Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 december 2022, 08:33   #21
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Zijt gij daar zeker van ?? Als ik de reacties van u lees waarop ik reageer ....
Zoals ik eerder al zei. Wij wisten voor de politieke dwingelanden heel goed wie homo was en er liepen al verwijfde mannen rond; we lieten deze in hun waarde.
Het probleem is het normaliseren en over andermans kinderen aanleren. De lijst aan geaardheden groeit, dus niet alles is aangeboren maar aangeleerd. Dat aanleren en in de war brengen moet stoppen. Laat die kinderen er in hun eigen tijd achter komen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2022, 08:59   #22
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.509
Standaard Zeg niet 'vagina', dat klinkt te vrouwelijk, maar 'voorgat'

Metronieuws.nl
Daar zit ik op
Bert Plomp
Bert Plomp
Gisteren, 13:54
Een PCB is vaak gevaarlijk, kleurloos en geurloos. De Politiek Correcte Brigade is ook zo’n PCB, maar heeft daarenboven de nare eigenschap de rest van Nederland ook kleur- en geurloos te willen maken.

Zo is deze brigade al succesvol geweest met het uitbannen van roken, drinken en het gebruik van suiker. Met het verwijderen van straatnaambordjes met namen van zogenaamd foute, historische helden. En zeer actueel met het zuiveren van alles waar, in sekse- en genderneutraal opzicht, een luchtje aan zit. Dat laatste heeft bijvoorbeeld geleid tot het produceren en installeren van één toilet voor alle geslachten. Tot ‘geachte reizigers’ in plaats van ‘geachte dames en heren’. Tot niet langer te spreken over mannen en vrouwen, maar over mensen en meer van die onzin.


Ook binnen de leiding van het Rijksmuseum is die zuiveringskoorts uitgebroken. Daar zijn alle verklarende bordjes bij schilderijen door de politiek correcte mangel gehaald. Zo werd de tekst van het schilderij Negerinnetje van Simon Maris gewijzigd in Jonge vrouw met waaier, met de toevoeging dat het om een zwarte vrouw gaat. Tja, iedereen kan ook wel zien dat het om een jonge vrouw gaat en dat ze zwart is. Dus waarom zou je er überhaupt nog een bordje bij hangen? En om als Rijksmuseum, binnen die zuiveringskoorts, nog steeds de term vrouw te bezigen, lijkt me ook niet politiek correct.

Grieks meisje
Afgelopen september bracht ik twee weken welverdiende vakantie door op mijn geliefde eiland Kreta. Al rondzwervend in het uiterste westen van dit eiland, verbleef ik een etmaal in het pittoreske kustplaatsje Amoudi. Na een paar uurtjes zonnebaden op het lokale strandje, vond ik het tijd voor een ijskoud Mythos-biertje. Verscholen onder een aantal olijfbomen, trof ik daar een sfeervol terrasje aan. Het terrasje was uitgerust met zitjes, vervaardigd van materiaal uit de natuur ter plekke, oftewel uit rotsblokken en boomstammen. Allerlei lekkere, Kretense hapjes en drankjes werden geserveerd vanuit een soort ouderwetse patatwagen. Nadat ik mijn biertje te pakken had en plaats had genomen op een boomstam, verscheen vanuit het halfduister van de bomen een werkelijk zinnenprikkelend Grieks meisje. Het meisje had een knap gezichtje, droeg lang zwart haar en was donkerbruin getint. Al haar bekoorlijkheden waren minimaal opgeborgen in een zogeheten ‘string-bikini’. Ieder verklarend bordje van ‘het Rijks’ zou tekort schieten bij dit tafereeltje, dacht ik.


Op haar bevallige buik had het meisje een bliksemschicht laten tatoeëren. Een schicht zoals je vaak afgebeeld ziet op de toegangsdeur van een hoogspanningshuisje. Terwijl de tatoeage vertrok vanuit haar diepe navel, verdween de punt van de schicht onder het boordje van haar minuscule slipje. Daarmede gaf het meisje een niet mis te verstane boodschap af. Met dit beeld voor ogen, kwam er een nogal triviale gedachte in mij op. Ik dacht namelijk: „Als je ‘m in haar contactdoos steekt, dan ben je nog niet klaar.”

Voorgat
Wat heeft men toch een arsenaal aan platvloerse termen bedacht voor het geslachtsorgaan van de vrouw, voor de vagina. Om het netjes te houden, zal ik hier niet tot een opsomming overgaan. Wel wil ik binnen deze terminologie nog even terugkomen op onze Politiek Correcte Brigade. Onze PCB heeft namelijk in al zijn wijsheid besloten, dat de term ‘vagina’ niet meer van deze tijd is. De huidige benaming is veel te vrouwelijk en doet de transseksuele mens tekort. Daarom moet ‘vagina’ uit de Dikke Van Dale geschrapt worden en plaats maken voor de amoureuze, veel modernere term ‘voorgat’. Zoals ik al memoreerde: kleur- en geurloos. Niet het attribuut zelf natuurlijk. Wat ik me bij al dat ‘vooruitstrevende gedoe’ wel afvraag, is: kun je de term ‘vagina’ zonder blikken of blozen vervangen door ‘voorgat’? Is dat wetenschappelijk wel verantwoord? Ik betwijfel dat namelijk ten zeerste.

Kijk, de ‘reukgaten’ bevinden zich duidelijk aan de voorzijde van het hoofd. Zo ook de ‘kijkgaten’ en het ‘consumptiegat’. De ‘luistergaten’ zitten onmiskenbaar aan de zijkanten van hoofd, aan de zijkanten van het lichaam. Maar je kunt er toch een stevig robbertje over redetwisten of de vagina zich wel duidelijk en geheel aan de voorkant van het menselijk lichaam bevindt. Aan de voorkant van het lichaam, dat we tot voor kort als vrouwelijk aanmerkten. Ik twijfel hierover des temeer omdat ik ooit in mijn jeugd, al wandelend op de Oude Gracht, een fietsend meisje tegenkwam. Het aantrekkelijke meisje, gezeten op een solide Fongers-fiets, droeg een minuscuul microrokje. Het rokje was eigenlijk niet meer dan een breed uitgevallen ceintuur. Toen ik visueel belangstelling toonde voor het fraaie, lederen zadel van haar fiets, sneerde ze mij toe: „Zeg jochie, waar jij naar staat te loeren, daar zit ik op. ” Met een kop als een boei vervolgde ik mijn weg. Het meisje doelde met haar sneer duidelijk niet op het prachtige Fongers-zadel, waarop ze zat.

Ben je een goede schrijver?
Stuur jouw column in
Hoe werkt de lezerscolumn?
Het beste van Metro in je inbox
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang twee keer per week een selectie van onze mooiste verhalen.

Waar mogen we het heensturen?

Ja, dat wil ik!
Reageer op artikel:
Daar zit ik op
Sluiten
Ook interessant

Bryan Dijkhuizen Gisteren, 20:00

De naderende recessie en welvaartscrisis is onhoudbaar

Ditger Peters Gisteren, 17:00

De Iraanse Elf

Bert Plomp Gisteren, 13:54

Daar zit ik op

Maartje Steuten 7 dec 2022

Hulphond
TOP
Metronieuws.nl
Belangrijke informatie over Metro

Populair onder lezers

Privacy-instellingen
© 2022 Metronieuws.nl. Alle rechten voorbehouden
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2022, 09:26   #23
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik vind het in de eerste plaats al achterlijk dat iemand zich ongemakkelijk voelt in een gemengde kleedkamer. Anderzijds hebben deze mensen niet gekozen voor hun gender problemen.
De zot die denkt dat hij een kieken is, heeft daar inderdaad ook niet voor gekozen...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2022, 09:27   #24
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Dan zijn we Russen nietwaar.


Anti-woke zijn is niet hetzelfde als Rus zijn.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2022, 11:24   #25
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik vind het in de eerste plaats al achterlijk dat iemand zich ongemakkelijk voelt in een gemengde kleedkamer. Anderzijds hebben deze mensen niet gekozen voor hun gender problemen. In de loop van de jaren heeft men (buiten enkele achterlijke idioten) de homoseksualiteit aanvaard. Het gender probleem van mensen die het gevoel hebben in een ander lichaam te zijn geboren is nog steeds een struikelblok voor mensen die zichzelf normaal vinden.
Zichzelf als een norm stellen is op zich al abnormaal. De mensen die een gender probleem hebben vragen alleen herkenning. Niet gebrandmerkt te worden als abnormalen.
Tja, transgenders zijn nu eenmaal niet de norm. Het is nu eenmaal zo dat het om een absolute minderheid aan mensen gaat. Dit gezegd zijnde heb ik helemaal geen probleem met "abnormaliteiten". Deze "abnormaliteiten" horen alleen niet gekoppeld te worden aan allerlei bij het haar getrokken rechten zoals mogen meedoen aan vrouwencompetities als man, of mogen deelnemen aan vrouwencompetities nadat je hormonencoctails hebt geslikt. Of gebruik maken van vrouwenkleedkamers omdat je je als man identificeert als vrouw.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2022, 14:49   #26
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het is niet dat wij homoseksualiteit en transgenders niet aanvaarden. Het is dat we niet aanvaarden dat men dit over KINDEREN projecteert en deze in genderdysforie conditioneert. Degenen die dat doen zijn heteroseksuelen die denken de juiste mening te projecteren om kutliberalen na te apen.
Je moet kinderen de wereld leren kennen.
Daar hoort bij dat in het kleuterklasje kleine Oscar te weten komt dat zijn vriendinnetje Julie twee papa's heeft, vriendinnetje Lisa twee mama's en die ene mama was toch haar papa.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2022, 15:23   #27
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je moet kinderen de wereld leren kennen.
Daar hoort bij dat in het kleuterklasje kleine Oscar te weten komt dat zijn vriendinnetje Julie twee papa's heeft, vriendinnetje Lisa twee mama's en die ene mama was toch haar papa.
Ja gelijk liberalen het doen? https://m.youtube.com/watch?v=uvLVJa...ture=emb_title

Ik leer ze dat deze politici het equivalent van derde rijkers zijn en ze NOOIT mogen meelopen met deze tijdsgeest.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2022, 12:07   #28
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je moet kinderen de wereld leren kennen.
Daar hoort bij dat in het kleuterklasje kleine Oscar te weten komt dat zijn vriendinnetje Julie twee papa's heeft, vriendinnetje Lisa twee mama's en die ene mama was toch haar papa.
Mijn kinderen zijn jonge tieners. Die liggen daar niet wakker van hoor. Daar moet echt geen extra aandacht naar toe te gaan. Er zijn belangrijkere dingen die ze op school moeten onderwijzen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2022, 18:55   #29
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Voorgat
Wat heeft men toch een arsenaal aan platvloerse termen bedacht voor het geslachtsorgaan van de vrouw, voor de vagina.
Woke goes really way too wack !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2022, 18:55   #30
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Mijn kinderen zijn jonge tieners. Die liggen daar niet wakker van hoor. Daar moet echt geen extra aandacht naar toe te gaan. Er zijn belangrijkere dingen die ze op school moeten onderwijzen.
Klopt. Sommige dingen uit de grote wereld moeten ze als vanzelfsprekend leren zien, sommige dingen niet onder de mat geveegd en bla bla ... en het onderwijs op school moet effectief over belangrijke dingen gaan, (en heel uitdagend zijn).
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 10 december 2022 om 18:55.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2022, 07:14   #31
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.509
Standaard

"Norwegian police are investigating comments by openly lesbian filmmaker and actress Tonje Gjevjon, after she suggested in a Facebook post in October that male-to-female transgender women are still men. Gjevjon now faces up to three years in prison after Norway’s parliament outlawed hate speech against transgender people in 2020.

The filmmaker was speaking out against “men who constantly claim they are lesbians and women,” arguing that such people are “perverse fetishists” who discriminate against real women. Specifically, she singled out Christine Jentoft – a prominent Norwegian trans activist who was born male but now identifies as a “lesbian mother.”

Gjevjon pointed out that under Norway’s new hate speech laws, “heterosexual Lesbian Men” such as Jentoft have been granted the power to report other men and women who do not wish to accept the “bullshit of gender identity” and refuse to “conform to this crazy religious regime.”


“It is just as impossible for men to become lesbians as it is for men to become pregnant,” she insisted, adding that “men are men regardless of their sexual fetishes.”

Speaking to Reduxx last week, Gjevjon explained that her Facebook post was meant to draw attention to Norway’s hate speech laws, which two years ago were amended to include protections for “gender identity and gender expression.”?*

Those found guilty of making hateful remarks against trans people face up to one year in prison or a fine if the comments were made in private, and a maximum of three years if they were made publicly.

The filmmaker and other opponents of the law have argued that such legislation infringes women’s rights and threatens free speech in the country."


https://www.rt.com/pop-culture/56850...r-hate-speech/

Dient beweren dat mannen niet zwanger kunnen worden of lesbisch kunnen zijn bestrafbare hatespeech genoemd te worden?

Laatst gewijzigd door Bach : 22 december 2022 om 07:17.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2022, 07:22   #32
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Dient beweren dat mannen niet zwanger kunnen worden of lesbisch kunnen zijn bestrafbare hatespeech genoemd te worden?
Het is waarschijnlijk omdat de moderatie op dit forum nogal slap is dat jij voor het stellen van die vraag al niet in de gevangenis zit
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2022, 07:31   #33
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.509
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het is waarschijnlijk omdat de moderatie op dit forum nogal slap is dat jij voor het stellen van die vraag al niet in de gevangenis zit
Zal ik me misschien beter preventief verontschuldigen bij de electrisch geladen gedachtenpolitie voor ongepaste vragen die als een bedreiging zouden kunnen geïnterpreteerd worden?
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2022, 08:12   #34
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Zal ik me misschien beter preventief verontschuldigen bij de electrisch geladen gedachtenpolitie voor ongepaste vragen die als een bedreiging zouden kunnen geïnterpreteerd worden?
Ja, repend, goddeloze babylonische hoer !
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2022, 08:48   #35
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.213
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Biologisch/wetenschappelijk is die vraag snel beantwoord. Even kijken naar de chromosomen, XX= vrouw. XY= man.

De rest zijn afwijkingen, mutaties en uitzonderingen.

Psychologisch is het onbeantwoordbaar.
Nature en nurture bepalen het geheel.

En zoals mijn echtgenote heerlijk verwoord, "Feminisme, wat een onzin, ik ga me niet verlagen tot het niveau van een man".
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2022, 09:35   #36
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.509
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Biologisch/wetenschappelijk is die vraag snel beantwoord. Even kijken naar de chromosomen, XX= vrouw. XY= man.

De rest zijn afwijkingen, mutaties en uitzonderingen.

Psychologisch is het onbeantwoordbaar.
Nature en nurture bepalen het geheel.

En zoals mijn echtgenote heerlijk verwoord, "Feminisme, wat een onzin, ik ga me niet verlagen tot het niveau van een man".
Wat jammer. Net nu het feminisme hard nodig is om de trans geïnspireerde misogynie pogen in te dijken. Een update van de biosoftware is misschien aan de orde.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2022, 11:01   #37
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Psychologisch is het onbeantwoordbaar.
Nature en nurture bepalen het geheel.
Er is trouwens geen reden om binnen de mensensoort te blijven he. Je kan dan evengoed een kieken of een goudvis zijn.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2022, 11:38   #38
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Biologisch/wetenschappelijk is die vraag snel beantwoord. Even kijken naar de chromosomen, XX= vrouw. XY= man.

De rest zijn afwijkingen, mutaties en uitzonderingen.

Psychologisch is het onbeantwoordbaar.
Nature en nurture bepalen het geheel.

En zoals mijn echtgenote heerlijk verwoord, "Feminisme, wat een onzin, ik ga me niet verlagen tot het niveau van een man".
Afwijkingen, mutaties, uitzonderingen zijn menselijke begrippen. In de natuur bestaan zulke zaken niet.

Of anders gezegd: die zaken die jij als 'afwijkend' classificeert, zijn evengoed 'biologisch'.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2022, 11:53   #39
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Er is trouwens geen reden om binnen de mensensoort te blijven he. Je kan dan evengoed een kieken of een goudvis zijn.
Het nadeel bij kiekens is dat ze op jonge leeftijd aan het spit belanden.
En, levenslang rondjes zwemmen in een visbokaal moet toch ook maar saai zijn.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2022, 11:57   #40
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Afwijkingen, mutaties, uitzonderingen zijn menselijke begrippen. In de natuur bestaan zulke zaken niet.
Jawel. Jaren geleden had mijn Ierse Setter 7 puppy's. Twee dagen later waren ze nog met 6. Moeke setter had die gewoonweg opgevreten omdat er een afwijking was.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 22 december 2022 om 11:58.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be