Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 oktober 2006, 06:30   #21
lenca
Partijlid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 279
Standaard

De president ziet hierin een manoeuvre van moslimextremisten, die ‘islamitische kleding misbruiken voor politieke doeleinden en een bedreiging vormen voor de rechten van de vrouw’. Vandaar zijn besluit om paal en perk te stellen aan het hoofddoekgebruik.

Goed zo meneer de president

Enfin, ben voorstander van het punt dat enig religieus symbool moet verdwijnen uit het straatsbeeld.
Dit valt onder de privésfeer...en wens als atheïst niet op straat lastiggevallen te worden met dingen die ik ronduit belachelijk vind.

Dit vind ik niet juist. Dat er een tante nonneke voorbij mij loopt of een jood met krullekes of een hindoe maakt allemaal niet uit. Die mensen dringen zich niet op.
De zever is begonnen bij de moslims, die hier proberen hun wetten te stellen, de islam die ons allemaal als ongelovige honden zien.
lenca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 03:48   #22
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Tunesië pakt hoofddoek aan


TUNIS - De Tunesische president Zine El Abidine Ben Ali heeft de strijd aangeboden met de hoofddoek.

Met een hoofddoek om watersporten. Vanaf nu in Tunesië verboden. FOTO: AP


De politie zal vrouwen die de doek dragen, sommeren hem af te doen. Wie weigert, kan worden opgepakt. De regering hoopt daarmee de verspreiding van het moslimfundamentalisme tegen te gaan.

Tunesië is het meest wereldse land van Noord-Afrika. Al in 1956 werd in de Grondwet de gelijkheid der seksen en de scheiding van religie en staat vastgelegd. In 1981 verbood de toenmalige president Habib Bourguiba het gebruik van de hoofddoek.
Het werd niettemin getolereerd, totdat in de afgelopen drie jaar het aantal hoofddoeken exponentieel toenam. Volgens het dagblad Le Monde draagt nu één op de vier vrouwen in de stad er een en zeker de helft erbuiten.
Veel vrouwen tooien zich, onder invloed van Arabische tv-zenders, met zware zwarte doeken naar Perzisch model, die niets te maken hebben met de oorspronkelijke witte of gekleurde Marokkaanse doeken.
De president ziet hierin een manoeuvre van moslimextremisten, die ‘islamitische kleding misbruiken voor politieke doeleinden en een bedreiging vormen voor de rechten van de vrouw’. Vandaar zijn besluit om paal en perk te stellen aan het hoofddoekgebruik.
AD 17.10.6


Indien de Tunesische president dit standpunt luidop zou herhalen in België, zou hij uitgejouwd worden voor racist en een klacht van het CGKR aan zijn been hebben ...
... en er zijn, wellicht goedmenende, personen op het forum die steeds maar weer aan zichzelf en een ander de vraag stellen wat er toch zo verkeerd is aan dat hoofddoekengedoe, en waarom sommigen daar iets op tegen hebben. Maakt niet uit hoeveel argumenten en feiten en vaststellingen er worden aangevoerd, zelfs uit moslimlanden, ze blijven met dit "probleem" zitten.

Laatst gewijzigd door andev : 29 oktober 2006 om 03:56.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 12:20   #23
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
... en er zijn, wellicht goedmenende, personen op het forum die steeds maar weer aan zichzelf en een ander de vraag stellen wat er toch zo verkeerd is aan dat hoofddoekengedoe, en waarom sommigen daar iets op tegen hebben. Maakt niet uit hoeveel argumenten en feiten en vaststellingen er worden aangevoerd, zelfs uit moslimlanden, ze blijven met dit "probleem" zitten.
Wel integenstelling tot wat je schrijft, hebben de meeste verstandige mensen geprobleem om te zeggen wat er verkeerd is aan het hoofddeksel voor vrouwen. Want het hoofddeksel voor vrouwen komt niet van de moslims, maar is reeds terug te vinden in de Bijbel en de Thoran.
Het heeft ook eeuwen lang bij de Christenen de hinderpaal geweest voor vrouwen om zich op gelijke hoogte van de man op te werken.
Het hoofdeksel is dus werldwijd een hinderpaal in alle goddiensten.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 12:39   #24
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ik bekijk vrouwen niet als een lust object, maar als een wonder der schepping.
En wat is lelijk en wat is mooi. Wat ik mooi vind is voor jou misschien aards lelijk en omgekeerd. Het zij mannen die de vrouwen als lustobjecten bekijken die hen onder lelijke stukken textiel willen verbergen, net opdat ze anders hun lusten niet kunnen bedwingen en vrouwen niet als mens kunnen respecteren.
Wie een vrouw respecteerd als mens en haar niet beschouwd al een lust-object of als kweekkonijn heeft er echt geen last van dat zij haar uiterlijk laat zien en dat zij toont wie ze werkelijk is.
Enkel mannen die zichzelf niet kunnen beheersen en vrouwen enkel een rol laten spelen om hun lusten en fantasien te laten inlossen hebben er problemen mee dat een vrouw zich als mens gedraagt.
En een mens hoort zich niet te verbergen voor zijn mede mens.


Dus als mijn posting sexistisch is volgens jou dan heb je nog niets begrepen van het leven en vind jij dat vrouwen zich maar moeten verbergen omdat mannen niet in staat zijn zich te beheersen en vrouwen het respect te geven dat hen toe komt.

Het beste middel om je te vrijwaren tegen deze schande die je dan zelfs over je roept is jezelf boeien en een lelijk stuk textiel over je kop trekken zodat niemand kan zien dat jij je niet kan beheersen en vrouwen niet met respect kan behandelen.
Jantje, jantje ,jantje toch,. Hoe kan een textiel je zo bang maken ?? Niemand zegt dat een vrouw haar schoonheid moet bedekken alleen voor het publiek, je gaat toch je vrouw of je zus niet laten posteren voor het publiek omwille van haar schoonheid ?? Integendeel sommige vrouwen zien er bloeiend schoon wanneer ze zich met een doekje boven haar hoofd bedekt, maar dat zien sommigen niet ! Een vrouw in europa of amerika wordt in de meeste gevallen als een lustobject gezien, men probeert daar zelfs wetten voor te maken om een vrouw toegankelijk maken voor het publiek...

Hoe denk je dat onze autochtone en in de meeste geval allochtone jongeren zich zo verderfelijk gedragen ?? Denk je dat wat we vandaag op TV te krijgen is geen effect zal hebben in onze maatschappij en zeker aan onze gedrag, je gaat dat toch niet ontkennen hé ??
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"

Laatst gewijzigd door Lincoln : 29 oktober 2006 om 12:43.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 12:44   #25
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ik heb nog nooit een dier of een mens die zichzelf respecteerd zich weten verbergen voor zijn soortgenoten.
Enkel dieren en mensen die bang zijn en geen zelfrespect hebben verbergen zich voor hun soortgenoten.
Dus een vrouw die zichzelf wil verbergen voor haar mede mensen heeft angst en weinig of geen zelfvertrouwen en daardoor geen zelfrespect.

Met andere woorden, wie zichzelf evenwaardig acht aan ieder ander mens steekt zichzelf niet weg onder een lelijk stuk textiel.

En dit heeft niets te maken met Goddiensten, maar is een biologisch wetenschappelijk gegeven.
Dus je wenst dat elke vrouw voor u bereikbaar zou moeten zijn en ook toegankelijk ?? Ik denk dat u zelf met een blote tiet een lap rond uw ooren krijgt...
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"

Laatst gewijzigd door Lincoln : 29 oktober 2006 om 12:48.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 12:48   #26
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Is toch de bedoeling van die kapkes...heb zo is een gesprek daarover aangegaan met een allochtone moslim collega.
En wat ik hieruit kan concluderen is dat moslim mannen nogal vlug opgewonden worden bij het zien van haar blijkbaar...

Enfin, ben voorstander van het punt dat enig religieus symbool moet verdwijnen uit het straatsbeeld.
Dit valt onder de privésfeer...en wens als atheïst niet op straat lastiggevallen te worden met dingen die ik ronduit belachelijk vind.
Voor een uniformele staat moet je naar siberie gaan.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 12:50   #27
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Wel integenstelling tot wat je schrijft, hebben de meeste verstandige mensen geprobleem om te zeggen wat er verkeerd is aan het hoofddeksel voor vrouwen. Want het hoofddeksel voor vrouwen komt niet van de moslims, maar is reeds terug te vinden in de Bijbel en de Thoran.
Het heeft ook eeuwen lang bij de Christenen de hinderpaal geweest voor vrouwen om zich op gelijke hoogte van de man op te werken.
Het hoofdeksel is dus werldwijd een hinderpaal in alle goddiensten.
...zegt de sex-paus.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 13:30   #28
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Jantje, jantje ,jantje toch,. Hoe kan een textiel je zo bang maken ?? Niemand zegt dat een vrouw haar schoonheid moet bedekken alleen voor het publiek, je gaat toch je vrouw of je zus niet laten posteren voor het publiek omwille van haar schoonheid ?? Integendeel sommige vrouwen zien er bloeiend schoon wanneer ze zich met een doekje boven haar hoofd bedekt, maar dat zien sommigen niet ! Een vrouw in europa of amerika wordt in de meeste gevallen als een lustobject gezien, men probeert daar zelfs wetten voor te maken om een vrouw toegankelijk maken voor het publiek...

Hoe denk je dat onze autochtone en in de meeste geval allochtone jongeren zich zo verderfelijk gedragen ?? Denk je dat wat we vandaag op TV te krijgen is geen effect zal hebben in onze maatschappij en zeker aan onze gedrag, je gaat dat toch niet ontkennen hé ??
Als je een Mens respecteerd voor wie hij/zij is moet die zich niet verbergen onder een stuk texiel.

En hoe erg het is in onze westerse en in de moslim wereld kan je zien in het oude afrika en het oude zuid-amerika.
Er is daar niemand die er aanstoot aan neemt de mannen en vrouwen half naakt rond lopen.
En verkrachtingen zijn daar niet, integendeel iedereen word er gerespecteerd voor zijn/haar kennis en kunde.

Kledij en sex zijn zaken die hier en in de arabische wereld worden misbruikt en uitgebuit. Kledij dient om te zorgen dat je het warm hebt als het koud is en niet om je achter en onder te verbergen.
Het is trouwens de innerlijke schoonheid die telt en niet de uiterlijke.
En de dag dat de Goddiensten en hun aanhang dat door hebben zullen de mensen pas echt vrij zijn en begrijpen dat de discussie over het hoofddeksel voor vrouwen gewoon een discussie is over hoeveel respect een man voor een vrouw moet hebben.

En zelf de uitspraak dat een vrouw er mooi uit kan zien met een hoofddeksel is reeds een bewijs van sexisme, en het bekijken van een vrouw als lustobject.

Een vrouw is waard wat er in haar hoofd zit en niet wat er ander haar texiel zit.

En idd als een vrouw zichzelf volledig vrijwillig voor de wereld wil verbergen dan zal ik daar idd geen problemen over maken, maar het is voor mij wel een bewijs aan zelfvertrouwen en zelfrespect. En het is voor mij een vrouw die zichzelf meer als lustobject voor mannen ziet, dan als mens met waarden voor de maatschappij.
Want wie waard heeft voor de maatschappij kan zich niet onder een paar stukken texiel verbergen, want die persoon straal zelfvertrouwen en waarde uit, zlefs al zou die persoon volledig naakt door het leven.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 13:36   #29
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Dus je wenst dat elke vrouw voor u bereikbaar zou moeten zijn en ook toegankelijk ?? Ik denk dat u zelf met een blote tiet een lap rond uw ooren krijgt...
Nu vraag ik mij toch wel af wat respect en zelfrespect te maken hebben met sex.

Moet ik uit jou postings dan toch de mening gaan krijgen de de Moslims de moslima's en andere vrouwen enkel als een lustobject zien en dat zij zich met een stuk texiel wat veiliger moet voelen tegen deze beesten die zichzelf niet kunnen beheersen en geen eigenwaarde hebben.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 15:05   #30
dutch
Provinciaal Statenlid
 
dutch's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2003
Locatie: Darul Intisar
Berichten: 632
Standaard

Als het over Tunesië gaat denk ik wel bevoegd te zijn, aangezien ik daar een groot deel van het jaar woon.

President Zine elAbbidine Ben Ali is een zeer gematigd moslim, gelukkig maar...
Hij heeft in het verleden al meer dan genoeg toegevingen moeten doen aan de religie om zijn postje te behouden. Nu echter begint hij voor zijn postje te vrezen omdat de islamisten in zijn land teveel invloed beginnen te krijgen en hij een lot �* la Algerije voor zijn land aan de einder ziet opdoemen...
Inderdaad, de vrijgevochten tunesische vrouw loopt steeds vaker en steeds zwaarder gesluierd. Sommige tunesische hardcore moslims beginnen er een 2e of 3e en 4e vrouw op na te houden, het wordt een rage...alhoewel Tunesië officieel monogaam is.
Het is de hoogste tijd dat er ingegrepen wordt, de invloed van Saoudi Arabië en andere salafisten is bangelijk groot geworden.
Natuurlijk zijn vele tunesiërs niet tevreden met hun dictatoriaal lot en veelal hebben ze gelijk. MAAR de islam als oplossing voor hun problemen zou een grote vergissing zijn ! Deze mensen willen protesteren en doen dat op de enige manier die hen nog vrij stond : via de moskee. De islamisten maakten gretig misbruik van de publieke ontevredenheid...
Zoals in alle moslimlanden staat er in Tunesië heel wat te gebeuren, laat ons hopen dat Ben Ali nog wat in het zadel kan blijven om islamisme geen kans te geven....
__________________
http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum
islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje
In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt
dutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 16:49   #31
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Als je een Mens respecteerd voor wie hij/zij is moet die zich niet verbergen onder een stuk texiel.

En hoe erg het is in onze westerse en in de moslim wereld kan je zien in het oude afrika en het oude zuid-amerika.
Er is daar niemand die er aanstoot aan neemt de mannen en vrouwen half naakt rond lopen.
En verkrachtingen zijn daar niet, integendeel iedereen word er gerespecteerd voor zijn/haar kennis en kunde.

Kledij en sex zijn zaken die hier en in de arabische wereld worden misbruikt en uitgebuit. Kledij dient om te zorgen dat je het warm hebt als het koud is en niet om je achter en onder te verbergen.
Het is trouwens de innerlijke schoonheid die telt en niet de uiterlijke.
En de dag dat de Goddiensten en hun aanhang dat door hebben zullen de mensen pas echt vrij zijn en begrijpen dat de discussie over het hoofddeksel voor vrouwen gewoon een discussie is over hoeveel respect een man voor een vrouw moet hebben.

En zelf de uitspraak dat een vrouw er mooi uit kan zien met een hoofddeksel is reeds een bewijs van sexisme, en het bekijken van een vrouw als lustobject.

Een vrouw is waard wat er in haar hoofd zit en niet wat er ander haar texiel zit.

En idd als een vrouw zichzelf volledig vrijwillig voor de wereld wil verbergen dan zal ik daar idd geen problemen over maken, maar het is voor mij wel een bewijs aan zelfvertrouwen en zelfrespect. En het is voor mij een vrouw die zichzelf meer als lustobject voor mannen ziet, dan als mens met waarden voor de maatschappij.
Want wie waard heeft voor de maatschappij kan zich niet onder een paar stukken texiel verbergen, want die persoon straal zelfvertrouwen en waarde uit, zlefs al zou die persoon volledig naakt door het leven.
Naturist, begin maar je kledij te verkopen ,waauuw een leven vrij van kleren...

Ik zal je wel es graag zien zonder kleren...

Binnenkort zal het niet meer moeder aarde zijn, maar "planet of the apes"...
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"

Laatst gewijzigd door Lincoln : 29 oktober 2006 om 16:57.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 16:52   #32
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Nu vraag ik mij toch wel af wat respect en zelfrespect te maken hebben met sex.

Moet ik uit jou postings dan toch de mening gaan krijgen de de Moslims de moslima's en andere vrouwen enkel als een lustobject zien en dat zij zich met een stuk texiel wat veiliger moet voelen tegen deze beesten die zichzelf niet kunnen beheersen en geen eigenwaarde hebben.
Ik voel mij inderdaad met een stuk textiel niet alleen warmer of vrij, maar het veilige gevoel die je krijgt is één van de belangerijkste elementen wanneer je een kledij aantrekt en zeker als dat kledij bij je past !!!
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 16:55   #33
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Nu vraag ik mij toch wel af wat respect en zelfrespect te maken hebben met sex.

Moet ik uit jou postings dan toch de mening gaan krijgen de de Moslims de moslima's en andere vrouwen enkel als een lustobject zien en dat zij zich met een stuk texiel wat veiliger moet voelen tegen deze beesten die zichzelf niet kunnen beheersen en geen eigenwaarde hebben.
Beesten ?? Zeer hartelijk bedankt voor het compliment,.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 17:06   #34
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Wel integenstelling tot wat je schrijft, hebben de meeste verstandige mensen geprobleem om te zeggen wat er verkeerd is aan het hoofddeksel voor vrouwen. Want het hoofddeksel voor vrouwen komt niet van de moslims, maar is reeds terug te vinden in de Bijbel en de Thoran.
Het heeft ook eeuwen lang bij de Christenen de hinderpaal geweest voor vrouwen om zich op gelijke hoogte van de man op te werken.
Het hoofdeksel is dus werldwijd een hinderpaal in alle goddiensten.
En weer voor de zoveelste keer hetzelfde liedje... Het heeft inderdaad eeuwen geduurd vooraleer bepaalde godsdiensten hun greep op de maatschappij hebben verloren. Niet zo voor de islam: die zijn bezig aan hun zoveelste inhaalbeweging en beelden zich nog altijd in dat ze de wereld mettertijd zullen veroveren. Er is inderdaad heel wat meer dan "de hoofddoek"... Uitroeien dat gedoe: in onze contreien hebben we geen behoefte aan een nieuwe vorm van pest en cholera .
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 17:21   #35
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Pff, laat de mensen toch dragen wat ze willen. Hoofddoeken zijn onschadelijke kledingsstukken, die niemand anders last bezorgen. So who cares?

Heeft ook Tunesië echt niets beters te doen dan kledingsstukken te bestrijden..
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 18:07   #36
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Pff, laat de mensen toch dragen wat ze willen. Hoofddoeken zijn onschadelijke kledingsstukken, die niemand anders last bezorgen. So who cares?

Heeft ook Tunesië echt niets beters te doen dan kledingsstukken te bestrijden..
Inderdaad gek dat de mensen zich met zo'n futiliteiten moeten bezighouden... En dat gebeurt bvb niet met de rare hoeden en de pijpekrullen van bvb de joden of zo, maar wel met de moslims... En dan nog op meerdere plaatsen in de wereld! Een echt complot...
Hoe zou dat toch komen denk je?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 18:56   #37
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Inderdaad gek dat de mensen zich met zo'n futiliteiten moeten bezighouden... En dat gebeurt bvb niet met de rare hoeden en de pijpekrullen van bvb de joden of zo, maar wel met de moslims... En dan nog op meerdere plaatsen in de wereld! Een echt complot...
Hoe zou dat toch komen denk je?
...één leugen heeft altijd publiek gewonnen, ook een leugenaar,.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 19:10   #38
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Naturist, begin maar je kledij te verkopen ,waauuw een leven vrij van kleren...

Ik zal je wel es graag zien zonder kleren...

Binnenkort zal het niet meer moeder aarde zijn, maar "planet of the apes"...
Dat is dus een uitlating die ik klasseer.
Mensen die respect hebben voor andere en die verstand hebben denken dus helemaal niet in dergelijke normen.

Die zouden met de vraag zijn afgekomen, ik wil daar wel eens gewoon direct met je over willen discusseren.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 19:18   #39
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Pff, laat de mensen toch dragen wat ze willen. Hoofddoeken zijn onschadelijke kledingsstukken, die niemand anders last bezorgen. So who cares?

Heeft ook Tunesië echt niets beters te doen dan kledingsstukken te bestrijden..
Het gaat dan echt ook niet over dat stukje textiel Uh-Huh.
Maar over de onderdrukking die er wereldwijd mee samen gaat.
Moest die er niet zijn dan zo er idd niemand zijn die er zich aan stoorde.
En die onderdrukking gaat echt niet enkel over moslima's.
Maar ook meer en meer over de onderdrukking en de vernederingen die van de moslim mannen komt tegenover de niet moslima's.

De strijd tegen het hoofdeksel is dus een strijd tegen de onderdrukking en vernedering die door vele moslims word tentoon gespreid.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2006, 19:23   #40
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Beesten ?? Zeer hartelijk bedankt voor het compliment,.
Denk dat je wel degelijk weet dat dit niet als compliment is bedoeld.

Maar, ja sommige nemen ook alles als een compliment.

Erg he, dat je jezelf niet meer onder controle kan houden als je een aangezicht van een vrouw ziet.

Zelfs de dieren kunnen beter hun driften beheersen dan sommige mannen.

Zulke mannen zijn evenwel geen schepping van het goede, maar van het kwade en horen eiegnlijk niet vrije rond te lopen.
Wie een vrouw niet kan respecteren om haar zijn en kunde, verliest zelf alle respect als mens.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be