Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 5 juli 2015, 16:32   #221
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Het Westen he.
Je erkend een geloof als heilig maar laat het via vrije meningsuiting bespotten.
Terwijl andere regels voor andere uitzonderingen maken. Smaad kan ook niet etc.
Niets mis met vrijheid van geloof...tot de islam kwam opdagen!
Dat is geen geloof maar een politiek dictatoriaal systeem dat klaar staat om andersdenkenden te vermoorden of te onderwerpen.
Dat is toch wat de islam al eeuwen doet?
andev is offline  
Oud 5 juli 2015, 16:40   #222
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

In mijn leven zag ik anders.
Ik hoorde veel, maar zag toch dat de vork anders in de steel zit.
Het is dus de waanzin voorbij te wijzen naar de islam maar vergeten dat Frankrijk Libiërs neermaaide door groepen die zij subsidieerde. Diezelfde groepen zijn nu lid van het kalifaat als IS.
Dus?
Peche is offline  
Oud 5 juli 2015, 16:56   #223
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
In mijn leven zag ik anders.
Ik hoorde veel, maar zag toch dat de vork anders in de steel zit.
Het is dus de waanzin voorbij te wijzen naar de islam maar vergeten dat Frankrijk Libiërs neermaaide door groepen die zij subsidieerde. Diezelfde groepen zijn nu lid van het kalifaat als IS.
Dus?
Dus wat? Weer ergens vlug een feit opgetrommeld die als een druppel staat tegenover de zee van ellende die de islam overal ter wereld voortdurend uitstrooit? Niemand zegt dat er verder nooit iets verkeerd of laakbaar gebeurt of gebeurde maar dat is alweer geen vergelijking!

Laatst gewijzigd door andev : 5 juli 2015 om 16:59.
andev is offline  
Oud 5 juli 2015, 17:00   #224
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Een hete druppel???????
Khadaffi en Saddam vermoorden, wapens uitstrooien en de gematigde autochtoonse bevolking uitroeien is een hete druppel?
Miljard da Europa er van binnen willen een hete druppel??????????
My fakking god gast. Deze discussie is over.
Peche is offline  
Oud 5 juli 2015, 19:31   #225
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Een hete druppel???????
Khadaffi en Saddam vermoorden, wapens uitstrooien en de gematigde autochtoonse bevolking uitroeien is een hete druppel?
Miljard da Europa er van binnen willen een hete druppel??????????
My fakking god gast. Deze discussie is over.
Was niet direct daaraan aan het denken...
Maar blijft dat wat de moslims dagelijks over de ganse wereld uitspoken niet kan goedgesproken worden door naar één en ander te verwijzen dat niet-moslims hebben gedaan!
Bij moslims komt er geen einde aan, overal ter wereld waar ze opduiken!
Moslims horen niet in onze landen thuis, zo simpel is het! Het is en blijft onmogelijk om met hen samen te leven. Hoeveel decennia nog prutsen samen? Het gezeik over "de ganse bevolkingsgroep enz" hebben we genoeg gehoord! Nog eens: nergens passen ze!
andev is offline  
Oud 5 juli 2015, 20:26   #226
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Blinde vlekken
Peche is offline  
Oud 17 juli 2015, 17:52   #227
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Wilders moet eens leren dat vrijheden ook verantwoordelijkheden met zich meebrengt.
Hij weet dat al denk ik.
En hij weet zelfs dat vrijheden gevaren meebrengen, want het bevalt niet iedereen als je vrij wil zijn.
Toch doet hij voort, ondanks het gevaar, om zijn vrijheid, maar ook de jouwe , te verdedigen.
Moet men dat provocatie noemen, of moed ?
Als iemand tegen u zegt : " kijk naar de bodem als je met mij spreekt, want in mijn ogen kijken is mij provoceren ". Moet je dan gehoorzamen ?
griezel is offline  
Oud 17 juli 2015, 17:56   #228
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Veel moslims vinden dit niet tof, en wat doen boze moslims?
Moeten wij rekening houden met de reactie's van de moslims, als wij iets wensen te tonen, of iets willen zeggen ?
Moeten wij zeggen, " dit doen wij beter niet, want anders zijn die boos ", of moeten wij zeggen " als die boos zijn dan is dat hun probleem hé, wij hebben daar geen schrik van ".
Ik heb niets tegen diplomatie, en tegen compromissen, maar je kan niet altijd toegeven hé. Er komt een dag dat je " NEE " moet zeggen, of anders verlies je gewoon je vrijheid. Dan ben je onderworpen.
Is het d�*t wat u wenst ?
griezel is offline  
Oud 30 juli 2015, 00:45   #229
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
In mijn leven zag ik anders.
Ik hoorde veel, maar zag toch dat de vork anders in de steel zit.
Het is dus de waanzin voorbij te wijzen naar de islam maar vergeten dat Frankrijk Libiërs neermaaide door groepen die zij subsidieerde. Diezelfde groepen zijn nu lid van het kalifaat als IS.
Dus?
Dus wat? Beter dat nooit niet-moslims daar voet aan wal hadden gezet! Dan zaten ze daar nog vuurtjes te stoken met kamelenmest en elkaar uit te moorden. Niet de hol- maar de zandbewoners...
De islam is een gevaarlijke pest en wie daar komedie over verkoopt is ofwel dwaas of hypocriet of beiden.
Er zijn zo van die waarheden die je niet wil en kunt laten doordringen om je eigen leven niet zinloos te maken...

Laatst gewijzigd door andev : 30 juli 2015 om 00:49.
andev is offline  
Oud 30 juli 2015, 02:41   #230
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Zoals alle afgoderij is de islam een ketterij: een kralenkrans die sterk lijkt op de Rozenkrans. Hun vrouwen lopen er soms bij als nonnen.

Ze moeten hier weg. En het zal ook gebeuren. Hoe desastreus het er nu ook voor staat.
Wij gaan het niet doen. Misschien de Russen. Of op een andere manier.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline  
Oud 30 juli 2015, 07:02   #231
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Dus wat? Beter dat nooit niet-moslims daar voet aan wal hadden gezet! Dan zaten ze daar nog vuurtjes te stoken met kamelenmest en elkaar uit te moorden. Niet de hol- maar de zandbewoners...
De islam is een gevaarlijke pest en wie daar komedie over verkoopt is ofwel dwaas of hypocriet of beiden.
Er zijn zo van die waarheden die je niet wil en kunt laten doordringen om je eigen leven niet zinloos te maken...
En wat deed het Libisch Leger met vluchtelingen?
En na Frankrijk?

Nu staan er miljard mensen voor onze poort waar er honderd duizend per dag een toegangsticket krijgen, legaal en illegal.

Was een democratie brengen Dan zoveel beter?
Peche is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be