![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het woord is slechts buitenkant, slechts een middel om het bewustzijn van de spreker als van zijn IK mede te delen aan de ander als IK. Er bestaat niet zoiets als een onmiddellijke overdracht van het ene denkbewustzijn naar de ander.
![]() |
![]() |
#4303 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bezie de mens ... vlees benen en een pens (Genesis 2:23).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook alle vlees is uit de Geest.
![]() |
![]() |
#4305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Geest der gemeenschap is zoals mensen zo ongeveer hetzelfde denken, bepaalde gedachten gemeen hebben.
Het is de collectieve geest der gemeenschap, zoals de idee der vrijheid, wat wij allemaal kennen, ook al behoeft niet iedereen het daarmee eens te zijn.
![]() |
#4306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar een collectieve Geest is nog geen collectief bewustzijn, dat is altijd slechts van de enkeling als zijn IK.
![]() |
#4307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Evenmin als er collectieve hersenen bestaan, bestaat er een collectief bewustzijn.
Wel zou je het internet als collectieve hersenen kunnen beschouwen, maar dat is nog veel te primitief om tot EEN bewustzijn te dienen. Zelfs EEN computer kan nog niet zelf denken. En ook allen bij elkaar niet.
![]() |
#4308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wel is het zo dat de Geest van de gemeenschap veel meer inhoud heeft aan kennis dan die van de enkeling.
![]() |
#4309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is de kennis van de totale mensheid veel groter dan welk individu dan ook.
Of deze ene moet toevallig een genie zijn die nog meer weet dan de totale mensheid bij elkaar.
![]() |
#4310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() You showed me nothing but hate
You ran me into the ground But what comes around goes around (And you don't hurt me) That's right (you don't hurt me) And I don't need you (no more) Don't want to see you (no more) Ha, bitch, you get no love (no), no love (no), no love (no), no love (no) Bitch, you get no love (no), no love (no), no love And I don't need you (no more) Get 'em I'm alive again More alive than I have been in my whole entire life I can see these people's ears perk up as I begin To spaz with the pen, I'm a little bit sicker than most Shit's finna get thick again They say the competition is stiff But I get a hard dick from this shit, now stick it in I ain't never giving in again Caution to the wind, complete freedom Look at these rappers, how I treat them So why the fuck would I join 'em when I beat 'em? They call me a freak 'cause I like to spit on these pussies 'fore I eat them Man, get these whack cocksuckers off stage Where the fuck is Kanye when you need him? Snatch the mic from him, bitch, I'ma let you finish in a minute Yeah, that rap was tight, but I'm 'Bout to spit the greatest verse of all time So you might wanna go back to the lab tonight and um Scribble out them rhymes you were gonna spit And start over from scratch and write new ones But I'm afraid that it ain't gonna make no difference When I rip this stage and tear it in half tonight It's an adrenaline rush to feel the bass thump In the place all the way to the parking lot, fellow Set fire to the mic and ignite the crowd You can see the sparks from hot metal Cold-hearted from the day I Bogarted the game My soul started to rot, fellow When I'm not even in my harshest You can still get roasted 'cause Marsh' is not mellow 'Til I'm toppling from the top I'm not gonna stop I'm standing on my Monopoly board That means I'm on top of my game and it don't stop 'Til my hip don't hop anymore (shit) When you're so good that you can't say it 'Cause it ain't even cool for you to sound cocky anymore (shit) People just get sick 'cause you spit These fools can't drool or dribble a drop anymore And you can never break my stride You never slow the momentum at any moment I'm about to blow You'll never take my pride Killing the flow, slow venom and the opponent is getting no Mercy, mark my words Ain't letting up, relentless, I smell blood I don't give a fuck, keep giving them hell Where was you when I fell and needed help up? You get no love -- Eminem ![]()
![]() |
#4311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet dat het mij gaat lukken.
Want: ik keek eerst onwetend naar de beste in mijn hobby. Ik werd na prutsen uiteindelijk de allerbeste in mijn hobby. Ik kijk nu al prutsend naar mijn doel. Ik zal de beste worden in mijn doel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4312 |
Minister-President
|
![]() roemenie is vernoemd naar uitgeweken romeinen
![]() |
#4313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch is het bewustzijn van kennis altijd slechts dat van EEN individu of microgod.
![]() |
![]() |
#4314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aldus is God een twee-eenheid van zichzelf als oneindige veelheid van microgoden en die ene als individu van bewustzijn.
De eenheid van Vader en Zoon is dus die van oneindige veelheid van microgoden en enkelheid als van jullie en ik.
![]() |
#4315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kust allemaal mijn kloten
![]() |
#4316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de mensheid. De heilige drie-eenheid is die van de microgoden, dan ik en dan de mensheid.
![]() |
![]() |
#4317 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#4318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je ze even bakt en braadt met wat saus en peper, zal ik ze ook nog op eten...mmm...lekker....
![]()
![]() |
#4319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want de Vader heeft al reeds zelf een eigen Geest. Want zijn Geest zweefde over de wateren (Genesis 1:2). Dan zou de Vader al reeds zelf twee personen zijn: God en zijn Geest. Maar als het om de Geest gaat is het de Geest van de Vader, de Geest van de Zoon en de Geest der christenen die de Geest van de Vader en de Zoon verder ontwikkeld hebben van toen tot nu. Kortom: de kerk haalt twee dingen door elkaar: de personen en de geest.
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 11 mei 2025 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()