Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 november 2022, 10:53   #41
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Je hebt ongelijk om daar emotioneel op te reageren. Wat de Schoof bedoelt is dat een Vlaming iemand is die hier woont, werkt en zich helemaal aanpast aan onze samenleving. Meer niet.
De nagel ,midden op de kop !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 11:12   #42
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Niks emotioneel. De nagel op de kop. En wie gaat bepalen wat de aanpassing aan onze samenleving is? Wat kenmerkt onze samenleving? Daar kan alleen subjectief en arbitrair op geantwoord worden. Een Vlaamse canon is daar alvast geen antwoord op.

Als Vlaming zijn bepaald wordt door woonachtig te zijn in de regio Vlaanderen en Nederlands praten dan ben ik akkoord. Vlaanderen en de Vlaming zijn voortdurend aan het veranderen. Soms zelfs in die mate dat geen enkele staatstructuur daar iets tegen kan inbrengen. Ik, jij, Skobelev, Pandareus, Wagner.666, Tomm, enz... vormen samen de samenleving. Vandaag de dag zijn een spaghetti bolognaise, een Döner Kebab, een McDonnalds, enz... deel geworden van de 'Vlaamse' cultuur. Om Vlaming te zijn moet men zich niet draperen in de Vlaamse Leeuw.
Ik heb er nog niet veel ontmoet die zich “draperen in de Vlaamse Leeuw…” Daarvoor moet je al een goede kleermaker kennen om u dergelijk pakje te laten aanmeten…
Jongens toch…wat je hier allemaal leest!
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.

Laatst gewijzigd door quercus : 20 november 2022 om 11:15.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 11:25   #43
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik heb er nog niet veel ontmoet die zich “draperen in de Vlaamse Leeuw…” Daarvoor moet je al een goede kleermaker kennen om u dergelijk pakje te laten aanmeten…
Jongens toch…wat je hier allemaal leest!
U vraagt, wij draaien.

__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 12:07   #44
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Je hebt ongelijk om daar emotioneel op te reageren. Wat de Schoof bedoelt is dat een Vlaming iemand is die hier woont, werkt en zich helemaal aanpast aan onze samenleving. Meer niet.
Het begint erop te lijken dat we stilaan toch naar "mijn" definitie van een volk komen he: een groep mensen die onderling meer affiniteiten heeft dan naar niet-leden van de groep. Op welke basis die affiniteiten gebouwd zijn, is totaal de vrije keuze van die groepsleden.

Want natuurlijk zit er in uw uitspraak iets circulairs: "onze samenleving", is precies wat we aan het definieren zijn, die kunnen we dus niet gebruiken in de definitie ervan. Onze samenleving is immers wat "wij" bepalen dat het zou moeten zijn, maar dan zitten we daar weer met die "wij".
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 12:10   #45
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Niks emotioneel. De nagel op de kop. En wie gaat bepalen wat de aanpassing aan onze samenleving is? Wat kenmerkt onze samenleving? Daar kan alleen subjectief en arbitrair op geantwoord worden. Een Vlaamse canon is daar alvast geen antwoord op.
Dat wordt juist bepaald door zij die zichzelf als "Vlaming" beschouwen, en elkaar daarin herkennen en erkennen. Maw, dat is een kwestie van individuele keuzes van zij die elkaar zo erkennen.

Citaat:
Als Vlaming zijn bepaald wordt door woonachtig te zijn in de regio Vlaanderen en Nederlands praten dan ben ik akkoord.
Helemaal niet. Het is niet omdat iemand in Vlaanderen woont en Nederlands praat, dat anderen hem als Vlaming verkiezen boven niet-Vlamingen.

Vlamingen zijn zoals een "vriendenkring": zij die elkaar als vrienden beschouwen. Het enige dat daarbij definierend is, is dat elk lid de anderen als vriend beschouwt, meer dan de niet-leden.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 12:13   #46
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeZeeuw Bekijk bericht
Zoals gezegd bestonden de Belgae (de "oude Belgen" dus) al grotendeels uit Germaanse (of gemengde) stammen, de Belgae ten noorden van de Ardennen waren zelfs 'in hoofdzaak' van Germaanse afkomst. Er was dus helemaal geen genocide nodig om tot een overwegend 'Germaans' volk te geraken.
Maar hoe is dat dan in zijn werk gegaan, want DAARVOOR was dat zo niet. Ten tijde van de hoogdagen van de Keltische cultuur, waren die stammen wel degelijk Kelten, en waren de Germanen aan de Oostkant van de Rijn (en het noordelijke deel).
Dus hoe komt het dat die nazaten van die Kelten in onze contreien VERDWENEN zijn, en PLAATS GEMAAKT HEBBEN voor Germanen die de Rijn overstaken ?

Zijn de Keltische nazaten hier uitgestorven uit ziekte en armoede ? Zijn ze gaan lopen naar beter oorden ? Of waren ze veel minder talrijk dan de miljoenen Germanen die de Rijn zijn overgezwommen ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 12:16   #47
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeZeeuw Bekijk bericht
Interessant is dat naar dit alles ook onderzoek is gedaan (zie link beneden). Uit dit onderzoek (uit 2006) is gebleken dat Vlamingen 'meer erfelijke factoren' gemeen hebben met Nederlanders en Duitsers dan met Fransen. Logisch natuurlijk, met eerder genoemde geschiedenis in het achterhoofd
Het is wel ironisch dat het net Frankrijk is dat zogezegd Germaans zou zijn, gezien het "het rijk der Franken" was.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 12:17   #48
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat wordt juist bepaald door zij die zichzelf als "Vlaming" beschouwen, en elkaar daarin herkennen en erkennen. Maw, dat is een kwestie van individuele keuzes van zij die elkaar zo erkennen.



Helemaal niet. Het is niet omdat iemand in Vlaanderen woont en Nederlands praat, dat anderen hem als Vlaming verkiezen boven niet-Vlamingen.

Vlamingen zijn zoals een "vriendenkring": zij die elkaar als vrienden beschouwen. Het enige dat daarbij definierend is, is dat elk lid de anderen als vriend beschouwt, meer dan de niet-leden.
het komt er eigenlijk op neer elkaar identitair te herkennen.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 12:20   #49
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeZeeuw Bekijk bericht
En hoewel veel Kelten het gebied verlieten (migratiegolf richting Engeland), of een kopje kleiner werden gemaakt, ontstond hier toch meer een mengelmoes van volkeren/culturen. Laten we voor het gemak van semi-Germanen spreken.
Dat is het punt juist: ik denk niet dat streken "ontvolkt" werden, en door grote volksverhuizingen en deportaties "met vers volk" werden volgegooid. Ik denk dat de nazaten van vroegere bewoners van deze streken grotendeels nog steeds de bevolking uitmaakten ; maar ik kan mis zijn, het kan zijn dat Germanen ZODANIG TALRIJK en ZODANIG GEWELDDADIG waren, dat de originele bewoners hier hetzelfde meemaakten als wij nu met de makakken, en omgevolkt worden vanwege massa immigratie en criminaliteit.

Maar hoogstwaarschijnlijk waren het gewoon maar CULTURELE ombouwingen, en waren het de HEERSERS die van andere groepen waren, maar was het volk min of meer "hetzelfde".
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 12:42   #50
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat wordt juist bepaald door zij die zichzelf als "Vlaming" beschouwen, en elkaar daarin herkennen en erkennen. Maw, dat is een kwestie van individuele keuzes van zij die elkaar zo erkennen.


Citaat:
Helemaal niet. Het is niet omdat iemand in Vlaanderen woont en Nederlands praat, dat anderen hem als Vlaming verkiezen boven niet-Vlamingen.

Vlamingen zijn zoals een "vriendenkring": zij die elkaar als vrienden beschouwen. Het enige dat daarbij definierend is, is dat elk lid de anderen als vriend beschouwt, meer dan de niet-leden.
Die zin van mij die je quote is de inleiding waar verderop in de alinea, die jij vervalsend eruit hebt geknipt, over wordt uitgeweid en niet los van elkaar bedoeld zijn.
Wat ik in die alinea geschreven heb, is de werkelijkheid. Wat jij schrijft is zoals met alles wat jij schrijft slechts jouw wensgedachte of jouw ideale utopische samenleving die bijna altijd resulteert in een genocide.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 12:46   #51
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Gezever. Wie gaat bepalen wat een Vlaamse gedraging is? Ik hoop niet de N-VA want als het aan hen ligt wordt de Vlaamse canon op het voorhoofd getatoeërd. Het VB gaat voor het Arische model. Laat maar zitten. Die nationalistische zwakzinnigheid is zo 19de-eeuws.
Ook uw tekst in de quoot, is een deel van "hoe de Vlaming zich gedraagt".
U bent dus een Vlaming.
Een minderheid van de Vlamingen kunnen een ferm stukske zagen en liegen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 12:49   #52
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Daar komt het inderdaad op neer. Het heeft weinig zin te zitten neuzen en speuren naar iemand’s “bloedlijn”. Op zichzelf kan dat best interessant zijn maar daaruit dan “conclusies” trekken brengt weinig zoden aan de dijk. We hebben in het Europa van de vorige eeuw kunnen vaststellen hoe erg daar misbruik van kan gemaakt worden.
U mag dat wijzigen in enerzijds de ganse mensheid, in ongeveer alle eeuwen, behalve de laatste 50 jaar, maar dan alleen voor "het Westen".

Veel bla bla over geschiedenis, kunnen we lezen in sommige draden. Terwijl de rode draad van de geschiedenis is: een aaneengeritste reeks van oorlogen en geweld, behalve de lange trage weg naar democratie en Verlichting.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 12:54   #53
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Je hebt ongelijk om daar emotioneel op te reageren. Wat de Schoof bedoelt is dat een Vlaming iemand is die hier woont, werkt en zich helemaal aanpast aan onze samenleving. Meer niet.
Helemaal is teveel.
Ook "woont en werkt" is wat te kort. Woont, werkt en zich amuseert zonder dat het een andere teveel ambeteert ...

(en pakt dat met dichterlijke vrijheid: Schoofken vb. heeft een nakomeling, die op de beurt drie nakomelingen heeft, die 15 jaar in het buitenland gewoond en gewerkt hebben, maar nu teruggekeerd zijn. Blije Schoof. Fiere grootvader.)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 12:55   #54
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Wat ik in die alinea geschreven heb, is de werkelijkheid. Wat jij schrijft is zoals met alles wat jij schrijft slechts jouw wensgedachte of jouw ideale utopische samenleving die bijna altijd resulteert in een genocide.
Uiteraard. Ik ben dan ook een perfectionist
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 12:59   #55
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Niks emotioneel. De nagel op de kop. En wie gaat bepalen wat de aanpassing aan onze samenleving is? Wat kenmerkt onze samenleving? Daar kan alleen subjectief en arbitrair op geantwoord worden. Een Vlaamse canon is daar alvast geen antwoord op.

Als Vlaming zijn bepaald wordt door woonachtig te zijn in de regio Vlaanderen en Nederlands praten dan ben ik akkoord. Vlaanderen en de Vlaming zijn voortdurend aan het veranderen. Soms zelfs in die mate dat geen enkele staatstructuur daar iets tegen kan inbrengen. Ik, jij, Skobelev, Pandareus, Wagner.666, Tomm, enz... vormen samen de samenleving. Vandaag de dag zijn een spaghetti bolognaise, een Döner Kebab, een McDonnalds, enz... deel geworden van de 'Vlaamse' cultuur. Om Vlaming te zijn moet men zich niet draperen in de Vlaamse Leeuw.
Een Vlaamse canon is daar alvast geen antwoord op.

Denkt gij dat de Vlaamse canon daar een antwoord op wil geven? Peinst dan maar gauw wat anders.

*****

En wie gaat bepalen wat de aanpassing aan onze samenleving is? Wat kenmerkt onze samenleving? Daar kan alleen subjectief en arbitrair op geantwoord worden.
Dat gebeurt op magische wijze, zoals dat in alle samenlevingen gebeurt, al eeuwen lang. Hoe meer je dat wil beschrijven, hoe meer je in een knoop geraakt.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 13:15   #56
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Een Vlaamse canon is daar alvast geen antwoord op.

Denkt gij dat de Vlaamse canon daar een antwoord op wil geven? Peinst dan maar gauw wat anders.

*****
Citaat:
En wie gaat bepalen wat de aanpassing aan onze samenleving is? Wat kenmerkt onze samenleving? Daar kan alleen subjectief en arbitrair op geantwoord worden.
Dat gebeurt op magische wijze, zoals dat in alle samenlevingen gebeurt, al eeuwen lang. Hoe meer je dat wil beschrijven, hoe meer je in een knoop geraakt.

Ge herhaalt gewoon wat ik geschreven heb maar dan in uw eigen woorden.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 13:37   #57
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

De Brusselse homogene islamitische ghetto's (waar autochtone Belgen beter wegblijven) illustreren perfect hoezeer het hen interesseert om zich aan de Westerse samenleving aan te passen.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 14:04   #58
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Die zin van mij die je quote is de inleiding waar verderop in de alinea, die jij vervalsend eruit hebt geknipt, over wordt uitgeweid en niet los van elkaar bedoeld zijn.
Wat ik in die alinea geschreven heb, is de werkelijkheid.
Wat je niet snapt, is dat "de samenleving" niet iets is dat objectief zou bestaan. Ja, een soort van "mensen-eco-systeem" wel, maar dat wil niet zeggen dat het een SAMENleving is. Het is voor mij gewoon een ARENA waar mensengroepen het tegen elkaar opnemen. Het gaat hier over die mensenGROEPEN.

Zo maken bijvoorbeeld bedrijven die auto's maken, een onderdeel uit van de auto markt. Maar die bedrijven vormen geen "samenleving", zij strijden tegen elkaar in de markt. De markt is het ecosysteem, de arena waarin ze hun strijd leveren. Daarentegen, de leden van 1 bedrijf zijn wel een vorm van "samenlevingsgroep" die een onderlinge grotere affiniteit hebben dan jegens leden van een ander bedrijf.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 14:06   #59
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
De Brusselse homogene islamitische ghetto's (waar autochtone Belgen beter wegblijven) illustreren perfect hoezeer het hen interesseert om zich aan de Westerse samenleving aan te passen.
Voila, zij maken deel uit - spijtig genoeg - van het eco systeem, maar we kunnen niet zeggen dat we daarmee een SAMENLEVING vormen. Zij bestaan, wij bestaan, er zijn interacties, maar het liefst van al maken wij elkaar af. We kunnen niet, maar dat is door omstandigheden.

BINNEN die gheto's is er wel grote affiniteit, dat vormt dus een eigen volk he. Als er daar ene een probleem heeft met de buitenwereld, dan staat gans dat ghetto achter hem.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 14:27   #60
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
het komt er eigenlijk op neer elkaar identitair te herkennen.
Hebt u dat in BXL geleerd misschien ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be