Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 december 2022, 11:50   #1
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.513
Standaard Wat is een vrouw? Is het moderne feminisme vrouwonvriendelijk?

Dit is de positie van Tulsi Gabbard:


What happens in our society when we have people in the highest positions of power who deny the existence of objective truth? When there is no such thing as truth, there is no such thing as reality. Truth becomes whatever the people in power say it is at any given time.

We lose the foundation of reality when we cannot acknowledge that there is such a thing as truth — including the biological fact that there is a difference between men and women.

Earlier this year, the Daily Wire’s Matt Walsh made one simple question both the central focus and title of his critically acclaimed feature length documentary: “What is a Woman?”

For centuries, this answer was obvious. Even suggesting there was broad consensus would be an understatement. This was a universal basic truth, similar to the laws of gravity and the sum of 2+2 being 4.

However, we have now reached a point where answering this simple question elicits outrage and controversy.

The question has become so contentious, that even our newest Supreme Court Justice, Ketanji Brown Jackson refused to answer it during her confirmation hearing stating that she was “not a biologist.”

If we can’t define what a woman is, then how can one define feminism?

The feminists of past generations were determined to secure basic rights. They were driven to make sure our country lived up to the promises made in our Constitution. The women’s suffrage movement was relentless in its pursuit to ensure women could fully participate in the democratic process by obtaining the right to vote. Their daughters and granddaughters fought tirelessly for equal opportunities in the workforce. These second wave feminists expanded their focus into education and school sports, resulting in the passing of the historic 1972 Title IX legislation.

Now, exactly 50 years later, today’s so-called feminists are seeking to undo the progress that has been made, and erase us as an entire category of people in our society by redefining terms like mother to “birthing person” and promoting the lie that biological men can become women and get pregnant.

Organizations like the NCAA have allowed men into women’s sports, where they have very clear and obvious physical advantages – dominating the field with ease. So-called progressive feminists insist we must sit there and accept this injustice as progress, but I can’t imagine anything more disempowering for women.

Our biological differences are not irrelevant; as collegiate swimmer Lia Thomas (formerly William Thomas) made clear by going from an overall ranking of #462 as a male competitor to ranked #1 as a female competitor following “gender reassignment.”

My guest on The Tulsi Gabbard Show this week is a truly remarkable athlete who competed against Lia and decided to speak out against this injustice. A 12-time All-American, Riley Gaines was one of the top 5 collegiate swimmers in the country. And now, she is on a mission to redefine modern feminism, taking a stand to protect women and girls. We had a great discussion and I invite you to check out the full conversation on this week’s episode of The Tulsi Gabbard Show.

I know it’s sometimes hard to wrap our heads around the dizzying state of the nation today. And to witness the height of hypocrisy for those who claim to be feminists to deny that there is such a thing as a woman. Even the Democratic Party, after decades of fighting for the rights of women, fighting for equality, fighting for that level and fair playing field across our society — today denies a woman's existence.

This is why it’s so important for each and every one of us to do our part, exercise our right to free speech, and take a stand for women and girls. Our voices and action will have a positive impact in the fight today, and will be felt for generations to come."



Video:

https://m.youtube.com/watch?v=snclNT...ature=youtu.be


Een complementaire vraag zou kunnen zijn in hoeverre het hedendaagse transactivisme gekenmerkt wordt door misogynie.

Ik vind de positie van Gabbard getuigen van waarlijk verdedigen van vrouwenrechten.

"Wat is een vrouw?"

Laatst gewijzigd door Bach : 8 december 2022 om 11:55.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2022, 13:03   #2
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Voor mij verschilt de definitie van een vrouw, naargelang het moment van de dag en van de bedoeling.
Meestal dus kan het me geen kloten schelen, zolang ze me niet ambeteren.
Als het er op aan komt om te daten, dan ben ik natuurlijk iets strikter.

U ziet: de Schoof heeft geen probleem. Integendeel zelfs, hij amuseert zich kostelijk met verkrampte reacties van oude verstarde wijven en venten.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2022, 13:30   #3
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.513
Standaard

De video gaat meer specifiek over biologische mannen in vrouwensport. Niet alleen wordt overtuigend geargumenteerd dat dat competitie vervalsing is omwille van fysieke verschillen tussen de geslachten die verder gaan dan het testosteron gehalte, ook wordt getoond hoe mensen die opkomen tegen dit onrecht gestraft en gediscrimineerd worden.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2022, 13:39   #4
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
De video gaat meer specifiek over biologische mannen in vrouwensport. Niet alleen wordt overtuigend geargumenteerd dat dat competitie vervalsing is omwille van fysieke verschillen tussen de geslachten die verder gaan dan het testosteron gehalte, ook wordt getoond hoe mensen die opkomen tegen dit onrecht gestraft en gediscrimineerd worden.
Iemand die bij zijn geboorte man was, hoort niet in de vrouwensport. Veel simpeler kunnen we het toch niet voorstellen. Een mannelijke tennisspeler in de top 1000 van de wereld wint altijd van de absolute wereldtop bij de vrouwen. Als zo een vent het in zijn hoofd krijgt om vrouw te worden kan hij multimiljonair worden vanwege zijn genetische voordeel en dat slaat nergens op. Neenee, als je als man geboren bent ga je ook dood als man, wat er ook beweerd wordt op uw identititeitskaart.

Een vrouw die vent wordt, die kan natuurlijk ook niet aan de slag blijven in de vrouwensport omdat die vrouw zichzelf dopeert. Jezelf doperen betekent zowieso een uitsluiting van competitiesport.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2022, 13:47   #5
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Iemand die bij zijn geboorte man was, hoort niet in de vrouwensport. Veel simpeler kunnen we het toch niet voorstellen. Een mannelijke tennisspeler in de top 1000 van de wereld wint altijd van de absolute wereldtop bij de vrouwen. Als zo een vent het in zijn hoofd krijgt om vrouw te worden kan hij multimiljonair worden vanwege zijn genetische voordeel en dat slaat nergens op. Neenee, als je als man geboren bent ga je ook dood als man, wat er ook beweerd wordt op uw identititeitskaart.

Een vrouw die vent wordt, die kan natuurlijk ook niet aan de slag blijven in de vrouwensport omdat die vrouw zichzelf dopeert. Jezelf doperen betekent zowieso een uitsluiting van competitiesport.
'k heb in mijn jeugd nog eens tussen de dames van VDK-Gent gestaan voor de fun.
Ik kwam tot aan mijn navel boven hun net uit...
Een paar mandarijntjes in mijn shirt, de lul achteruit gebonden en een pruik op mijn hoofd en ik kon op internationaal niveau putten in de grond slaan.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment

Laatst gewijzigd door Skobelev : 8 december 2022 om 13:51.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2022, 15:25   #6
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht


"Wat is een vrouw?"
Alles wat zich daarmee identificeert.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2022, 15:50   #7
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Alles wat zich daarmee identificeert.
Wat een onzin. Een vrouw is geboren als vrouw en zal dat altijd blijven. Dat is een meetbaar genetisch vastgelegd feit.

Ze mag zij zich van mij man voelen en ne piemel laten aannaaien. En ik wil ze zelfs Henk noemen. Maar ze moet niet verwachten dat ik ze als vrouw aanzie. Dat is verwachten dat ik haar zienswijze aanneem en is een brug te ver. Dat is een opdringen van de eigen ideologie en is dus verwerpelijk.

Omgebouwde vrouwen hebben dan ook helemaal geen plek te hebben in mannensport of omgekeerd.
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2022, 15:58   #8
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Wat een onzin. Een vrouw is geboren als vrouw en zal dat altijd blijven. Dat is een meetbaar genetisch vastgelegd feit.

Ze mag zij zich van mij man voelen en ne piemel laten aannaaien. En ik wil ze zelfs Henk noemen. Maar ze moet niet verwachten dat ik ze als vrouw aanzie. Dat is verwachten dat ik haar zienswijze aanneem en is een brug te ver. Dat is een opdringen van de eigen ideologie en is dus verwerpelijk.

Omgebouwde vrouwen hebben dan ook helemaal geen plek te hebben in mannensport of omgekeerd.
Ik voel me vrouw zodra ik in de bak vlieg of een kamer moet delen met anderen. Wie mijn fluid van die dag in vraag stelt is gewoon transphobic.

Die Izebel-wijven hebben hun eigen vrouwelijkheid aangevallen met die bs. Beter bleven ze aan de haard om hun kinderen op te voeden. Nu moeten ze met 2 werken en is er geen opvang genoeg en snijden de kinderen in hun armen en springen ze voor treinen.
Dat is de vrucht van feminisme. Vrouwen bestaan enkel nog in gelovige kringen, in de democratie zijn het gedrochten.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2022, 18:33   #9
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
'k heb in mijn jeugd nog eens tussen de dames van VDK-Gent gestaan voor de fun.
Ik kwam tot aan mijn navel boven hun net uit...
Een paar mandarijntjes in mijn shirt, de lul achteruit gebonden en een pruik op mijn hoofd en ik kon op internationaal niveau putten in de grond slaan.
Een tijd geleden toen de Williams zusjes op hun top waren hebben ze eens gespeeld tegen een kettenrokende en zuipende semi prof bij de mannen. Ze haalden amper een spelletje. Elke speler uit de top 500 van de wereld speelt de wereldtop van het vrouwentennis naar huis. Misschien dat ze sporadisch iemand uit de top 1000 kunnen verslaan, maar dat zal het dan ook zijn. Dus elk van die gasten die het in zijn hoofd zou halen om vrouw te worden kan vervolgens het vrouwentennis jarenlang en zonder concurrentie domineren. Dat is toch niet serieus te noemen zoiets. Natuurlijk moet je die mensen weren van competitie, anders doek je vrouwensport maar beter gewoon op.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2022, 19:04   #10
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Alles wat zich daarmee identificeert.
In de video komt ook het verhaal aan bod van een 14 jarig meisje dat in de kleedkamer geconfronteerd wordt met een jongen die 'zich identificeert' als vrouw, maar nog steeds relaties met vrouwen heeft en het geslachtsdeel van een man heeft. Ze klaagt er over bij de directie en krijgt een hoop problemen. Haar vader verliest er zijn job door. Ze zegt dat de meeste andere meisjes haar gelijk geven maar bang zijn zich uit te spreken.

Moesten we allemaal bonobo achtig opgevoed zijn hoeft naaktheid eigenlijk geen probleem te zijn, zou je kunnen argumenteren, maar het gaat hier om iets anders. Niet om preutsheid maar om wat door vele vrouwen als discriminatie ervaren wordt. Daarbij denk ik dat zo'n kleedkamer situatie niet gemakkelijk een democratische meerderheid van ouders achter zich zou krijgen.

Laatst gewijzigd door Bach : 8 december 2022 om 19:17.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2022, 19:08   #11
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
De video gaat meer specifiek over biologische mannen in vrouwensport. Niet alleen wordt overtuigend geargumenteerd dat dat competitie vervalsing is omwille van fysieke verschillen tussen de geslachten die verder gaan dan het testosteron gehalte, ook wordt getoond hoe mensen die opkomen tegen dit onrecht gestraft en gediscrimineerd worden.
100 procent akkoord.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2022, 19:38   #12
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
100 procent akkoord.
Dan zijn we Russen nietwaar.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2022, 20:24   #13
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
In de video komt ook het verhaal aan bod van een 14 jarig meisje dat in de kleedkamer geconfronteerd wordt met een jongen die 'zich identificeert' als vrouw, maar nog steeds relaties met vrouwen heeft en het geslachtsdeel van een man heeft. Ze klaagt er over bij de directie en krijgt een hoop problemen. Haar vader verliest er zijn job door. Ze zegt dat de meeste andere meisjes haar gelijk geven maar bang zijn zich uit te spreken.

Moesten we allemaal bonobo achtig opgevoed zijn hoeft naaktheid eigenlijk geen probleem te zijn, zou je kunnen argumenteren, maar het gaat hier om iets anders. Niet om preutsheid maar om wat door vele vrouwen als discriminatie ervaren wordt. Daarbij denk ik dat zo'n kleedkamer situatie niet gemakkelijk een democratische meerderheid van ouders achter zich zou krijgen.
Er zijn maar 2 genders. Mannen die zich als vrouw identificeren horen nog steeds in de mannelijke kleedkamer, mannensport of dienen aparte kleedkamers en sportcategorieën te krijgen.

Al dit is de vrucht van conformeren aan onverkozen fascisten, vroeger werden die opgeknoopt; vandaag worden ze getolereerd met alle gevolgen van doen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2022, 22:59   #14
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.587
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
In de video komt ook het verhaal aan bod van een 14 jarig meisje dat in de kleedkamer geconfronteerd wordt met een jongen die 'zich identificeert' als vrouw, maar nog steeds relaties met vrouwen heeft en het geslachtsdeel van een man heeft. Ze klaagt er over bij de directie en krijgt een hoop problemen. Haar vader verliest er zijn job door. Ze zegt dat de meeste andere meisjes haar gelijk geven maar bang zijn zich uit te spreken.

Moesten we allemaal bonobo achtig opgevoed zijn hoeft naaktheid eigenlijk geen probleem te zijn, zou je kunnen argumenteren, maar het gaat hier om iets anders. Niet om preutsheid maar om wat door vele vrouwen als discriminatie ervaren wordt. Daarbij denk ik dat zo'n kleedkamer situatie niet gemakkelijk een democratische meerderheid van ouders achter zich zou krijgen.
Ik vind het in de eerste plaats al achterlijk dat iemand zich ongemakkelijk voelt in een gemengde kleedkamer. Anderzijds hebben deze mensen niet gekozen voor hun gender problemen. In de loop van de jaren heeft men (buiten enkele achterlijke idioten) de homoseksualiteit aanvaard. Het gender probleem van mensen die het gevoel hebben in een ander lichaam te zijn geboren is nog steeds een struikelblok voor mensen die zichzelf normaal vinden.
Zichzelf als een norm stellen is op zich al abnormaal. De mensen die een gender probleem hebben vragen alleen herkenning. Niet gebrandmerkt te worden als abnormalen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2022, 23:06   #15
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.587
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik vind het in de eerste plaats al achterlijk dat iemand zich ongemakkelijk voelt in een gemengde kleedkamer. Anderzijds hebben deze mensen niet gekozen voor hun gender problemen. In de loop van de jaren heeft men (buiten enkele achterlijke idioten) de homoseksualiteit aanvaard. Het gender probleem van mensen die het gevoel hebben in een ander lichaam te zijn geboren is nog steeds een struikelblok voor mensen die zichzelf normaal vinden.
Zichzelf als een norm stellen is op zich al abnormaal. De mensen die een gender probleem hebben vragen alleen herkenning. Niet gebrandmerkt te worden als abnormalen.
En dan nog mensen die in dat geval zijn hebben ergens begrepen dat een bepaalde fractie van "normalen" hen niet aanvaard, laat staan begrijpt. En ze leven hun leven zonder zich te bekommeren wat anderen denken hoe ze moeten leven.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2022, 23:16   #16
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik vind het in de eerste plaats al achterlijk dat iemand zich ongemakkelijk voelt in een gemengde kleedkamer. Anderzijds hebben deze mensen niet gekozen voor hun gender problemen. In de loop van de jaren heeft men (buiten enkele achterlijke idioten) de homoseksualiteit aanvaard. Het gender probleem van mensen die het gevoel hebben in een ander lichaam te zijn geboren is nog steeds een struikelblok voor mensen die zichzelf normaal vinden.
Zichzelf als een norm stellen is op zich al abnormaal. De mensen die een gender probleem hebben vragen alleen herkenning. Niet gebrandmerkt te worden als abnormalen.
Het is niet dat wij homoseksualiteit en transgenders niet aanvaarden. Het is dat we niet aanvaarden dat men dit over KINDEREN projecteert en deze in genderdysforie conditioneert. Degenen die dat doen zijn heteroseksuelen die denken de juiste mening te projecteren om kutliberalen na te apen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2022, 23:29   #17
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
In de video komt ook het verhaal aan bod van een 14 jarig meisje dat in de kleedkamer geconfronteerd wordt met een jongen die 'zich identificeert' als vrouw, maar nog steeds relaties met vrouwen heeft en het geslachtsdeel van een man heeft. Ze klaagt er over bij de directie en krijgt een hoop problemen. Haar vader verliest er zijn job door. Ze zegt dat de meeste andere meisjes haar gelijk geven maar bang zijn zich uit te spreken.

Moesten we allemaal bonobo achtig opgevoed zijn hoeft naaktheid eigenlijk geen probleem te zijn, zou je kunnen argumenteren, maar het gaat hier om iets anders. Niet om preutsheid maar om wat door vele vrouwen als discriminatie ervaren wordt. Daarbij denk ik dat zo'n kleedkamer situatie niet gemakkelijk een democratische meerderheid van ouders achter zich zou krijgen.
Ja als ge als hetro vrouw geconfronteerd wordt met een lesbiene met een fluit, moet dat toch wel een speciaal gevoel geven in de kleedkamer.

(Jezus toch hoe achterlijk zijn mensen geworden)
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2022, 23:33   #18
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik vind het in de eerste plaats al achterlijk dat iemand zich ongemakkelijk voelt in een gemengde kleedkamer. Anderzijds hebben deze mensen niet gekozen voor hun gender problemen. In de loop van de jaren heeft men (buiten enkele achterlijke idioten) de homoseksualiteit aanvaard. Het gender probleem van mensen die het gevoel hebben in een ander lichaam te zijn geboren is nog steeds een struikelblok voor mensen die zichzelf normaal vinden.
Zichzelf als een norm stellen is op zich al abnormaal. De mensen die een gender probleem hebben vragen alleen herkenning. Niet gebrandmerkt te worden als abnormalen.
Een gemengde kleedkamer ga je misschien vinden in de parenclub of zo of in een sauna waar iedereen in zijne pure rondloopt, maar ik denk niet in een school of sportclub waar een vrouwen team gewoon een gast onder de leden heeft die hem indentificeert als vrouw, ... komaan zeg jongens. Wie is er zo naief om in dat trukske van die pipo te trappen.

Zo geraakt ge als "lesbische verkrachter" ook in het vrouwengevang binnen he . Dat is just hetzelfde.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2022, 23:40   #19
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het is niet dat wij homoseksualiteit en transgenders niet aanvaarden.
Zijt gij daar zeker van ?? Als ik de reacties van u lees waarop ik reageer ....
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2022, 08:29   #20
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.513
Standaard

The legendary gender equality has reached the sanctuary of women's sports - gymnastics
Video

https://m.vk.com/wall438653690_19495
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be