Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Vakbonden
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 oktober 2016, 20:11   #101
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
U maakt me uit voor leugenaar! Straf, heel straf, alsof ik sporen ga tellen als ik ergens een opdracht moet uitvoeren!
U hebt juist geen opdracht uitgevoerd in het station van Hasselt want u weet nog eens de bundel Afwisseling niet liggen en u heeft geschreven dat u daar werken moest uitvoeren voor uw baas.
En als u vind dat ik u een leugenaar noem dan moet u dat melden aan de moderator.
Leer lezen wat ik geschreven heb d.e,u heeft het toch altijd over begrijpend lezen.
Ik heb geschreven en ik citeer...het was dus gelogen wat u schreef.
Dat is duidelijk iets anders.
Als u dat verschil al niet kunt zien.
Jongens, jongens toch.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2016, 20:40   #102
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Ik zal u bewijzen dat ik het station van Hasselt beter ken dan u.
Ik heb in bericht 83 opzettelijk een fout geschreven om jullie te controleren en niemand heeft de fout gezien.
In de bundel A(fwisseling) liggen geen 7 sporen maar 8 sporen, namelijk spoor 3 tot en met spoor 10.
Toch raar dat niemand van jullie dat gemerkt heeft.
Ik durf beweren dat niemand van jullie al in het station van Hasselt is geweest en ik wel.
Cheminoke, waar ligt de kolenboer dan die ook een benzinestation heeft?
De kolenboer is al lang weg.

U kan ook niets meer zeggen want u zat er lelijk langs met de nieuwe hal in Hasselt die dus duidelijk niet tussen het huidige atelier en de bundel afwisseling zou liggen volgens u.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2016, 22:28   #103
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
De kolenboer is al lang weg.

U kan ook niets meer zeggen want u zat er lelijk langs met de nieuwe hal in Hasselt die dus duidelijk niet tussen het huidige atelier en de bundel afwisseling zou liggen volgens u.
Ik ken de situatie in het station van Hasselt en de bijhorende bundels beter dan u.
Heeft u daar gewerkt of werkt u er nu?
Ik ben er al verschillende keren geweest als ik les moest gaan volgen in het station van Hasselt.
De grond waarop de nieuwe atelier komt ligt toch tussen de oude atelier en de bundel Afwisseling.
Hoe kan ik weten hoeveel sporen er liggen in het station van Hasselt en de bijhorende bundels.
Dat vind u niet terug op het WWW.
Wat kunt u over de oude voetgangerstunnel vertellen in het station van Hasselt?
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2016, 04:16   #104
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Ik ken de situatie in het station van Hasselt en de bijhorende bundels beter dan u.
Heeft u daar gewerkt of werkt u er nu?
Ik ben er al verschillende keren geweest als ik les moest gaan volgen in het station van Hasselt.
De grond waarop de nieuwe atelier komt ligt toch tussen de oude atelier en de bundel Afwisseling.
Hoe kan ik weten hoeveel sporen er liggen in het station van Hasselt en de bijhorende bundels.
Dat vind u niet terug op het WWW.
Wat kunt u over de oude voetgangerstunnel vertellen in het station van Hasselt?
Dus u wilt zeggen dat mijn foto niet overeenstemt met de realiteit?

Daar valt veel over te zeggen, zoals dat ze volledig verouderd is, de tegels vallen van de muur, ze heeft minder nut aangezien de parking aan de achterkant van het station weg is,...

Als u een rondleiding heeft gehad in Hasselt heeft men u ongetwijfeld verteld over de belangrijke werken die er nu bezig zijn op vlak van seininrichting, capaciteitsuitbreiding,... maar blijkbaar kent u daar niets van.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2016, 06:33   #105
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Dus u wilt zeggen dat mijn foto niet overeenstemt met de realiteit?

Daar valt veel over te zeggen, zoals dat ze volledig verouderd is, de tegels vallen van de muur, ze heeft minder nut aangezien de parking aan de achterkant van het station weg is,...

Als u een rondleiding heeft gehad in Hasselt heeft men u ongetwijfeld verteld over de belangrijke werken die er nu bezig zijn op vlak van seininrichting, capaciteitsuitbreiding,... maar blijkbaar kent u daar niets van.
Mij maakt hij uit voor leugenaar.
Akkoord, de opdracht die wij daar moesten uitvoeren duurde hoop en al één week.
Ik ben er in totaal 3 keer geweest voor besprekingen, ik ga dan heus geen sporen tellen, wij hebben dan wel andere katten te geselen.


Trouwens, er is weeral een roltrap stuk.

Ieder bedrijf dat zichzelf respecteert had die andere roltrappen laten nakijken, niet de NMBS of INFRABEL, zij doen liever aan crash- dan aan preventief onderhoud.

Jongens toch ... .
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2016, 16:17   #106
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Mij maakt hij uit voor leugenaar.
Akkoord, de opdracht die wij daar moesten uitvoeren duurde hoop en al één week.
Ik ben er in totaal 3 keer geweest voor besprekingen, ik ga dan heus geen sporen tellen, wij hebben dan wel andere katten te geselen.


Trouwens, er is weeral een roltrap stuk.

Ieder bedrijf dat zichzelf respecteert had die andere roltrappen laten nakijken, niet de NMBS of INFRABEL, zij doen liever aan crash- dan aan preventief onderhoud.

Jongens toch ... .
Vandaag een heel mooi artikel in HBVL.
Hasselt.
Opnieuw roltrap kapot in station.
En dan staat er een zinnetje...
Maandagnamiddag zijn de mensen van Schindler, die voor de werking van de roltrappen instaan, meteen naar Hasselt gereden maar de reparatie lukte niet.
Schindler is toch een privé firma.
Dus die privé firma krijgt het niet voor elkaar.
Heel efficiënt.
Anders moet u HBVL eens kopen.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2016, 17:05   #107
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
De kolenboer is al lang weg.

U kan ook niets meer zeggen want u zat er lelijk langs met de nieuwe hal in Hasselt die dus duidelijk niet tussen het huidige atelier en de bundel afwisseling zou liggen volgens u.
Fout Cheminoke, fout.
De kolenboer die al lang weg is, is de kolenbier die vroeger zijn lossingssporen had in de groep A.
Dat was kolen Ruland.
Vandaag op het werk vroeg de baas een vrijwilliger om naar Hasselt te gaan omdat er bij ons papieren waren die dringend naar Hasselt moesten worden gebracht. De baas kon niet wachten op de privé firma die de post verdeelt want anders ging het 3 dagen duren, ik was dadelijk vrijwilliger.
IK ben toe ik in Hasselt was ook naar de atelier geweest en ik heb een paar fotokes getrokken.
En wat zie je op die fotokes?
De nieuwe atelier in aanbouw bevind zich tussen de oude atelier en de bundel Afwisseling.(gele rechthoek op de luchtfoto)
De kolenboer waar ik het over had is kolenboer en benzinestationuitbater Heeren.(gele cirkel op de luchtfoto)
Foto met mijn duim erop is een foto die ik getrokken heb toen ik onder het afdak stond van de oude atelier. Er is nog een foto bij onder dat afdak waarop u 2 stalen pijlers ziet(zwarte pijl op de luchtfoto)
U zei dat ik niet wist welke werken er nog bezig waren.
Aanleg nieuwe parking naast spoor 17 van de oude atelier.(groene cirkel op de luchtfoto).
AUB, het is graag gedaan.
Cheminoke, hier is het bewijs dat ik de situatie in het station van Hasselt en de bijhorende bundels beter ken dan u.
U wist niks over de kolenboer en benzinestatinuitbater Heeren en u wist ook niet waar men de nieuwe atelier aan het bouwen is.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  luchtfoto.jpg‎
Bekeken: 51
Grootte:  152,2 KB
ID: 104534  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  20161025_102732.jpg‎
Bekeken: 56
Grootte:  414,0 KB
ID: 104535  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  20161025_102754.jpg‎
Bekeken: 53
Grootte:  368,7 KB
ID: 104536  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  20161025_101659.jpg‎
Bekeken: 60
Grootte:  382,8 KB
ID: 104537  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  20161025_101713.jpg‎
Bekeken: 51
Grootte:  390,2 KB
ID: 104538  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  20161025_101735.jpg‎
Bekeken: 61
Grootte:  373,2 KB
ID: 104539  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  20161025_102332.jpg‎
Bekeken: 48
Grootte:  435,5 KB
ID: 104540  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  20161025_102702.jpg‎
Bekeken: 44
Grootte:  439,2 KB
ID: 104541  


Laatst gewijzigd door Patrick M. : 25 oktober 2016 om 17:07.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2016, 17:08   #108
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Vandaag een heel mooi artikel in HBVL.
Hasselt.
Opnieuw roltrap kapot in station.
En dan staat er een zinnetje...
Maandagnamiddag zijn de mensen van Schindler, die voor de werking van de roltrappen instaan, meteen naar Hasselt gereden maar de reparatie lukte niet.
Schindler is toch een privé firma.
Dus die privé firma krijgt het niet voor elkaar.
Heel efficiënt.
Anders moet u HBVL eens kopen.
Ik heb het Belang van Limburg Slimmeke.
Als u gelezen had wat ik schreef was u dat misschien opgevallen.


Schindler is een gerenommeerde firma die onderhoud en herstellingen doet van Liften en roltrappen.

Ze werken daar op twee manieren:
Preventieve check (als er een contract is) met voorstel tot herstellingen bij vaststellingen van gebreken.

Crash onderhoud, op aanvraag komt deze firma herstellingen uitvoeren.
Blijkt dat INFRABEL voor de roltrappen enkel voor crash onderhoud gekozen heeft. Neem daarbij dat de roltrappen van de NMBS al jaren uit productie zijn ....

Wij werken regelmatig samen met deze firma, ze werken steeds correct en vooral snel (voor goede klanten toch).
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2016, 17:18   #109
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik heb het Belang van Limburg Slimmeke.
Als u gelezen had wat ik schreef was u dat misschien opgevallen.


Schindler is een gerenommeerde firma die onderhoud en herstellingen doet van Liften en roltrappen.

Ze werken daar op twee manieren:
Preventieve check (als er een contract is) met voorstel tot herstellingen bij vaststellingen van gebreken.

Crash onderhoud, op aanvraag komt deze firma herstellingen uitvoeren.
Blijkt dat INFRABEL voor de roltrappen enkel voor crash onderhoud gekozen heeft. Neem daarbij dat de roltrappen van de NMBS al jaren uit productie zijn ....

Wij werken regelmatig samen met deze firma, ze werken steeds correct en vooral snel (voor goede klanten toch).
Maar ik heb HBVL van vandaag ook gelezen toen ik in Hasselt was, slimmeke.
U werkt altijd met alle firma's samen die hier in dit forum ter sprake komen.
Raar, heel raar.
Maar de firma kan het crash onderhoud of herstelling niet uitvoeren.
Heel efficiënt.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2016, 18:35   #110
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Maar ik heb HBVL van vandaag ook gelezen toen ik in Hasselt was, slimmeke.
U werkt altijd met alle firma's samen die hier in dit forum ter sprake komen.
Raar, heel raar.
Maar de firma kan het crash onderhoud of herstelling niet uitvoeren.
Heel efficiënt.
De NMBS betaalt Schindler dus enkel voor crash interventies en niet voor onderhoud. Dat wordt dus in eigen beheer gedaan en de NMBS bakt er dus werkelijk niks van want de privé firma moet elke keer uitrukken, speciale onderdelen laten maken,... zodat de roltrappen terug werken.

Als de NMBS of Infrabel toch zo efficient zijn voor het onderhoud van roltrappen, waarom halen ze dan geen contracten binnen van andere bedrijven?
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2016, 18:39   #111
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Fout Cheminoke, fout.
De kolenboer die al lang weg is, is de kolenbier die vroeger zijn lossingssporen had in de groep A.
Dat was kolen Ruland.
Vandaag op het werk vroeg de baas een vrijwilliger om naar Hasselt te gaan omdat er bij ons papieren waren die dringend naar Hasselt moesten worden gebracht. De baas kon niet wachten op de privé firma die de post verdeelt want anders ging het 3 dagen duren, ik was dadelijk vrijwilliger.
IK ben toe ik in Hasselt was ook naar de atelier geweest en ik heb een paar fotokes getrokken.
En wat zie je op die fotokes?
De nieuwe atelier in aanbouw bevind zich tussen de oude atelier en de bundel Afwisseling.(gele rechthoek op de luchtfoto)
De kolenboer waar ik het over had is kolenboer en benzinestationuitbater Heeren.(gele cirkel op de luchtfoto)
Foto met mijn duim erop is een foto die ik getrokken heb toen ik onder het afdak stond van de oude atelier. Er is nog een foto bij onder dat afdak waarop u 2 stalen pijlers ziet(zwarte pijl op de luchtfoto)
U zei dat ik niet wist welke werken er nog bezig waren.
Aanleg nieuwe parking naast spoor 17 van de oude atelier.(groene cirkel op de luchtfoto).
AUB, het is graag gedaan.
Cheminoke, hier is het bewijs dat ik de situatie in het station van Hasselt en de bijhorende bundels beter ken dan u.
U wist niks over de kolenboer en benzinestatinuitbater Heeren en u wist ook niet waar men de nieuwe atelier aan het bouwen is.
Een tankstation waar ze ook wat kolen en gas verkopen is nog geen kolenboer. Die bestaan niet meer.

Er zijn wel andere belangrijke werken bezig in Hasselt en opnieuw, op het vlak van capaciteit en seininrichting bijvoorbeeld. Wie een babbeltje slaat met het personeel in het station weet dus meer dan iemand die wat post mag ronddragen van z'n baas. Een echte bazenp**per bent u dus wel degelijk. Het is wel treffend dat u aan het tankstation hebt gestaan maar niet eens hebt gezien welke werken er in die omgeving bezig zijn. Je kan er dus gewoon niet langs kijken...
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2016, 18:41   #112
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Dus u wilt zeggen dat mijn foto niet overeenstemt met de realiteit?

Daar valt veel over te zeggen, zoals dat ze volledig verouderd is, de tegels vallen van de muur, ze heeft minder nut aangezien de parking aan de achterkant van het station weg is,...

Als u een rondleiding heeft gehad in Hasselt heeft men u ongetwijfeld verteld over de belangrijke werken die er nu bezig zijn op vlak van seininrichting, capaciteitsuitbreiding,... maar blijkbaar kent u daar niets van.
Daar valt veel over te zeggen, zoals dat ze volledig verouderd is, de tegels vallen van de muur, ze heeft minder nut aangezien de parking aan de achterkant van het station weg is,..

Maar ik zal er nog meer over zeggen dan u.
De tunnel waar nu de tegels van de muren vallen is niet de enige voetgangerstunnel die het station van Hasselt heeft gehad.
De vorige voetgangerstunnenl was een tunnel die maar ging tot spoor 9.
Met de bouw van de tunnel waar nu de tegels van de muur vallen heeft men die oude tunnel volledig dicht gegooid en men heeft een volledige nieuwe tunnel gegraven een beetje verder dan waar de oorspronkelijke tunnel was.
U kunt dit nog zien aan de dallen op het perron 1.
Cheminoke dit wist u blijkbaar niet.
En ja, ik heb ook naar Wikepedia gescrold (Hasselt station)en wat daar staat is niet juist want daar staat dat de oude tunnel verder werd uitgegraven.
De datum is ook fout.
Anders moet u eens naar de archieven van de stad Hasselt gaan en dan zult u wel zien dat ik gelijk heb.
Wie kent nu de situatie in Hasselt?
U niet want u wist dat niet van die oude tunnel.
En hoezo minder nut?
Mogen de bewoners van de wijk Runkst dan die tunnel niet gebruiken?
Voor de bewoners van de wijk Runkst heeft de tunnel wel nut.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2016, 18:48   #113
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Dus u wilt zeggen dat mijn foto niet overeenstemt met de realiteit?
Juist, dat wilt dat zeggen.
U kunt misschien eens de moeite doen en ter plaatse gaan kijken dan zult u zien dat ik gelijk heb.
ik heb de moeite gedaan, nu is het uwe toer.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2016, 18:59   #114
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Daar valt veel over te zeggen, zoals dat ze volledig verouderd is, de tegels vallen van de muur, ze heeft minder nut aangezien de parking aan de achterkant van het station weg is,..

Maar ik zal er nog meer over zeggen dan u.
De tunnel waar nu de tegels van de muren vallen is niet de enige voetgangerstunnel die het station van Hasselt heeft gehad.
De vorige voetgangerstunnenl was een tunnel die maar ging tot spoor 9.
Met de bouw van de tunnel waar nu de tegels van de muur vallen heeft men die oude tunnel volledig dicht gegooid en men heeft een volledige nieuwe tunnel gegraven een beetje verder dan waar de oorspronkelijke tunnel was.
U kunt dit nog zien aan de dallen op het perron 1.
Cheminoke dit wist u blijkbaar niet.
En ja, ik heb ook naar Wikepedia gescrold (Hasselt station)en wat daar staat is niet juist want daar staat dat de oude tunnel verder werd uitgegraven.
De datum is ook fout.
Anders moet u eens naar de archieven van de stad Hasselt gaan en dan zult u wel zien dat ik gelijk heb.
Wie kent nu de situatie in Hasselt?
U niet want u wist dat niet van die oude tunnel.
En hoezo minder nut?
Mogen de bewoners van de wijk Runkst dan die tunnel niet gebruiken?
Voor de bewoners van de wijk Runkst heeft de tunnel wel nut.
Er ligt verder richting het centrum nog een andere, kortere tunnel die vlak voor de vertakking van L34 en L21 onder de sporen loopt. Die is ook voorzien van een hellend vlak en dus gemakkelijker voor fietsers. Juist ja, u kent er alles van.

Nogmaals, de belangrijke werken in Hasselt die u blijkbaar niet kent want u kent niks van Hasselt buiten wat gemakkelijke flauwekul die niet terzake doet.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2016, 19:01   #115
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Dus u wilt zeggen dat mijn foto niet overeenstemt met de realiteit?
Dat wilt inderdaad zeggen dat uw foto niet overeenstemt met de realiteit.
Hier nog een bewijs.
De rode pijl is waar ik deze voormiddag stond en 2 foto's heb getrokken.
Op die foto's is de achterkant te zien van de oude atelier en ziet u de opbouw van de nieuwe atelier.
Omdat u niet kunt kijken tot aan de bundel Afwisseling wilt dat zeggen dat de nieuwe atelier in opbouw tussen de oude atelier en de bundel Afwisseling staat.

Als de nieuwe atelier niet tussen de oude atelier en de bundel Afwisseling stond dan kon u op deze 2 foto's de voorkant van de nieuwe atelier zien.
Maar dit is niet zo dus...
I rest my case.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  luchtfoto.jpg‎
Bekeken: 48
Grootte:  154,1 KB
ID: 104544  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  20161025_102910.jpg‎
Bekeken: 46
Grootte:  393,1 KB
ID: 104545  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  20161025_102913.jpg‎
Bekeken: 53
Grootte:  388,9 KB
ID: 104546  

Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2016, 19:03   #116
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Een tankstation waar ze ook wat kolen en gas verkopen is nog geen kolenboer. Die bestaan niet meer.

Wat verstaat u dan niet aan deze foto?
Geef toch gewoon uw ongelijk toe, de bewijzen zijn er.
U wist gewoon niks van die kolenboer en bezinepompuitbater Heeren die nochtans gelegen is aan de achterkant van de bundel Afwisseling naast het doodspoor.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  20161025_101735.jpg‎
Bekeken: 48
Grootte:  373,2 KB
ID: 104547  


Laatst gewijzigd door Patrick M. : 25 oktober 2016 om 19:05.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2016, 19:07   #117
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Er ligt verder richting het centrum nog een andere, kortere tunnel die vlak voor de vertakking van L34 en L21 onder de sporen loopt. Die is ook voorzien van een hellend vlak en dus gemakkelijker voor fietsers. Juist ja, u kent er alles van.

Nogmaals, de belangrijke werken in Hasselt die u blijkbaar niet kent want u kent niks van Hasselt buiten wat gemakkelijke flauwekul die niet terzake doet.
Dat is de tunnel van de Runkstersteenweg slimmeke en die ligt niet in het station van Hasselt.
Die ligt een beetje verder dan het station van Hasselt.
U gaat af gelijk een gieter.
Bewijs genoeg.
En natuurlijk doet het er volgens u niks terzake toe.
Maar u heeft ongelijk.

Laatst gewijzigd door Patrick M. : 25 oktober 2016 om 19:09.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2016, 19:44   #118
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Maar ik heb HBVL van vandaag ook gelezen toen ik in Hasselt was, slimmeke.
U werkt altijd met alle firma's samen die hier in dit forum ter sprake komen.
Raar, heel raar.
Maar de firma kan het crash onderhoud of herstelling niet uitvoeren.
Heel efficiënt.
Ik kan er niets aan doen dat wij bij renovaties en verbouwingen vertrouwen op betrouwbare firma's. Zeker als we liften moeten integreren in zo'n project.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2016, 19:45   #119
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Er ligt verder richting het centrum nog een andere, kortere tunnel die vlak voor de vertakking van L34 en L21 onder de sporen loopt. Die is ook voorzien van een hellend vlak en dus gemakkelijker voor fietsers. Juist ja, u kent er alles van.
Zoals ik al geschreven heb is dat de tunnel aan de Runkstersteenweg. Daar is inderdaad een hellend vlak maar helemaal niet gemakkelijk voor de fietser.
Een beetje veder heb je nog de tunnel aan de Boomkensstraat.
Nog een beetje verder heb je nog een tunnel en dat is de tunnel aan de Sint-Truidersteenweg.
Ik zal een luchtfoto posten.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2016, 19:48   #120
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik kan er niets aan doen dat wij bij renovaties en verbouwingen vertrouwen op betrouwbare firma's. Zeker als we liften moeten integreren in zo'n project.
Vertrouwen op die firma?
Hoe komt dat er dan letterlijk in HBVL van vandaag staat :
Maandagnamiddag zijn de mensen van Schindler,die voor de werking van de roltrappen instaan,meteen naar Hasselt gereden maar de reparatie lukte niet.
Zelfs die crashreparatie lukte niet.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be