Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 januari 2018, 22:45   #21
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Verwijder uw cookies eens, sluit uw browser af en log dan opnieuw in. Misschien helpt dat.

Ik geloof dat die ellende gedaan is. Mogelijk komt het door het volledig afsluiten van mijn PC. Maar ik ben achterdochtig. Een forum dat zegt dat ik ingelogd ben en bij publicatie van een tekst plotseling beweert dat ik niet ingelogd ben is toch niet normaal meer.
En dat het dan uw tekst opvreet is nog minder normaal.
Benieuwd wat er nu zal gebeuren met deze tekst.
Maar ik begin het wel beu te worden. Als ze me graag kwijt zijn moeten ze die spelletjes maar een keer herhalen. Ik heb geen goesting om een welles nietes debat te starten met mensen die mij aan het kloten zijn.
Een verklaarbare uitleg zal er wel niet komen.
Maar ik heb hem niet nodig. De diverse richtingen die men kan volgen om het gebeuren te verklaren zijn verre van mooi of geruststellend te noemen.
Ik ben geen PC-technicus maar juist daarom ben ik uiterst wantrouwig wanneer computers een eigen leven gaan leiden. Wanneer ik ingelogd wil zijn dan bepaal ik dat liever zelf en geef mijn werk als beheerder van mijn PC niet in handen van anderen. Zeker niet als blijkt dat ik leugens krijg opgediend. De moderators moeten maar uitvissen hoe zulke zaken kunnen gebeuren. Maar ik blijf dat niet pikken. Ik wacht af. Maar bij herhaling zoek ik wel andere fora op. Niemand is onmisbaar. Zeker niet wanneer je op een forum zit waar men een langere tekst zelfs niet leest.
Schelden lukt beter met one-liners. Zeggen : "U bent een aap" zijn slechts vier woorden. Maar een debat waar dergelijke proza gebruikt wordt is onzin van hooligans. Ik ben er geen liefhebber van. Dergelijke manier van een debat voeren is iets voor neanderthalers en niet voor mensen met hersens.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be