Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 november 2017, 02:03   #281
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

En ik eerst maar denken dat het aan mijne tv lag...

En na een nieuwe te kopen was het probleem gelijk duidelijk....

géén VRT journaal meer voor mij,ik wil heden degen daagse nieuwslezers,en géén uit de tijd van de farao's...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 05:26   #282
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
En ik eerst maar denken dat het aan mijne tv lag...

En na een nieuwe te kopen was het probleem gelijk duidelijk....

géén VRT journaal meer voor mij,ik wil heden degen daagse nieuwslezers,en géén uit de tijd van de farao's...
U had dit waarschijnlijk helemaal niet geschreven over een Jan Becaus. Martin Tanghe doet haar werk goed en mag dat doen tot ze met pensioen gaat. Uw post is seksistisch en tegen waardig ouder worden. Ik vind het een prachtvoorbeeld voor de rest van de babyboomers, voor de hele maatschappij. Hoe ze na kanker terug vocht en terug werkt op hoog niveau terwijl ze zich makkelijk zat op ambtenarenziektepensioen had kunnen laten zetten. We moeten onze werkvloer net aanpassen zodat er plaats is om tot aan het pensioen te werken. Uw post is dus op twee punten ranzig : seksistisch en ouderdom-onvriendelijk.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 07:47   #283
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.601
Standaard

Bart De Wever waarschuwt voor ‘trial by media’ in zaak-De Pauw

Citaat:
N-VA-voorzitter Bart De Wever waarschuwt naar aanleiding van de zaak rond mediafiguur Bart De Pauw op het gevaar van ‘trial by media’.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 08:17   #284
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dat lijkt mij een volkomen logisch gevolg als Bart De Pauw gerechtelijke stappen zet : de namen van de aanklaagsters moeten aan de politie bekend gemaakt worden en eventuele communicatie tussen hen en de VRT moet onderzocht worden.
BDP heeft zijn proces vooral zelf in de media gevoerd, hij heeft tot nu toe nog steeds geen klacht ingediend.

En het is precies niemand opgevallen dat BDP gisteren of eergisteren plotsklaps muis-en muisstil is geworden, ik denk vanaf het moment dat hij en zijn advocaat hoorden dat het parket op eigen initiatief een onderzoek starte...

BPD onschuldig? Ik geloof het echt niet hoor. Dat de simpele Vlaming dat wel denkt enkel en alleen omdat "ze hem kennen van op TV..." daar moet ik eens goed mee lachen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 08:21   #285
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.434
Standaard

Een onderwerp over Bart De Pauw in politiek Binnenland.

Van 2 dagen oud.

Met al 281 posts.

Ik dacht eerst...

Terroristische Aanslagen Nu Al Op Komedianten!

Maar . . .

HET BLIJKT ZELFS MAAR LIEFST OVER . . .

s c h u n n i g e .. b e r i c h t e n .. n a a r .. v r o u w e n

. . . te gaan

O .. WEE

Onze Intergalactische Regels Zijn Overtreden !

We Verklaren Ons In Staat Van Oorlog!

Stuur De SterrenVloot !







Op Naar Het Land Belgie Op Het Continent Europa Op De Planeet Aarde Rond De Ster Zon In Het Sterrenstelsel De Melkweg ! ! !

Voor De Arrestatie Van Deze Bart De Pauw !

W E .. S T O P .. F O R .. N O T H I N G
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 08:24   #286
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 28 juli 2005
Berichten: 918
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Zou ik niet weten maar 't is wel opvallend dat er nu plots een aantal opduiken met dossierkennis !

Toen dit nog geen item was, heb ik ze niet gehoord !

Noorman
Noorman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 08:28   #287
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Een onderwerp over Bart De Pauw in politiek Binnenland.

Van 2 dagen oud.

Met al 281 posts.

Ik dacht eerst...

Terroristische Aanslagen Nu Al Op Komedianten!

Maar . . .

HET BLIJKT ZELFS MAAR LIEFST OVER . . .

s c h u n n i g e .. b e r i c h t e n .. n a a r .. v r o u w e n

. . . te gaan

O .. WEE

Onze Intergalactische Regels Zijn Overtreden !

We Verklaren Ons In Staat Van Oorlog!

Stuur De SterrenVloot !







Op Naar Het Land Belgie Op Het Continent Europa Op De Planeet Aarde Rond De Ster Zon In Het Sterrenstelsel De Melkweg ! ! !

Voor De Arrestatie Van Deze Bart De Pauw !

W E .. S T O P .. F O R .. N O T H I N G
Ge vergeet nog te vermelden dat dit gedoe, dat ik niet wil minimaliseren, koren op de molen is van de moslims : kijkt eens wat een decadente samenleving. Al die man-vrouw relaties die in alle vrijheid wel respectvol gebeuren, geraken vrij snel onder gesneeuwd door al die aandacht voor de rotte appels.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 08:31   #288
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Kom ,kom ,in ons Martine haar geval kunnen de kijkcijfers er alleen op vooruitgaan...

Ook weer waar. De VRT verjongt wel hoor. Ze brengen alle dagen nieuws over een of andere orkestje dat op Pukkelpop gespeeld heeft en een nieuwe wonderlijke plaat geproduceerd heeft. Om het nieuws dus vol te krijgen.
Dat nieuws wordt dus korter en korter omdat ze toch niks mogen zeggen.
En dat er hier of daar een gekende drugsdode valt over de plas is ook geen nieuws. Iedereen sterft uiteindelijk; zelfs zonder drugs.
Persoonlijk vind ik dat ze in het nieuws beter het reilen en zeilen uitzenden van crèches om jonge moeders te plezieren.
Waarom moet men nog bidongeluiden meer produceren om metalheads te plezieren? Dat er teveel lawaai geproduceerd wordt is zeker geen nieuws te noemen. Maar kom, dat politieke gezever vervangen door gelijk wat anders is toch nog altijd beter. En je trekt mogelijk een jonger publiek aan dat mogelijk al aan zijn eerste hoorapparaat toe is.
Zo blijft "de commerce" trouwens draaien.
Feit is wel dat ik bijna steeds het weerbericht mis omdat ik reeds na één minuut weet dat er geen nieuws is waarover men iets wil zeggen.
Vooropgesteld dat ze kunnen iets zeggen. Over de nefaste diverse oorzaken van dat niet kunnen wil ik niet verder ingaan.
Maar bij VTM is het niet beter hoor. Die tussendoortjes op alle programma's over appelen en peren en de dag nadien over peren en appelen hangen ook wreed mijn keel uit. Ik kijk dan ook zeer zelden op TV-zenders voor Aboriginals. Mijn genre niet.

Laatst gewijzigd door werkman : 12 november 2017 om 08:42.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 08:55   #289
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 28 juli 2005
Berichten: 918
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Die kans heeft hij gekregen:

'Lembrechts en Peter Claes, hoofd productie bij de VRT, hebben vorige week donderdag samengezeten met Bart De Pauw en hem geconfronteerd met de beschuldigingen. “We hebben hem toen aangegeven in welke richting de beslissing zou uitgaan. Hij heeft ook meer context gekregen in een persoonlijk gesprek met onze preventieadviseur. Hij heeft gereageerd zoals gisteren in zijn videoboodschap: op een minimaliserende manier. Dat strookt helemaal niet met wat hij gehoord hebben, maar het verwondert mij ook niet helemaal.”

Donderdagavond stuurden de medewerkers van productiehuis van productiehuis Koeken Troef! een persbericht rond waarin ze Bart De Pauw expliciet verdedigen. “Dat kan ik enigszins begrijpen”, aldus Lembrechts. “Ik snap dat mensen een belangrijke loyaliteit vertonen voor de onderneming waarvoor ze werken. Maar dit soort gedrag is niet zichtbaar voor iedereen en is vaak enkel herkenbaar en voelbaar tussen de betrokkenen. Niet iedereen is altijd volledig geïnformeerd.”


-bron-

Maw, hij wist wat er zou komen, en had toen ook de kans om dit aan te vechten.
De vakbond zal ook wel op de hoogte geweest zijn, en ook daar heeft hij bot gevangen. Dus ik ben er nu al bijna van overtuigd dat hij zeker niet onheus behandeld is geweest.
Anders gezegd, omdat BDP tijdens die gesprekken niet reageerde zoals de directie dat wou, is hij niet onheus behandeld ?

De directie had moeten vaststellen dat er geen interne oplossing mogelijk was, had vervolgens alle partijen moeten wijzen op de risico's van eventuele leugens en had vervolgens via de vertrouwenspersoon en preventieadviseur, het gerecht moeten inschakelen.

Of de directie had de samenwerking met BDP moeten stopzetten met respect voor het lopende contract, zonder verder commentaar naar buiten.

Nu zullen ze keiharde bewijzen moeten hebben, anders gaat dit voor een serieuze financiële kater zorgen, dat het hier over zaken gaat die tot 10 jaar geleden zouden zijn gebeurd, pleit alvast niet in hun voordeel.

Het blijft me verbazen hoe vaak managers voor rechter denken te mogen spelen, ok, het gaat hier niet over een arbeider of bediende maar het principe blijft hetzelfde, het gebeurt maar al te vaak dat ze door de arbeidsrechtbank worden teruggefloten.

Noorman
Noorman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 09:23   #290
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noorman Bekijk bericht
Anders gezegd, omdat BDP tijdens die gesprekken niet reageerde zoals de directie dat wou, is hij niet onheus behandeld ?

De directie had moeten vaststellen dat er geen interne oplossing mogelijk was, had vervolgens alle partijen moeten wijzen op de risico's van eventuele leugens en had vervolgens via de vertrouwenspersoon en preventieadviseur, het gerecht moeten inschakelen.

Of de directie had de samenwerking met BDP moeten stopzetten met respect voor het lopende contract, zonder verder commentaar naar buiten.

Nu zullen ze keiharde bewijzen moeten hebben, anders gaat dit voor een serieuze financiële kater zorgen, dat het hier over zaken gaat die tot 10 jaar geleden zouden zijn gebeurd, pleit alvast niet in hun voordeel.

Het blijft me verbazen hoe vaak managers voor rechter denken te mogen spelen, ok, het gaat hier niet over een arbeider of bediende maar het principe blijft hetzelfde, het gebeurt maar al te vaak dat ze door de arbeidsrechtbank worden teruggefloten.

Noorman
of hoe reeds 1000x weerlegde onzin gelijk onkruid blijft voortwoekeren

- de vrt mag zakenrelaties stopzetten zonder dat de partner de wet heeft overtreden. in di geval wil het parket dat uitzoeken maar voor de VRT is dat irrelevant. er is een vertrouwensbeuk met Bart en dat volstaat ruimschoots om een samenwerking te beëindigen
- de pauw heeft de aandacht gezocht hé, zonder dat waren er andere opties geweest om zachter te landen
-Tot nu toe heeft de VRT-directie altijd enkel en alleen gereageerd op uitlatingen van De Pauw
-Als Bart echt in z'n onrechte s dan moet hij klacht indienen. We zijn een halve week verder en hij heeft dat nog steeds niet gedaan. voor mij een indicatie
voor ge weer met onzin afkomt. De huiszoeking gisteren volgde op initiatief vh parket zelf, niet na 1 of andere klacht
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 09:27   #291
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 28 juli 2005
Berichten: 918
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door discuz Bekijk bericht
Neen, dat is juist de discussie denk ik. De VRT zegt dat bij hen de lat hoger ligt dan wettelijk. Dat is hun recht. Het enige wat je kan doen als je daar niet mee akkoord gaat is zelf een burgerlijke procedure inleiden wegens onrechtmatig ontslag.

Als de VRT in zijn regels staan heeft dat ze een nultolerantie hebben voor seksueel ongewenst gedrag op het werk, wat ik mij kan voorstellen, dan kan een rechter denk ik weinig anders doen dan hen gelijk geven als ze iemand om die reden aan de deur zetten, nee?
Zo simpel is het niet !

Dat zou het ontslag om dringende reden veel te gemakkelijk maken.

Over ongewenst sexueel gedrag op het werk bestaan er al regels, die hoeft de vrt niet te maken hun interpretatie ervan is geen alleenrecht.

Mocht dat toch zo zijn, dan zou ik ervoor uitkijken dat je oog, nooit toevallig eens in een decolleté terechtkomt !

Je weet maar nooit dat je dat 10 jaar geleden ook al eens voorhad

Noorman
Noorman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 09:34   #292
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noorman Bekijk bericht
Dat zou het ontslag om dringende reden veel te gemakkelijk maken.
er is geen ontslag om dringende reden, Bart is geen werknemer vd VRT
ngo zo'n onzin

de VRT weigert de producties van Bart, en z'n bedrijf, nog uit te zenden. Hij hoeft ook niets meer te produceren voor de VRT

dat recht hebben ze.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 09:52   #293
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 28 juli 2005
Berichten: 918
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
de vrt mag zakenrelaties stopzetten zonder dat de partner de wet heeft overtreden.
Natuurlijk, maar dan met respect voor het lopende contract !

Noorman
Noorman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 10:08   #294
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Hopelijk brengt het gerechtelijk onderzoek klaarheid omtrent de stalking (de rest is mogelijks laakbare houding, maar geen misdrijf ...).
Omtrent de hoeveelheid en aard van de sms,
de aard van sommige gedragingen (aan huis komen ongevraagd)
sim-kaarten,

maar evenzeer hoop ik dat klagenden, als zij hun anonimiteit wensen te bewaren, daarin gevolgd worden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 10:19   #295
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Hopelijk brengt het gerechtelijk onderzoek klaarheid omtrent de stalking (de rest is mogelijks laakbare houding, maar geen misdrijf ...).
Omtrent de hoeveelheid en aard van de sms,
de aard van sommige gedragingen (aan huis komen ongevraagd)
sim-kaarten,

maar evenzeer hoop ik dat klagenden, als zij hun anonimiteit wensen te bewaren, daarin gevolgd worden.
Als het voor het gerecht komt zullen de klagenden ook wel bekent gemaakt worden zeker.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 10:55   #296
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 28 juli 2005
Berichten: 918
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
er is geen ontslag om dringende reden, Bart is geen werknemer vd VRT
ngo zo'n onzin

de VRT weigert de producties van Bart, en z'n bedrijf, nog uit te zenden. Hij hoeft ook niets meer te produceren voor de VRT

dat recht hebben ze.
Je strooit het woordje onzin maar al te graag rond !

Natuurlijk is dit een ontslag om dringende reden want het gebeurde van vandaag op morgen en het lopende contract werd niet gerespecteerd !

Daarvoor hoef je geen werknemer te zijn, een contract tussen de partijen is ruim voldoende !

Strooi liever zelf geen onzin rond !

Noorman
Noorman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 10:56   #297
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Gisteren hoorde ik hem nochtans in 'De Ochtend' op Radio 1 luid en duidelijk zeggen dat hij verdere stappen overweegt.

https://www.zita.be/nieuws/video/bar...-radio-1-video
Hij moet dat doen als hij onschuldig is,nu overweegt hij het, tjaa... .
__________________
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 10:58   #298
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noorman Bekijk bericht
Natuurlijk, maar dan met respect voor het lopende contract !
Noorman
In elke overeenkomst, op dat niveau, zaken/vereisten mbt ethisch gedrag.
schendt je die dan is het voorbij

Noorman
iemand die geen werknemer is kan niet ontslagen worden
nu goed, de VRT gaat niet in de fout hoor

hoe graag jij blijkbaar Bart wil blijven verdedigen. Wat natuurlijk je recht is

Laatst gewijzigd door 1207 : 12 november 2017 om 11:00.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 11:00   #299
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noorman Bekijk bericht
Je strooit het woordje onzin maar al te graag rond !

Natuurlijk is dit een ontslag om dringende reden want het gebeurde van vandaag op morgen en het lopende contract werd niet gerespecteerd !

Daarvoor hoef je geen werknemer te zijn, een contract tussen de partijen is ruim voldoende !

Strooi liever zelf geen onzin rond !

Noorman
Ik dacht dat het belangrijkste gevolg was dat het exclusiviteitscontract, dat eind dit jaar afloopt, niet meer verlengd zal worden.

Hoe het met eventueel andere contracten tussen Bart De Pauw en de VRT zit, is niet duidelijk.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2017, 11:18   #300
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 28 juli 2005
Berichten: 918
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
In elke overeenkomst, op dat niveau, zaken/vereisten mbt ethisch gedrag.
schendt je die dan is het voorbij

Noorman
iemand die geen werknemer is kan niet ontslagen worden
nu goed, de VRT gaat niet in de fout hoor

hoe graag jij blijkbaar Bart wil blijven verdedigen. Wat natuurlijk je recht is
In feite verdedig ik Bart niet, ik kan niet weten wat hij allemaal uitspookt, maar dat je die conclusie trekt uit wat ik post, begrijp ik.

Ik klaag hier het totaal foute gedrag aan van de vrt, nogmaals, zij mogen een contract verbreken, daarvoor hoeven ze zelfs geen uitleg te geven, maar ze moeten de looptijd ervan, respecteren.

Doen ze dat niet, dan kiezen ze voor het "op staande voet" principe en spelen ze rechter en partij, ze vellen een verdict waardoor ze zelf, begunstigde, worden.

Als ze van mening waren dat daar voldoende grond voor was, dan hadden ze BDP moeten schorsen tot wanneer een bevoegde instantie, in dit geval, mi de arbeidsrechtbank maar ik ben juridisch niet voldoende beslagen om daar 100% zeker van te zijn, daar een uitspraak ten gronde over kan doen. Verder inhoudelijk commentaar was dan niet nodig geweest.

Noorman
Noorman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be