![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het BUBbelclubje van Hans Van de Cauter, dat terug naar het unitarisme wilde, splitste al snel in drie delen. Bruno Yaminne, nickname B-Warrior was één van de stichters en schopte het tot BUBbel van het jaar. Cedric Vloemans, nicknaam Nello, was de stichter van UNIE. De partij had als belangrijkste programmapunt het voortbestaan van de Belgische staat. Tevens was UNIE voorstander van de Belgische monarchie. De hoogste score die UNIE ooit behaalde met de verkiezingen was 0,12%. Nello draaide zijn hand niet om voor een leugen. Dat kan ik bewijzen. Bruno noemde hem een venijnig manneke. Ruben Cottenje, een homoseksuele mannequin, hielp de BUB een handje met splitsen, en bracht Union Belge ter wereld. Ik kreeg een poosje voor de BUB Van advocaat Hans van de Cauter het levenslicht zag twee mails in belabberd Nederlands van de Brugse "de dauphin", als reactie op een lezersbrief van mij. Hij was een vurige minnaar van het Belgisch vvorstenhuis. Ruben hekelde de houding van alle traditionele partijen. Hij verweet hen het blindelings achterna hollen van de separatistische partijen, en schreef zelfs een brief naar de paus om zijn beklag te maken. In 2011 begroeven de Belgisch gezinde partijen de strijdbijl en herenigde ze zich in de Belgische Alliantie, samen met de BUB, CDF en Unibelgium. In oktober 2012 gingen ze voor de eerste keer samen naar de kiezer voor de provincie- en gemeenteraadsverkiezingen. Door de teleurstellende verkiezingsresultaten en het opdoeken van kartelpartners CDF en Unibelgium, hield het kartel op te bestaan. Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bob Vangeel, nickname Patriot, liep van frustratie over naar de VLD. Hij plaatste in 2004 deze brief van Bruno Yammine op Politics.be:
Citaat:
Drie jaar later, op 19 jun 2007, schreef Bruno de GESCHIEDENIS VAN DE B.U.B. op het "BLOKFORUM" van Politicsinfo.net.... Hij deed dat in drie delen. Teveel om er de forumleden mee lastig te vallen. Maar een greepje uit het BUB-verhaal maakt al veel duidelijk. Citaat:
Misschien speelt het feit dat Bruno een vurige verdediger was van Paarsgeel, en pro een coalitie was met de partij van die vervloekte De Wever, ook een rol. Ik vind het ook grappig hoe overtuigend Bruno de eer verdedigde van Albert II. Hoe overtuigd Bruno ervan was dat Albert geen scheefpoeper was zoals zijn koninklijke voorvaderen, maar nét als Albert zelf, het vaderschap van een buitenechtelijke dochter ontkende. ![]() Bruno Yammine is Doctor in de geschiedenis, auteur bij Knack en zegt wat hij denkt, en toch wist hij zijn kinderlijk naïeve inborst te bewaren.
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is uw conclusie nu Knuppel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze nog niet aan de nieuw Vlonders patatjes zit...
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De conclusie is dat een regio nooit een NATIE kan zijn hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Vertel dat maar eens aan je Franstalige vrienden uit Quebec.
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Teksten die een paar dagen op het scherm van je PC bleven plakken volgens Hans. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |