Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 september 2022, 12:55   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard Blankenhaat, zwart geweld tegen blanken (Ongehoord Nieuws tv NL)

Onderwerp:

Blankenhaat, zwart geweld tegen blanken (Ongehoord Nieuws tv NL)

Analyse:

1) Toen ik nog jong was in suriname heb ik meerdere malen gezien hoe surinegers de blanke mannen aanvielen met hele groep en in elkaar wilden slaan. Ook waren negers bezig toen om alle blanke meiden hard, ruw en diep uit te neuken als vergelding en wraak voor de negerslavernij. En als ik met negers praat dan vertellen zij mij dit ook en veel negers nemen wraak nu door zoveel mogelijk blanke meiden kapot te naaien en zwanger te maken van neger babies. Dus The White Genocide is geen fake, het is normaal geworden. Blanke man is meest gehate RAS op aarde.

2) Ongehoord Nederland heeft gelijk en het is geen racisme en geen negerhaat, omdat negers ook intelligent zijn en ook grote Racisten zijn zelf, ik ben door negers ook flink gehaat en gediscrimineerd als koelie aapje met kleine lul.


3) Wat ik het triestste vond van mijn leven was toen ik de blankenhaat ontdekte in zwart India en hoe de surikoelie apen de blanken haten en discrimineren. Zwarte Hindoe aapjes noemen mij vaak blank, en dat ik als een witte man denk en schrijf en discrimineren mij dan harder. Dus die BLANKENHAAT bij zwarte rassen, negers en indiase Hindoe apen moet in de media besproken kunnen worden, er moet absolute vrijheid van meningsuiting zijn anders is er een LInkse WOKE/ BLM Dictatuur in de Europese Unie.

4) by the way, maffia koelies wilden mij als psychiatrische patient toch in hun macht krijgen om mij dus blanken te laten vermoorden, maar ik heb goede medicatie en moet dit nog aan de psychiater rapporteren. Koelie maffia haat blanken ook hartgrondig, zwarte en Indiase hindoe mensaapjes zijn helaas echte blankenhaters en domme racisten in harde praktijk.

5) Daarom ben ik nu meer Katachtige Hindoe halfaapje en professor Wieroe heeft mij hiermee geholpen op professionele wijze als huiskamergeleerde , hij is nu helaas overleden, op vrijdagnacht 9 september 2022, rond 02:10 AM nacht na 5 weken ziekbed en verlammings verschijnselen. Ik moest hem zelf voeren en de video opnamen van zijn dood zijn echt triest. Herdenkingsboek over Wieroe moet ik nog ontwikkelen. Wieroe is en blijft een volwaardige manifestatie van een oude, wijze Atma en hij heeft mij de kennis geschonken uit Bilar Ka Loka met compleet nieuwe Katten Technologieen. 20 college blocs hier vol met de dagelijkse telepathische hoorcolleges van Wieroe vanuit zijn luie mandje in prehistorisch katten sanskriet. Veel nieuwe dingen ok.


------------------------------------
https://www.nu.nl/media/6224648/geen...ws-deelde.html


Geen bewijs voor racistische motieven in beelden die Ongehoord Nieuws deelde
17 sep 2022 om 12:01Update: 7 minuten geleden
Lees 55 reacties
Bij geen van de incidenten die omroep Ongehoord Nederland donderdag toonde in een item over "blankofobie" was daadwerkelijk sprake van een racistisch motief. Dat constateert onderzoeksplatform Pointer van KRO-NCRV na onderzoek naar de oorsprong van de filmpjes die in de uitzending werden getoond. De NPO én alle omroepen stelden vrijdag dat ON met dit item de grenzen van de redactionele vrijheid heeft overschreden.
Door onze nieuwsredactie

In het item, dat aan bod kwam tijdens Ongehoord Nieuws, werden verschillende fragmenten getoond waarin witte mensen door mensen van kleur geslagen worden. Volgens presentatrice Raisa Blommestijn wilde het programma hiermee "een op sociale media minder belicht aspect van racisme" tonen. Zij sprak over "blanken die door negers in elkaar worden geslagen".

Ongehoord Nederland gaf in de uitzending geen enkele context bij de beelden. Pointer zocht van alle fragmenten de bron en bekeek wat het achtergrondverhaal bij de filmpjes was.

De filmpjes werden allemaal op Twitter gedeeld door mensen met een rechts-radicale achtergrond of door accounts die alleen maar zonder context beelden van geweldsincidenten met daders van kleur retweeten. In de nieuwsberichten over de incidenten is niets te lezen over motieven die met de huidskleur van de slachtoffers te maken hebben.

Waarschuwing: het onderstaande filmpje bevat beelden die als schokkend kunnen worden ervaren.
Alle omroepen veroordeelden het item fel

De omroep van Arnold Karskens stelde vrijdag in een reactie dat er geen enkele sprake is geweest van racistische of discriminerende uitlatingen het item, ondanks het gebrek aan context en het gebruik van het woord "negers". Karskens zegt zich te distantiëren van racisme en discriminatie.

Alle andere omroepen die naast ON! deel uitmaken van de NPO hebben het item vrijdag collectief veroordeeld. Ze vinden dat in het filmpje "middels taal en beeld een valse, racistische boodschap wordt verkondigd", die ze gezamenlijk als "onjournalistiek, onethisch en in strijd met de kernwaarden van de NPO" kwalificeren. "Dit is het platform van de publieke omroep onwaardig", schrijven ze in een gezamenlijke verklaring.

Coördinator tegen Racisme: Ministerie faalt in toezicht op Ongehoord Nederland
Zie ookCoördinator tegen Racisme: Ministerie faalt in toezicht op Ongehoord Nederland

'Racisme valt niet onder vrijheid van meningsuiting'

De omroepen benadrukken dat ze "pal staan" voor vrijheid van meningsuiting. "Vrije nieuwsgaring is een hoeksteen van onze open samenleving. Iedere dag zetten wij ons in om het publiek op een eerlijke manier te informeren. Vanuit onze eigen levensvisie of geloofsovertuiging, maar altijd met respect voor het standpunt van de ander. Voor iedere fatsoenlijke mening moet ruimte zijn binnen het publieke bestel."

Maar de vrijheid van meningsuiting kent grenzen, vervolgen de omroepen. "Daar waar onder de mantel van journalistiek racistische ideeën worden verspreid, is die grens bereikt. Wij spreken collectief onze afkeuring uit tegen het item over racisme in de uitzending van het programma Ongehoord Nieuws van 15 september."

De NPO heeft vrijdag naar eigen zeggen veel klachten over het item ontvangen. Bestuursvoorzitter Frederieke Leeflang heeft de ombudsman van de NPO gevraagd deze klachten "met voorrang" te behandelen.

Ook heeft de NPO gevraagd of het Commissariaat voor de Media wil onderzoeken of ON met het item de mediawet heeft overtreden. Het is niet duidelijk wanneer de mediawaakhond die vraag gaat beantwoorden. Voorlopig blijft ON nog gewoon doorgaan met het uitzenden van het 'nieuwsprogramma'.
Beeld: ON!
Lees 55 reacties





https://www.nu.nl/media/6224648/geen...ws-deelde.html
--------------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2022, 17:11   #2
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Onderwerp:

Blankenhaat, zwart geweld tegen blanken (Ongehoord Nieuws tv NL)

......

------------------------------------
https://www.nu.nl/media/6224648/geen...ws-deelde.html
Geen bewijs voor racistische motieven in beelden die Ongehoord Nieuws deelde
17 sep 2022 om 12:01Update: 7 minuten geleden
Lees 55 reacties
Bij geen van de incidenten die omroep Ongehoord Nederland donderdag toonde in een item over "blankofobie" was daadwerkelijk sprake van een racistisch motief. Dat constateert na onderzoek naar de oorsprong van de filmpjes die in de uitzending werden getoond. De NPO én alle omroepen stelden vrijdag dat ON met dit item de grenzen van de redactionele vrijheid heeft overschreden.
Door onze nieuwsredactie

In het item, dat aan bod kwam tijdens Ongehoord Nieuws, werden verschillende fragmenten getoond waarin witte mensen door mensen van kleur geslagen worden. Volgens presentatrice Raisa Blommestijn wilde het programma hiermee "een op sociale media minder belicht aspect van racisme" tonen. Zij sprak over "blanken die door negers in elkaar worden geslagen".

Ongehoord Nederland gaf in de uitzending geen enkele context bij de beelden.
Geen enkele context??
Er werd ook enkel maar over gediscussiëerd en er werd meer dan context gegeven door verschillende meningen, onder andere van schrijfster Feshtali, Peter Cliteur, emeritus hoogleraar universiteit Leiden...
Nu.nl liegt dus.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Pointer zocht van alle fragmenten de bron en bekeek wat het achtergrondverhaal bij de filmpjes was.

De filmpjes werden allemaal op Twitter gedeeld door mensen met een rechts-radicale achtergrond of door accounts die alleen maar zonder context beelden van geweldsincidenten met daders van kleur retweeten. In de nieuwsberichten over de incidenten is niets te lezen over motieven die met de huidskleur van de slachtoffers te maken hebben.
Wat is het belang om te weten wie de filmpjes met misdrijven post en retweet?
Wat heeft dat te maken met het gefilmde misdrijf waarop de daders te zien zijn?
Wat heeft een achtergrondverhaal ermee te maken dat mensen in elkaar worden geslagen en geschopt?

Dat de mainstream leugenaars en hypocrieten weer op de boodschapper schieten - ongehoord nieuws, omdat zij deze schokkende beelden wél tonen - door onzinnig te leuteren over de politieke voorkeur van tweeters vanwaar de beelden zouden komen is totaal irrelevant en zijn bovendien flagrante LEUGENS want de meeste filmpjes komen van dat zwarte, racistisch crapuul zelf die hun eigen aanvallen filmen!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Waarschuwing: het onderstaande filmpje bevat beelden die als schokkend kunnen worden ervaren.
Alle omroepen veroordeelden het item fel

De omroep van Arnold Karskens stelde vrijdag in een reactie dat er geen enkele sprake is geweest van racistische of discriminerende uitlatingen het item, ondanks het gebrek aan context en het gebruik van het woord "negers". Karskens zegt zich te distantiëren van racisme en discriminatie.
Belachelijke no-brainer!
Je hoeft helemaal geen racistische slogans te roepen... als zwarte racist is het voldoende om alleen blanken in elkaar te slaan.

Het feit dat negers - zwarten dus - alleen blanken overduidelijk als doelwit kiezen om in elkaar te slaan en schoppen is op zich al racistisch, daar is helemaal geen bewijs met racistische uitlatingen voor nodig, dat kan iedereen zelf ZIEN en vaststellen, wat een idioot die karskens...hij heeft niet te maken met jihad terroristen die met hunne allah akbar een politiek/religieus statement willen maken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Alle andere omroepen die naast ON! deel uitmaken van de NPO hebben het item vrijdag collectief veroordeeld. Ze vinden dat in het filmpje "middels taal en beeld een valse, racistische boodschap wordt verkondigd", die ze gezamenlijk als "onjournalistiek, onethisch en in strijd met de kernwaarden van de NPO" kwalificeren. "Dit is het platform van de publieke omroep onwaardig", schrijven ze in een gezamenlijke verklaring.

Coördinator tegen Racisme: Ministerie faalt in toezicht op Ongehoord Nederland
Zie ookCoördinator tegen Racisme: Ministerie faalt in toezicht op Ongehoord Nederland

'Racisme valt niet onder vrijheid van meningsuiting'

De omroepen benadrukken dat ze "pal staan" voor vrijheid van meningsuiting. "Vrije nieuwsgaring is een hoeksteen van onze open samenleving. Iedere dag zetten wij ons in om het publiek op een eerlijke manier te informeren. Vanuit onze eigen levensvisie of geloofsovertuiging, maar altijd met respect voor het standpunt van de ander. Voor iedere fatsoenlijke mening moet ruimte zijn binnen het publieke bestel."
Informeren?? Eerlijk?? Dat hebben we de laatste 2 jaar gezien door de gecensureerde en manipulerende manier van desinformatie met fake propaganda nieuws!
Hoe durven ze het maar schrijven, die bende media liegebeesten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Maar de vrijheid van meningsuiting kent grenzen, vervolgen de omroepen. "Daar waar onder de mantel van journalistiek racistische ideeën worden verspreid, is die grens bereikt. Wij spreken collectief onze afkeuring uit tegen het item over racisme in de uitzending van het programma Ongehoord Nieuws van 15 september."
Dan overschrijden ze allemaal zelf de grens door programma's als "opsporing verzocht" en elk nieuwsitem in journaals waarin misdrijven worden getoond!

https://opsporingverzocht.avrotros.nl

Opsporingslijst - De meest gezochte criminelen van Nederland Meer, 20-06-2022, Giovannie Rivera, 13-06-2022, Ahmed Ezzat, 06-06-2022, Fathi Atiya, 13-05-2022, Mohamed Nyabi, 03-05-2022, Jos Leijdekkers, 19-10-2021, Kidane Habtemariam,...
5 van de 6 criminelen hebben een "kleurtje"..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
De NPO heeft vrijdag naar eigen zeggen veel klachten over het item ontvangen. Bestuursvoorzitter Frederieke Leeflang heeft de ombudsman van de NPO gevraagd deze klachten "met voorrang" te behandelen.

Ook heeft de NPO gevraagd of het Commissariaat voor de Media wil onderzoeken of ON met het item de mediawet heeft overtreden. Het is niet duidelijk wanneer de mediawaakhond die vraag gaat beantwoorden. Voorlopig blijft ON nog gewoon doorgaan met het uitzenden van het 'nieuwsprogramma'.
Beeld: ON!
Lees 55 reacties


https://www.nu.nl/media/6224648/geen...ws-deelde.html
--------------------------------------
NPO kan liegen zoveel ze maar wil over het aantal klachten, wie gelooft leugenaars nog?

Alle andere omroepen die naast ON! deel uitmaken van de NPO en het item vrijdag collectief veroordeelden, zijn zelf schuldig aan racisme en discriminatie want zij tonen WEL de (zeldzame) beelden die te vinden zijn van negers, zwarten en gekleurden die in elkaar geslagen worden - en die dan vaak nog wel zelf aangevallen worden door ook gekleurde daders en niet door blanken.

Wat een bende hypocrieten, alleen op de achterste poten gaan staan bij beelden waarin zwarten het slachtoffer zijn maar als beelden getoond worden waarin BLANKEN in elkaar geramd worden door zwarte DADERS, dan heet het opeens "onjournalistiek, onethisch en in strijd met de kernwaarden van de NPO"
Al deze "publieke" omroepen zijn racisten, hypocrieten en BLANKOFOBEN!

Alsof beelden van MISDRIJVEN waarin MENSEN die in elkaar worden geslagen, geschopt en geramd worden alleen schokkend kunnen zijn als de daders geen zwarten/gekleurden zijn.
ELK beeld van mensen die in elkaar geslagen worden zijn schokkend, ongeacht welke kleur de dader heeft, ook bij ZWARTE daders!!!
En ELKE omroep heeft de informatie PLICHT om ook schokkende beelden waarin mensen, OOK blanken, worden aangevallen en in elkaar geramd worden te tonen aan het publiek!!!
Dat heet "vrije nieuwsgaring en is een hoeksteen van onze open samenleving".

Er is dus helemaal geen sprake van dat de mediawet zou overtreden zijn want deze omroepen tonen zelf schokkende beelden bij oa "opsporing verzocht"!!!

Elk rechtgeaard mens wordt toch kotsmisselijk van zulke smerige, bedrieglijke hypocrieten die de waarheid over zwart racisme de mond willen snoeren om dan te verdraaien door misdrijven en aanvallen op blanke mensen door zwarte daders recht te kunnen lullen door hun informatieplicht aan het publiek te misbruiken.

Hebben ze overigens selectief zitten mierenneuken of zitten slapen tijdens de uitzending?
Want dan hebben die andere omroepen die naast ON! deel uitmaken van de NPO vast ook dit item van "ongehoord nieuws" gemist:
Het landelijke partijbestuur Amsterdam BIJ1 - de partij van zwarte piet-raciste sylvana simons - stapt op en spreekt van racisme binnen de partij (de anti-racisme partij? ) en fraude op ledenlijst??

Carla kabamba, een ZWARTE vrouw moest plaats maken voor een JOODS-MOLUKSE TRANSGENDER, dinah bons, voor de funktie van fraktievoorzitter.

Het bestuur van Bij1 Amsterdam spreekt zich ook uit over "anti-zwart racisme en misogynoir (haat jegens zwarte vrouwen, red.) gedrag" dat in alle lagen van de partij zou voorkomen.
"Deze voorbeelden laten zien dat de strijd die Bij1 tegen racisme levert op dit moment meer gefocust is op het bestrijden ervan in de buitenwereld.
We beseffen ons nog onvoldoende dat er sprake is van anti-zwart racisme en afrofobie binnen de partij."
"Als dit zo doorgaat, dan valt Bij1 echt uitéén", zo besluit het bestuur.
Dit kan dan wel tellen als "anti-/zwart of neger-racisme en afrofobie"?
En wat met de discriminatie of voorkeur voor joden en of transgenders?

Maar dat racisme hebben onderzoeksplatform pointer van KRO-NCRV en die roeptoetende moraalridders van die andere omroepen dan wel gemakshalve weer gemist?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2022, 00:10   #3
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard https://zwartmanifest.nl/

Reactie nav:
Oma
Minister

Oma's schermafbeelding

Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 3.519

-----------------

Ja ik ben zelf gekleurd OMA, en uit Switie Sranang, en ik moet reageren openbaar, omdat ik het zat ben dat veel zwarten en hindoestanen toch vreselijke blankenhaters zijn en mij ook daarom discrimineren met vechtpartijen en ruzIes, verstotingen, omdat ik te wit ben, en als een witte man denk en schrijf.

En ik heb het zelf met eigen ogen vaker gezien hoe negers en hindoestanen een blanke man discrimineren en in elkaar slaan of hatelijk zijn.

het is misschien niet leuk om een gehate blanke man te zijn ok, ik heb veel gehoord en gezien. white man bashing is favoriet thema van zwarten ok incl van zwarte hindoe aapjes.

Racisme is RASonafhankelijk, in ABN Nederlands, en omdat zwarten en zwarte hindoetjes ook INTELLIGENT zijn kunnen zij zeker ook heel gemeen discrimineren en racistisch denken en geloven en gedragen met bruut geweld en moord op bijvoorbeeld de gehate blanke, hetero of homo mannen.

Vreselijk zijn wij mensapen allemaal zijn even racistisch, ik hou niet van POT verwijt Ketel ja/ nee gezeik. NIemand is heilig. ik ook niet.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2022, 00:12   #4
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard https://zwartmanifest.nl/

ze liegen gewoon, en willen rechtse Ongehoord Nederland lasteren



-------------------------------
https://www.nu.nl/media/6224648/geen...nd-toonde.html

-----------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 18 september 2022 om 00:15. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2022, 15:23   #5
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard Vrijheid van Rassenhaat in grondwet vd multikukeluku. Pro of Anti??

ziehier weer dom idioot debat oki

ik moet mij nog erin mengen, en als openbare NIET BLANKE en NIET ARIER.

heel veel negers, zwarten mixen, gekleurde hindoe aapjes haten alles wat er blank en witachtig uitziet ok, GEEN leugen. HET racisme van niet blanken kan je niet verzwijgen en wegmoffelen, NEE omdat NIET BLANKEN ook gewoon intelligent zijn en goed ontwikkeld en ook flink en hard kunnen discrimineren en blanken haten.


--------------------------------------------
https://www.nu.nl/algemeen/6224830/o...nederland.html



Ongekend aantal klachten bij Ombudsman over item van Ongehoord Nederland
18 september 2022 21:59 Laatste update: 7 uur geleden
946 NUjij-reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email

NPO-Ombudsman Margo Smit heeft in de afgelopen dagen een recordaantal van bijna 1700 klachten ontvangen naar aanleiding van de uitzending van Ongehoord Nederland (ON) van afgelopen donderdag. Dat laat zij zondag desgevraagd aan het ANP weten. In het item liet ON naar eigen zeggen anti-wit racisme zien. Bewijs voor een racistisch motief is er niet, bleek zaterdag.

Niet eerder kreeg de Ombudsman zoveel klachten in korte tijd. Het aantal van 1689 is bijna twee keer zoveel als ze over het gehele vorige jaar binnenkreeg. Klagers melden onder meer dat ze het omstreden item uit de uitzending van donderdag racistisch en discriminerend vinden. Ook zijn er bij de Ombudsman meldingen gedaan van het aanzetten tot haat.

De Ombudsman laat weten dat alle klachten, zoals gebruikelijk, worden doorgestuurd naar de betreffende omroep. "Ik ben uiteraard benieuwd naar hun antwoorden aan klagers", zo stelt ze. "Net zoals ik benieuwd ben of de toezichthouders - dat zijn de NPO, het Commissariaat voor de Media en het ministerie - zich hier verder over zullen buigen."

Het item was een collectie video's waarin zwarte mensen - in onbekende landen, met onbekende aanleidingen - witte mensen aanvielen door te schoppen of te slaan. Onderzoeksbureau Pointer onderzocht de beelden en constateerde dat in geen van de gevallen bewijs was gevonden van 'anti-wit racisme', zoals het programma wel nadrukkelijke claimde.
Media
Zie ook: Geen bewijs voor 'anti-wit racisme' in beelden die Ongehoord Nederland toonde
Omroep onder vuur

Ongehoord Nederland ligt sinds de uitzending van donderdag van verschillende kanten onder vuur. Zo veroordeelden alle andere omroepen die deel uitmaken van de NPO het item en stelden ze dat het "onwaardig" was voor de publieke omroep.

De Nationaal Coördinator tegen Discriminatie en Racisme vond dat het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap heeft gefaald in zijn toezicht op de gang van zaken rond Ongehoord Nederland.
Binnenland
Zie ook: Coördinator tegen Racisme: Ministerie faalt in toezicht op Ongehoord Nederland
Door: onze nieuwsredactie Beeld: Ongehoord Nederland
Lees 946 reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email
Lees meer over:
Discriminatie en racisme
Media en Cultuur
Ongehoord Nederland
NUjij: Uitgelichte reacties

Reaguurder99
9 uur geleden
"History is deemed to repeat itself"... In de jaren dat ik nu opgroei (schurk ergens tegen de 30 aan) heb ik van mijn grootouders meegekregen hoe haat en racisme voor een van de grootste tragedien in de westerse geschiedenis heeft gezorgd. Ik vind het dan ook verschrikkelijk en zorgelijk om te zien hoe erg diep fascisme en racisme nu openlijk en bloot te zien is in ons parlement en nu ook op nationale televisie. Een teken dat het probleem zich geworteld heeft en voorlopig ook nog niet zal verdwijnen.
Respect???? 159
Reacties???? 15
Reageer

SaintMichael
9 uur geleden
Ongeacht wat er getoond wordt, of wat het beoogde doel ook is, ben je als nieuws- of actualiteitenprogramma gewoon af, als je niet verteld waar en wanneer de getoonde beelden hebben plaatsgevonden. Zo lang er niet een eerlijke context geschetst wordt, kunnen we als kijkers geen goed onderbouwde mening vormen. En als dat niet de bedoeling is, ben je geen nieuws aan het delen, maar propaganda.
Respect???? 118
Reacties???? 19
Reageer
Bekijk reacties



https://www.nu.nl/algemeen/6224830/o...nederland.html
--------------------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2022, 20:42   #6
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Reactie nav:
Oma
Minister

Oma's schermafbeelding

Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 3.519

-----------------

Ja ik ben zelf gekleurd OMA, en uit Switie Sranang, en ik moet reageren openbaar, omdat ik het zat ben dat veel zwarten en hindoestanen toch vreselijke blankenhaters zijn en mij ook daarom discrimineren met vechtpartijen en ruzIes, verstotingen, omdat ik te wit ben, en als een witte man denk en schrijf.

En ik heb het zelf met eigen ogen vaker gezien hoe negers en hindoestanen een blanke man discrimineren en in elkaar slaan of hatelijk zijn.

het is misschien niet leuk om een gehate blanke man te zijn ok, ik heb veel gehoord en gezien. white man bashing is favoriet thema van zwarten ok incl van zwarte hindoe aapjes.

Racisme is RASonafhankelijk, in ABN Nederlands, en omdat zwarten en zwarte hindoetjes ook INTELLIGENT zijn kunnen zij zeker ook heel gemeen discrimineren en racistisch denken en geloven en gedragen met bruut geweld en moord op bijvoorbeeld de gehate blanke, hetero of homo mannen.

Vreselijk zijn wij mensapen allemaal zijn even racistisch, ik hou niet van POT verwijt Ketel ja/ nee gezeik. NIemand is heilig. ik ook niet.
Stel je eerst eens de vraag waarom zwarten de blanken zouden discrimineren in een "wit" land. Dit kan enkel als een groep zich benadeeld voelt. En, dan kan je moeilijk spreken over discriminatie, wel over haat. Haat tegenover een dominerende bevolkingsgroep.
Ik denk dat de zwarten zich niet welkom voelen.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2022, 23:09   #7
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard Vrijheid van Rassenhaat in grondwet vd multikukeluku. Pro of Anti??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Stel je eerst eens de vraag waarom zwarten de blanken zouden discrimineren in een "wit" land. Dit kan enkel als een groep zich benadeeld voelt. En, dan kan je moeilijk spreken over discriminatie, wel over haat. Haat tegenover een dominerende bevolkingsgroep.
Ik denk dat de zwarten zich niet welkom voelen.

er zijn pakweg 100 soorten Rassen en volkeren nu in Nederland en als je het goed onderzOekt dan haten allerlei soorten elkaar hartgrondig. vb afghanen haten russen, indiers haten pakistanen, surinamers haten zichzelf en elkaar, hindoes haten negers en blanken,

Rassenhaat is universeel en natuurlijk en gezond in harde natuur.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2022, 22:38   #8
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Stel je eerst eens de vraag waarom zwarten de blanken zouden discrimineren in een "wit" land. Dit kan enkel als een groep zich benadeeld voelt. En, dan kan je moeilijk spreken over discriminatie, wel over haat. Haat tegenover een dominerende bevolkingsgroep.
Ik denk dat de zwarten zich niet welkom voelen.


jij bent naief
in amsterdam zuidoost zijn negermannen nu lokale meerderheid en alle blanke meiden daar worden flink uitgenaaid. Blanke mannen daar lopen als paria's rond ok en zijn doodsbang, neger gangs vallen aan en slaan blanke mannen in elkaar. Afro mannen als lokale meerderheid zijn ook rassenhaters en afro fascisten, dus onze mensapen soort is gewoon DOM en Bekrompen Intelligent, die amydala is doorslaggevend en per ras en PV RAS/ VOLK echt anders ontwikkeld denk ik.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2022, 11:18   #9
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Zou dit passen bij het bovenstaande?

Hongarije, Oostenrijk en Servië willen samen strijden tegen massa-immigratie: “Onze grenzen worden belegerd”

Ik kan ze geen ongelijk geven.

De grenzen hadden al lang dicht moeten zijn voor al wat uit Afrika en andere contreien komt en zich niet kan gedragen zoals het hoort of voor al diegenen die met een ander plan in het hoofd uitgezonden zijn.

Zij zullen schrik genoeg hebben mochten zij eruit gezet worden en men ze terugstuurt naar eigen lande(en) want daar zullen zij het zo niet zo moeten uithangen want daar weet men er direct een oplossing voor.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 4 oktober 2022 om 11:22.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2022, 11:22   #10
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.451
Standaard

Zelfs bij de jongeren van vandaag :

Zwart klopt op wit :

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202...T=153143214784
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2022, 11:22   #11
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.421
Standaard

Racisme tegen de machtige blanke man. Iedere mens is in staat tot racisme. Zwarten zijn zelf ook geen simpelen van geest met een kindse puurheid. Dat wist ik al hoor.

Laatst gewijzigd door Weyland : 4 oktober 2022 om 11:23.
Weyland is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2022, 11:31   #12
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Zelfs bij de jongeren van vandaag :

Zwart klopt op wit :

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202...T=153143214784
Nog een duidelijk bewijs van dat men die hier allemaal moet buitenzetten of het gaat echt van kwaad naar erger gaan maar niemand wil het zien.

Zwarten vallen zwangere vrouw aan en schoppen haar kind tegen het hoofd
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 4 oktober 2022 om 11:49.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2022, 23:53   #13
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Zelfs bij de jongeren van vandaag :

Zwart klopt op wit :

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202...T=153143214784
De clip was te zien op tv vandaag. (VTM geloof ik)

Ik dacht dat de daders alweer vrijgelaten waren.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 01:26   #14
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Racisme tegen de machtige blanke man. Iedere mens is in staat tot racisme. Zwarten zijn zelf ook geen simpelen van geest met een kindse puurheid. Dat wist ik al hoor.

Ja ok logisch
ik heb veel negers en hindoes ontmoet die echte blankenhaters zijn in hart en nieren, en ik werd er misselijk van, schop hen europa uit ok, want het zijn verraderlijke Trojaanse paarden hier en parasieten.

WOKE en BLIM zijn anti blanke mannen dus staatsvijandige, terroristische ideologieen.

ZWART Racisme is nog erger dan blank racisme in ons tijdperk.

apartheid overal en kaste maatschappij met kaste endogamie.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 06:37   #15
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
De clip was te zien op tv vandaag. (VTM geloof ik)

Ik dacht dat de daders alweer vrijgelaten waren.
Allé gij?
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2022, 08:55   #16
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Allé gij?
Even terugblikken in het verleden 'leerde'...

Waals meisje stevig in elkaar getrapt, kort na vrijlating gaat jonge daderes al opnieuw in de fout

En dat zullen niet de enige gevallen zijn waar daders vrij snel terug bij vrijkomen of zij snel huiswaarts gestuurd worden?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2022, 12:32   #17
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard meewerken aan massa remigratie plan

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Even terugblikken in het verleden 'leerde'...

Waals meisje stevig in elkaar getrapt, kort na vrijlating gaat jonge daderes al opnieuw in de fout

En dat zullen niet de enige gevallen zijn waar daders vrij snel terug bij vrijkomen of zij snel huiswaarts gestuurd worden?

ja veel negers haten blanke ras en houden ervan om blanke meisjes hard te verkrachten, hele porno oorlog is dit geworden.
de zwarten wreken zich op de blanke meisjes ook vanaf jonge leeftijd, hebben zij mij zelf verteld.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2022, 23:48   #18
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja veel negers haten blanke ras en houden ervan om blanke meisjes hard te verkrachten, hele porno oorlog is dit geworden.
de zwarten wreken zich op de blanke meisjes ook vanaf jonge leeftijd, hebben zij mij zelf verteld.
Omdat u het een porno oorlog noemde denk ik dat er best veel meisjes en vrouwen zijn die er niet 'vies' van zijn om zich te laten bepotelen.

Bovenstaande heeft ook te maken met dat het Internet stampvol staat met dingen waar men bij het lezen van de Kama Sutra nog verlegen bij zou worden.

(het is al jaren algemeen geweten dat het net stampvol staat met clips en foto's)

Het brengt op denk ik...

En dan verschiet men ervan dat er zijn die helemaal uit de bocht gaan na het lezen en bekijken van dat soort van oefeningen en die ze in het dagelijkse leven eens gaan uitproberen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 oktober 2022 om 23:49.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2022, 22:43   #19
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Omdat u het een porno oorlog noemde denk ik dat er best veel meisjes en vrouwen zijn die er niet 'vies' van zijn om zich te laten bepotelen.

Bovenstaande heeft ook te maken met dat het Internet stampvol staat met dingen waar men bij het lezen van de Kama Sutra nog verlegen bij zou worden.

(het is al jaren algemeen geweten dat het net stampvol staat met clips en foto's)

Het brengt op denk ik...

En dan verschiet men ervan dat er zijn die helemaal uit de bocht gaan na het lezen en bekijken van dat soort van oefeningen en die ze in het dagelijkse leven eens gaan uitproberen.

ja ook veel zwarte hindoe mannen uit india en sri lanka houden ervan om blanke meiden keihard en diep uit te naaien om zo zich te wreken op het blanke ras, keihard dood neuken v elke blanke meiden is een topsport in zwarte mannen wereld.

maar veel meiden ook hindoe meiden geilen erop dat een sterke man van een ander RAS hun hoerenkutje hard, diep en ruw doorpaalt, het hoerige genot is een onvergetelijke ervaring en daarom gaan veel meiden het liefst toch lekker vreemd met een sterkere en groter geschapen heteroman van een ander ras of volk.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2022, 22:48   #20
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

zonet is nu (maandag 10 oktober 2022, rond 23:44 late avond)
dus zonet echt via telefoon een blankenhater aan de lijn uit buitenland, hindoestaanse man die eiste van mij dat ik moest zeggen dat ik blanken nu ga haten en doodwensen.

in de zwarte hindoe wereld is er echt heel veel haat tegen het blanke RAS nu en daarom kan het zijn dat het blanke RAS na 2040 zal verarmen en totaal uitgeroeid zal worden op aarde door de zwarte meerderheid van ruim 70 procent op dit moment wereldwijd.

Haten is niet goed, mijn hele verleden was toch bittere zelfhaat, veel geleden daardoor, en ook extreme negerhaat, haat tegen turken, moslimhaat bij mij vroeger, haat tegen vrouwen, ja Wieroe heeft mij hiermee geholpen en mij gered uit mijn zielige en pijnlijke HAAT wereldje.

Er is teveel haat op de wereld ok, al die oorlogen, ruzies, doodongelukkige mensen, die haten elkaar.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be