Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 3 februari 2020, 13:55   #41
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Wat een reacties lees ik hier!
Provocerende vooral. Sommigen die uittesten hoever ze kunnen gaan.
Ik werk bijna heel mijn volwassen leven in kleuter-en- lagere scholen maar echt he;
sommigen reageren hier op niveau 4-5 jaar!
Zelf heb ik hier nog nooit banpunten gekregen. Wel 1 keer een waarschuwing en achteraf vond ik die terecht.
Ik sta achter Pontifex want we zijn toch allemaal volwassen mensen hier. Komaan he zeg Mannekes....
Probeer eens te reageren op iemand zoals ge IRL zou doen.
Gewoon beleefd, met respect met de 'tegenstanders'.
Ik post dit hier met een grote kans dat ik weeral zal uitgescholden voor 'Tante Nonneke' maar dat trek ik me echt niet aan.
NieuwNoors is offline  
Oud 3 februari 2020, 14:51   #42
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.862
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Beste,

Ik heb ooit eens een ander forum gemodereerd. Ik kan u verzekeren dat er heel wat andere dingen plaatsvonden. Dat forum was gelieerd aan een multiplayer online game waar spelers zich konden verenigen in clans. Al die clanvetes werden dan ook overgebracht naar het forum. Inclusief bedreigingen om elkaar irl te vinden en wat er dan ook op moge volgen.

Beste,

Blijkbaar bestaat hufterig gedrag dus ook op andere fora.
Dat is allerminst een reden om dat hier toe te laten.


Citaat:
Anderzijds begrijp ik heel goed dat er stilaan wat sleet op zit te komen en dat u eigenlijk niets liever wil dan dit forum na al die jaren langzaam te laten uitdoven. Moderatie kan idd vermoeiend zijn. Als dit het geval is zal niemand u dit kwalijk nemen dat u eindelijk op welverdiend internetpensioen gaat.
Dat er op het medium 'forum' sleet zit, is een feit.
Zoiets kan ook niet anders gezien het aanbod van andere communicatiemiddelen (facebook, whatsapp, twitter etc.)
Ooit duwden internetfora ook de chatboxen en bulletinboards (BBS) de vergeetput in.
Waarom zouden internetfora als deze het eeuwige leven hebben?

Wat betreft moderatie: dat is vooral vermoeiend wanneer het gaat om geestdodende ingrepen die overbodig zouden zijn, mits een minimum aan sociaal aanvaard gedrag van de deelnemers.

Voor ik er definitief de brui aan geef, wil ik nog een poging wagen om misschien tegen beter weten in, van deze plek een aangenaam debatplatform te maken.


Pontifex
Pontifex is offline  
Oud 3 februari 2020, 14:55   #43
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.862
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Wat een reacties lees ik hier!
Provocerende vooral. Sommigen die uittesten hoever ze kunnen gaan.
Ik werk bijna heel mijn volwassen leven in kleuter-en- lagere scholen maar echt he;
sommigen reageren hier op niveau 4-5 jaar!
Zelf heb ik hier nog nooit banpunten gekregen. Wel 1 keer een waarschuwing en achteraf vond ik die terecht.
Ik sta achter Pontifex want we zijn toch allemaal volwassen mensen hier. Komaan he zeg Mannekes....
Probeer eens te reageren op iemand zoals ge IRL zou doen.
Gewoon beleefd, met respect met de 'tegenstanders'.
Ik post dit hier met een grote kans dat ik weeral zal uitgescholden voor 'Tante Nonneke' maar dat trek ik me echt niet aan.
Beste,

U verwoordt exact wat ik bedoel.
En voor een publieke scheldpartij hoeft u niet bang te zijn, want deze draad wordt grondig gemodereerd.
Enkel zaken die strikt relevant voor het onderwerp zijn, blijven staan.
Het geklooi, geterg, geruzie en geprovoceer wordt (intussen alweer massaal!) geknipt.


Pontifex
Pontifex is offline  
Oud 3 februari 2020, 16:48   #44
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Gelezen.
dpg is offline  
Oud 4 februari 2020, 00:07   #45
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht

Het geklooi, geterg, geruzie en geprovoceer wordt (intussen alweer massaal!) geknipt.

Pontifex
Misschien lees ik de verkeerde draden, maar ik vind dit overdreven.

Toegegeven: ik ben hier veel minder actief, maar ik kan mij hier geen recente voorbeelden van herinneren.

Vroeger was het hier veel erger, en ook plezanter.
Levendiger en actiever.

De anonimiteit nodigt nu eenmaal uit om als varkens in de modder te rollen, en dat voelt goed.

Maar waar ligt de grens tussen een grappige opmerking, een persoonlijke aanval, en een provocatie?

Ik vind dat nogal een vage grens. Mag ik nog vrij en open mijn mening geven?
Want daar heb ik er al veel mee op hun teentjes getrapt.

Als u kijkt naar mijn onderschrift, ziet u dat men mij in de ballen wou schoppen.

En dat was helemaal geen vete of ruzie, noch pesterijen.
Het was gewoon hilarisch.
Gewoon door mijn mening te geven over een politieke kwestie breng ik dat teweeg.

Voor mij is dat een trofee.

Ik ben van mening dat het net de hardnekkige rapporteerders en driehoekers zijn die banpunten en effectieve bans moeten krijgen.

Het lijkt me vooral die groep die het verziekt en u kwaad maakt als moderator.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline  
Oud 4 februari 2020, 01:07   #46
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.862
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
De anonimiteit nodigt nu eenmaal uit om als varkens in de modder te rollen, en dat voelt goed.
Beste,

Dit forum wordt u daarvoor niet aangeboden.
Het behoeft weinig uitleg: ik verwijs gewoon naar de forumnaam: politics.be.


Citaat:
Maar waar ligt de grens tussen een grappige opmerking, een persoonlijke aanval, en een provocatie?

Ook dit is eenvoudig.
Over de forumdeelnemers publiceert u helemaal niks.
U praat enkel over opinies, stromingen, politieke ideologieën en politici.

Provocatie ligt wat moeilijker.
Dat kan ook door onrechtstreeks de deelnemers aan te pakken, maar door constant (en zonder relevantie met het besproken onderwerp) politieke partijen en hun supporters met scheldwoorden te bedenken zonder verdere onderbouwing.
Dit kan nodeloos provocerend en sfeerbedervend zijn.
Ik denk er nog eens over na hoe los of strak ik daaromtrent de teugels ga laten, en ik werk een concreet voorbeeld uit.



Citaat:
Ik vind dat nogal een vage grens. Mag ik nog vrij en open mijn mening geven?
Want daar heb ik er al veel mee op hun teentjes getrapt.
Zolang u uw mening over politiek, politici of over andermans mening geeft, mag u zowat alles zeggen wat u wilt. Lijkt het beledigend of provocatief, schrijf er dan een toelichting bij met feiten, bronnen, links etc. die uw mening onderbouwen.
Citaat:
Als u kijkt naar mijn onderschrift, ziet u dat men mij in de ballen wou schoppen.

Quotes van forumdeelnemers in het onderschrift meesleuren, met brokken tekst die vaak uit hun verband zijn gerukt, is een nodeloze en kinderachtige provocatie, zuiver bedoeld om mensen te irriteren.
Strikt genomen is het niet tegen het reglement, maar ik heb er mijn idee over, en wie het doet, kan direct op een stuk minder clementie van de moderatie rekenen, als er geklaagd wordt over wangedrag....


Citaat:
Voor mij is dat een trofee.
Als u houdt van trofeeën, ga dan in een sportclub.

Citaat:
Ik ben van mening dat het net de hardnekkige rapporteerders en driehoekers zijn die banpunten en effectieve bans moeten krijgen.

Het lijkt me vooral die groep die het verziekt en u kwaad maakt als moderator.
Sommige rapporteerders die er enkel op uit zijn om op elke slak zout te leggen, met de bedoeling bans aan te smeren, zijn me inderdaad ook een doorn in het oog.
Zeker diegenen die er openlijk mee pronken, liggen in mijn vizier, des te meer als zij zelf zelden of nooit een degelijk onderbouwd politiek item posten.



Pontifex
Pontifex is offline  
Oud 4 februari 2020, 01:21   #47
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Vraagje Pontifex.

Dubbelnicks.
Ik ken eerlijk gezegd geen enkel forum waar dit toegelaten is en ik zie er persoonlijk ook het nut niet van in, tenzij om mss tegen jezelf te kunnen praten in de een of de andere draad maar dat kan je thuis voor de spiegel ook doen.
Het kweekt een vorm van wantrouwen, het komt regelmatig wel eens ter sprake in een discussie, soms als grap, soms echt gemeend.
Mss eens tijd om daar ook een lijn te trekken ?
En ter verduidelijking, alle dubbelnicks. Niet alleen die om een ban te omzeilen want die mogen zo al niet.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 4 februari 2020 om 01:26.
kojak is offline  
Oud 4 februari 2020, 16:52   #48
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Gelezen
__________________
Derk de Tweede is offline  
Oud 4 februari 2020, 18:09   #49
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Vraagje Pontifex.

Dubbelnicks.
Ik ken eerlijk gezegd geen enkel forum waar dit toegelaten is en ik zie er persoonlijk ook het nut niet van in, tenzij om mss tegen jezelf te kunnen praten in de een of de andere draad maar dat kan je thuis voor de spiegel ook doen.
Het kweekt een vorm van wantrouwen, het komt regelmatig wel eens ter sprake in een discussie, soms als grap, soms echt gemeend.
Mss eens tijd om daar ook een lijn te trekken ?
En ter verduidelijking, alle dubbelnicks. Niet alleen die om een ban te omzeilen want die mogen zo al niet.
de meeste dubbelnicks zijn toch geschrapt? Zowel op eigen aangeven als door ontdekking via de moderatie? Ze moeten al via vpn of zo gaan om dat te omzeilen, en gezien de voordeur van het forum toch toe is, gaan er geen nieuwe dubbelnicks meer bijkomen hé
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline  
Oud 4 februari 2020, 18:12   #50
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.086
Standaard

Over dubbelnicks.....Zes jaar geleden!


https://forum.politics.be/showthread.php?t=209737
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 4 februari 2020, 21:37   #51
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.862
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Vraagje Pontifex.

Dubbelnicks.
Ik ken eerlijk gezegd geen enkel forum waar dit toegelaten is en ik zie er persoonlijk ook het nut niet van in, tenzij om mss tegen jezelf te kunnen praten in de een of de andere draad maar dat kan je thuis voor de spiegel ook doen.
Het kweekt een vorm van wantrouwen, het komt regelmatig wel eens ter sprake in een discussie, soms als grap, soms echt gemeend.
Mss eens tijd om daar ook een lijn te trekken ?
En ter verduidelijking, alle dubbelnicks. Niet alleen die om een ban te omzeilen want die mogen zo al niet.
Beste,

U stipt hier terecht een heel groot probleem aan.
Dubbelnicks zijn reeds een tijdje totaal verboden.
Slechts in hoogst uitzonderlijke omstandigheden kan je een andere naam aannemen, en wordt er open kaart gespeeld, tenzij er privacy redenen spelen.
Maar hoedanook mag er slechts één enkele naam gebruikt worden om op het forum te debateren.

Pontifex

Laatst gewijzigd door Pontifex : 4 februari 2020 om 21:38.
Pontifex is offline  
Oud 5 februari 2020, 08:25   #52
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.862
Standaard

Beste gebruikers,

Misschien is het al opgevallen dat ik in deze draad hier en daar wat wegknip.
Het zijn niet enkel posts die indruisen tegen het reglement, maar ook bijdrages die te ver afstaan van het onderwerp, en/of er niets toe bijdragen.
Zo kan iedereen eens aanvoelen hoe het zou zijn om écht streng gemodereerd te worden.
Niet dat het mijn bedoeling is om het hele forum alsdusdanig onder handen te nemen, dat is quasi onmogelijk en zou niet nodig zijn mochten jullie steeds beleefd en on topic blijven.
Wie alsnog een zeikdraad daarover wil openen, mag dat, maar dan echt strikt beperkt tot emmeren op de moderatie.
Eens jullie gif gespuwd, kan dat draadje dan op slot, of gewist worden, of misschien blijven staan als het terechte en opbouwende kritiek bevat.

Pontifex.

Laatst gewijzigd door Pontifex : 5 februari 2020 om 19:05.
Pontifex is offline  
Oud 8 februari 2020, 00:09   #53
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.704
Standaard

Gelezen en goedgekeurd !
daiwa is offline  
Oud 15 februari 2020, 18:29   #54
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Wat een reacties lees ik hier!
Provocerende vooral. Sommigen die uittesten hoever ze kunnen gaan.
Ik werk bijna heel mijn volwassen leven in kleuter-en- lagere scholen maar echt he;
sommigen reageren hier op niveau 4-5 jaar!
Zelf heb ik hier nog nooit banpunten gekregen. Wel 1 keer een waarschuwing en achteraf vond ik die terecht.
Ik sta achter Pontifex want we zijn toch allemaal volwassen mensen hier. Komaan he zeg Mannekes....
Probeer eens te reageren op iemand zoals ge IRL zou doen.
Gewoon beleefd, met respect met de 'tegenstanders'.
Ik post dit hier met een grote kans dat ik weeral zal uitgescholden voor 'Tante Nonneke' maar dat trek ik me echt niet aan.
Met alle respect maar als iemand IRL aan mij vraagt: hoe ga jij je kinderen nu opvoeden, als moslima?. Dan gaat die daar ook IRL een antwoord van gelijk niveau op terug krijgen. Meerdere keren zelfs al de plaat van die persoon blijft hangen...

Los daarvan heb ik nog een suggestie voor de 'paus' tegen de forum verzieking. Minder partijdigheid en toch het islamitisch principe van niet langer dan 3 dagen boos te zijn op elkaar (maw ook geen lange bans). Graag gedaan.
Guinevere is offline  
Oud 15 februari 2020, 19:49   #55
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.862
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Los daarvan heb ik nog een suggestie voor de 'paus' tegen de forum verzieking. Minder partijdigheid en toch het islamitisch principe van niet langer dan 3 dagen boos te zijn op elkaar (maw ook geen lange bans). Graag gedaan.
Beste,

Uw suggestie maakt geen schijn van een kans:
Enerzijds vraagt u onpartijdigheid, maar anderzijds wil u speciaal voor u een principe van een religieuze partij laten toepassen.
Geef toe: dat spoort niet echt.

Vervolgens ben ik helemaal nooit boos op de deelnemers van dit forum: daarvoor interesseert politiek en de zin en onzin die ze er hier over neerpoten me véél te weinig.
Gaan ze in de fout, en blijven ze volharden in hún boosheid, dan pas ik het forumreglement toe, onpartijdig, voor iedereen hetzelfde.

Ik herinner er u bovendien aan dat u het forumreglement voor akkoord ondertekende, zelfs al bevat het niet de islamitische straffen waar u blijkbaar voor opteert.
En dat laatste is maar goed, want anders was u nu uw beide handen kwijt, wegens het stelen van mijn kostbare tijd.

Pontifex.

Laatst gewijzigd door Pontifex : 15 februari 2020 om 20:37.
Pontifex is offline  
Oud 15 februari 2020, 20:50   #56
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Beste,

Ik wens u dan zeker veel plezier met uw "gezond" forum.

Maar in het forum reglement wordt nergens melding gemaakt van registratiestop, partijtigheid en maandbans.
En probeer ook zeker zelf geen islamitische regels te interpreten.

Met welgemeende groeten

Laatst gewijzigd door Guinevere : 15 februari 2020 om 20:52.
Guinevere is offline  
Oud 15 februari 2020, 21:42   #57
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.862
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Beste,

Ik wens u dan zeker veel plezier met uw "gezond" forum.
Bedankt, doch het is enkel en alleen voor jullie plezier dat ik het hier aangenaam wens te houden.

Citaat:
Maar in het forum reglement wordt nergens melding gemaakt van registratiestop, partijtigheid en maandbans.

Dat klopt gedeeltelijk, maar dat is geen probleem.
Ik leg uit waarom met een citaat uit het forumreglement:
=> De moderatie is baas over het forum en beslist dus.
Vergt dat nadere uitleg?
Ik dacht van niet.


Citaat:
En probeer ook zeker zelf geen islamitische regels te interpreten.

Denkt u dat écht?
Watch me!

In de islam is de positie van de vrouw ondergeschikt aan de man.
Op dit forum gelden er andere reglementen: hier is iedereen zowel man als vrouw ondergeschikt aan het forumreglement en aan de moderatie.
Ik verwijs daarbij nogmaals naar een héél belangrijke quote uit het forumreglement dat u ondertekende om van onze gastvrijheid te mogen gebruik maken:
=> De moderatie is baas over het forum en beslist dus.
Als die interpretatie u niet zint, dan kan u steeds dit forum verlaten, vrijwillig of onder dwang.

Citaat:
Met welgemeende groeten
Dank u wel.
Nog veel forumplezier

Pontifex.
Pontifex is offline  
Oud 15 februari 2020, 22:47   #58
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht




Denkt u dat écht?
Watch me!

In de islam is de positie van de vrouw ondergeschikt aan de man.
Op dit forum gelden er andere reglementen: hier is iedereen zowel man als vrouw ondergeschikt aan het forumreglement en aan de moderatie.
Ik verwijs daarbij nogmaals naar een héél belangrijke quote uit het forumreglement dat u ondertekende om van onze gastvrijheid te mogen gebruik maken:
=> De moderatie is baas over het forum en beslist dus.
Als die interpretatie u niet zint, dan kan u steeds dit forum verlaten, vrijwillig of onder dwang.
[/COLOR

Pontifex.
Beste,

Fout. En de vrouw in de islam is al zeker niet ondergeschikt aan kafir homo mannen.
Stop dus echt maar met islamitische regels te interpreteren.

En uw plaat over 'forum verlaten' blijft ook hangen. Is het hier nu wel of niet subforum suggesties en mededelingen? Mag dit dan nog? Schaf dit subforum af als u altijd een steeds uw eigen zin wil doen.

U weet ook wel dat u het meeste plezier beleeft aan dit forum, zeker omdat u het hier naar uw zin kan maken. En minder naar de zin van anderen...

Met groeten...
Guinevere is offline  
Oud 15 februari 2020, 23:26   #59
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.862
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Beste,

Fout. En de vrouw in de islam is al zeker niet ondergeschikt aan kafir homo mannen.
Stop dus echt maar met islamitische regels te interpreteren.
En uw plaat over 'forum verlaten' blijft ook hangen. Is het hier nu wel of niet subforum suggesties en mededelingen? Mag dit dan nog?
Beste,

U schijnt de essentie van wat ik u probeer te leren nog steeds niet te snappen.
Ik waag nogmaals een poging:
U hebt helemaal niets te beslissen aangaande het beheer van dit forum.
De enigen die bepalen hoe het er hier aan toegaat, zijn de eigenaar en de moderatie.

Als u van onze gastvrijheid wil blijven genieten, dan zal u mijn 'plaat die blijft hangen' voor lief moeten nemen.
Meer nog: u zal zich moeten schikken naar onze instructies, ongeacht uw religie en ongeacht ons geslacht of onze geaardheid.

Citaat:

Schaf dit subforum af als u altijd een steeds uw eigen zin wil doen.
Het doet me plezier dat er toch iets van mijn boodschap is blijven hangen.
Zolang ik hier op dit forum modereer, zal ik inderdaad volledig mijn zin doen.
En op dit ogenblik heb ik geen zin om dit forumonderdeel te verwijderen.
Wie weet genereert het ooit nog eens een ernstige of nuttige suggestie.

Citaat:
U weet ook wel dat u het meeste plezier beleeft aan dit forum, zeker omdat u het hier naar uw zin kan maken.

Ik zal u iets verklappen: een hele maand lang heb ik inderdaad weer wat plezier aan dit forum beleefd.
U mag eens raden hoe dat komt...

Citaat:
En minder naar de zin van anderen...
Als het hier niet naar uw zin is, dan blijft u toch gewoon weg?
Dat kan en mag hier zonder dwang.
Wij zijn geen gewelddadige sekte die u tegen uw wil vasthoudt of u naar het leven staat, mocht u zich voorgoed als forum-apostaat outen.
Integendeel.


Pontifex.

Laatst gewijzigd door Pontifex : 16 februari 2020 om 08:27.
Pontifex is offline  
Oud 16 februari 2020, 08:39   #60
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste,

U stipt hier terecht een heel groot probleem aan.
Dubbelnicks zijn reeds een tijdje totaal verboden.
Slechts in hoogst uitzonderlijke omstandigheden kan je een andere naam aannemen, en wordt er open kaart gespeeld, tenzij er privacy redenen spelen.
Maar hoedanook mag er slechts één enkele naam gebruikt worden om op het forum te debateren.

Pontifex
Zo hoort het ook.
Bedankt voor de verduidelijking.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be