Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juni 2020, 14:27   #381
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Nochtans staat op wikipedia dit te lezen :


bron : https://en.wikipedia.org/wiki/Vrba%E...Wetzler_report

Het probleem is niet het Vrba-Wetzler rapport, dat is een historisch document van groot belang. En volgens mij ontkent niemand dat.
Wat wel problematisch is, zijn de van de pot gerukte verhalen die op de door Diego geciteerde websites staan te lezen. Het is niet omdat die naar dat rapport verwijzen, dat hun 'besluiten' juist zijn.
Er is geen morzel bewijs voor de crackpot theorie dat de joden zelf omwille van een koehandel met de nazi's honderduizenden extra doden op hun geweten hebben.

Om bij het wiki artikel te blijven : Dat toont aan dat het uiteindelijk slechts de persoonlijke interpretatie van na de oorlog was, gemaakt door Vrba maar die hij nooit heeft kunnen hardmaken dat uiteindelijk de bron is van dit conspiracy verhaal.







Daar ben ik het mee eens.
Daarnaar heb ik zelf al gelinkt.

Hier; https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=326

Met belangrijke passages die jij weglaat in bold.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2020, 14:41   #382
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Het was een duidelijke referentie naar Ali Baba en de 40 rovers...
Flauw om dat nu te ontkennen...
De profeet en zijn 40 rovers, dat slaat nergens op.
Of 't er 40 waren, 400, 4000 of 27honderelfendertig, weet ik niet, net zomin als jij.

Maar dat 't rovers waren staat als 'n paal boven water, hun karavaanroven, veroveringen, oorlogsbuit, slavinnen buit maken, alles wat hun rechterhand bezit edm staat uitgebreid gedocumenteerd in hun eigenste geschriften.

Ze zijn er zelfs zo trots op dat elk van hun feestdagen refereert naar rooftochten en geweld.
Suikerfeest-->eerste geslaagde karavaanroofoverval waarbij ondermeer suikerwaren werden buitgemaakt-->slag bij Badr.


Wat uw rotte vis daarbij komt zien is mij 'n raadsel, maar gij gaat niet voor mij bepalen hoe ik mohammed en zijn roversbende noem, en daar kwam geen Ali Baba aan te pas, behalve uit jouw koker.

Misschien zijn dat bijverschijnselen/hallucinaties van rotte vis eten.

Lees eens 'n boek, leer je nog eens wat.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2020, 14:57   #383
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Een klein maar misschien niet onbelangrijk detail : toen Sutton dat schreef heeft het Hoover Institute (Harvard) hem buiten gesjot.
Nog ‘n editje voor Panda:

“In 1973, Sutton published a popularized, condensed version of the sections of the forthcoming third volume relevant to military technology called National Suicide: Military Aid to the Soviet Union after which he was forced out of the Hoover Institution.”

Verder ook een niet onbelangrijk detail, ten voordele van Sutton, waar jij ntl liever over ziet:

Professor Richard Pipes, of Harvard, said in his book, Survival Is Not Enough: Soviet Realities and America's Future (Simon & Schuster; 1984):
“In his three-volume detailed account of Soviet Purchases of Western Equipment and Technology ... Sutton comes to conclusions that are uncomfortable for many businessmen and economists. For this reason his work tends to be either dismissed out of hand as 'extreme' or, more often, simply ignored.


https://en.wikipedia.org/wiki/Antony_C._Sutton

Dát was dus de reden van z'n ontslag, nl: conclusions that are uncomfortable for many businessmen and economists., dus niet dat het leugens zouden zijn.
Zoek maar op wie Richard Pipes is en kom dan eens terug met je trollentruken.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 4 juni 2020 om 14:59.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2020, 15:04   #384
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Bovendien @Panda, vermeld ik ook 't Pilecki rapport, 1 jaar eerder dan dat van Vrba/Wetzler, er werd geen gevolg aan gegeven.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Pilecki%27s_Report

Er konden wel degelijk 100duizenden gered worden indien er meteen gehandeld was.

Dat zijn geen samenzweringstheorieën, maar Auschwitz ooggetuigen van de gruwel die er zich afspeelde.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2020, 15:38   #385
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Zijn er nog rapporten?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2020, 17:19   #386
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Daarnaar heb ik zelf al gelinkt.

Hier; https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=326

Met belangrijke passages die jij weglaat in bold.
Welnee... 'Vrba argued that...'
Dat is nu net de passage die ik in bold zet : hij is dat na de oorlog inderdaad blijven zeggen en geloven tot zijn dood.

SDX, letterlijk niemand zegt dat dat rapport niet belangrijk was. (het is trouwens een belangrijk overtuigingsstuk geweest tijdens de nazi processen geweest).
Dat de distributie v/h document allesbehalve optimaal en zeker niet snel genoeg gebeurde : ook dat lijkt me duidelijk. Maar tussen de vaststelling dat een aantal zaken te traag gingen, en een achteraf gefabriceerde conspiracy veronderstelling die door verder niets kan worden voorzien van enig bewijs is er wel heeeel veel ruimte.
Als jij Diego zijn bagger-websites als het resultaat van historisch onderzoek wil aanvaarden, dan moet je dat maar doen hee...

Ik beperk met tot wat de academische filter doorstaan heeft van een vakgroep geschiedenis. Wat obscure websites van nonkel Vladimir zijn trollen beweren interesseert me evenveel als 'Dag Allemaal' lezen.
Historici gaan alle aspecten checken, aan de hand van meerdere bronnen en binnen een volledige context. Jij weet dat. Niet achteraf gratuite 'besluiten' uit hun duim zuigen of klakkeloos overnemen van een historische getuige, waar geen kat iets aan heeft.

Ik ben in het holocaust museum geweest in Berlijn, ik ken de gruwelijke cijfers. De beelden, land per land. Het is zonder enige twijfel hetgeen mij al het hardste bij de strot heeft genomen in heel mijn leven.

Maar is dat een reden om groteske propaganda vanuit de trollenhoek die via revisionisme aan geschiedenisvervalsing doen als ernstig te nemen ? Voor mij is het antwoord neen.

Iedereen moet dat maar voor zichzelf beslissen of hij liever wetenschappers (historici) volgt, of potsenmakers en fantasten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2020, 18:20   #387
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Welnee... 'Vrba argued that...'
Dat is nu net de passage die ik in bold zet : hij is dat na de oorlog inderdaad blijven zeggen en geloven tot zijn dood.

SDX, letterlijk niemand zegt dat dat rapport niet belangrijk was. (het is trouwens een belangrijk overtuigingsstuk geweest tijdens de nazi processen geweest).
Dat de distributie v/h document allesbehalve optimaal en zeker niet snel genoeg gebeurde : ook dat lijkt me duidelijk. Maar tussen de vaststelling dat een aantal zaken te traag gingen, en een achteraf gefabriceerde conspiracy veronderstelling die door verder niets kan worden voorzien van enig bewijs is er wel heeeel veel ruimte.
Als jij Diego zijn bagger-websites als het resultaat van historisch onderzoek wil aanvaarden, dan moet je dat maar doen hee...

Ik beperk met tot wat de academische filter doorstaan heeft van een vakgroep geschiedenis. Wat obscure websites van nonkel Vladimir zijn trollen beweren interesseert me evenveel als 'Dag Allemaal' lezen.
Historici gaan alle aspecten checken, aan de hand van meerdere bronnen en binnen een volledige context. Jij weet dat. Niet achteraf gratuite 'besluiten' uit hun duim zuigen of klakkeloos overnemen van een historische getuige, waar geen kat iets aan heeft.

Ik ben in het holocaust museum geweest in Berlijn, ik ken de gruwelijke cijfers. De beelden, land per land. Het is zonder enige twijfel hetgeen mij al het hardste bij de strot heeft genomen in heel mijn leven.

Maar is dat een reden om groteske propaganda vanuit de trollenhoek die via revisionisme aan geschiedenisvervalsing doen als ernstig te nemen ? Voor mij is het antwoord neen.

Iedereen moet dat maar voor zichzelf beslissen of hij liever wetenschappers (historici) volgt, of potsenmakers en fantasten.
Dat is nu juist mijn punt, en ook dat van Vrba.

Dat de distributie van dat rapport te traag was.
Dat 't rapport van Pilecki niet serieus werd genomen.

Dát, en niks anders.

Daardoor werden meer levens vernietigd die misschien gespaard hadden geweest bij eerder ingrijpen ipv onderhandelen met Eichmann.

Dat verzin ik toch niet. Staat zelfs in jouw citaat.

Er werd nog wekenlang getalmd nadat 't rapport opgemaakt was, in die weken zijn er nog 400.000+ Hongaarse joden afgevoerd die meteen naar de gaskamer gestuurd werden.

Boedapest werd potverdorie gebombardeerd om regent Miklós Horthy te dwingen die transporten stop te zetten.

Citaat:
From late June and into July 1944, material from the Vrba–Wetzler report appeared in newspapers and radio broadcasts in the United States and Europe, particularly in Switzerland, prompting world leaders to appeal to Hungarian regent Miklós Horthy to halt the deportations.[12] On 2 July American and British forces bombed Budapest, and on 6 July, in an effort to exert his sovereignty, Horthy ordered that the deportations should end.[13] By then, over 434,000 Jews had been deported in 147 trains—almost the entire Jewish population of the Hungarian countryside
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rudo...historiography

Ook dit nog.

Citaat:
The Allies had been told on 12 November 1942 that Jews were being killed en masse in Auschwitz;[20] the New York Times published a report to that effect on 25 November 1942.[1] From March 1943, the Polish government-in-exile forwarded intelligence about what was happening inside the camp. But it remained an "inside story", according to historian Michael Fleming, unpublished or not published prominently, as a result of anti-Semitism and the British Foreign Office's refusal to confirm the reports as genuine.[21] A document named Aneks 58 from the Polish underground (which named its report Aneks) was received by Britain's Special Operations Executive in November 1942 and noted that, by the end of 1942, 468,000 Jews had been killed at Auschwitz
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Vrba...Wetzler_report

Men wist veel eerder wat zich daar afspeelde, toch liet men begaan.


Ik heb Auschwitz/Birkenau bezocht.

Wat denk je, dat ik 'n holocaust denier ben?
Ik heb heel m'n vaders (wiens vader in Buchenwald was) bibliotheek met boeken over dat onderwerp gelezen en herlezen en...

Laatst gewijzigd door SDX : 4 juni 2020 om 18:31.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2020, 18:28   #388
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Zijn er nog rapporten?
Als je in Auschwitz staat en je voelt de gruwel die zich daar afspeelde, maak je daarover geen grappen meer.

Tenzij je totaal gespeend bent van enige empathie.

Of 'n holocaust denier bent.

Welke van de 2 past je?
Of beiden?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2020, 19:08   #389
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dat is nu juist mijn punt, en ook dat van Vrba.

Dat de distributie van dat rapport te traag was.
Dat 't rapport van Pilecki niet serieus werd genomen.

Dát, en niks anders.

Daardoor werden meer levens vernietigd die misschien gespaard hadden geweest bij eerder ingrijpen ipv onderhandelen met Eichmann.

Dat verzin ik toch niet. Staat zelfs in jouw citaat.

Er werd nog wekenlang getalmd nadat 't rapport opgemaakt was, in die weken zijn er nog 400.000+ Hongaarse joden afgevoerd die meteen naar de gaskamer gestuurd werden.

Boedapest werd potverdorie gebombardeerd om regent Miklós Horthy te dwingen die transporten stop te zetten.



https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rudo...historiography

Ook dit nog.



https://en.m.wikipedia.org/wiki/Vrba...Wetzler_report

Men wist veel eerder wat zich daar afspeelde, toch liet men begaan.


Ik heb Auschwitz/Birkenau bezocht.

Wat denk je, dat ik 'n holocaust denier ben?

Ik heb heel m'n vaders (wiens vader in Buchenwald was) bibliotheek met boeken over dat onderwerp gelezen en herlezen en...
Laat dat zeer duidelijk zijn : neen. Nooit gedacht trouwens.

In tegenstelling tot wat ik denk over mensen die de geschiedenis proberen te verkrachten met quatsch vanop 'truetorahjews' of 'rense.com' of 'poland4justice' en andere revisionistische bagger.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2020, 19:28   #390
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Als je in Auschwitz staat en je voelt de gruwel die zich daar afspeelde, maak je daarover geen grappen meer.

Tenzij je totaal gespeend bent van enige empathie.

Of 'n holocaust denier bent.

Welke van de 2 past je?
Of beiden?
Nu niet de rollen omdraaien hè....
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2020, 19:28   #391
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Laat dat zeer duidelijk zijn : neen. Nooit gedacht trouwens.

In tegenstelling tot wat ik denk over mensen die de geschiedenis proberen te verkrachten met quatsch vanop 'truetorahjews' of 'rense.com' of 'poland4justice' en andere revisionistische bagger.
De onmacht om terug te gaan en dit tegen te houden, door te luisteren naar mensen die de gruwel aan den lijve ondervonden, is wat me drijft, dat klinkt waarschijnlijk belachelijk.

Ik heb me er al sinds m'n 12de in verdiept.

En kan 't nog steeds niet begrijpen...
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2020, 19:31   #392
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Nu niet de rollen omdraaien hè....
Ik heb NOOIT grappen gemaakt over dit onderwerp.

NOOIT.

Boter bij de vis Zjaak en bewijzen wat je beweert.

Want onderhand worden je leugens wel erg zielig.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2020, 19:33   #393
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik heb NOOIT grappen gemaakt over dit onderwerp.

NOOIT.

Boter bij de vis Zjaak en bewijzen wat je beweert.

Want onderhand worden je leugens wel erg zielig.
Ik ga u niet blijven met uw neus in uw eigen drollen duwen.
Dat heeft geen nut.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2020, 19:36   #394
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Maar nee gij, Snorremans wilde de Joden niet uitroeien:

https://www.youtube.com/watch?v=f9HmkRYlVZw

Einde 19-de eeuw werd er al luidop gedacht aan een Joodse staat:

“Herzls oplossing is de creatie van een Joodse staat. In zijn boek schetst hij zijn redenering voor de noodzaak om de historische Joodse staat te herstellen. Herzls ideologie klinkt als volgt: "We zijn één land - één volk". In zijn boek is duidelijk te merken dat Herzl gefrustreerd is over het feit dat het Joodse volk nergens thuis hoort en verstoten wordt. Hij pleit er dan ook zeer gedreven voor dat het Joodse volk aan een eigen staat moet gaan werken, waarbij hij vooral aan Palestina of (een deel van) Argentinië denkt.”

https://nl.wikipedia.org/wiki/Theodor_Herzl

In de jaren ’30 kwam dan de Havaara-overeenkomst tussen de zionisten en de nazi’s tot stand.
De rest is geschiedenis.
Aan zo'n mensen hebt gij uw kar gespand, SDX.
Maar je neemt het allemaal zeer 'au sérieux'.
Yeah right...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2020, 19:39   #395
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik ga u niet blijven met uw neus in uw eigen drollen duwen.
Dat heeft geen nut.
Zoals met je Ali Baba?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2020, 19:40   #396
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Zoals met je Ali Baba?
Met de hoeveel rovers zei je?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2020, 19:46   #397
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Twitter, Ali Baba, jaren '40, ... dat is hier ferm aan het ontsporen.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2020, 20:01   #398
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Aan zo'n mensen hebt gij uw kar gespand, SDX.
Maar je neemt het allemaal zeer 'au sérieux'.
Yeah right...
Bewijs dat eerst maar eens, dat ik mijn kar daaraan span.

Of ik 't daar mee eens ben.

Je vergeet, Panda kan dat zelfs beamen, dat ik 't zelfs ooit gefachtcheckt en weerlegd heb.

Ik ken die bronnen niet, dus zal ik ook niet klakkeloos aannemen wat er in vermeld staat, noch uit citeren of er naar verwijzen.

Ik heb gevonden dat 1 paragraaf uit 'n boek komt; maar de schrijver van dat boek kan ik nergens terugvinden op internet, niet op wikipedia, waar dan ook, dus dismiss ik dat gewoon.

Ik heb enkel voet bij stuk blijven houden over hetgeen je gewoon kan terugvinden op wikipedia.

Ik bezoek zelfs geen complot theorie websites. Ik weet zelfs helemaal niets over zionisme.

Aan jou dus om dat aan te tonen.


En 't is niet "gespand'' schoolmeesterke, maar "gespannen", "je kar aan (ge)spannen".
Net als ik ook weet hoe je "wenkbrauwen" correct schrijft.

En nu hang je me de keel uit.
Je bent al die aandacht niet eens waard.
Met mensen die leugens verkopen wil ik me niet eens associëren.

Laatst gewijzigd door SDX : 4 juni 2020 om 20:04.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2020, 20:18   #399
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Bewijs dat eerst maar eens, dat ik mijn kar daaraan span.

Of ik 't daar mee eens ben.

Je vergeet, Panda kan dat zelfs beamen, dat ik 't zelfs ooit gefachtcheckt en weerlegd heb.

Ik ken die bronnen niet, dus zal ik ook niet klakkeloos aannemen wat er in vermeld staat, noch uit citeren of er naar verwijzen.

Ik heb gevonden dat 1 paragraaf uit 'n boek komt; maar de schrijver van dat boek kan ik nergens terugvinden op internet, niet op wikipedia, waar dan ook, dus dismiss ik dat gewoon.

Ik heb enkel voet bij stuk blijven houden over hetgeen je gewoon kan terugvinden op wikipedia.

Ik bezoek zelfs geen complot theorie websites. Ik weet zelfs helemaal niets over zionisme.

Aan jou dus om dat aan te tonen.


En 't is niet "gespand'' schoolmeesterke, maar "gespannen", "je kar aan (ge)spannen".
Net als ik ook weet hoe je "wenkbrauwen" correct schrijft.

En nu hang je me de keel uit.
Je bent al die aandacht niet eens waard.
Met mensen die leugens verkopen wil ik me niet eens associëren.
Ja, ik heb u fout begrepen.
Dat zal het zijn...

Laatst gewijzigd door Another Jack : 4 juni 2020 om 20:20.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2020, 20:47   #400
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als jij Diego zijn bagger-websites als het resultaat van historisch onderzoek wil aanvaarden, dan moet je dat maar doen hee...
Alles, maar dan ook álles uit de kast halen, om toch maar je ongelijk niet hoeven toe te geven, hé Panda:

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=383

Mocht je nu nog tegenargumenten hebben, alla, maar zelfs dát kan je niet aanbrengen, gewoon omdat er geen zijn.
Soit, never mind the bollocks.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be