; mannen dus; nog met onze piemel bloot lopen.
Het mag niet te lang duren bij de dames om hen de kans te geven om te zien welke haring er in de kuip mag zwemmen.
En we hebben weer een Belgische primeur. In Wallonië hebben ze een hormoon gevonden bij vrouwelijke ratten die het effect van de blauwe pil in de schaduw stelt. (trouwens alleen voor mannen die pil)
Er mee ingespoten vrouwelijke ratten verkrachten de mannetjes.
Dat belooft! Ik ben weer te vroeg geboren natuurlijk!

Laatst gewijzigd door werkman : 29 januari 2018 om 22:36.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2018, 22:33   #34
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
En dat voor een openbare omroep, die verwacht wordt neutraal te zijn. Waar wacht de NVA op om die rode stal eens flink uit te mesten of hun subsidies af te pakken. Destijds was het voor de linkse vrienden toch geen probleem om de redactie van GVA te zuiveren van te rechtse journalisten.
Rechts moet de GVA en De Standaard terug kapen. Er ontbreekt een krant zoals Le Figaro in Vlaanderen.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2018, 22:49   #35
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Voor mij klopt dat echt.
Ik was vroeger links, zelfs nog opgekomen voor Agalev. Enkel afschuw voor het Vlaams Blok (was nog in de tijd voor het Vlaams Belang).
Dan kwam die fameuze uitzending van de 7de dag (toen nog mijn bijbel) waarin Filip Dewinter en Abou Jahjah samen werden opgevoerd. Dewinter werd belachelijk gemaakt en kreeg nauwelijks het woord. Jahjah was dè profeet! Dewinter heeft toen zonder meer de studio verlaten.
Bij mij is er toen een knopje omgedraaid. Ik ben veel kritischer geworden en begon eindelijk de rode en groene leugens te doorzien.


Nu de vrouwelijke paus; Mevrouw Coolen; van het toneel verdwenen is geef ik het VB kans op een heropstanding.
Dat kreng moeide zich met alles.
Abortus mocht niet en als voorbehoedsmiddel moesten wij; mannen; er maar een knoop in leggen. En als dat niet lukte was je een zondaar.
Ik was er natuurlijk ook weer bij. Als er ongelukken moeten gebeuren dan ben ik uitverkoren.
Maar ze is nog deftig gebleven; dat wijf. Ze heeft gedomme nooit durven voorstellen om de wijnrank te snoeien. Dat was dan weer anti-godsdienstig!
Of ze veel CVP -idioten heeft afgesnoept weet ik niet maar vermoedelijk heeft ze wel meer druiven aan de wijnrank veroorzaakt. Ook bij het VB zitten idioten.

Laatst gewijzigd door werkman : 29 januari 2018 om 22:54.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2018, 00:32   #36
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Nu de vrouwelijke paus; Mevrouw Coolen; van het toneel verdwenen is geef ik het VB kans op een heropstanding.
Dat kreng moeide zich met alles.
Abortus mocht niet en als voorbehoedsmiddel moesten wij; mannen; er maar een knoop in leggen. En als dat niet lukte was je een zondaar.
Ik was er natuurlijk ook weer bij. Als er ongelukken moeten gebeuren dan ben ik uitverkoren.
Maar ze is nog deftig gebleven; dat wijf. Ze heeft gedomme nooit durven voorstellen om de wijnrank te snoeien. Dat was dan weer anti-godsdienstig!
Of ze veel CVP -idioten heeft afgesnoept weet ik niet maar vermoedelijk heeft ze wel meer druiven aan de wijnrank veroorzaakt. Ook bij het VB zitten idioten.
Jezus Christus! Het zou een goede zaak zijn moest de moderatie een blaastest invoeren om posten op dit forum toe te laten.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2018, 05:08   #37
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Jezus Christus! Het zou een goede zaak zijn moest de moderatie een blaastest invoeren om posten op dit forum toe te laten.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be