Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 april 2018, 21:42   #21
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
...

Zou het kunnen dat zij misschien eerst jarenlang een probleem gecreëerd hebben om dan met de magische "oplossing" van segregatie af te komen?

...
De maffia werkt ook zo, om dan 'beschermgeld' te vragen.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2018, 10:54   #22
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.509
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XenApp Bekijk bericht
Vergeet ook niet aparte bussen voor Antwerp en Wilrijk supporters
Mannen of vrouwen?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2018, 10:57   #23
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.509
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Hameren op respect ? Hameren op zijn vrouw zeker. Ocharme die gekopvodde seut.
Dankzij dat vonnis zal zijn vrouw nu wel mooi tot op de alllerlaatste lettergreep doen wat hij zegt. Daarmee heeft hij de islamitische normen en waarden die hij uitstraalt toch in ere gehouden? Respect in de Islam is toch enkel naar mannen toe. Dus geen fluit hypocrisie... Het is zo geschift dat het weer volledig logisch is...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2018, 19:13   #24
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

Bij de busmaatschappijen (tec, de lijn, mivb) werken precies redelijk veel terroristen en radicale moslims. Hoeveel van de aanhangers van Imam Nordine Taouille zijn niet naar Syrië vertrokken en die vindt zichzelf een gematigde moslim ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2018, 19:18   #25
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Bij de busmaatschappijen (tec, de lijn, mivb) werken precies redelijk veel terroristen en radicale moslims. Hoeveel van de aanhangers van Imam Nordine Taouille zijn niet naar Syrië vertrokken en die vindt zichzelf een gematigde moslim ...
Syrië strijders zijn niet noodzakelijk moslims of goede moslims. Netzomin dat alle n-va’ers separatisten zijn.

Laatst gewijzigd door Henri1 : 10 april 2018 om 19:19.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2018, 19:54   #26
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Syrië strijders zijn niet noodzakelijk moslims of goede moslims. Netzomin dat alle n-va’ers separatisten zijn.

Mis je sommige hooligans van dit forum soms?
In de enorme zandbak is er plaats genoeg en.....er is geen politie die je zal verhinderen om anderen het hoofd in te slaan.
Echt nog geen uitnodiging gekregen?
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2018, 03:03   #27
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Politiekcorrect gezien , een schitterend idee
Oh ja , dat idee kunnen ze best ergens steken waar het het daglicht niet kan zien !!
Man & Vrouw zijn evenwaardige mensen !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)


Laatst gewijzigd door cookie monster : 12 april 2018 om 03:03.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2018, 06:03   #28
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Di Rupo verbiedt samenkomst partij Islam

Citaat:
Elke aanvraag voor een samenkomst van de partij Islam in Bergen zal worden geweigerd. Burgemeester Elio Di Rupo (PS) bevestigt het bericht dat woensdagochtend in de kranten van Sudpresse stond.
Strak plan van Elio Di Rupo.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2018, 07:07   #29
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Di Rupo verbiedt samenkomst partij Islam



Strak plan van Elio Di Rupo.
Hij heeft schrik dat hij ook wel eens, vrij als een vogeltje, van bovenop een appartementsgebouw, langs de buitenkant naar level 0 zou kunnen "vliegen"?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2018, 09:01   #30
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Bij de busmaatschappijen (tec, de lijn, mivb) werken precies redelijk veel terroristen en radicale moslims. Hoeveel van de aanhangers van Imam Nordine Taouille zijn niet naar Syrië vertrokken en die vindt zichzelf een gematigde moslim ...
Nordine Taouille wordt de laatste jaren in de media opgevoerd als een gematigde imam. Vroeger luidde het dat die een eerder radicaal discours gebruikte. Ofwel heeft deze imam zijn visie bijgeschaafd, ofwel zijn onze media weer wat tegemoetkomender geworden tegenover hardliners. In de zin van 'alles is relatief, er zijn er nog ergere'.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2018, 10:26   #31
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Hij heeft schrik dat hij ook wel eens, vrij als een vogeltje, van bovenop een appartementsgebouw, langs de buitenkant naar level 0 zou kunnen "vliegen"?
Die kans zit er na zijn 'uitlatingen' nu zeker meer in dat men hem zou kunnen leren vliegen.

Een sfeerbeeld zal level 0 daarna niet zijn denk ik want als je dat gaat uitrekenen die vrije vlucht tegen 9,81m/s².
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2018, 17:40   #32
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Voor mijn part zou ik er niets op tegen hebben dat er apart openbaar vervoer moest zijn voor moslims en niet-moslims. Wel te verstaan dat de maatschappijen dan ook moeten gesplitst worden. Ieder zijn eigen middelen en personeel. Zo kunnen ze maar zien hoe lang het zal meegaan om in grote groepen op te stappen en niet te betalen . Er zal ook meer plaats zijn voor niet moslims omdat de moslimvrouwen met hun buggy's niet meer midden in de bus gaan staan. Dus splitsen maar.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2018, 17:42   #33
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Nordine Taouille wordt de laatste jaren in de media opgevoerd als een gematigde imam. Vroeger luidde het dat die een eerder radicaal discours gebruikte. Ofwel heeft deze imam zijn visie bijgeschaafd, ofwel zijn onze media weer wat tegemoetkomender geworden tegenover hardliners. In de zin van 'alles is relatief, er zijn er nog ergere'.
Ze zijn ons weeral een rad voor de ogen aan het draaien voordat ze ons een poot uitvijzen.........Een gematigde moslim bestaat niet, dus zeker geen gematigde Imam.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2018, 17:44   #34
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Di Rupo verbiedt samenkomst partij Islam



Strak plan van Elio Di Rupo.
Eigenbelang..................
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2018, 16:28   #35
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Voor mijn part zou ik er niets op tegen hebben dat er apart openbaar vervoer moest zijn voor moslims en niet-moslims. Wel te verstaan dat de maatschappijen dan ook moeten gesplitst worden. Ieder zijn eigen middelen en personeel. Zo kunnen ze maar zien hoe lang het zal meegaan om in grote groepen op te stappen en niet te betalen . Er zal ook meer plaats zijn voor niet moslims omdat de moslimvrouwen met hun buggy's niet meer midden in de bus gaan staan. Dus splitsen maar.
Ieder zijn eigen vervoer en personeel?
Nee hoor..openbaar vervoer moet door dhimmi's gefinancierd worden voor de superieur gewaande moslim, die heeft daar volgens zijne koran en de pamperende politiekers immers 'recht' op...om gelijk te zijn natuurlijk...

Jaren geleden werden onze kinderen ook al gediscrimineerd voor hun sport: autochtone ouders konden zelf zorgen voor vervoer terwijl allochtone moslims gratis door gemeente busjes aan huis werden opgehaald en vervoerd...op kosten van de belastingbetaler uiteraard....toen reeds.

Dus nee, niks apart vervoer en symptoombestrijding. Dan moeten ze maar eens beginnen met de oorzaak: de hitsige moslimmannen aan te pakken, bijvoorbeeld met 2 bakstenen om hen af te leren vrouwen lastig te vallen - omgekeerde wereld, man man!
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2018, 22:03   #36
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Ieder zijn eigen vervoer en personeel?
Nee hoor..openbaar vervoer moet door dhimmi's gefinancierd worden voor de superieur gewaande moslim, die heeft daar volgens zijne koran en de pamperende politiekers immers 'recht' op...om gelijk te zijn natuurlijk...

Jaren geleden werden onze kinderen ook al gediscrimineerd voor hun sport: autochtone ouders konden zelf zorgen voor vervoer terwijl allochtone moslims gratis door gemeente busjes aan huis werden opgehaald en vervoerd...op kosten van de belastingbetaler uiteraard....toen reeds.

Dus nee, niks apart vervoer en symptoombestrijding. Dan moeten ze maar eens beginnen met de oorzaak: de hitsige moslimmannen aan te pakken, bijvoorbeeld met 2 bakstenen om hen af te leren vrouwen lastig te vallen - omgekeerde wereld, man man!

Ja maar Oma: mannen moeten hitsig zijn hoor.
Anders denken vrouwen dat ze niet verliefd zijn.
Ik heb het onlangs nog iets smerigs gezegd tegen een vrouwmens-weduwe die haar beklag maakte over alleen zijn. Volgens mij kan een vrouw niet lang alleen zijn. Als ze haar benen open doet staan er twintig onnozelaars klaar om haar van dienst te zijn. Weduwnaars hebben het wel moeilijker. Die kunnen op twintig plaatsen aanbellen om op twintig plaatsen de deur tegen hun gezicht te krijgen. Geen erg echter. Maar die commentaar achteraf van :"Wat denkt die vuile zak wel? Of waarom zou ik als ik nog een staartje nodig heb er een heel varken bij pakken?"
Of erger nog. Een staartje willen maar het varken wil er niet aan hangen.
Mooie vrouwen zijn altijd geflatteerd als er een aanzoek of vraag is!
Tenminste als je geen haveloze vent bent.
Maar lelijke wijven moet je niet benaderen. Binnen 24 uur weet gans een dorp dat ze belangstelling genoten. Kwestie van zichzelf op te kalefateren dus.
Tot welke categorie behoor jij oma?

Laatst gewijzigd door werkman : 13 april 2018 om 22:06.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2018, 10:49   #37
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ja maar Oma: mannen moeten hitsig zijn hoor.
Anders denken vrouwen dat ze niet verliefd zijn.
Ik heb het onlangs nog iets smerigs gezegd tegen een vrouwmens-weduwe die haar beklag maakte over alleen zijn. Volgens mij kan een vrouw niet lang alleen zijn. Als ze haar benen open doet staan er twintig onnozelaars klaar om haar van dienst te zijn. Weduwnaars hebben het wel moeilijker. Die kunnen op twintig plaatsen aanbellen om op twintig plaatsen de deur tegen hun gezicht te krijgen. Geen erg echter. Maar die commentaar achteraf van :"Wat denkt die vuile zak wel? Of waarom zou ik als ik nog een staartje nodig heb er een heel varken bij pakken?"
Of erger nog. Een staartje willen maar het varken wil er niet aan hangen.
Mooie vrouwen zijn altijd geflatteerd als er een aanzoek of vraag is!
Tenminste als je geen haveloze vent bent.
Maar lelijke wijven moet je niet benaderen. Binnen 24 uur weet gans een dorp dat ze belangstelling genoten. Kwestie van zichzelf op te kalefateren dus.
Tot welke categorie behoor jij oma?
Dus hitsig zijn is een teken van verliefdheid?
Dan snappen mannen helemaal niks van vrouwen..mannen komen van mars en vrouwen van venus misschien?
Een vrouw kan niet lang alleen zijn? Hahahahaha....denk je nu werkelijk dat wij, vrouwen, dat stukje zeemvel aan het varken nog nodig hebben?
Al ooit gehoord van 'hulpstukken'?
Die doen de job veel beter en je hebt geen gezeur en gezaag om het 'kwetsbare' mannelijke ego te strelen door te faken want echte mannen zijn heel dun gezaaid...de meesten willen enkel hun gerief en hebben er geen benul van hoe ze een vrouw kunnen bevredigen.
Een man loopt zn pik achterna en dan werkt het brein niet meer. Vrouwen hebben een hogere standaard, voor hen moet er ook wat meer dan zaagsel in de bovenkamer aanwezig zijn...de meeste mannen gaan voor sex, vrouwen voor een relatie?
Dan kunnen die mannen best naar de dames van plezier en betalen om hun lading kwijt te geraken, daarvoor dienen die dames tenslotte.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2018, 15:21   #38
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Heel goed idee van de mannen van die islam-partij.
Ik hou van duidelijkheid. Iedereen weet nu waarvoor ze staan.

Ze zijn al even stom als hun kaloten-vrienden.
Wat is er eigenlijk stom aan die rechtlijnigheid? En ik zie trouwens geen vergelijking met de CVP/CD&V, want die zijn allesbehalve rechtlijnig maar juist kampioenen in "zwalperij".
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2018, 16:12   #39
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ja, eindelijk:

"De partij schopt daarnaast ook stennis met het voorstel voor de invoering van gescheiden openbaar vervoer voor mannen en vrouwen. ‘Tijdens de spitsuren zijn er bepaalde personen, vooral van vreemde origine, die profiteren van het feit dat de bussen rvol zitten om tegen vrouwen aan te 'plakken'. Het zijn niet enkel moslimvrouwen die zich hierdoor vernederd voelen. Daarom pleit ik ervoor dat tijdens de spits de mannen vooraan en de vrouwen achteraan opstappen’, verklaart Ahrouch."

https://www.tijd.be/politiek-economi...tennis/9999506
Stel je eens voor wat die uitspraak gegeven zou hebben als niet Ahrouch dat had gezegd maar wel Jan, of Piet, of Filip...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2018, 01:15   #40
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Ik pleit voor iedereen een eigen bus , zo kan er geen ruzie ontstaan , nah !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be