Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 februari 2023, 22:37   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard Pedo lobbyist bedreigd en trekt zich terug, Pim Lammers kinderboekenschrijver

Onderwerp:
Pedo lobbyist bedreigd en trekt zich terug, Pim Lammers kinderboekenschrijver


Analyse:

1) Dramatische tijden voor kinderen in Nederland, de pedo lobby is bezig de kinderen te vernietigen en dit moet stopgezet worden, het is erger dan crimineel zijn of seriemoordenaar ok.


2) Ik ben al nu zes jaar bezig met mijn eigen zelftherapie in de vorm van mijn HHM 100 % Waldo mode/ fashion en het heeft mij toch sterk laten doorgroeien, nu heb ik overal straatvriendinnen gemaakt en de kinderen vinden mij zeker een wandelende kerstmisattractie. Leuk, leven is tijdelijk dus waarom zou je niet elke dag als kleurrijke kanarie mogen rondlopen? Toen ik in 2017 begon met de openbare HHM mode werd ik wel beschuldigd van pedofilie en kinderlokkerij, en nu na ruim 6 jaar heb ik alles verder ontwikkeld en alle kinderen hebben ervan geleerd in mijn buurt denk ik. De HHM mode van mij is toch geen blanke HOMO mode en ook geen Koelie HOMO mode denk ik en dit moet ik nog uitzoeken.
zie hier de link naar mijn 3000 foto's in typische HHM 100 % Waldo mode/ fashion:
https://eu.zonerama.com/dewanand/707692


3) Pedofilie is toch een ernstige psychische ziekte ok, en ik kende er een paar van persoonlijk. Het is een seksuele ontwikkelings stoornis en ook heterofiele mannen lijden eraan. In een normale wereld moeten mannen toch van jongs af aan leren om op natuurlijke wijze met sletterige en hoerige meiden te seksen en dit is nu verstoord in Nederland denk ik. Er zijn misschien toch te weinig full time sletjes en hoertjes nu in Nederland en het is een maatschappelijke sekscrisis. Men zou werkloze meiden toch moeten stimuleren om full time sletjes en hoertjes te worden via een basisloon systeem denk ik. OF men zou het Polygaam huwelijk moeten legaliseren, oa vooral meerdere meiden die met meerdere mannen legaal mogen samenleven in een huishouding, wat mij betreft tot gang bang huwelijken van 10 tot 50 personen dan maar. Zonder normale heterofiele seks geen normale maatschappij denk ik.

4) IK moet nog COC Haaglanden op dit punt aanvallen, omdat zij heimelijk toch pedofilie promoten en ondersteunen en dit kan dus niet getolereerd worden. Het moet normaal blijven en kinderen moeten zich veilig kunnen voelen overal. Pedo lobby uitingen moet strafbaar worden gesteld. Laat kinderen maar gewoon in hun gewone, onschuldige, paradijselijke kinderwereld blijven, net als in EDEN, en later pas die zieke volwassen wereld ontdekken. De bijbel heeft ergens een hogere wijsheid ok, EDEN uit het hoofdstuk Genesis is ahw de onschuldige kinder fantasie wereld, zonder zonden, en zonder kennis, ja er is een parallel.


================================== ziehier he, zieke vent de pim lammers
https://www.nu.nl/cultuur-overig/624...reigingen.html


Pim Lammers trekt zich terug als dichter Kinderboekenweek vanwege doodsbedreigingen
Door onze nieuwsredactie
04 feb 2023 om 16:59Update: 5 uur geleden
1.6K reacties
Pim Lammers heeft besloten zich terug te trekken als schrijver van het Kinderboekenweekgedicht 2023, nadat hij doodsbedreigingen had ontvangen. "Een gedicht schrijven is mij geen doodsbedreigingen waard", zegt Lammers zaterdag.

De organiserende boekenkoepel CPNB koos naar eigen zeggen heel bewust voor de bekroonde kinderboekenschrijver als kinderboekenweekdichter. "Zijn kinderboeken gaan over een zeer actueel thema: als kind jezelf kunnen zijn."

Lammers kreeg de afgelopen dagen kritiek vanwege een literair verhaal voor volwassenen dat hij in 2015 schreef. Dat ging over de relatie tussen een tienerjongen en zijn trainer.

Dit leidde tot veel boze reacties en doodsbedreigingen aan het adres van de bekroonde auteur. Ook werd hem verweten een "pedofilie-activist" te zijn. De christelijke actiegroep Gezin in Gevaar startte een petitie en Wybren van Haga stelde Kamervragen.

"De beschuldigingen over mij zijn pertinent onwaar en ik heb dan ook aangifte gedaan. De enorme hoeveelheid bedreigingen en de agressiviteit ervan richting mij en mijn dierbaren hebben mij doen besluiten om mij terug te trekken", aldus Lammers.

Ook CPNB reageerde zaterdag op de terugtrekking van Lammers. "We hebben met grote verontwaardiging en ontzetting kennisgenomen van de bedreigingen en vinden het verschrikkelijk dat een auteur aangevallen wordt. De literaire vrijheid staat hier onder extreme en voor de CPNB onacceptabele druk."
Beeld: Marlies Wessels/Pim Lammers
1.6K reacties
Lees meer over:
Media en Cultuur
NUjij: Uitgelichte reacties
Luneau
04 feb 2023 om 20:53
Ik heb het verhaal gevonden en gelezen, want dat leek me wel het beste om er een onderbouwde mening over te kunnen hebben.Het kan dat ik het anders interpreteer dan anderen, doordat ik zelf als kind seksueel misbruikt ben en nu als ervaringsdeskundige met slachtoffers werk. Maar bij deze mijn interpretatie:Het verhaal gaat over een eenzame jongen, die niet in de groep past en die tegen z'n trainer opkijkt. De trainer "groomt" de jongen tot seksuele handelingen. Die jongen nadert puberteit en begrijpt niet goed wat er gebeurt. Hij snapt alleen dat hij eindelijk "positieve" aandacht krijgt en dat dat lichamelijk fijn voelt. Toch is het impliciet duidelijk dat er iets gebeurt wat niet helemaal klopt, doordat er meerdere referenties gemaakt worden naar dat het stiekem moet gebeuren.Mijns inziens een verhaal dat aan de kaak stelt hoe daders van seksueel kindermisbruik te werk gaan en hun slachtoffers manipuleren en hoe de omgeving wegkijkt, terwijl het in het openbaar gebeurt.
Respect: ???? 67
Reacties: ???? 3
Reageer
Berenhap_Sate123
04 feb 2023 om 17:16
Doodsbedreigingen vanachter je beeldschermpje typen is altijd erg eenvoudig. Het gebeurt vanuit een opwelling omdat je het niet eens bent. Dit zou niet zo makkelijk moeten zijn. Echter, hoe is het mogelijk dat iemand als Pim Lammers een kinderboekengedicht mag gaan schrijven? Ik hoorde de commotie hierover en dacht dat het overdreven was. Teksten die Pim Lammers schrijven gaan veel te ver. Natuurlijk is er iets als vrijheid van meningsuiting en moet er veel gezegd kunnen worden maar dit kan toch echt niet? Wat een misstap van CPNB om deze man hiervoor te vragen.
Respect: ???? 64
Reacties: ???? 5





https://www.nu.nl/cultuur-overig/624...reigingen.html
================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2023, 23:19   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

4) IK moet nog COC Haaglanden op dit punt aanvallen, omdat zij heimelijk toch pedofilie promoten en ondersteunen en dit kan dus niet getolereerd worden. Het moet normaal blijven en kinderen moeten zich veilig kunnen voelen overal. Pedo lobby uitingen moet strafbaar worden gesteld. Laat kinderen maar gewoon in hun gewone, onschuldige, paradijselijke kinderwereld blijven, net als in EDEN, en later pas die zieke volwassen wereld ontdekken. De bijbel heeft ergens een hogere wijsheid ok, EDEN uit het hoofdstuk Genesis is ahw de onschuldige kinder fantasie wereld, zonder zonden, en zonder kennis, ja er is een parallel.


5) Ja over de lijken van misbruikte kinderen je fortuin verdienen, lage streek ok. Wat mij betreft mag poetin maar snel binnen marcheren ok en al deze satanisten maar opruimen, daarna kan hij oprotten, ene duivel moet de andere opruimen hhaha

6) Nederland is ziek, Sodom en Gomorra, alles geseksualiseerd op elke niveau dus einde maatschappij. Na 2035 komen toch superstormen aan en Nederland krijgt opnieuw te maken met lokale watersnood rampen volgens Rijkswaterstaat dus zal wel einde worden van alle Sodomieten en Pedootjes in heel Nederland en delen van Belgie, lekker opgeruimt door Dharti Maata zelf, gerechtigheid dan maar.

7) IK ZWEER het, Coc Haaglanden zal ik lesje leren, juridisch aanpakken binnenkort, met hun eigen Statuten en Beleidsplannen, heb toch vd laatste vier AlV alle stukken in archief opgeslagen, en alles zal tegen deze Sodomie club gebruikt worden. Ze moeten een lesje leren omdat zij mij toch al 5 jaar hebben gediscrimineerd als kleingeschapen en Titelloze Untermensch van KLEUR. Pb je ideeen ok evt om COC Haaglanden maar op te doeken, tuig is het, Genetisch Gammafiel AFVAL is het, alle LHBTIQ+ lui zijn gewoon de genetische Combinatoriek, AFVAL Percentielen van de hele populatie volgens de Weibull verdeling, aan de vijf procent randjes, afgeschreven JUnk/ AFVAL DNA. HEt is heel simpel te verklaren in harde natuur bij parameters CREA (ABS 0, ABS 0). En ok ik ben ook dus gewoon 100 % genetische JUNK koelie afval uit de hele surikoelie aapjes populatie nu in Nederland en Suriname, welke totaal uit maximaal 6*66.666 = 399.996 vieskleurige, domme, roti vretende, Surikoelie aapjes bestaat.




==========================
https://www.nu.nl/cultuur-overig/625...-bedreigd.html


Ook schrijvers die het opnamen voor Pim Lammers worden nu bedreigd
Door onze entertainmentredactie
06 feb 2023 om 09:36Update: 3 uur geleden
2.3K reacties
Schrijvers die op sociale media hun steun aan Pim Lammers hebben betuigd, worden nu zelf ook bedreigd. Dat heeft Geneviève Waldmann, voorzitter van de Groep Algemene Uitgevers (GAU), in het radioprogramma Met het Oog op Morgen gezegd. Het programma kon geen enkele schrijver vinden die in de uitzending durfde te reageren op de kwestie.

"Ik kan mij dat voorstellen", zei Waldmann. "Ik weet dat een van de auteurs die gisteren meteen in de pen is geklommen om Pim te ondersteunen nu zelf ook bedreigd is. Dus je wacht het wel even af en houdt wel even op met berichten posten op sociale media."

Kinderboekenschrijver Jacques Vriens bevestigt na berichtgeving van L1 ook bedreigingen te hebben ontvangen nadat hij op Facebook over Lammers had geschreven. Hij kreeg onder meer het bericht dat "hier in Castricum ook kwade joden zoals jij wonen" en dat als het aan de booschapper zou liggen "jullie allemaal vandaag nog worden opgehangen".

Lammers trok zich zaterdag terug als schrijver van het gedicht van de Kinderboekenweek, nadat hij talloze doodsbedreigingen had ontvangen. De bekroonde auteur was daarvoor gevraagd, omdat hij een expert is op het gebied van jeugdliteratuur over identiteit en diversiteit.

Lammers werd op sociale media aangevallen vanwege een verhaal voor volwassenen over de relatie tussen een tienerjongen en zijn trainer dat hij in 2015 heeft geschreven. De christelijke actiegroep Gezin in Gevaar startte een petitie, omdat Lammers een "pedofilieschrijver" zou zijn. En Wybren van Haga (Groep Van Haga) stelde Kamervragen, omdat het verhaal volgens hem kindermisbruik verheerlijkt.
Dichtbundels van Lammers zijn nu populair

Ondertussen verkoopt het werk van Lammers extra goed. Zijn dichtbundel Ik denk dat ik ontvoerd ben is afgelopen weekend uitverkocht, bevestigt uitgeverij Querido maandag. Er komt op korte termijn een herdruk.

Schrijversvakbond PEN riep auteurs en lezers op Lammers te steunen. En de oproep van de Nijmeegse bibliothecaris Marjolein Hordijk om het boek van Lammers hoog in boekenlijst te krijgen, werd zondag veel gedeeld op sociale media.

Die oproepen lijken effect te hebben. Op website bol.com is de dichtbundel, die in het najaar is uitgekomen, inmiddels uitverkocht. Arno Koek van boekhandel Blokker in Heemstede bevestigt de grote vraag naar het werk van Lammers. "Een derde van de webbestellingen van afgelopen weekend betrof werk van Lammers", stelt hij. "En die trend hoor ik ook bij collega's. Mensen zijn nieuwsgierig naar zijn werk, maar willen hem ook steunen."

"Wij vinden het volstrekt onjuist dat Pim Lammers, een getalenteerde jonge schrijver en dichter, publiekelijk veroordeeld wordt om zijn creatieve uitingen", laat de Boekverkopersbond weten. "Het is verwijtbaar dat deze gang van zaken ertoe geleid heeft dat hij zijn opdracht heeft teruggegeven aan de CPNB. Vrijheid van meningsuiting is een groot en kostbaar goed. Boekverkopers in Nederland huldigen dat elke dag, door alle boeken en hun schrijvers zichtbaar te maken in hun winkels."
'Doodsbedreigingen zijn onaanvaardbaar'

Premier Mark Rutte veroordeelde zondag op Twitter de doodsbedreigingen aan het adres van Lammers. "Het vrije woord is een groot goed in onze rechtsstaat. Alleen de rechter stelt grenzen. Doodsbedreigingen zijn onaanvaardbaar", twitterde Rutte.

Ook staatssecretaris Gunay Uslu (Cultuur) zei dat doodsbedreigingen aan het adres van schrijvers, kunstenaars en makers onacceptabel zijn. "Ongeacht hoe je hun werk interpreteert of wat je ervan vindt."

Boekenkoepel CPNB waarschuwde in een reactie dat de "literaire vrijheid onder extreme en voor de CPNB onacceptabele druk staat". De organisatie riep de politiek op het gesprek over de veiligheid van auteurs aan te gaan. GAU-voorzitter Waldmann noemde de doodsbedreigingen die schrijvers vanwege hun verhalen ontvangen "gevaarlijk, eng en onveilig". "Op sociale media weet je niet wie je tegenstander is, je kan je niet verdedigen."

Lammers zelf zei zaterdag dat een gedicht schrijven hem geen doodsbedreigingen waard is. Hij noemde de beschuldigingen tegen hem "pertinent onwaar" en deed aangifte.

Lammers was in 2018 de jongste winnaar van een Zilveren Griffel ooit. Hij kreeg de prijs voor zijn prentenboek Het lammetje dat een varken is.
2.3K reacties
Lees meer over:
Boeken
Media en Cultuur
NUjij: Uitgelichte reacties
T_V_dfbdfa
06 feb 2023 om 15:15
Idee: koppel een social media account aan een sofi-nummer. Dan kan je met een alias nog wel semi-anoniem op een platform zitten, maar kan men niet straffeloos alles online plempen.En ja, dat heeft ook haken en ogen in het kader van de AVG en privacy en wat nog meer, maar het moet voorbij zijn met de anonimiteit op de sociale media als er strafbare feiten worden gepleegd. Als de gebruikers weten dat de autoriteiten binnen een halve seconde achter hun identiteit komen als ze iets strafbaars doen, dan denken mensen nog wel een keer extra na voordat ze anderen gaan bedreigen. Hoop ik.
Respect: ???? 50
Reacties: ???? 10
Reageer
Ronald74
06 feb 2023 om 14:49
Het verhaal is niet voor genot, maar om de beleving van het slachtoffer (Jasper) weer te geven.Jasper's perspectief maakt duidelijk dat er geen expliete dwang is. Jasper kijkt zelfs uit naar zijn misbruik. Hij weet nog niet dat het verkeerd is. De lichamelijke ervaring is prettig en het geestelijk vermogen om dit als fout te zien ontbreekt nog.Het is duidelijk dat Jasper (nog) geen diepgaand waardeoordeel over de verboden seksuele relatie heeft gevormd. Voor Jasper is het iets wat voetbal de moeite waard maakt. Jasper, als buitenbeentje, krijgt waardering en aandacht en het sluit fysiek aan bij zijn beginnende seksuele ontwikkeling. Jasper houdt het seksuele aspect van zijn relatie met de trainer zelfs actief verborgen.Het verhaal geeft een mogelijk inzicht in waarom misbruik zaken vaak lang onopgemerkt blijven en waarom het slachtoffer zo laat aan de bel trekt. het verhaal is waardevol, als men in staat is om conclusies te trekken die verder gaan dan "dit is pedo vunzigheid."
Respect: ???? 71
Reacties: ???? 6
Reageer
Bekijk alle reacties


https://www.nu.nl/cultuur-overig/625...-bedreigd.html
=============================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2023, 23:41   #3
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.002
Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=or87BYaRWJ0
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2023, 00:29   #4
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Goed dat hij zich terugtrekt.
Wat is uw punt ?
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 7 februari 2023 om 00:30.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 12:42   #5
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

ja feitelijk is dit het beste ok hoewel het normaal is in de islam om met minderjarige meisjes te trouwen en te seksen, want zodra een meisje menstrueert is zij vruchtbaar en neukklaar voor oudere hetero mannen in de Islam.

islam heeft een primitieve visie op het vrouwzijn en vrouwen rechten zijn onbekend in de zuivere Islam, maar het raarste is dat veel meiden en vrouwen hiermee toch gelukkiger zijn in de Islam en vaak vrijwillig kiezen voor Sharia.

veel vrouwen willen onderdrukt en geslagen worden, combinatie van sadomasochisme he en Stockholp Syndroom.


==========================================
https://reactnieuws.net/2024/02/16/v...an-pedofielen/


VS-staat Idaho geeft doodstraf aan pedofielen

In de Amerikaanse staat Idaho kunnen kinderverkrachters voortaan de doodstraf krijgen. Een schril contrast met Belgique waar een kinderverkrachter zopas in Leuven een fopstrafje kreeg.
ReactNieuws
16 februari 2024
3 minuten
Doodstraf, idaho




De Amerikaanse staat Idaho heeft een wet aangenomen die de doodstraf mogelijk maakt voor verkrachters van een kind jonger dan 12.

Lang geleden heeft het Supreme Court zo’n wet ongrondwettig verklaard in de staat Louisiana, maar Idaho hoopt dat het huidige conservatievere Supreme Court de wet overeind laat.

Ook andere Amerikaanse staten nemen hardere maatregelen tegen pedofilie: eerder werd ook in Florida de doodstraf voor kinderverkrachters ingevoerd.

Het verschil met het gerecht van het linksliberale Belgique is groot. Onlangs werd culturo Nicolas Caeyers veroordeeld voor de verkrachting van een 13-jarige en twee 15-jarigen, maar hij kreeg enkel een fopstrafje van 1 jaar voorwaardelijk opgelegd door de Correctionele Rechtbank van Leuven. Die vond dat er ‘verzachtende omstandigheden’ waren, namelijk het feit dat… het gerecht de zaak 5 jaar lang liet liggen.

De moeder van één van de slachtoffers sprak daarop haar walging uit over het gerecht van Belgique:

Open brief moeder van 13-jarig slachtoffer #NicolasCaeyers

Ik ben geen rechter, geen advocaat, geen openbare aanklager. Ik ben de mama van één van de slachtoffers van Nicolas Caeyers. Een zogenaamde BV die mijn 13-jarige zoon heeft verkracht. Mijn moedige zoon die dit al die jaren voor zich heeft gehouden. Mijn moedige zoon die twee jaar geleden beslist heeft om toch stappen te ondernemen omdat deze figuur almaar meer bekendheid kreeg en zich door zijn job liet omringen met kinderen.”

“Het onderzoek bracht al snel aan het licht dat het ging om meerdere slachtoffers. De rechtszaak vond plaats in januari 2024. De heer Caeyers werd beschuldigd van verkrachting van minderjarigen en heeft de feiten ook bekend. Vreemd genoeg werd aan mijn zoon al voor de rechtszaak gezegd dat Nicolas Caeyers de feiten effectief bekent maar dat hij vermoedelijk geen celstraf zal krijgen. En zo geschiedde.”

“Vol walging vernam ik vandaag de uitspraak van de Leuvense rechtbank. 1 jaar met uitstel krijgt dit stuk uitschot. Deze dader heeft zijn bekendheid misbruikt en heeft meerdere minderjarigen misleid en verkracht.”

“De straf die opgelegd wordt door het Strafwetboek voor feiten van verkrachting is de gevangenisstraf van vijf tot tien jaar. Dit is uiteraard wanneer geen toepassing wordt gemaakt van verzachtende omstandigheden, om zo een minder zware straf of een gunstmaatregel toe te kennen.” Daarnaast bestaan er ook verschillende verzwarende omstandigheden, waarmee rekening moet worden gehouden. Deze hebben voornamelijk betrekking op de leeftijd van het slachtoffer. Is het slachtoffer jonger, maar boven de veertien, kan de straf vijftien jaar tot twintig jaar betreffen”, schrijft de moeder. “De straf is opsluiting van twintig jaar tot dertig jaar, indien het kind geen volle tien jaar oud is.”

“Het bovenstaande staat in het Belgisch strafwetboek. 1 jaar met uitstel is de straf van Nicolas Caeyers. Wie kan dit uitleggen? Wanneer werd verkrachting van minderjarigen in ons land een akkefietje? Mijn inmiddels volwassen zoon, wordt nu dus voor een tweede maal onrecht aangedaan. De eerste keer door een pedofiele verkrachter. De tweede keer door de Belgische rechtsstaat.”

“Hoe moeten ouders dit uitleggen aan hun minderjarige kinderen die fan waren van deze figuur? Moet je dan als ouder zeggen dat die mijnheer ‘foute dingen’ gedaan heeft maar dat dit best wel ok is in onze maatschappij?”

“Ik vraag me als mama af hoe, waar en wanneer de rechter deze strafmaat bepaald heeft. Heeft die rechter zelf kinderen? Welke normen en waarden worden in België gehanteerd? Een rechter die de feiten kent, de wet kent, het strafwetboek kent en die dit alles dus op deze manier interpreteert.”

“Ik heb geen begrip voor deze uitspraak noch voor de zogenaamde ‘verzachtende omstandigheden’. Ik zie alleen maar ‘verzwarende omstandigheden’. Ik voel alleen maar onmacht, boosheid en verdriet.”

Deel het met de wereld!

WhatsApp
E-mail
Print
Reddit
Telegram

Vind ik leuk:

Dit nieuws alleen dankzij jouw steun!

Help ons de leugens van de main stream media (MSM) te doorbreken. Geef ons 5 euro – of meer!

€ 5,00




https://reactnieuws.net/2024/02/16/v...an-pedofielen/
=========================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2024, 12:45   #6
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

4) IK moet nog COC Haaglanden op dit punt aanvallen, omdat zij heimelijk toch pedofilie promoten en ondersteunen en dit kan dus niet getolereerd worden. Het moet normaal blijven en kinderen moeten zich veilig kunnen voelen overal. Pedo lobby uitingen moet strafbaar worden gesteld. Laat kinderen maar gewoon in hun gewone, onschuldige, paradijselijke kinderwereld blijven, net als in EDEN, en later pas die zieke volwassen wereld ontdekken. De bijbel heeft ergens een hogere wijsheid ok, EDEN uit het hoofdstuk Genesis is ahw de onschuldige kinder fantasie wereld, zonder zonden, en zonder kennis, ja er is een parallel.

==================


Waarom ondersteunen COC Nederland ea COC afdelingen nu openlijk de Pedofiele beweging??

Komt dit door de hele Islamisering??

Dit begrijp ik niet ok.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be