Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 26 augustus 2015, 17:39   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.543
Thumbs down Extr links labourpartij wil (gender)apartheid in treinen

kijk hier eens
het trieste verraad van linkse blanken, nog vandaag eentje ontmoet en op zijn kop gegeven. Links is ziek en het stinkende, verrotte gangreen van het Westen. Je moet dit verrotte gangreen gewoon eruit snijden voordat je de hele zieke Multikukeluku lekker gaat ONTWORMEN met goedkoop Cyclon C++ tot diep in de darmen via de vette anus.

Wieroe miaauwt:

'mauw mauw lange, grootgeschapen, almachtige, blanke Ariers, mauw mauw ik lust die vieze halal katten brokjes absoluut niet dus ik smeek jullie om die halal vretende parasieten in jullie strakke endeldarmen nu meteen met kop en staart eruit te trekken en die getinte, besneden beestjes dan maar terug hun woestijnen in te meppen.'

'ja mauw mauw, na ruim 50 jaar vervuiling stinkt het hier zo vreselijk dus gebruiken jullie het sterkste en goedkoopste schoonmaak middel van Albert Heyn'.

aldus Wieroe, de slimme hindoe nazi (homo) kat uit delft kennisstad.



----------------------


← FOTO: De nieuwe generatie secretaresses voor het ministerie van Ontwikkelingssamenwerking
Jihadisme heeft alles met islam te maken →
Extreemlinkse favoriet voor Britse Labourpartij wil apartheid in treinen invoeren
Geplaatst op 26 augustus 2015 door E.J. Bron

Screenshot_5

Mannen en vrouwen gescheiden, is ‘veiliger’ voor vrouwen

“Dat vrouwen hun leven aanpassen om maar niet te worden lastiggevallen op straat, in het openbaar vervoer en elders in de openbare ruimte, is onaanvaardbaar. Ze moeten omwegen nemen, leggen zichzelf een avondklok op en mijden bepaalde vormen van vervoer.” Dat zegt Jeremy Corbyn, de grootste kanshebber voor het leiderschap van de Britse Labourpartij, in The Guardian.


Een reactie op Extreemlinkse favoriet voor Britse Labourpartij wil apartheid in treinen invoeren

Bas Koning zegt:
26 augustus 2015 om 16:55

Of.. de mannen gedragen zich. Is dat een idee?
Beantwoorden
Waldo Dewanand zegt:
Je reactie is in afwachting van moderatie.
26 augustus 2015 om 18:26

ja wat een primaten gezeik is dit???

vette blauwe knipoog naar islam van extreem linkse blanke maniakken is landverraad. Ik sprak nog vanmiddag met zo een linkse blanke man en die vroeg mij van, ‘heb jij de koran gelezen’, nou ik gaf hem maar even op zijn kop in zijn eigen cafe en hij jammerde van, ‘meneer wilt u mijn zaak verlaten’.

het verraad van linkse blanken is het einde van de hele europese identiteit, beschaving, economie, etnische identiteit, enz. Ja hoe kan dit?? Een tekst op ejbron ging erover: die collectieve zelfmoord van alle linkse blanken in europa.

Komt er een nieuwe Duitse Messias met leuke sexy snor en strak jaren dertig kapsel of krijgen wij een Indo Europees mini ventje met geblondeerd schaamhaar en dino kapsel???

misschien moeten alle rechtskontdraaiende mannen en vrouwen maar gewoon een strak jaren dertig kapsel dragen en een jaren 36 snorretje van die oude, kleingeschapen, kunstzinnige Messias uit een oostenrijkse varkensstal..

Wie vind dit een geil idee???




https://ejbron.wordpress.com/2015/08...comment-356880
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 26 augustus 2015, 21:04   #2
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.413
Standaard

K&k
__________________
"What terrifies me is if ISIS were to detonate a nuclear device and kill 50 million Americans. Imagine the backlash against peaceful Muslims?" - Norm McDonald
Karel Martel B is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be