Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 november 2015, 00:34   #81
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
jamaar meneer Everytime woont in een (zo goed als) islamvrije residentiële en dure Brusselse gemeente (veel keuze is er niet meer, dus waarschijnlijk Ukkel, één vd 2 Woluwe's, Etterbeek, Elsene, Audergem of Watermaal-Bosvoorde).
Op die manier is het uiteraard veel gemakkelijker om te schijten op diegenen die in volkse Brusselse gemeenten wonen, dat vandaag vergeven is van primitieve woestijnvolkeren.
Racisme is iets dat altijd al bestaan heeft en dat men overal terugvind, zelfs onder de dieren, maar toevallig of niet, het meest komt het voor tussen de vreemdelingen. Wie in Sterrebeek of Nossegem woont of op de Frielinglei te Brasschaat, zal daar niet veel last van hebben, maar voor hoe lang nog?
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 00:41   #82
fallen_angel
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 21 april 2006
Berichten: 927
Standaard

gaat ...
fallen_angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 00:44   #83
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Tja, uitzonderingen bevestigen de regel.
Als gij het zegt. Ge verwijt het VB dat ze veralgemenen. En wat doet gij hier dan met dit soort opmerkingen.

Ieder keer opnieuw, niet alleen van jou maar van het merendeel van alle traditionele parijaanhangers, krijgen de VB kiezers te horen dat ze tolerant en verdraagzaam moeten zijn. Het is zowaar dagelijkse kost geworden. Nu stel ik u de vraag, "hoe verdraagzaam en tolerant ben jij en de uwen ten overstaan van het VB en haar kiezers? En hoe verdraagzaam denk je zijn die islamieten die jij door dik en dun verdedigd ten opzichte van ons?

Laatst gewijzigd door Garry : 26 november 2015 om 00:49.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 01:30   #84
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Tja, als men Brussel niet kent.................
Heel de wereld kent nu Brussel maar of dat zo positief is .......
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 02:33   #85
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Heel de wereld kent nu Brussel maar of dat zo positief is .......
Who cares ??
Het is een promostunt om naar België te reizen
Gratis reclame over heel de wereld , voor rien de knots
Dat kan toch niet beter , alles behalve saai
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)


Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 november 2015 om 02:35.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 02:56   #86
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Who cares ??
Het is een promostunt om naar België te reizen
Gratis reclame over heel de wereld , voor rien de knots
Dat kan toch niet beter , alles behalve saai
't Is vooral 1 grote aanklacht geworden over de verloedering van iets wat de hoofdstad van Europa moet voorstellen. Of veel mensen die rotzooi van dichtbij willen zien is nog maar de vraag. 't Is meer 'n aanrader om er weg te blijven.

Maar we moeten ons geen illusies maken, rond Parijs zijn meerdere van die rattennesten waar politie nauwelijks durft te komen en niets te zeggen heeft.

En dat zijn niet de enige hoofd/grote steden waar dat gespuis zich schuilhoudt en beschermd wordt door ander gespuis.

Laatst gewijzigd door SDX : 26 november 2015 om 02:57.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 03:05   #87
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Who cares ??
Het is een promostunt om naar België te reizen
Gratis reclame over heel de wereld , voor rien de knots
Dat kan toch niet beter , alles behalve saai
Helemaal niet !
Gisteren in het nieuws liet men enkele hoteluitbaters aan het woord die steen en been kloegen dat ze overstelpt worden met annuleringen.

Laatst gewijzigd door daiwa : 26 november 2015 om 03:05.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 04:02   #88
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Daiwa & SDX
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
't Is meer 'n aanrader om er weg te blijven.
Ik was daarom sarcastisch bezig
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 04:06   #89
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Als gij het zegt. Ge verwijt het VB dat ze veralgemenen. En wat doet gij hier dan met dit soort opmerkingen.

Ieder keer opnieuw, niet alleen van jou maar van het merendeel van alle traditionele parijaanhangers, krijgen de VB kiezers te horen dat ze tolerant en verdraagzaam moeten zijn. Het is zowaar dagelijkse kost geworden. Nu stel ik u de vraag, "hoe verdraagzaam en tolerant ben jij en de uwen ten overstaan van het VB en haar kiezers? En hoe verdraagzaam denk je zijn die islamieten die jij door dik en dun verdedigd ten opzichte van ons?
Die zit!!!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 04:39   #90
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht


Op islamsafari door #Molenbeek met Israëlische Channel2 TV. 'Is this #Belgium or #Irak, #Brussels or #Raqqa?'



#Brussels '300 meters from EU parliament you find a salafist mosque financed by Saoudi Arabia. Should I say more?



#Molenbeek Buitenlandse pers verbaasd.. 'Boucherie islamique', boerka's, Arabische opschriften. #ThisMustBeBelgium!

https://twitter.com/FDW_VB/status/669552519375396864

https://twitter.com/FDW_VB/status/669551497156390917

https://twitter.com/FDW_VB/status/669537931825127424

Wij zijn het moe: grenzen toe!

Is dit naar uw mening een goede actie van heer Dewinter?
Ik was nooit een fan van Dewinter, maar ik vind het prima dat hij ervoor zorgt dat de buitenlandse pers doet wat de binnenlandse véél telang heeft nagelaten.

In �*lle Europese landen weerklinkt de roep trouwens steeds luider om de grenzen te sluiten, en daar wonen geen fans van Dewinter.

Het is ook allang niet meer alleen in Molenbeek dat de winkels, op enkele uitzonderingen na, islamitische namen dragen. Wie bewijzen wil zien moet maar eens een kijkje gaan nemen in de winkelstraten van de Limburgse ex.mijngemeenten. De eigen middenstand in de Koolmijnlaan in Heusden-Zolder is zo goed al volledig verdwenen en heeft plaats gemaakt voor Turkse reisbureaus, Turkse winkels in bruidskledij, Turkse koffiehuizen waar je nooit een vrouw ziet, Turkse wassalons, Turkse voedings-en nachtwinkels, enz... Ik zag er zelfs een Turkse slagerij die in grote letters op de winkelruit kenbaar maakt dat ze enkel halalvlees verkoopt.

Aan de gevels van de vroegere mijnwerkershuizen, die in hoofdzaak ingepalmd werden door islamitische allochtonen, hangen Turkse vlaggen te wapperen als er voetbalwedstrijden gespeeld worden met een Turkse voetbalploeg. Toen Turkije enkele jaren geleden een voetbalwedstrijd won werd de Koolmijnlaan tot twee keer toe volledig geblokkeerd door Turkse supporters. De tweede keer kwam de politie tussenbeide om de hoofdstraat te ontruimen waar de uitzinnige "nieuwe Belgen" beslag op legden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 05:02   #91
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
't Is vooral 1 grote aanklacht geworden over de verloedering van iets wat de hoofdstad van Europa moet voorstellen. Of veel mensen die rotzooi van dichtbij willen zien is nog maar de vraag. 't Is meer 'n aanrader om er weg te blijven.

Maar we moeten ons geen illusies maken, rond Parijs zijn meerdere van die rattennesten waar politie nauwelijks durft te komen en niets te zeggen heeft.

En dat zijn niet de enige hoofd/grote steden waar dat gespuis zich schuilhoudt en beschermd wordt door ander gespuis.
Inderdaad.
In Engeland zijn er ook zo'n steden. Een goede vriend van mij uit Birmingham liet mij tijdens een bezoek j�*ren geleden een kijkje nemen in een buitenwijk van zijn stad. Wat mij daar is opgevallen is het zo goed als volledig ontbreken van autochtone Britten. De winkels werden in hoofdzaak gerund door en voor Indiërs. Wat me het meest opviel was de enorme moskee. Ik wist niet dat Indiërs moslim waren.

Mijn Engelse vriend woonde destijds met zijn vrouw en dochter in een betere wijk van Birmingham, maar ook daar worden de huizen van zijn buren langzaam maar zeker ingepalmd door cultuurverrijkers.

Kortelings kreeg ik bericht dat hij zijn huis in Birmingham van de hand deed en naar Weston-super-mare verhuisde.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 05:47   #92
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht


Op islamsafari door #Molenbeek met Israëlische Channel2 TV. 'Is this #Belgium or #Irak, #Brussels or #Raqqa?'



#Brussels '300 meters from EU parliament you find a salafist mosque financed by Saoudi Arabia. Should I say more?



#Molenbeek Buitenlandse pers verbaasd.. 'Boucherie islamique', boerka's, Arabische opschriften. #ThisMustBeBelgium!

https://twitter.com/FDW_VB/status/669552519375396864

https://twitter.com/FDW_VB/status/669551497156390917

https://twitter.com/FDW_VB/status/669537931825127424

Wij zijn het moe: grenzen toe!

Is dit naar uw mening een goede actie van heer Dewinter?
Ik vind het een schitterende actie. Enkel op die manier krijgt men in het buitenland eens de andere klok te horen. Meestal lezen de buitenlanders enkel de Franstalige kranten en horen aldus maar één klok.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 05:50   #93
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Op een vliegtuig wordt er praktisch geen varken meer geserveerd. Alleen, kip, rund en lam, niet altijd halal maar wel in groeiende mate. Op vluchten van Emirates en Qatar bv is het wel halal maar de kwaliteit van het eten is dan ook beter dan op Westerse maatschappijen. De laatste keer heb ik lamskoteletjes gegeten op Qatar en dat was echt topkwaliteit, rosé van binnen en krokant van buiten en mals als boter. Hoe ze dat klaarspelen weet ik niet als je weet dat het vliegtuig al méér dan een uur is opgestegen.
Heb je dan de vraag niet gesteld?
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 05:51   #94
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Verreweg de meeste acties van Dewinter trekken op niks. Dat is eerder de waarheid.
Ben je nu echt eerlijk of reageer je gewoon anti VB en in dit geval anti FDW?
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 05:53   #95
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik haat de Russen niet, verre van. Ik heb zelfs een speciale voorliefde voor de grote Russische schrijvers en heb in het verleden heel veel gelezen over de mystiek van de Russische monniken.

Feit is dat ik geen reden zie waarom "de" Russen vandaag de dag onze "vrienden" zouden zijn. Een Poetin die wat kruisteken slaat in een kathedraal, is daarom nog niet overtuigend.
De huidige Russen blijven mijn inzien echte nationalisten.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 05:54   #96
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik heb het niet zo voor politici die naar een kerk trekken terwijl ze gevolgd worden door een meute cameramensen en journalisten.
Gelijk heb je.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 05:56   #97
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Als gij het zegt. Ge verwijt het VB dat ze veralgemenen. En wat doet gij hier dan met dit soort opmerkingen.

Ieder keer opnieuw, niet alleen van jou maar van het merendeel van alle traditionele parijaanhangers, krijgen de VB kiezers te horen dat ze tolerant en verdraagzaam moeten zijn. Het is zowaar dagelijkse kost geworden. Nu stel ik u de vraag, "hoe verdraagzaam en tolerant ben jij en de uwen ten overstaan van het VB en haar kiezers? En hoe verdraagzaam denk je zijn die islamieten die jij door dik en dun verdedigd ten opzichte van ons?
2
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 05:59   #98
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Inderdaad.
In Engeland zijn er ook zo'n steden. Een goede vriend van mij uit Birmingham liet mij tijdens een bezoek j�*ren geleden een kijkje nemen in een buitenwijk van zijn stad. Wat mij daar is opgevallen is het zo goed als volledig ontbreken van autochtone Britten. De winkels werden in hoofdzaak gerund door en voor Indiërs. Wat me het meest opviel was de enorme moskee. Ik wist niet dat Indiërs moslim waren.

Mijn Engelse vriend woonde destijds met zijn vrouw en dochter in een betere wijk van Birmingham, maar ook daar worden de huizen van zijn buren langzaam maar zeker ingepalmd door cultuurverrijkers.

Kortelings kreeg ik bericht dat hij zijn huis in Birmingham van de hand deed en naar Weston-super-mare verhuisde.
Waarom herken ik in dit verhaal Borgerhout?
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 09:21   #99
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Vroeger kwam heel Brussel schoenen kopen in de rue du Prado, ooit de hipste straat voor schoenen van heel Brussel.
Nu zijn het kraakpanden voor jihadisten.
hoe lang zal het duren eer Dansaertwijk islamiseert?
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 09:30   #100
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht

#Molenbeek Buitenlandse pers verbaasd.. 'Boucherie islamique', boerka's, Arabische opschriften. #ThisMustBeBelgium!
Ik heb juist een zaak met Engelse opschriften gepasseerd.

Oppassen dus! de Engelsen zullen hier dus ook terroristische aanslagen plegen!!!!!
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be