Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 april 2021, 20:05   #21
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
U bent mild met uw veroordeling.
Van mij krijgt hij die prijs voor zijn ganse politieke loopbaan.
Die leeft gewoon naast zijn schoenen en zijn intelectuele mogelijkheden en dat met of zonder baard of snor.
En dat voor een dansschool die eigenlijk een dekmantel is voor een criminelen school. Door te leren dansen raak je niet ingeburgerd, door een taal en een echt vak te leren wel. Dansen is in mijn ogen misschien een vak voor een zeer kleine groep mensen. Zo marginaal klein dat het geen zin heeft om migrantenjongeren zoiets aan te bieden onder voorwendsel van inburgering.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2021, 20:11   #22
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
De kaart van de kansarme, achteruitgestelde en gediscrimineerde jeugd voor de ontsporing van el bibi werd nog niet getrokken.
Toch wel.

https://forum.politics.be/showthread.php?t=258446

Dit is én een dubbeldraad én hij staat in het verkeerde forumonderdeel. (als het waar is wat je zegt).

De moderatie zal u dankbaar zijn dat u dit laatste onder de aandacht gebracht hebt.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 24 april 2021 om 20:17.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2021, 21:43   #23
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
En dat voor een dansschool die eigenlijk een dekmantel is voor een criminelen school. Door te leren dansen raak je niet ingeburgerd, door een taal en een echt vak te leren wel. Dansen is in mijn ogen misschien een vak voor een zeer kleine groep mensen. Zo marginaal klein dat het geen zin heeft om migrantenjongeren zoiets aan te bieden onder voorwendsel van inburgering.
Inderdaad, het was alsof alle zin voor de nuchtere realiteit van het dagelijks leven aan dat dansgedoe niet was besteed. Misschien wilden ze er een soort Marrokaanse West Side Story van maken...
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2021, 22:43   #24
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 13.722
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
De Wiedergutmachung is inderdaad begonnen en geheel terecht.
Er valt niets goed te maken, die journalisten hebben een hoop indringende vragen gesteld en geen duidelijke antwoorden gekregen, ook niet van uw rode superheld.
Het gerecht is ermee bezig, de BBI, en nog een pak andere instanties.
En de VLD heeft haar uit de partij geshot, wegens geen vertrouwen meer.
Als iedereen zo plots tegen u is, dan zal het wel iets met het eigen gedrag te maken hebben, zeker?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
El Kaouakibi is laaghartig en laf afgeslacht door de pers en de politiek.
Wat is er laf aan de waarheid zeggen?
Integendeel, het is moedig van veel journalisten dat ze eindelijk voor één keertje stoppen met alles wat allochtoon is te vergoelijken, dat ze voor één keertje eens niet doen alsof het de schuld is van de 'witte' medemens dat een anderskleurige liegt en bedriegt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Nu is al 3/4de van de heisa van tafel geveegd.
Jij gelooft de man die beweerde dat hij alles kon weerleggen van de 2 journalisten van "De Keizer van Oostende" zomaar op zijn woord?
Diezelfde waarvan bleek dat 99,99% van wat ze zeiden exact juist was?
Diezelfde die een Zilverfonds probeerde te verkopen aan de bevolking, terwijl die direct doorzag dat het om een lege doos ging?
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 24 april 2021 om 23:02.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2021, 05:50   #25
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.416
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Er valt niets goed te maken, die journalisten hebben een hoop indringende vragen gesteld en geen duidelijke antwoorden gekregen, ook niet van uw rode superheld.
Het gerecht is ermee bezig, de BBI, en nog een pak andere instanties.
En de VLD heeft haar uit de partij geshot, wegens geen vertrouwen meer.
Als iedereen zo plots tegen u is, dan zal het wel iets met het eigen gedrag te maken hebben, zeker?
Er valt natuurlijk wel veel goed te maken als we het over de pers in de affaire El Kaouakibi hebben. De pers heeft haar al veroordeeld en gelyncht. Dat terwijl iedereen in België recht heeft op een eerlijk proces voor een rechtbank. Dat kan niet meer in haar geval. Dit in tegenstelling tot ander fraudeurs die in volledige stilte aan hun verdediging kunnen werken.

Idd het gerecht en de bbi zijn er mee bezig. We zullen zien wat daar uit komt.

En dat de VLD haar uit de partij geshot heeft, heeft ook veel te maken met de hoop neagtieve heisa dat er in de pers is gemaakt die zou afstralen op de partij en haar electorale aantrekkelijkheid. In de politiek heeft men geen vrienden natuurlijk.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Wat is er laf aan de waarheid zeggen?
Integendeel, het is moedig van veel journalisten dat ze eindelijk voor één keertje stoppen met alles wat allochtoon is te vergoelijken, dat ze voor één keertje eens niet doen alsof het de schuld is van de 'witte' medemens dat een anderskleurige liegt en bedriegt.
Er is niets laf aan de waarheid te zeggen.
Maar was het de waarheid in het geval El Kaouakibi ?
Waarom wordt "de waarheid" over andere fraudeurs niet breed uitgesmeerd ?
Het woordje "allochtoon" zou in deze geen enkele rol mogen spelen, en al zeker niet om een latent racisme bij onze pers bot te vieren.
"Witte" mensen als Cooonen, Pinxten,....blijven nogal opzichtig uit de schijnwerpers.
Wat u "de waarheid" noemt lijkt echt wel op een racistische lynchpartij.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Jij gelooft de man die beweerde dat hij alles kon weerleggen van de 2 journalisten van "De Keizer van Oostende" zomaar op zijn woord?
Diezelfde waarvan bleek dat 99,99% van wat ze zeiden exact juist was?
Diezelfde die een Zilverfonds probeerde te verkopen aan de bevolking, terwijl die direct doorzag dat het om een lege doos ging?
VDL is haar advocaat. Alles wat hij zegt zal hij voor de rechtbank staande moeten zien te houden of hij gaat persoonlijk af als een gieter. Dus ja ik geloof hem in deze. Trouwens hij heeft maar 3/4 kunnen weerleggen. Niemand heeft ooit beweerd dat hij alles kon weerleggen.

Dit inderdaad in tegenstelling tot de politicus VDL die ons oplichterijen als het zilverfonds voorloog. Maar daarin was hij niet de eerste en zeker niet de laatste. We kunnen alleen maar hopen voor El kaouakibi dat stropers de beste boswachters worden.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2021, 09:23   #26
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 13.722
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
De pers heeft haar al veroordeeld en gelyncht. Dat terwijl iedereen in België recht heeft op een eerlijk proces voor een rechtbank.
Er zijn nu eenmaal feiten die je niet kunt ontkennen, zoals dat zij plots voor gigantische bedragen vastgoed kocht, of de ongelofelijke wedde die ze zichzelf toekende.
Ik heb u ook niet horen janken als het over Dries van Langenhove ging.
Omdat hij een blanke huidskleur heeft?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
En dat de VLD haar uit de partij geshot heeft, heeft ook veel te maken met de hoop neagtieve heisa dat er in de pers is gemaakt die zou afstralen op de partij en haar electorale aantrekkelijkheid. In de politiek heeft men geen vrienden natuurlijk.
Waarom is dat zo normaal?
Bovendien, het is niet waar wat u vertelt.
Ze heeft meer dan tijd genoeg gehad om het uit te leggen aan haar ex-voorzitter, maar dat kon ze niet.
Toch raar, hee, voor iemand die volgens u "compleet onschuldig" is?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Er is niets laf aan de waarheid te zeggen.
Maar was het de waarheid in het geval El Kaouakibi ?
Waarom wordt "de waarheid" over andere fraudeurs niet breed uitgesmeerd ?
Indertijd met de zaak L&H werden de zaken van 2 blanke entrepreneurs maandenlang uitgespit in de media.
Met Van Rossem en zijn Moneytron hebben we hetzelfde gezien.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Het woordje "allochtoon" zou in deze geen enkele rol mogen spelen, en al zeker niet om een latent racisme bij onze pers bot te vieren.
Dat moet je aan El Kaouakibi zelf verwijten.
Was het verhaaltje om het geld binnen te rijven nu niet precies dat het om kansarme allochtone jongeren ging?
Maar dat stoort u precies niet, hee?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
"Witte" mensen als Cooonen, Pinxten,....blijven nogal opzichtig uit de schijnwerpers.
Het feit dat u hun namen kent bewijst uw eigen ongelijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Wat u "de waarheid" noemt lijkt echt wel op een racistische lynchpartij.
Net zoals veel allochtonen vindt u dat als een allochtoon zijn of haar huidskleur niet kan inroepen om privileges te krijgen, dat er dan sprake is van "racisme".
U bent dus zelf racistisch bezig, want u gunt de blanke mens een grondig proces, maar de niet-blanke moet buiten schot blijven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
VDL is haar advocaat. Alles wat hij zegt zal hij voor de rechtbank staande moeten zien te houden of hij gaat persoonlijk af als een gieter.
Neen, hij is niet haar advocaat, hij deed een audit in opdracht voor haar.
Ze heeft een aantal advocaten, maar niet die VDL.
Hij is in deze al 2 keer afgegaan als een gieter.
Zijn eerste verdediging bleek totaal niet te kloppen toen de nieuwe feiten naar buiten kwamen.
Dus moest hij nog eens zaken weerleggen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Trouwens hij heeft maar 3/4 kunnen weerleggen. Niemand heeft ooit beweerd dat hij alles kon weerleggen.
Dus als iemand eerst voor 1 miljoen lijkt te hebben opgelicht, en uiteindelijk is het "maar" 250.000€, dan is die persoon totaal onschuldig volgens u?
Is dat uw rode vorm van rechtvaardigheid?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
We kunnen alleen maar hopen voor El kaouakibi dat stropers de beste boswachters worden.
Ik zie er nog altijd een stroper in.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 25 april 2021 om 09:38.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2021, 12:25   #27
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.416
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Er zijn nu eenmaal feiten die je niet kunt ontkennen, zoals dat zij plots voor gigantische bedragen vastgoed kocht, of de ongelofelijke wedde die ze zichzelf toekende.
Ik heb u ook niet horen janken als het over Dries van Langenhove ging.
Omdat hij een blanke huidskleur heeft?
Beide zaken kunnen we niet vergelijken.
Drie is hier totaal off-topic. Dus oppassen er zijn mensen op dit forum die dat gaan overdragen...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Waarom is dat zo normaal?
Bovendien, het is niet waar wat u vertelt.
Ze heeft meer dan tijd genoeg gehad om het uit te leggen aan haar ex-voorzitter, maar dat kon ze niet.
Toch raar, hee, voor iemand die volgens u "compleet onschuldig" is?
Ik weet niet of El Kaouakibi de finesses van het boekhouden kent.
Meestal hebben mensen een boekhouder die ongeveer carte blanche krijgt.
En het is totaal niet waar als u vertelt dat ik El Kaouakibi totaal onschuldig vind. Er is volgens de fiscaal advocaat die voor El Kaouakibi werkt nog steeds over 93.000 euro geen duidelijkheid. Dus een vermoeden van fraude blijft. U fantaseert dus wat ik denk ?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Indertijd met de zaak L&H werden de zaken van 2 blanke entrepreneurs maandenlang uitgespit in de media.
Met Van Rossem en zijn Moneytron hebben we hetzelfde gezien.
Klopt...Ik denkt zelfs dat in de Romeinse tijd ook zulke voorbeelden zijn te vinden.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Dat moet je aan El Kaouakibi zelf verwijten.
Was het verhaaltje om het geld binnen te rijven nu niet precies dat het om kansarme allochtone jongeren ging?
Maar dat stoort u precies niet, hee?
Ook hier verdraait u de werkelijkheid in functie van uw racistische agenda.
Ziet u het woordje allochtoon ?

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210423_96280511
Citaat:
Let’s Go Urban combineert dans met een sociale werking om kansarme jongeren te empoweren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Het feit dat u hun namen kent bewijst uw eigen ongelijk.
Kunt u het aantal regels per gefraudeerde euro eens uitzetten.
Ik vrees dat de regels over El Kaouakibi zeer goedkoop zijn.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Net zoals veel allochtonen vindt u dat als een allochtoon zijn of haar huidskleur niet kan inroepen om privileges te krijgen, dat er dan sprake is van "racisme".
U bent dus zelf racistisch bezig, want u gunt de blanke mens een grondig proces, maar de niet-blanke moet buiten schot blijven.
Ook hier fantaseert u wat ik moet denken.
Een allochtoon mag van mij zijn huidskleur inroepen als hij/zij erop staat gelijk behandeld te worden als andere niet gekleurde belgen.
Dus voor gelijkheid ijveren is racisme voor u ?
Nau moe...
Waar heb ik ooit gezegd dat El Kaouakibi buiten schot moet blijven ? Ook hier alweer fabuleert u gewoon wat ik volgens u zou moeten denken.

Neen, hij is niet haar advocaat, hij deed een audit in opdracht voor haar.
Ze heeft een aantal advocaten, maar niet die VDL.
Hij is in deze al 2 keer afgegaan als een gieter.
Zijn eerste verdediging bleek totaal niet te kloppen toen de nieuwe feiten naar buiten kwamen.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2021, 13:04   #28
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 13.722
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Beide zaken kunnen we niet vergelijken.
Drie is hier totaal off-topic. Dus oppassen er zijn mensen op dit forum die dat gaan overdragen...
Hola, kliekjesvorming

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Ik weet niet of El Kaouakibi de finesses van het boekhouden kent.
Meestal hebben mensen een boekhouder die ongeveer carte blanche krijgt.
Carte blanche, laat mij niet lachen.
Alsof een boekhouder zomaar massa's bedrijfjes gaat oprichten om geldstromen te organiseren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
En het is totaal niet waar als u vertelt dat ik El Kaouakibi totaal onschuldig vind. Er is volgens de fiscaal advocaat die voor El Kaouakibi werkt nog steeds over 93.000 euro geen duidelijkheid. Dus een vermoeden van fraude blijft. U fantaseert dus wat ik denk ?
Waarom spreekt u dan van een lynchpartij, als uzelf toegeeft dat er fraude in het spel is?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Ook hier verdraait u de werkelijkheid in functie van uw racistische agenda.
Ziet u het woordje allochtoon ?
Of het artikel het nu vermeldt of niet, het gaat wel degelijk over allochtone jongeren, het maakt mij geen racist omdat ik de feiten benoem.
Jij bent wel zo iemand die overal "racist" roept als zijn gekleurde vrienden en vriendinnen ook eens gecontroleerd worden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Kunt u het aantal regels per gefraudeerde euro eens uitzetten.
Vermits jij beweert dat het 'niet eerlijk' is, is dat een jobke voor u.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Ook hier fantaseert u wat ik moet denken.
Een allochtoon mag van mij zijn huidskleur inroepen als hij/zij erop staat gelijk behandeld te worden als andere niet gekleurde belgen.
Zij wordt niet ongelijk behandeld, of toch ten minste niet in haar nadeel.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Waar heb ik ooit gezegd dat El Kaouakibi buiten schot moet blijven ? Ook hier alweer fabuleert u gewoon wat ik volgens u zou moeten denken.
Dan moet u toch heel tevreden zijn met de gang van zaken?
Alleen is het Rode Willem die moord en brand schreeuwt.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2021, 13:56   #29
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.798
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik heb de indruk dat VDL voornamelijk de jongedame in bescherming wil nemen. Begrijpelijk, daar ze naar sossennormen zowat alles mee heeft. Nepotistisch, frauduleus, alibi Ali en LGBTQwftetctreezebees , het enige ze ontbreekt is een echte handicap en ervaring. En daar kan hij echt wel mee helpen.
Ik zie nog een geniale politieke carriere voor de sjoemelpoedel bij "Vooruit".
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 25 april 2021 om 13:57.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2021, 14:21   #30
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Ik weet niet of El Kaouakibi de finesses van het boekhouden kent.
Meestal hebben mensen een boekhouder die ongeveer carte blanche krijgt.
Ik vrees dat niet alleen el kiwi niets van boekhouden kent. U ook niet. U weet ook niet hoe een boekhouder werkt.
En die krijgt zeker en vast geen carte blanche. Een boekhouder heeft trouwens eigenlijk meldingsplicht als hij louche zaken tegenkomt maar dat weet iemand als u natuurlijk niet.
Een boekhouder werkt met de input die hem wordt aangeboden. Facturen, creditnotas en andere zaken die relevant zijn. En vooral hij houdt zich aan de wet.
Besluit : het is niet de boekhouder die frauduleus is geweest. Als een boekhouder geconfronteerd wordt met een valse factuur of een te hoge factuur dan kan die misschien de wenkbrauwen fronsen maar die kan niet zomaar weten of die factuur vals is bvb. Hij kan enkel op eenvoudige manier controleren of de BTW nummers kloppen met de adressen die op de facturen staan.
Voor iemand met 2 zelfverklaarde doctoraten verkoopt u wel nogal veel flauwe kul.
U claimt dan zelfstandig te zijn. Dat ballonnetje is bij deze ook weer doorprikt.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 25 april 2021 om 14:23.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2021, 14:27   #31
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN
 
Vrijheideerst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2011
Berichten: 32.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
De Wiedergutmachung is inderdaad begonnen en geheel terecht.
El Kaouakibi is laaghartig en laf afgeslacht door de pers en de politiek.
We zullen zien wat er van het ganse kabaal overblijft, als alles grondig is onderzocht.
Nu is al 3/4de van de heisa van tafel geveegd.

In Vlaanderen zegt men wie laatst lacht best lacht...en in deze weet ik echt niet wie laatst gaat lachen. Ik hoop alleen voor heel vele mensen dat het niet El Kaouakibi is.
Misschien nog niet zo dom dat HLN een beetje gas terugneemt.
3/4e?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De witte is niet de enige op dit forum die zich grandioos belachelijk maakt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik heb nooit beweerd dat De Wever geen klootzak is. Maar ik heb hem nooit horen vloeken. Noch pornoactrices versieren.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2021, 15:00   #32
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
En dat voor een dansschool die eigenlijk een dekmantel is voor een criminelen school. Door te leren dansen raak je niet ingeburgerd, door een taal en een echt vak te leren wel. Dansen is in mijn ogen misschien een vak voor een zeer kleine groep mensen. Zo marginaal klein dat het geen zin heeft om migrantenjongeren zoiets aan te bieden onder voorwendsel van inburgering.
Wel, ik ben ook geen danser. Maar evengoed geen voetballer.
Ik denk nu wel dat men via het voetbal een flinke duw in de rug kan krijgen om te integreren.
Dus moet ik aannemen dat mensen die graag dansend bewegen, daar ook iets aan kunnen hebben.

(toch blijf ik vinden dat zowel voetbal als in dit geval dansen, veel te veel subsidies krijgen ...)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2021, 15:05   #33
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Heilig verklaard?

Voor zo'n humoristische noot in de geschiedenis? Een liberaal parlementslid dat dreigde buiten gesmeten te worden uit haar partij, gaat voor haar verdediging niet alleen advocaten raadplegen, maar ook een audit laten uitvoeren, en in de media toelichten, door een notoir socialistische ex-minister.

Dat is even verwonderlijk als een eventuele bisschop van Brugge zijn pedofiele akkefietjes zou laten onderzoeken en toelichten door Dutroux.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2021, 15:11   #34
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Heilig verklaard?

Voor zo'n humoristische noot in de geschiedenis? Een liberaal parlementslid dat dreigde buiten gesmeten te worden uit haar partij, gaat voor haar verdediging niet alleen advocaten raadplegen, maar ook een audit laten uitvoeren, en in de media toelichten, door een notoir socialistische ex-minister.

Dat is even verwonderlijk als een eventuele bisschop van Brugge zijn pedofiele akkefietjes zou laten onderzoeken en toelichten door Dutroux.
VDL heeft als ik het goed begrijp zelf geen audit gedaan.

Hij heeft wel twee audits doorgelicht. Die van dat adviesbureau (naam schiet me niet te binnen) en die van de bewindvoerster.
Wat hij zegt is dat de conclusies die in die audits getrokken worden voor een groot deel fout (tot zelfs tendentieus) zijn.
En hij zegt ook dat er nog zaken zijn die er ‘verdacht’ uitzien en dat die verder onderzocht dienen te worden door het gerecht.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2021, 15:17   #35
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
VDL heeft als ik het goed begrijp zelf geen audit gedaan.

Hij heeft wel twee audits doorgelicht. Die van dat adviesbureau (naam schiet me niet te binnen) en die van de bewindvoerster.
Wat hij zegt is dat de conclusies die in die audits getrokken worden voor een groot deel fout (tot zelfs tendentieus) zijn.
En hij zegt ook dat er nog zaken zijn die er ‘verdacht’ uitzien en dat die verder onderzocht dienen te worden door het gerecht.
Natuurlijk, in Vandelanot zijn persoonlijke mening is niemand geïnteresseerd.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2021, 16:05   #36
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 13.722
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Hij heeft wel twee audits doorgelicht. Die van dat adviesbureau (naam schiet me niet te binnen) en die van de bewindvoerster.
Hij had ook eens het boek "De Keizer van Oostende" doorgelicht.
Dat stond vol met leugens en onzorgvuldigheden, beweerde hij.
Nadien bleek het voor 99,99% correct te zijn.
Geloofwaardigheid Vandelanotte in deze : 0,0
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2021, 16:16   #37
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
U bent mild met uw veroordeling.
Van mij krijgt hij die prijs voor zijn ganse politieke loopbaan.
Die leeft gewoon naast zijn schoenen en zijn intelectuele mogelijkheden en dat met of zonder baard of snor.



(eigenlijk had Stuyck het plaatje hier moeten opsteken, maar alla)

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 april 2021 om 16:36.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2021, 16:28   #38
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Inderdaad, het was alsof alle zin voor de nuchtere realiteit van het dagelijks leven aan dat dansgedoe niet was besteed. Misschien wilden ze er een soort Marrokaanse West Side Story van maken...
Negatieve insinuaties en

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 april 2021 om 16:37.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2021, 16:36   #39
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht


(eigenlijk had Stuyck deze het plaatje hier moeten opsteken, maar alla)
Ik moet dat net niet doen, daar Vandelanotte betrokken partij is bij het kaoukibi verhaal, dus is deze sos erbij halen niet offtopic.
#38 is ook ten onrechte bestempeld als offtopic.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 25 april 2021 om 16:38.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2021, 16:39   #40
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Ik moet dat net niet doen, daar Vandelanotte betrokken partij is bij het kaoukibi verhaal, dus is deze sos erbij halen niet offtopic.
#38 is ook ten onrechte bestempeld als offtopic.
De vroegere politieke loopbaan van eender welke politieker heeft niets te maken met El Kaouakibi. En dus hierover beginnen is off topic. Maar het plaatje van off topic steekt hier hier niet naar omhoog. Drie keer raden waarom.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 april 2021 om 16:41.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be