Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 2 september 2016, 14:33   #41
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Hoe komt dat toch dat gij zo langs alle kanten aangevallen wordt door blanke mensen? Nooit door gekleurde altijd door blanken, raar.
De chinees uitziende mensen die ik ken hebben daar toch nooit last van integendeel.
Waar heb ik gezegd 'langs alle kanten'?

Tja, ik weet dat ook niet waarom ik doorgaans minder last heb met kleurtjes. Ik zal negative vibes uitstralen specfiek naar een bepaald soort blanken toe waarschijnlijk.
bembem is offline  
Oud 2 september 2016, 14:52   #42
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Waar heb ik gezegd 'langs alle kanten'?

Tja, ik weet dat ook niet waarom ik doorgaans minder last heb met kleurtjes. Ik zal negative vibes uitstralen specfiek naar een bepaald soort blanken toe waarschijnlijk.
Je speelt graag slachtoffertje bedoel je?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 2 september 2016, 15:02   #43
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je speelt graag slachtoffertje bedoel je?
Speelt? Nee, ik ben een slachtoffertje. Als blanke was het waarschijnlijk anders geweest. Dan was ik een winner of toch minstens meedraaiend in het systeem. Nu ben ik afval.
bembem is offline  
Oud 2 september 2016, 15:04   #44
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Speelt? Nee, ik ben een slachtoffertje. Als blanke was het waarschijnlijk anders geweest. Dan was ik een winner of toch minstens meedraaiend in het systeem. Nu ben ik afval.
Maar meiske toch, zo negatief, je weet toch dat het niets met kleur of lichaam te doen heeft, het zit gewoon tussen je oren.
Hoomer is offline  
Oud 2 september 2016, 16:34   #45
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Waar heb ik gezegd 'langs alle kanten'?

Tja, ik weet dat ook niet waarom ik doorgaans minder last heb met kleurtjes. Ik zal negative vibes uitstralen specfiek naar een bepaald soort blanken toe waarschijnlijk.
Welk soort blanken ?
Wil je dat eens een beetje verduidelijken ?
Boduo is offline  
Oud 2 september 2016, 18:10   #46
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat gaat inderdaad zwaar in stijgende lijn en dan denk je, is dat nu 'het leuke' aan waarvoor de multiculturele samenleving zou moeten staan, mensen aanvallen mensen doden, werk afpakken van anderen, infiltreren op alle mogelijke diensten, eigen regeltjes opdringen, eigen geloofsovertuigingen opdringen, eigen kledij 'drachten' opdringen.

Als men daar van uit de Politieke kringen en 'leiders' in de EU geen paal en perk gaat aan stellen zal de toekomst er wreed slecht uitzien voor onze kinderen en kleinkinderen ...

Sorry dat dit misschien zwartgallig overkomt maar ik heb er echt geen goed oog in en veel mensen waar ik al met gesproken heb ook niet maar de politici en leiders willen het niet zien daar die hele toestand voor hun gewoon is.

Kies je dan nog voor die mensen bij een volgende verkiezing
En je hebt natuurlijk 100% gelijk maar...
Welke partij(en) kunnen we bij de volgende verkiezingen kiezen in de wetenschap dat zij de multiculstront die ons overspoelt zullen wegwassen?
Die partijen die zelf schuld er aan hebben dat het in de vorige jaren tot die toestand is gekomen? Diezelfde partijen die er dagelijks als de kippen bij zijn om de NVA aan het schandblok te zetten omdat die niet in een paar maanden kan redden wat zij jaren voor verantwoordelijk waren en die die pest ongestoord hebben laten aangroeien?
We staan er inderdaad slecht voor, want die steeds aangroeiende massa lastverkopers, profiteurs, godsdienstgestoorden, groot en klein krapuul zijn hier nu reeds met geen stokken buiten te slaan! Hoera als er een paar honderd toch het land uitgaan... terwijl er duizenden andere bijkomen!
Er lopen zelfs lieden rond uit die asielindustrie die op radio en tv mogen komen vertellen dat Europa dringend zijn grenzen moet openstellen voor die lieden en ze liefst nog zelf in veilige toestanden tot hier loodsen! Wat een ramp dat er velen verzuipen terwijl ze als bezeten op Europa afstormen!
Zelf de pest en de cholera binnenbrengen, en het kan niet rap genoeg gaan...
Arm Europa.
andev is offline  
Oud 2 september 2016, 18:19   #47
Carmagnole
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2014
Locatie: Europa der volkeren. Ideologie: wantrouw iedereen.
Berichten: 1.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Speelt? Nee, ik ben een slachtoffertje. Als blanke was het waarschijnlijk anders geweest. Dan was ik een winner of toch minstens meedraaiend in het systeem. Nu ben ik afval.
Waar ik studeerde had je geelkes in hogere posities. De dokter die mij tijdje geleden onderzocht was ook Aziaat.

Het is bij u iets anders, maak je geen illusies, het ligt niet aan je kleur.
Carmagnole is offline  
Oud 3 september 2016, 16:01   #48
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Moslim vluchteling verkracht 10-jarig jongetje: “Is geen misdaad want het is acceptabel in mijn geboorteland”

Een islamitische vluchteling die een jongetje van 10 jaar verkracht heeft zegt dat hij geen misdaad heeft begaan omdat het in zijn vaderland aanvaardbaar is.

De 20-jarige vertelde tegen het gerechtshof van Sydney dat het verkrachten van kinderen in zijn geboorteland Myanmar niet als moreel verkeerd wordt gezien.

Volgens gerechtsstukken van het Sydney Downing Centre Court heeft de verkrachting op 8 januari 2015 in een buitenwijk van Sidney plaatsgevonden, waar de 10-jarige samen met zijn vader woont. Terwijl het jongetje sliep sloop de veroordeelde 20-jarige Mufiz Rahaman door een raam in de slaapkamer van het kind en trok de onderbroek van het jongetje naar beneden en verkrachtte het kind. De vader van de jongen bevond zich in de keuken om eten te maken.

Toen de vader terugkeerde merkte hij op dat de deur gesloten was en hoorde Rahaman tegen de jongen zeggen: “Ik geef je geld voor dit”.

“Mijn vader gaat me slaan”, antwoordde de jongen.

De vader van de jongen stormde de slaapkamer binnen en vond Rahaman bovenop zijn zoontje liggen, die met zijn gezicht naar beneden en zijn onderbroek op zijn knieën op bed lag.

Hij vroeg: “Wat doe je met mijn kind? Je bent een volwassen man”.

De pedofiel ontkende zijn misdaad en zei dat die niets had misdaan met zijn zoontje, maar het jongetje vertelde zijn vader dat die was verkracht.

Volgens de rechtbank heeft Rahaman zich schuldig gemaakt aan meerdere vormen van misbruik van kinderen in zijn vaderland voordat hij in Australië arriveerde. De rechter heeft hem veroordeeld tot een gevangenisstraf van vijf jaar en verklaarde dat Rahaman nog steeds niet de negatieve aspecten van zijn pedofiele misdaden heeft begrepen.

Rahaman bleef zich tijdens het rechtsproces verdedigen door herhaaldelijk erop te wijzen dat seksuele handelingen met kinderen volledig legitiem zijn in Myanmar.

Bron:http://www.dailymail.co.uk/news/arti...-homeland.html
Hoomer is offline  
Oud 3 september 2016, 16:05   #49
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Politiebericht : Gevaarlijke verwarde vrouw gezocht

Ze noemt zich de moeder van alle vluchtelingen!!!!!
U mag de link volgen maar u weze verwittigd, niet voor de gevoelige kijker.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 3 september 2016 om 16:05.
Hoomer is offline  
Oud 3 september 2016, 16:08   #50
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Het volk moet een pact sluiten en het gerecht de kans niet meer geven ons te schofferen met zulke milde straffen.
Met zijn kloten omhoog hangen en hem lynchen zoals in land van herkomst.
Iedere bruine moet geweten hebben dat ze hier niet meer welkom zijn.
Peche is offline  
Oud 3 september 2016, 16:31   #51
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

De ongelovigen zijn pervers. We moeten ze haten en niet tussen ze wonen

Haatliteratuur op boogscheut Muntplein in Brussel

‘Tussen ongelovigen leven is een perversiteit; we moeten ze haten en niet met hen sympathiseren.’

Met leuk filmpje
Hoomer is offline  
Oud 3 september 2016, 17:33   #52
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

En waar blijven de reacties van diegenen die menen dat we de islam moeten omarmen?
Onze kranten zouden vol moeten staan met dergelijke "berichtjes" ipv gezever over "racisme" omdat je commentaar durft geven op al die verrijkingen!
andev is offline  
Oud 4 september 2016, 09:39   #53
Thomas-
Parlementslid
 
Geregistreerd: 10 juni 2006
Berichten: 1.787
Standaard

De bendes van Calais hebben een nieuwe trucje, nu smijten ze grote objecten op de weg om zo auto's te doen crashen zodat ze ongemerkt in vrachtwagens kunnen kruipen.

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...technique.html

Laatst gewijzigd door Thomas- : 4 september 2016 om 09:39.
Thomas- is offline  
Oud 4 september 2016, 10:00   #54
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- Bekijk bericht
De bendes van Calais hebben een nieuwe trucje, nu smijten ze grote objecten op de weg om zo auto's te doen crashen zodat ze ongemerkt in vrachtwagens kunnen kruipen.

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...technique.html
Mannekes dat gaat altijd maar verder en verder met die ventjes. Tijd om het leger in te schakelen en die paljaskes in een echt kamp te steken, een gevangenenkamp. Willen ze daar elkaar afmaken, ze doen maar.
En hup, vingerafdrukken nemen en terug naar eigen land, komen ze terug hup den bak in, voil�* meer moet dat ni zijn.
Hoomer is offline  
Oud 4 september 2016, 10:44   #55
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En waar blijven de reacties van diegenen die menen dat we de islam moeten omarmen?
Onze kranten zouden vol moeten staan met dergelijke "berichtjes" ipv gezever over "racisme" omdat je commentaar durft geven op al die verrijkingen!
Er groeit een steeds maar breder wordende kloof tussen enerzijds linkse politici en media en anderzijds de publieke opinie. Steeds maar minder mensen pikken het politiek-correcte credo. De term "racisme" is dusdanig van zijn oorspronkelijke inhoud ontdaan en wordt zo erg misbruikt dat het als verwijt geen enkel effect meer heeft. Er zullen steeds meer incidenten opduiken waar individuen het recht in eigen handen zullen nemen. We staan niet zo ver meer af van lokale, regionale en wie weet zelfs landelijke burgeroorlogen.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline  
Oud 4 september 2016, 20:33   #56
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Er groeit een steeds maar breder wordende kloof tussen enerzijds linkse politici en media en anderzijds de publieke opinie. Steeds maar minder mensen pikken het politiek-correcte credo. De term "racisme" is dusdanig van zijn oorspronkelijke inhoud ontdaan en wordt zo erg misbruikt dat het als verwijt geen enkel effect meer heeft. Er zullen steeds meer incidenten opduiken waar individuen het recht in eigen handen zullen nemen. We staan niet zo ver meer af van lokale, regionale en wie weet zelfs landelijke burgeroorlogen.
Onder andere daarom is het nodig dat er voorzieningen komen om een evt noodtoestand op een juridisch haalbare manier te organiseren.

Boduo is offline  
Oud 5 september 2016, 07:24   #57
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Weer aanrandingen door groepen ‘Noord-Afrikaanse’ mannen, tijdens festival in Duitse Essen

Let wel, het zijn geen verwarde personen meer, het zijn nu zakkenrollers, wiens companen een afleidingsmanoeuvre uit voeren bestaande uit, schelden, betasten, bepotelen en aanranden van meisjes tussen de 17 en 18. . Wat gaan die poco's nog uitvinden om hun vriendjes te verexcuseren, zien die nu echt niet in dat het belachelijk wordt hun uitvluchten om alles wat hun beschermelingen uitsteken te proberen te vergoelijken en in een ander daglicht te stellen.

In het Duitse Essen zijn afgelopen weekend meerdere jonge vrouwen aangerand door ‘mannen van buitenlandse’ of ‘Noord-Afrikaanse‘ afkomst. Dit gebeurde tijdens het ‘Essen Original’ stadsfeest. Tenminste vier vrouwen hebben zaterdag aangifte gedaan maar de politie vermoedt dat die vier aangiftes nog maar ‘het topje van de ijsberg zijn’. Vrijdag kwam bij de politie ook al enkele meldingen binnen.

De polizei houdt er rekening mee dat ‘aanranding’ een afleidingsmanoeuvre kan zijn voor zakkenrollerij en houdt rekening met zakkenrollende bendes. De polizei heeft drie verdachten aangehouden maar deze zijn zondag weer in vrijheid gesteld.

De manier waarop de vrouwen werden aangerand doet sterk denken aan Keulen afgelopen oudejaarsnacht: de slachtoffers werden ingesloten door groepen jonge mannen en vervolgens uitgescholden, geslagen, betast en bestolen. Ook ging het hier, net als in Keulen, om jonge slachtoffers, allen tussen de 17 en 18 jaar oud.

Bronhttp://www.focus.de/regional/essen/e...d_5893066.html

http://www.rp-online.de/nrw/panorama...-aid-1.6235067
Hoomer is offline  
Oud 5 september 2016, 10:24   #58
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Hopla en daders lopen alweer vrij.
Peche is offline  
Oud 5 september 2016, 10:32   #59
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.788
Standaard

De daders van de moord op een Pool in Harlow, Essex, zijn intussen ook nog niet aangehouden. Nadat bleek dat het hier een Brits-nationalistische ontsporing betreft, is men beginnen zwijgen dat men zweet op dit forum.

Ik volg de stand van deze zaak voor jullie op.

Gisteren werden twee Polen in Harlow gemolesteerd, nadat er voor de moord een week geleden een wake werd gehouden.

http://www.independent.co.uk/news/uk...-a7225166.html

Laatst gewijzigd door dalibor : 5 september 2016 om 10:35.
dalibor is offline  
Oud 5 september 2016, 10:51   #60
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De daders van de moord op een Pool in Harlow, Essex, zijn intussen ook nog niet aangehouden. Nadat bleek dat het hier een Brits-nationalistische ontsporing betreft, is men beginnen zwijgen dat men zweet op dit forum.

Ik volg de stand van deze zaak voor jullie op.

Gisteren werden twee Polen in Harlow gemolesteerd, nadat er voor de moord een week geleden een wake werd gehouden.

http://www.independent.co.uk/news/uk...-a7225166.html
Dan is het goed.
Een verkrachtingske min of meer verzinkt daarbij in het niet.
Bobke is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be