Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 oktober 2016, 22:36   #15781
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik bedoel een globale ramp waar we niet neffest kunnen zien.
ah datte
Als we maar lang genoeg wachten lijkt me dat een zekerheid.

...en denkt ge dat het nog voor in uw leven is ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2016, 03:47   #15782
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.604
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik bedoel een globale ramp waar we niet neffest kunnen zien.
Is dat de titel voor uw autobiografie?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2016, 10:11   #15783
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
ah datte
Als we maar lang genoeg wachten lijkt me dat een zekerheid.

...en denkt ge dat het nog voor in uw leven is ?
Ja Praha, het gaat gebeuren.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2016, 10:11   #15784
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Is dat de titel voor uw autobiografie?
neen die noemt: gebruikerssporen
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2016, 10:17   #15785
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Volgens mij maakt gij het U nogal makkelijk

Het is aan jou om je botten uit je lijf te werken om de echtheid van zulke filmpjes te verifiëren alvorens ze klakkeloos te posten.

Heeft ooit iemand tegen jou al eens verteld dat kwantiteit en kwaliteit niet hetzelfde is ?
Heeft ooit eens iemand tegen u gezegd dat obsessief 'debunken' de houding is van simpelen van geest?

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 oktober 2016 om 10:21.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2016, 10:17   #15786
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Dát het geen toeval is beaam ik

Naarmate hoe méér en vooral makkelijker het geworden is wat flutfilmpjes op het internet te smijten en te delen is het toegenomen.
En omgekeerd evenredig het procentueel aantal gevallen dat nog maar de moeite is om verder te gaan bekijken
Waarom heb je je nooit opengesteld en diep in jezelf gezocht?
Het is absoluut.

Laatst gewijzigd door Peche : 4 oktober 2016 om 10:26.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2016, 11:39   #15787
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Wat mij steeds verwonderd laat is de achterlijkheid van die 'bezoekers'.
Om tot hier te komen moet men technisch zeer geavanceerd zijn.
En aangezien er nog geen openlijk geland zijn in vb een voetbalstadium of een festival, lijkt het mij evenmin hun idee om openlijk contact te maken.
Wel, dat zo'n geavanceerd ras hier dan gewoon maar wat gaat rondvliegen in schotels kan er bij mij niet in. Of zijn het AI-driven self-replicating probes? Waarom geen nano schepen? Valt niet op.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2016, 12:23   #15788
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

They send information.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2016, 12:38   #15789
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.089
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Wat mij steeds verwonderd laat is de achterlijkheid van die 'bezoekers'.
Om tot hier te komen moet men technisch zeer geavanceerd zijn.
En aangezien er nog geen openlijk geland zijn in vb een voetbalstadium of een festival, lijkt het mij evenmin hun idee om openlijk contact te maken.
Wel, dat zo'n geavanceerd ras hier dan gewoon maar wat gaat rondvliegen in schotels kan er bij mij niet in. Of zijn het AI-driven self-replicating probes? Waarom geen nano schepen? Valt niet op.
Het zou dus best kunnen zijn dat Harriechristus met zijn microwezentjes zo een alien is ! En dat zij hier dus enkel zijn om zijn evangelie te promoten.
Goede zaak voor Harrie. Als elke LoLo die in aliens gelooft nu zijn boek koopt, is hij binnen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2016, 12:56   #15790
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
They send information.
Per postduif?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2016, 13:04   #15791
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Per postduif?
Alsof ik U daar iets van moet uitleggen?
Gij weet er wellicht meer van dan mij, but those who know do not speak.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2016, 13:09   #15792
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.089
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Per postduif?
Neen, ze doen dat via een anal probe.

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2016, 14:15   #15793
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Ik zal eens via een ritueel iets in uw gat schuiven.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2016, 15:06   #15794
Irsan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 juli 2015
Berichten: 186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Wat mij steeds verwonderd laat is de achterlijkheid van die 'bezoekers'.
Om tot hier te komen moet men technisch zeer geavanceerd zijn.
En aangezien er nog geen openlijk geland zijn in vb een voetbalstadium of een festival, lijkt het mij evenmin hun idee om openlijk contact te maken.
Wel, dat zo'n geavanceerd ras hier dan gewoon maar wat gaat rondvliegen in schotels kan er bij mij niet in. Of zijn het AI-driven self-replicating probes? Waarom geen nano schepen? Valt niet op.
Sommige rassen hebben hier basissen. Dat is de reden dat ze hier aanwezig zijn!

Nu het fenomeen is heel divers. Je hebt veel verschillende rassen met verschillende graden van technologische vooruitgang. De schepen van de aliens met de hoogste technologie zijn gewoon onzichtbaar voor ons! Sommige stoppen gewoon eens voor een bezoekje, net zoals wetenschappers bij ons zaken gaan opmeten en catalogeren. Anderen hebben een meer permanente aanwezigheid.

Bovendien zijn er de laatste 70 tot 80 jaar ook door de mens gemaakte vliegende schotels erbij gekomen. Het begint in de jaren 1920 in Duitsland met de Vril genootschap die banden ontwikkelde met het Nazi regime en vooral de SS. Maria Orsic was een psychic die in contact stond met buitenaardsen van Aldebaran, en zij hebben de Vril genootschap geïnstrueerd zulke tuigen te bouwen, later met steun van de SS. Tegen het einde van de jaren 30 hadden de Nazi's enkele werkende vliegende schotels gebouwd die anti zwaartekracht voorstuwing gebruikten. Wegens de complexiteit waren er nog niet zoveel gebouwd en werden die nog niet operationeel ingezet in de oorlog.

Na de oorlog is die technologie door de Amerikanen via operation paperclip overgenomen. De Duitsers waren ver vooruit op Amerika op technisch gebied! Zie ook hun conventionele V2 raketten. Amerika had gewoon de overmacht omdat hun industrie groter was en ze het Duitse leger verpletterd hebben met hun aantallen. Een deel van de technologie van de Duitsers is gebruikt voor het conventionele raket voortstuwing NASA programma met Wherner Von Braun.

Eenmaal de techologie verspreid werd in in geheime black projects in het Amerikaans militair industrieel complex was het hek van de dam. Nu had men de middelen de technologie op grotere schaal uit te bouwen. Er is een geheim ruimtevaart programma uitgebouwd en ondertussen hebben ze een vloot van ruimteschepen, en onder andere basissen op de maan, mars, en manen van de gasplaneten. Dit allemaal in het geheim, maar er zijn mensen die uit de biecht spreken.

Er is een basis op de maan bijvoorbeeld, de LOC (Lunar operations command). Die basis is voortgebouwd op een kleine basis die door de Nazi's gestart was. De eerste mens op de maan was zeker niet Neil Armstrong!

Men heeft 70 jaar geleden na de tweede wereldoorlog de beslissing genomen om deze technolgie verborgen te houden. En zo is het dat wij al 70 jaar deze technologie achter gehouden worden. Ondertussen is er een deel van de mensheid al tussen de sterren!

Ondertussen bestaan er verschillende geheime ruimtevaartprogramma's onstaan van menselijke afkomst. Je hebt een vloot die afkomstig is en gerund door de bedrijven zoals Lockhead en Boeing, genoemd het ICC (Interplanetary Corporate Conglomerate). Dan heb je een vloot van de Amerikanen die vanuit het leger ontstaan is (Solar Warden) en dan heb je nog een vloot die vooral de afstammelingen van de Nazi's bevat.

Laatst gewijzigd door Irsan : 4 oktober 2016 om 15:09.
Irsan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2016, 16:00   #15795
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
They send information.
Gisteravond weer 4 gezien .... over mijn dak zien vliegen eentje was zeer fel witlicht zo'n de grote van 5X de poolster plots was het uitdoven dat ie deed en je zag dan nog een donkerrode klein ding bij die uitdoving?? het uur was 21.03 min och ik zie ze dagelijks bij open weder.... die vliegende sterren ....of zijn dat nu allemaal satellieten ?
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2016, 16:05   #15796
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

ik had vanmorgen ook een encounter, maar dat was genen alien.
Dat was mijn monster dat er uit kwam.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2016, 20:41   #15797
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Irsan Bekijk bericht
Sommige rassen hebben hier basissen. Dat is de reden dat ze hier aanwezig zijn!

Nu het fenomeen is heel divers. Je hebt veel verschillende rassen met verschillende graden van technologische vooruitgang. De schepen van de aliens met de hoogste technologie zijn gewoon onzichtbaar voor ons! Sommige stoppen gewoon eens voor een bezoekje, net zoals wetenschappers bij ons zaken gaan opmeten en catalogeren. Anderen hebben een meer permanente aanwezigheid.

Bovendien zijn er de laatste 70 tot 80 jaar ook door de mens gemaakte vliegende schotels erbij gekomen. Het begint in de jaren 1920 in Duitsland met de Vril genootschap die banden ontwikkelde met het Nazi regime en vooral de SS. Maria Orsic was een psychic die in contact stond met buitenaardsen van Aldebaran, en zij hebben de Vril genootschap geïnstrueerd zulke tuigen te bouwen, later met steun van de SS. Tegen het einde van de jaren 30 hadden de Nazi's enkele werkende vliegende schotels gebouwd die anti zwaartekracht voorstuwing gebruikten. Wegens de complexiteit waren er nog niet zoveel gebouwd en werden die nog niet operationeel ingezet in de oorlog.

Na de oorlog is die technologie door de Amerikanen via operation paperclip overgenomen. De Duitsers waren ver vooruit op Amerika op technisch gebied! Zie ook hun conventionele V2 raketten. Amerika had gewoon de overmacht omdat hun industrie groter was en ze het Duitse leger verpletterd hebben met hun aantallen. Een deel van de technologie van de Duitsers is gebruikt voor het conventionele raket voortstuwing NASA programma met Wherner Von Braun.

Eenmaal de techologie verspreid werd in in geheime black projects in het Amerikaans militair industrieel complex was het hek van de dam. Nu had men de middelen de technologie op grotere schaal uit te bouwen. Er is een geheim ruimtevaart programma uitgebouwd en ondertussen hebben ze een vloot van ruimteschepen, en onder andere basissen op de maan, mars, en manen van de gasplaneten. Dit allemaal in het geheim, maar er zijn mensen die uit de biecht spreken.

Er is een basis op de maan bijvoorbeeld, de LOC (Lunar operations command). Die basis is voortgebouwd op een kleine basis die door de Nazi's gestart was. De eerste mens op de maan was zeker niet Neil Armstrong!

Men heeft 70 jaar geleden na de tweede wereldoorlog de beslissing genomen om deze technolgie verborgen te houden. En zo is het dat wij al 70 jaar deze technologie achter gehouden worden. Ondertussen is er een deel van de mensheid al tussen de sterren!

Ondertussen bestaan er verschillende geheime ruimtevaartprogramma's onstaan van menselijke afkomst. Je hebt een vloot die afkomstig is en gerund door de bedrijven zoals Lockhead en Boeing, genoemd het ICC (Interplanetary Corporate Conglomerate). Dan heb je een vloot van de Amerikanen die vanuit het leger ontstaan is (Solar Warden) en dan heb je nog een vloot die vooral de afstammelingen van de Nazi's bevat.

the full monty
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2016, 21:20   #15798
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
In ieder geval, diegene die nu nóg niet gelooft dat UFO's gewoon een feit zijn, is wel erg hardleers en niet bijster slim. Het zij zo.
Ach kom nu kerel, 20 jaar geleden werd er al gelachen met mensen die overal aliens in herkenden en de dag van vandaag is het nog een marginaler randverschijnsel. Enkel conspiracy nuts en gekken geloven in aliens die hier rondvliegen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2016, 21:46   #15799
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.680
Standaard

Sommige mensen lijken ook niet van deze aarde.....
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2016, 21:50   #15800
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Allemaal reptillians hier.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be