Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 april 2020, 07:40   #24681
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Inteelt kun je wel verbieden, dan zouden ze na een paar generaties wat minder mentale problemen moeten hebben en slimmer.

Goh, ik zou ook wel zo'n fotokollage kunnen samenstellen van het marginaal volk dat in Vlaamsbelang-kaffees dikke pinten zit te likken en hun goedkope kaffeepraat zitten te oreren aan de toog. Daar is geen kunst aan. Tenzij je je in een schilderij van Pieter Bruegel waant.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 12 april 2020 om 07:51.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 07:49   #24682
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Je moet als jong meisje er erg door zitten om van huis te vluchten naar zo'n bende inteelt loverboys, en dat die daarvoor dan nog nauwelijks gestraft worden daarvoor is al helemaal tenenkrullend. Puur misbruik van een persoon in een zwakke positie.
Jaja, de moordenaar van Julie Van Espen was ook zo'n "vuilen makak", zeker?
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 12 april 2020 om 08:15.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 08:18   #24683
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Het zijn net dat soort uitspraken, die elk ernstig debat met inzake integratie ongmogelijk maken.
Hier moet je geen ernstig debat daarover verwachten. Deze mensen hier willen helemaal geen integratie, maar apartheid. Zij willen niet gekonfronteerd worden met alles dat "anders" is.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 08:32   #24684
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Ach, hebben die dan zelf hun (voor)ouders gekozen? Maar misschien kan je eens antwoorden op de vraag naar welk land je ze gaat terugsturen als ze hier geboren en opgegroeid zijn?
Als ze een dubbele nationaliteit hebben, naar het land met de andere nationaliteit.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 08:35   #24685
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
En hopsa, we zijn weer voor een paar dagen/weken vertrokken. Jullie kunnen het echt niet laten, hé? Tja, het is een hobby zoals een ander.
Ik krijg de indruk dat jij graag zou hebben dat de media dit zou verzwijgen.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 08:47   #24686
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Ik heb hier eigenlijk al op geantwoord :
Duidelijk het verkeerde antwoord.
Het zijn echt niet die zageventen die zich daar niet aan de regels houden.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 08:50   #24687
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Goh, ik zou ook wel zo'n fotokollage kunnen samenstellen van het marginaal volk dat in Vlaamsbelang-kaffees dikke pinten zit te likken en hun goedkope kaffeepraat zitten te oreren aan de toog. Daar is geen kunst aan. Tenzij je je in een schilderij van Pieter Bruegel waant.
Aangetast door alcohol is weer iets anders.

Dit is een deeltje van een grooming bende in de UK die 1500 meisjes heeft verkracht en uitgebuit in prostitutie onder zwaar geweld. Er zijn nog veel meer foto's van de leden en verschillende zijn makkelijk te identificeren als mentaal gestoord op foto alleen. 80% van de leden zijn moslims en daarvan is zeker 80% inteelt als het geen 100% is want de meeste zijn familie van elkaar, moslims uit het Indische subcontinent zijn zware inteelters.

https://www.google.com/search?q=Roth...=2476&bih=1248



Meer over inteelt in de UK, een goeie docu van channel 4

https://youtu.be/kyNP3s5mxI8
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 08:52   #24688
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Jaja, de moordenaar van Julie Van Espen was ook zo'n "vuilen makak", zeker?
90% van de moordenaars zouden niet-moslims moeten zijn, dan zou het normaal zijn.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 08:52   #24689
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Ik krijg de indruk dat jij graag zou hebben dat de media dit zou verzwijgen.
Hoezo doodgezwegen? Je kan er toch overal over lezen? Welke censuur?
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 12 april 2020 om 09:14.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 09:05   #24690
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Ach, hebben die dan zelf hun (voor)ouders gekozen? Maar misschien kan je eens antwoorden op de vraag naar welk land je ze gaat terugsturen als ze hier geboren en opgegroeid zijn?
Dat moeten zij zelf maar bepalen. In elk geval een islamitisch land. We geven hen desnoods een afscheidscadeautje in euro’s om de reiskosten te helpen dekken.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 09:08   #24691
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Duidelijk het verkeerde antwoord.
Het zijn echt niet die zageventen die zich daar niet aan de regels houden.
Geef die snotneuzen toch gewoon een schop tegen hun gat! Is dat nu zo moeilijk? Vorige zomer in mijn eigen straat nog zo'n bende ambetante en luidruchtige snotneuzen op hun plaats gezet. Als je met hun ouders of grootouders gaat praten hebben ze meestal niet meer zo'n grote bek, want dan zwaait er wat voor hen. De volgende keer respekteren ze je dan wel. Ik begrijp echt niet dat sommigen er ganse dagen over zitten te bleiten maar zelf geen enkel initiatief nemen.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 12 april 2020 om 09:17.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 09:08   #24692
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Jaja, de moordenaar van Julie Van Espen was ook zo'n "vuilen makak", zeker?
Maar wij beweren toch niet dat er onder Vlaamse autochtonen geen rotzakken te vinden zijn?
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 09:22   #24693
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Geef die snotneuzen toch gewoon een schop tegen hun gat! Is dat nu zo moeilijk? Vorige zomer in mijn eigen straat nog zo'n bende ambtante en luidruchtige snotneuzen op hun plaats gezet. Als je met hun ouders of grootouders gaat praten hebben ze meestal niet meer zo'n grote bek, want dan zwaait er wat voor hen. De volgende keer respekteren ze je dan wel.
Blijkbaar wel.
En die grootouders doen vergeefs moeite, zeker als mensen als jij het voor hen opneemt.
Kunnen we niet gewoon de problemen benoemen zoals ze zijn?
Die snotneuzen voelen zich juist gesterkt in hun slachtofferrol als we het voor ze opnemen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 09:30   #24694
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Blijkbaar wel.
En die grootouders doen vergeefs moeite, zeker als mensen als jij het voor hen opneemt.
Kunnen we niet gewoon de problemen benoemen zoals ze zijn?
Die snotneuzen voelen zich juist gesterkt in hun slachtofferrol als we het voor ze opnemen.
Tegenover hun ouders en grootouders verbloem ik niks en benoem ik de problemen zoals ze zijn. En als goede buren nemen ze dan hun verantwoordelijkheid door die snotneuzen te straffen. Tegenwoordig heb ik met die snotneuzen geen problemen meer. Allemaal opgelost zonder politie. Geen dagen er over zitten zeiken op sociale media. Ze hebben nu zelfs respekt voor mij omdat ik mij niet verberg en zelf buiten durf te komen als het mij niet aanstaat. Je moet niet altijd in je broek doen voor ambetante snotneuzen, hé.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 12 april 2020 om 09:36.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 09:37   #24695
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Tegenover hun ouders en grootouders verbloem ik niks en benoem ik de problemen zoals ze zijn. En als goede buren nemen ze dan hun verantwoordelijkheid door die snotneuzen te straffen. Tegenwoordig heb ik met die snotneuzen geen problemen meer. Allemaal opgelost zonder politie. Geen dagen er over zitten zeiken op sociale media. Ze hebben nu zelfs respekt voor mij omdat ik mij niet verberg en zelf buiten durf te komen. Je moet niet altijd in je broek doen voor ambetante snotneuzen, hé.
De politie verbergt zich ook niet en komt ook buiten, het resultaat hebben we gisteren weeral gezien, en voor u zouden ze wel respect hebben, grapjas.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 09:45   #24696
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Tegenover hun ouders en grootouders verbloem ik niks en benoem ik de problemen zoals ze zijn. En als goede buren nemen ze dan hun verantwoordelijkheid door die snotneuzen te straffen. Tegenwoordig heb ik met die snotneuzen geen problemen meer. Allemaal opgelost zonder politie. Geen dagen er over zitten zeiken op sociale media. Ze hebben nu zelfs respekt voor mij omdat ik mij niet verberg en zelf buiten durf te komen als het mij niet aanstaat. Je moet niet altijd in je broek doen voor ambetante snotneuzen, hé.
Och in mijn buurt heb ik ook niet het minste probleem met die kereltjes.
Maar ik ga niet ontkennen dat ze daar in Anderlecht problemen mee hebben.

Laatst gewijzigd door Bobke : 12 april 2020 om 10:10.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 09:57   #24697
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
De politie verbergt zich ook niet en komt ook buiten, het resultaat hebben we gisteren weeral gezien, en voor u zouden ze wel respect hebben, grapjas.
En toch is het zo. OK, ik geef toe: ik heb het voordeel dat ik een grote leijke vent met een stuurse kop ben. Ik heb ook jaren achter een toog gestaan en vaak eigenhandig ambetante zatlappen buitengezet. Voor ambetante snotneuzen met teveel hormonen ga ik dan ook niet achteruit. Het helpt allemaal wel.

Maar als ze met een bende rond je staan of een mes bij zich hebben volstaat dit niet. Dan moet je het vooral van je mensenkennis hebben. En praten helpt wel degelijk. Ik spreek hen dan aan op hun daden, niet op hun persoon of afkomst. Dat laatste heeft toch geen enkel nut omdat het niets bijdraagt aan een oplossing. Willen ze niet luisteren, dan volstaat het vaak als ik ermee dreig om eens met hun vader of moeder te gaan praten als ze zich niet gedragen. Als ze dan nog niet bijdraaien, dan ga ik effektief met hun vader of moeten gaan praten en zwaait er thuis wat.

Maar als ze zich menselijk gedragen, dan ga ik hen ook menselijk behandelen. Mensen praten mensen. Laat niet over je heen lopen, maar blijf wel menselijk.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 10:19   #24698
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Tegenover hun ouders en grootouders verbloem ik niks en benoem ik de problemen zoals ze zijn. En als goede buren nemen ze dan hun verantwoordelijkheid door die snotneuzen te straffen. Tegenwoordig heb ik met die snotneuzen geen problemen meer. Allemaal opgelost zonder politie. Geen dagen er over zitten zeiken op sociale media. Ze hebben nu zelfs respekt voor mij omdat ik mij niet verberg en zelf buiten durf te komen als het mij niet aanstaat. Je moet niet altijd in je broek doen voor ambetante snotneuzen, hé.
Vind je het dan niet erg dat iedereen nu moet weten hoe je met bendes jongeren moet omgaan om daar te kunnen blijven wonen?

Hier wonen nauwelijks moslims (waaronder een paar gemixte gezinnen) en hebben we helemaal die problemen niet met jongeren van buurtbewoners. Wel pickpockets en inbrekers die speciaal naar hier komen maar nauwelijks jongens uit de buurt. En als we problemen hebben zijn het meestal moslims of Roma die jongeren racketeeren.

Ik ben niet akkoord dat we dat normaal moeten vinden want dat is het niet

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 12 april 2020 om 10:20.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 11:52   #24699
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
En hopsa, we zijn weer voor een paar dagen/weken vertrokken. Jullie kunnen het echt niet laten, hé? Tja, het is een hobby zoals een ander.

Doe eens iets nuttigs in plaats van altijd te klagen. Als het jullie echt te doen is om het welzijn van jullie gemeeenschap, doe er dan vrijwilligerswerk voor. Kom uit jullie kot! (Maar respekteer wel de "social distancing" zolang het nodig is ) Er zijn veel nonprofit-initiatieven die handen tekort hebben, en er zijn veel hulpbehoevende mensen die dezer dagen wat hulp kunnen gebruiken. Als je iets wil bijdragen aan je eigen gemeenschap, dan is het nu het moment. Je zal dan zelf een steentje bijdragen aan een betere samenleving in plaats van voortdurend vanaf de zijlijn te zagen, en je zal er ook een goed gevoel van krijgen omdat je iets bijdraagt.
Tja, het Brussels allochtoon krapuul zorgt dan ook heel regelmatig voor redenen hiervoor, niet.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2020, 11:54   #24700
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
De rij wachtende VB-ertjes was te groot en er geldt een samenscholingsverbod.
Dat wordt in Anderlecht toch niet goed opgevolgd.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be