Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 7 maart 2015, 16:02   #21
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Zouden die gastjes wel beseffen dat zonder de holocaust Israël waarschijnlijk geeneens zou bestaan?
Zouden die gastjes wel beseffen dat zonder de holocaust en de aanloop daar naartoe we hier allemaal Duits zouden spreken en (de ondertussen dode) Hitler zouden vereren als god/Fuhrer?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 7 maart 2015, 18:00   #22
vuggie
Parlementsvoorzitter
 
vuggie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2009
Berichten: 2.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Zouden die gastjes wel beseffen dat zonder de holocaust en de aanloop daar naartoe we hier allemaal Duits zouden spreken en (de ondertussen dode) Hitler zouden vereren als god/Fuhrer?
Daar hebben ze meer bewondering voor dan voor de westerse democratie.

__________________
I want to light the lights of patriotism.
Lech Walesa
vuggie is offline  
Oud 7 maart 2015, 18:38   #23
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.007
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Zouden die gastjes wel beseffen dat zonder de holocaust Israël waarschijnlijk geeneens zou bestaan?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Zouden die gastjes wel beseffen dat zonder de holocaust en de aanloop daar naartoe we hier allemaal Duits zouden spreken en (de ondertussen dode) Hitler zouden vereren als god/Fuhrer?
Zouden de bonzen van de oude machtspartijen wel beseffen ... wat er hier en nu aan het gebeuren is ?

(bemerk dat ik me niets afvraag over de linkiewinkies ...)

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online  
Oud 9 maart 2015, 16:38   #24
AsGardSGO
Minister
 
AsGardSGO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 3.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Hoe men anno 2015 geschiedenislesjes aan de man tracht te brengen is me niet duidelijkheid, maar ik weet wel dat ik destijds tijdens de les meermaals een dutje deed, een tekeningetje maakte of buiten (op verzoek) wat ging spelen. Wat een saaie boel!
Tuurlijk met de neus op de gepleegde feiten gedrukt worden is saaie boel.
Uit het verleden is toch niks te leren zeker.
Maar als het dan gaat om het huidige of toekomstige wangedrag te rechtvaardigen dan is de uitspraak "het is altijd zo geweest" en "vroeger deden ze dat zo ook al" wel handig. Net zoals dan plots naar dingen uit het recente of lang vervlogen geschiedenis te verwijzen..
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom."
"Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis."
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline  
Oud 9 maart 2015, 16:49   #25
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Zouden de bonzen van de oude machtspartijen wel beseffen ... wat er hier en nu aan het gebeuren is ?

(bemerk dat ik me niets afvraag over de linkiewinkies ...)

.
Dat hun voordien ongecontesteerde machtsbasis in vraag gesteld wordt door de N-VA?

Heel zeker weten ze dat, het is daarom dat ze alles in het werk stellen om met de N-VA af te rekenen. Veel mensen hier hebben dat (nog) niet begrepen, vooral diegenen die nu nog altijd de heilige Belgische jihad strijden tegen het VB.

De ziekenkassen en vakbonden - en het volledige politieke middenveld - beseffen heel goed dat het de Vlaamse stem is die opzijgezet moet worden, en die zit nu bij de N-VA.
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 9 maart 2015 om 16:49.
Xenophon is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be