Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 27 juni 2022, 16:26   #1
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.977
Standaard Onderwerp in verkeerd subforum

Iemand die regelmatig een nieuwe draad opent, loopt meer risico's om een draad te openen in een verkeerd subforum.
Je krijgt hier telkens een banpunt voor.
Eigenlijk vind ik dat niet kunnen, het is soms moeilijk om te bepalen waar je het plaatst.

Ik kreeg ooit een banpunt omdat ik aanklaagde dat Stefan Everts in Monaco woonde terwijl hij toch genoot van al onze sociale voordelen.
Ik plaatste dat bij maatschappij en samenleving. Ik kreeg een banpunt omdat het volgens de moderator van dienst hoorde onder sport, terwijl dat geen klootjes (van Schoof) met sport te maken had.

Mijn suggestie is dan ook: "geen banpunten geven omdat onderwerpen in het verkeerd subforum staan". En bij uitbreiding ook geen banpunten meer omdat een draad dubbel geopend werd.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024

Laatst gewijzigd door reservespeler : 27 juni 2022 om 16:28.
reservespeler is offline  
Oud 27 juni 2022, 21:09   #2
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Iemand die regelmatig een nieuwe draad opent, loopt meer risico's om een draad te openen in een verkeerd subforum.
Je krijgt hier telkens een banpunt voor.
Beste,

Reeds maanden heb ik geen banpunt meer uitgedeeld voor het foutief plaatsen van discussies.
Sinds het echter bij sommigen totaal uit de hand begint te lopen, en er flagrant verkeerd en/of dubbel gepost wordt, geef ik opnieuw af en toe het voorziene banpunt.

Citaat:
Eigenlijk vind ik dat niet kunnen, het is soms moeilijk om te bepalen waar je het plaatst.
Er zijn vaak meerdere mogelijkheden waar een discussie kan geplaatst worden.
In die gevallen laat ik zoveel mogelijk alles staan waar de opstarter zijn discussie geplaatst heeft, uiteraard zonder banpunten uit te delen.
Gezien de vele mogelijkheden die dit forum biedt, is het bijna onmogelijk om een discussie verkeerd te plaatsen.
Citaat:

Ik kreeg ooit een banpunt omdat ik aanklaagde dat Stefan Everts in Monaco woonde terwijl hij toch genoot van al onze sociale voordelen.
Ik plaatste dat bij maatschappij en samenleving. Ik kreeg een banpunt omdat het volgens de moderator van dienst hoorde onder sport, terwijl dat geen klootjes (van Schoof) met sport te maken had.
Een discussie over een sporter hoort thuis bij sport.
Tenzij hij politieke daden stelde als mandataris van een politieke partij.
Dat lijkt me een evidentie waarover geen discussie mogelijk is.
Citaat:
Mijn suggestie is dan ook: "geen banpunten geven omdat onderwerpen in het verkeerd subforum staan". En bij uitbreiding ook geen banpunten meer omdat een draad dubbel geopend werd.
U zal het al begrepen hebben: ik zal uw suggestie niet involgen.
U bewijst al jarenlang dat u probleemloos discussies in het correcte subforum kan plaatsen.
Ik raad u aan om opnieuw bij die goede gewoonte aan te sluiten.

De moderatie.
Pontifex is offline  
Oud 27 juni 2022, 21:52   #3
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Iemand die regelmatig een nieuwe draad opent, loopt meer risico's om een draad te openen in een verkeerd subforum.
Je krijgt hier telkens een banpunt voor.
Eigenlijk vind ik dat niet kunnen, het is soms moeilijk om te bepalen waar je het plaatst.

Ik kreeg ooit een banpunt omdat ik aanklaagde dat Stefan Everts in Monaco woonde terwijl hij toch genoot van al onze sociale voordelen.
Ik plaatste dat bij maatschappij en samenleving. Ik kreeg een banpunt omdat het volgens de moderator van dienst hoorde onder sport, terwijl dat geen klootjes (van Schoof) met sport te maken had.

Mijn suggestie is dan ook: "geen banpunten geven omdat onderwerpen in het verkeerd subforum staan". En bij uitbreiding ook geen banpunten meer omdat een draad dubbel geopend werd.
Het vraagt weinig moeite om te weten in welk subforum een onderwerp het best wordt geplaatst.
Het aantal subforums (subfora) is trouwens beperkt.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline  
Discussie gesloten


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be