Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 mei 2025, 09:35   #241
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De onze mogen buiten.

En als iemand die zou stelen. Gechipped en getracked. Gaat plezant worden, dat uitleggen.
Nog nooit zo'n kat zien lopen. Ik heb hier zo'n katje dat altijd op mijn rug springt en dan op mijn schouder zit met haar staart rond mijn nek. Met zo'n mains coons zou me dat vloeren. En als ge een gewone t-shirt aanhebt, dan kan dat echt pijn doen.
Maar ik laat ze doen, ze geeft altijd een koppietje om het goed te maken. En dabben niet normaal.

Poezen zijn toch ook een soort apart. Makkelijker dan een hond.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je geeft hier eigenlijk impliciet mee dat de mens een ras is. Terwijl je weet dat de Belgische wetgever beslist heeft dat rassen niet bestaan.

Seffens heb je weer banpunten.
Correctie, de menselijke soort is het probleem.
Een pitbull is normaal gezien heel lief en beschermend naartoe de kinderen. Maar als ge eerst wat stoer ligt te doen met die rassen, daarna kinderen geboren worden, ja dan kan er miserie van komen.
Tegenover als ge die vriendschap en liefde geeft, geven ze die vriendschap en liefde terug aan de kinderen als die daarna bijkomen.

We zien wel horror verhalen in de media, maar YouTube staat boller van die rassen waar ze net heel lief tegenover kinderen zijn.
Pitbullls zijn ook goed te rehabilitateren als ze een slechte opvoeding kregen. Maar ge zet die dan niet samen met wat drukke peuters he.
Oud 8 mei 2025, 23:45   #242
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Neen ze laten zich zeker niet doen. Best dat ge op zo'n moment uw hond ter bescherming hebt en zo geen jackske in de lucht moeten houden om te beschermen.
Onze honden hebben dan ook altijd veel liefde gehad, spelen, wandelen, maar ook duidelijkheid. Je straft als het echt moet, maar goed gedrag belonen werkt beter.
Ja honden zijn beschermend, maar voor sommige dingen zoeken ze dan ook weer bescherming bij hun baasje hoor.
Oud 9 mei 2025, 19:35   #243
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Onze honden hebben dan ook altijd veel liefde gehad, spelen, wandelen, maar ook duidelijkheid. Je straft als het echt moet, maar goed gedrag belonen werkt beter.
Ja honden zijn beschermend, maar voor sommige dingen zoeken ze dan ook weer bescherming bij hun baasje hoor.
Voila liefde.
Het is niet dat pitbulls gevaarlijke rassen zijn, het zijn vele baasjes die ze gevaarlijk maken. Ze geen liefde geven, maar enkel leren attaqueren. Ze maken die beesten dikwijls zot en dumpen die dan in een asiel.

Mijn Stafford liet zich doen door kinderen. Die timide aard moest je niet eens aanleren.

En wat is straffen? Gewoon eens neen/foei roepen is bij meeste honden genoeg. Die hun pleasingsdrang naartoe hun baasjes is enorm.
Ze luisteren echt wel. Ge moet daarin geen gevaar onderdrukken, het gevaar is aangeleerd.
Oud 9 mei 2025, 21:19   #244
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Voila liefde.
Het is niet dat pitbulls gevaarlijke rassen zijn, het zijn vele baasjes die ze gevaarlijk maken. Ze geen liefde geven, maar enkel leren attaqueren. Ze maken die beesten dikwijls zot en dumpen die dan in een asiel.

Mijn Stafford liet zich doen door kinderen. Die timide aard moest je niet eens aanleren.

En wat is straffen? Gewoon eens neen/foei roepen is bij meeste honden genoeg. Die hun pleasingsdrang naartoe hun baasjes is enorm.
Ze luisteren echt wel. Ge moet daarin geen gevaar onderdrukken, het gevaar is aangeleerd.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2025, 21:29   #245
TV-verslaafde

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=ytQ5CYE1VZw

Die honden, tot ik ineenstort....
Oud 9 mei 2025, 21:34   #246
TV-verslaafde

Standaard

Yes, drillsergeant. Aah zijn er nog die zo'n petje willen. Dat is hier wel een drillsessie, he.

Pff, het leger; daar leer je alleen maar zuipen..
Oud 9 mei 2025, 23:32   #247
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
What if I told you fascists sell their fear to you

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be