Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 juli 2003, 21:25   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Ik vind het eigenlijk heel leuk om te zien dat er eindelijk eens een kuttopic is sé... Lang leve de vagina's !!! (En de fistfuckers natuurlijk...)
Zolang jouw biefstuk maar smaakt is het idd o.k. Wannes.
Jij hoort gelukkig bij het uitverkoren mensenras dat mag 'bonjouren' inplaats van maagd te MOETEN blijven tot aan zijn huwelijk.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2003, 21:35   #22
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris
 
Paulus de Boskabouter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2003
Berichten: 7.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Ik vind het eigenlijk heel leuk om te zien dat er eindelijk eens een kuttopic is sé... Lang leve de vagina's !!! (En de fistfuckers natuurlijk...)
Zolang jouw biefstuk maar smaakt is het idd o.k. Wannes.
Jij hoort gelukkig bij het uitverkoren mensenras dat mag 'bonjouren' inplaats van maagd te MOETEN blijven tot aan zijn huwelijk.
Wel, voor de hypocrietjes van dienst hier; gelukkig hebben linkiewinkies en hun losse zeden ervoor gezorgd dat het hier toch al zeker 40 (zo lang al zeg!! ) jaar of wat enigszins bespreekbaar is.

Gelieve niet meer te zeiken over waarden en normen plz.
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2003, 21:53   #23
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Dat die 'linkie-winkies' van jou dan maar eens rap hun werk afmaken en de 'waarden en normen' die ENKEL op deze meisjes van toepassing zijn aanpakken!
Ik sta en vierkant achter!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2003, 22:08   #24
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris
 
Paulus de Boskabouter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2003
Berichten: 7.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Dat die 'linkie-winkies' van jou dan maar eens rap hun werk afmaken en de 'waarden en normen' die ENKEL op deze meisjes van toepassing zijn aanpakken!
Ik sta en vierkant achter!
Als de rechtse ratten geen roet in het eten komen gooien of vuurtjes stoken om extra olie op te kunnen gieten zal daar wel voor gezorgd worden.
Trouwens zoiets is een proces dat best van binnenuit tot stand komt om enige kracht te hebben, of dacht u dat een of andere beschaving uit een ander melkwegstelsel hier de 'sexuele revolutie' komen predikken is?
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2003, 23:49   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Dat die 'linkie-winkies' van jou dan maar eens rap hun werk afmaken en de 'waarden en normen' die ENKEL op deze meisjes van toepassing zijn aanpakken!
Ik sta en vierkant achter!
Als de rechtse ratten geen roet in het eten komen gooien of vuurtjes stoken om extra olie op te kunnen gieten zal daar wel voor gezorgd worden.
Trouwens zoiets is een proces dat best van binnenuit tot stand komt om enige kracht te hebben, of dacht u dat een of andere beschaving uit een ander melkwegstelsel hier de 'sexuele revolutie' komen predikken is?
Kabouter, het is niet MIJN stijl om het over 'linkie-winkies' of 'rechtse ratten' te hebben, dat is na te gaan. Bovendien kan het me geen barst schelen WIE of WAT de sexuele revolutie wel of niet is komen predikken of veroorzaken. Er zal echter, OOK VANDAAG NOG, iemand mistoestanden moeten aanklagen om, hoe dan ook, enige beweging op gang te brengen. Hier is het echter bijna onmogelijk geworden om nog tot zoiets als beweging te komen. De 'rechtse ratten' overdrijven misschien met 'bewegen' wat bij de 'linkie-winkies' dan weer tot verlammingsverschijnselen leidt.
Als ik dan iets op het forum onder de aandacht breng dat al eerder door De Standaard, toch geen Blok-blaadje, werd gedaan dan krijg ik eerst een non-reactie van Wanne, daarna een halve reactie van een voorzichtige Vlaams-nationalist, daarna een ernstige van een vrouw van allochtone afkomst, die volgens jou evenwel verwerpelijk is omdat zij niet de gedachtengang van jouw geestesgenoten volgt. Dan volgt, eindelijk, toch een ernstige, zij het korte reactie van Mieke (zij is uiteindelijk ook een vrouw) en dan pas kom JIJ mij aanvallen alsof IK de baarlijke duivel ben! Jouw prioriteit is immers mij in de extreem rechtse hoek te krijgen. Welaan, doe maar op maar speel intussen niet dat het lot van deze meisjes jou aan het hart ligt!

Vergeet intussen ook niet dat geen h�*�*r op het hoofd van een extreem rechtse er volgens jou en je geestesgenoten aan zou dénken om jarenlang met Turken om te gaan, hun taal proberen te leren, naar Istanbul te reizen om hen te leren begrijpen.
Ik stond hen met méér daad (geld en nog heel wat andere middelen) dan raad bij. Bleef aan de zijde van een Turkse vrouw bij de geboorte van haar kind omdat ze mij op dat ogenblik boven haar man verkoos. (Zij wilde dit vierde kind niet omdat het door verkrachting werd verwekt volgens haar) Ik ving haar drie andere kinderen wekenlang gratis op tijdens woensnamiddagen terwijl zij in de seizoensarbeid werkte.
Hou er dus maar mee op om je vergif op mij uit te werken!

[size=7]Klootzak![/size]
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2003, 01:34   #26
Wanne
Staatssecretaris
 
Wanne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2003
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Zeg dan meteen dat het onderwerp je niet interesseert.
Het interesseert me zeker, maar op een andere manier...
Wanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2003, 09:04   #27
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris
 
Paulus de Boskabouter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2003
Berichten: 7.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
[size=7]Klootzak![/size]
[size=7]OUWE KUT![/size]

Kunnen we nu verder praten?

Ik reageerde niet op jou persoonlijk, wel in de algemene stijl van wat dit forum aan het worden is. Mijn excuses daarvoor
Heel veel heb ik er nog niet over gezegd, maar de 'linkiewinkies' zijn in mijn ogen wat te soft als het gaat om het aanpakken van sommige problemen, wat er dan weer toe leidt dat de 'rechtse ratten' genoeg voer krijgen om hun strijdje te voeren, wat uiteindelijk tot tegenreacties leidt uit een derde kamp.
Toch blijf ik bij mijn mening dat een onderwerp als dit niet aan buitenstaanders is om het op te lossen.
Wat we eventueel kunnen doen is hier en daar ACHTER de SCHERMEN enige invloed uit te oefenen door het GOEDE VOORBEELD te geven (althans wat in DE MEESTEN hun ogen dan het goede voorbeeld is, want ook in de westerse samenleving beginnen er groepen jeugdige mensen meer en meer te verkondigen dat ze maagd willen blijven tot het huwelijk...)
Gelukkig is dat bij ons een vrije keuze, misschien IS dat wel het goede voorbeeld, wie weet? 't is in't echt toch allemaal moeilijker dan een artikel schrijven in de krant of op het internet hé! Of is uw Turkse vriendin daar plots bevrijd van al haar problemen?

Wat betreft jou in een extreem rechtse hoek krijgen; daar doe ik geen moeite voor, je kiest zelf om telkens hun slippen te dragen. Misschien omdat het doel de middelen heiligt ivbm je onafhankelijkheidsdroom?

Het lot van deze meisjes laat me zéker niet koud hoor.
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2003, 09:20   #28
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Heel veel heb ik er nog niet over gezegd, maar de 'linkiewinkies' zijn in mijn ogen wat te soft als het gaat om het aanpakken van sommige problemen, wat er dan weer toe leidt dat de 'rechtse ratten' genoeg voer krijgen om hun strijdje te voeren, wat uiteindelijk tot tegenreacties leidt uit een derde kamp.
Toch blijf ik bij mijn mening dat een onderwerp als dit niet aan buitenstaanders is om het op te lossen.
Ik stel vast dat we voor een deel hetzelfde zeggen.

Wat die 'buitenstaanders' betreft. Het gaat hier wel om meisjes die in ons land wonen maar waarvan de familie zich als buitenstaanders blijft gedragen.
Het is dus wel degelijk aan ONS om dit probleem op te helpen lossen. Wat niet wil zeggen dat Knuppel daartoe in staat zal zijn maar als iedereen er tegenaan kijkt zoals Wanne zal het al zeker nooit opgelost geraken.

Verder weet ik best dat er in (vooral) Amerika en Nederland groeperingen opstaan die weer maagdelijkheid bepleiten tot aan het huwelijk. Een normale tegenreactie op de oversexte maatschappij van tegenwoordig zou ik zeggen. Hun goed recht ook al vrees ik dat die beweging wat marginaal zal blijven. Of de 'mislukkelingen' ook zover zullen gaan om hun maagdenvlies te laten herstellen of hun partner en familie om hen te verstoten moet ik echter nog zien.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2003, 10:11   #29
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris
 
Paulus de Boskabouter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2003
Berichten: 7.087
Standaard

Citaat:
Ik stel vast dat we voor een deel hetzelfde zeggen.
voor een deel toch.

Citaat:
Wat die 'buitenstaanders' betreft. Het gaat hier wel om meisjes die in ons land wonen maar waarvan de familie zich als buitenstaanders blijft gedragen.
Dat is het hele "assimilatie" vraagstuk op zich.

Citaat:
Het is dus wel degelijk aan ONS om dit probleem op te helpen lossen.
Hier verschillen we dus van mening, niet?
Waar ik een rol zie voor ONS is voorlopig in het opvangen en steun verlenen aan mensen die dergelijk probleem van binnenuit willen oplossen.
We kunnen moeilijk pleiten voor familiewaarden en in tussentijd mensen er toe aanzetten hun familie tegen zich te keren, niet? Ik heb vooral een probleem ivbm de hypocrisie van het VB in deze.
De moeilijkheid ligt erin om in feite NEUTRAAL trachten te blijven ten overstaan van beide betrokken partijen.
Wat we zeker niet moeten verwachten is dat aspecten van 'vreemde' culturen, die in onze ogen vreemd lijken in een handomdraai gaan veranderd worden door ze ze gedwongen te laten afzweren. Dat is een proces dat generaties kan in beslag nemen als het een een verankering IN die cultuur wil krijgen.
Kijk eens naar onze eigen 'sexuele revolutie'; intussen zijn we een paar generaties verder en velen weten nu nog niet met deze 'verworven' vrijheden mee om te gaan.
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2003, 10:21   #30
Mieke 79
Minister
 
Mieke 79's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2003
Locatie: Leuven / Mechelen
Berichten: 3.162
Standaard

Knuppel, je hebt gelijk, dit is een groot probleem. Maaar ik vrees dat oplossingen moeilijk te vinden zijn. Dat wil niet zeggen dat er iets aan gedaan kan/moet worden. Opvangtehuizen voor meisjes in deze situatie, zoals jij eigenlijk hebt geboden bij de vrouw waarover je het had. Mogelijkheden bij het gerecht voor alimentatie enzoverder... Ook dat migrantenmeisjes beter geschoold worden, kan hier belangrijk zijn. Als je op je eigen benen kan staan, jezelf kan onderhouden, een plaats op de arbeidsmarkt vindt als vrouw, kan je zo'n situatie beter aan. Maar dit zijn oplossingen als het kwaad al geschied is.
Ik denk dat het voor deze vrouwen zeer erg is en begrijp zelfs een beetje dat ze tot een maagdenvlies-herstel gaan. Want door de band worden migrantenmeisjes van kleins-af-aan in het huishoudonderwijs gezet en krijgen ze weinig kansen.
Een mentaliteitsverandering is nodig, hoe sneller, hoe beter. Ik hoop dat zulke toestanden zich met de generaties oplossen. De visie op de vrouw en hoe men ze controleert, is voor mij één van de belangrijkste punten waarop de allochtone bevolking zich moeten aanpassen aan de maatschappelijke waarden (jaja, sorry voor het woord ) van hier.
Ik was dan ook blij om vrijdag op de proclamatie van de univ verschillende allochtone achternamen van vooral vrouwen te horen!
__________________
Leve de Peace, Love and Understanding revolutie!
Please tell me the reason, behind the colours that you fly... Power to the peaceful!
Mieke 79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2003, 10:28   #31
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris
 
Paulus de Boskabouter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2003
Berichten: 7.087
Standaard

@ Mieke79

Enerzijds spreek je van zo snel mogelijk, anderzijds zeg je dat er generaties kunnen over gaan.
Hoe zie je dat concreet?
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2003, 10:42   #32
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Vrouwen uitstoten enkel en alleen omdat ze geen maagdenvlies meer hebben is zuiver discriminatie.
Hebben we daar dan geen centrum voor gelijke kansen en blablablabla voor?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2003, 10:43   #33
Mieke 79
Minister
 
Mieke 79's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2003
Locatie: Leuven / Mechelen
Berichten: 3.162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
@ Mieke79,
Enerzijds spreek je van zo snel mogelijk, anderzijds zeg je dat er generaties kunnen over gaan.
Hoe zie je dat concreet?
Natuurlijk is een heuse mentaliteitsverandering niet snel te bekomen, maar ik hoop dat dit met de volgende generaties komt...
Wat ik bedoelde was, dat je als overheid wel wat maatregelen kan nemen om onrechtstreeks te helpen hé. Zorgen dat verstoten vrouwen achteraf voor het gerecht een poot hebben om op te staan en ook weten dat ze actie kunnen ondernemen, alimentatie afdwingen enzo... da's iets concreet. Anderzijds is het nodig om initiatieven te nemen - denk ik - om de vrouwelijke migrantenbevolking in het algemeen te emanciperen. Dus niet alleen in deze kwestie. Onderwijs, taalonderwijs, opvoeding, contactmogelijkheid tot diensten, ...

(Let wel: dit is natuurlijk een vrouwenstandpunt hé )
__________________
Leve de Peace, Love and Understanding revolutie!
Please tell me the reason, behind the colours that you fly... Power to the peaceful!
Mieke 79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2003, 10:45   #34
Mieke 79
Minister
 
Mieke 79's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2003
Locatie: Leuven / Mechelen
Berichten: 3.162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Vrouwen uitstoten enkel en alleen omdat ze geen maagdenvlies meer hebben is zuiver discriminatie.
Hebben we daar dan geen centrum voor gelijke kansen en blablablabla voor?
Even voor de onnozele: Help, help, ik zou geen man meer vinden... om met mij te trouwen. Mieke, de uitgestotene
__________________
Leve de Peace, Love and Understanding revolutie!
Please tell me the reason, behind the colours that you fly... Power to the peaceful!
Mieke 79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2003, 11:42   #35
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Vrouwen uitstoten enkel en alleen omdat ze geen maagdenvlies meer hebben is zuiver discriminatie.
Hebben we daar dan geen centrum voor gelijke kansen en blablablabla voor?
Even voor de onnozele: Help, help, ik zou geen man meer vinden... om met mij te trouwen. Mieke, de uitgestotene
Op een allochtone man heb je nu inderdaad nog minder kans dan als 'het' wél nog had.

Om met je te trouwen toch....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2003, 11:53   #36
Mieke 79
Minister
 
Mieke 79's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2003
Locatie: Leuven / Mechelen
Berichten: 3.162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Vrouwen uitstoten enkel en alleen omdat ze geen maagdenvlies meer hebben is zuiver discriminatie.
Hebben we daar dan geen centrum voor gelijke kansen en blablablabla voor?
Even voor de onnozele: Help, help, ik zou geen man meer vinden... om met mij te trouwen. Mieke, de uitgestotene
Op een allochtone man heb je nu inderdaad nog minder kans dan als 'het' wél nog had.
Om met je te trouwen toch....
Ik denk dat er ook autochtone mannen zijn die het moeilijk zouden hebben als je meer ervaring zou hebben. (niet dat dat zo is bij mij hé)
__________________
Leve de Peace, Love and Understanding revolutie!
Please tell me the reason, behind the colours that you fly... Power to the peaceful!
Mieke 79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2003, 11:59   #37
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ali
als je borsten mag vergroten, lippen mag bol spuiten en billen leegzuigen,
waarom mag dan een ander geen maagdenvlies herstellen voor het goede doel?
Goede doel
Welke echte vent is er nu geïnteresserd in maagden.
Zonder commentaar.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2003, 12:02   #38
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.373
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

't is toch wel een bewijs van de veranderede zeden in deze streken, 50 jaar geleden was een ongehuwde moeder hier ook een familieschande.

Nu mag een jonge, en oudere vrouw zelf haar partner kiezen en zelf beslissen hoe ver alle minnespel doorgevoerd word.Is dat nu in Vlaanderen of Wallonië, of zelfs Nederland.
Oftewel het noordwesten van Europa heeft het keurslijf van godsdienst een stuk losser gemaakt.
Mits de uitzonderingen van de echt Christelijke schandvlekjes van leefgemeenschapjes.

Nu begint dat hele spelletje weer, vanuit een andere godsdienst/cultuur.

En dat de mensen betrokken verdomt hypocriet willen zijn. Een meisje met hersteld maagdenvlies is nog steeds een ontmaagde jongedame hoor.

Ook zijn de jonge haantjes niet vies van wat preliminair oefenen,bij voorkeur bij een blond "publiek" meisje, maar als een zusje maar in de buurt van een mogelijke oefening is geweest is de familieeer aangetast.

Familie-eer? Gisteren weer een leuk intermezzo gehad, jong kereltje op zijn "opgefokt" MBK boostertje kwam Babeth, Joop(een kameraad op visite) en mij voorbij gescheurt, roepende "Fuck You" in herhaling voor zolang we in roepafstand waren.Nu viel dat goed mee, want het gehuil van de slecht afgeregelde motor schreeuwde bijna even hard.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2003, 12:04   #39
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris
 
Paulus de Boskabouter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2003
Berichten: 7.087
Standaard

Wêêh.. in feite was deze post niet terzake.

Is dan ook verwijderd.
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2003, 12:31   #40
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Wêêh.. in feite was deze post niet terzake.

Is dan ook verwijderd.

Citaat:
Wel, en nu spreek ik uit persoonlijke ervaring, ik heb verscheidene malen de 'eer' gehad, ook toen het voor mezelf de eerste keer was (wat een belang wordt toch gehecht aan die onzin, naderhand gezien), en dat was het leukste binnen de relatie. Alleen toen was het iets waar je samen naartoegroeit (damn, subiet kan ik bij de paterkes gaan lesgeven). Niet dat het de andere keren niet leuk was, maar het was gewoon anders...

Niet?
Je hebt volkomen gelijk, Kabouter. Alleen, die andere keren dat het ook leuk maar gewoon 'anders' was hebben voor een allochtone dochter heel andere gevolgen dan voor jou en mij.
In die zin was jouw reactie dus wel degelijk relevant.

Je persoonlijke ervaring zat nu eenmaal in mijn muisknop toen jij besliste dat ze toch niet zo relevant was en toen wilde ze er ook weer uit.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be