![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Stem-intenties p.be JUNI 2023 | |||
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,38% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
6 | 14,29% |
Vooruit |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,76% |
NVA |
![]() ![]() ![]() |
11 | 26,19% |
VB |
![]() ![]() ![]() |
11 | 26,19% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
4 | 9,52% |
GROEN |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
andere partij |
![]() ![]() ![]() |
4 | 9,52% |
Prins Laurent (blanco/ongeldig) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,14% |
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kazakdraaietij gaat vrolijk door.
Politiek is iets voor alle burgers. Wat de belg denkt of niet denkt over het cordon is onbelangrijk. Het cordon is een afspraak onder partijen, niet onder individuele burgers.
![]() |
#482 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een politieke draak zoals dat "cordon" of schutkring is in ieder geval niet in de Belgische grondwet voorzien. Als het de bedoeling is in België/Belgique een extremistische partij de pas af te snijden dan wordt het hier in ieder geval éénzijdig, dus allesbehalve objectief, toegepast. Tegenover een extreem linkse partij zoals PVDA/PTB wordt dergelijke maatregel niet genomen. Twee maten twee gewichten heet zoiets.
![]() |
#484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, i.v.m. het zogezegde "cordon" is er nog iets dat opvalt wanneer je het wat breder, wat meer Europees bekijkt. In geen enkel ander Europees land bestaat dergelijke politieke draak. Nochtans in zowat elk land op ons continent is er een partij te vinden die evenzeer "extreem" rechts is. In Italië staan ze zelfs aan het hoofd van een regeringscoalitie. Ik kan er slechts uit besluiten dat blijkbaar dit België/Belgique democratisch te zwak is om op een normale manier daarmee om te gaan.
Pauvre Belgique... ![]()
![]() |
#485 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Préjugé, vanité, calcul : voilA ce qui gouverne le monde. Celui qui ne connaît pour règles de sa conduite, que raison, vérité, sentiment, n’a presque rien de commun avec la société. C’est en lui-même qu’il doit chercher et trouver presque tout son bonheur. Chamfort Kies "Documentairereeks Tegenwind" op https://www.ultimaspublieksprijs.be/ om de vrijheid van meningsuiting te steunen. RT: https://odysee.com/@RT:fd - UKRAINE ON FIRE: https://www.youtube.com/watch?v=yxau6qeWZ4w |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen enkel democratisch land ter wereld die naam waard hanteert het politiek uitsluitingsmechanisme waarmee de zelfverklaarde democraten in België zich al meer dan 30 jaar van de macht verzekeren.
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Belgisch gezinde Carl Devos en Dave Sinardet bewezen hun doorzicht meer dan zeven jaar geleden al. Zonder succes. Waarna ze nooit meer probeerden om hun stunt nog eens over te doen.
![]() |
![]() |
#490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is géén onzin!
Jakko:Het ging over de rijke woordenschat gebruikt op dit forum en jij bent niet verder gekomen dan nazi en Pandareus. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 september 2023 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent werknemer en wordt geacht datgene waar je werkgever k-je heeft aangenomen te doen Leg eens uit wat vrijheid van meningsuiting in dit verhaal komt doen Dat staat als een tang op een varken in een werknemerssituatie Je vrije mening kan je in je vrije tijd uiten
![]() |
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg eens, Suske, wat is de reden dat jij zoveel spel maakt van iets dat vanzelfsprekend is voor leraars? Zou dat kunnen zijn omdat jij (en panda) ervan overtuigd zijn dat racisten en fascisten niet te vertrouwen zijn? Op geen énkel vlak, dus ook niet als leraar?
![]() |
![]() |
#494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als leraar zou ik een collega die zich plots out als Blokker nooit nog als gelijke behandelen. Totaal negeren. En moest die in de leraarskamer naast me komen zitten, zou ik zelf opschuiven. Is het nu duidelijker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#496 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zeg wel geïnformeerd en niet proberen een agenda te pushen. Ze krijgen toch ook die woke transwaanzin te kennen in de lessen. Er mag wat tegengewicht ook zijn tegen die onnozele poco zever he.
![]() |
![]() |
#497 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kinderachtig en racistisch. Dat u dat zelf niet inziet is een duidelijk teken dat het u aan abstractievermogen ontbreekt. Maar ja, leraar... Those who can't do, teach.
![]() |
![]() |
#498 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wil op een groenrechtse partij stemmen en bij gebrek daaraan weet ik het nog niet. VB of nva misschien. Als mijn minimumpensioen binnen vijf jaar binnen is word ik activist.
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Activisten: 'linksen' die zich rijkelijk laten betalen door de rijken om het volk te verdelen of zeer winstgevende markten voor hen te creëren. Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |