Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

 
 
Discussietools
Oud 19 februari 2017, 17:55   #281
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Ik denk wel dat de ocmw's bij hun beoordelingen een verschil kunnen maken tussen een eigenaar van een klein rijhuisje zonder centrale verwarming en een bungalowke van 300.000 euro.

Ik ken er de kloten van maar ik hoop dat ze zelfs de mogelijkheid hebben om zo'n meer waardevol huis soortement in bewarend beslag te nemen als het eigendom is van een bejaarde leefloonaanvrager, zodat die sukkelaar a) kan blijven wonen b) hulp krijgen, maar c) na overlijden de uitgekeerde sommen met rente gerecupereerd worden bij de erfenis.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 21 februari 2017, 18:08   #282
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik denk wel dat de ocmw's bij hun beoordelingen een verschil kunnen maken tussen een eigenaar van een klein rijhuisje zonder centrale verwarming en een bungalowke van 300.000 euro.

Ik ken er de kloten van maar ik hoop dat ze zelfs de mogelijkheid hebben om zo'n meer waardevol huis soortement in bewarend beslag te nemen als het eigendom is van een bejaarde leefloonaanvrager, zodat die sukkelaar a) kan blijven wonen b) hulp krijgen, maar c) na overlijden de uitgekeerde sommen met rente gerecupereerd worden bij de erfenis.

.
Véél werk aan de winkel dan! eerst die uit Marokko eens op het appel roepen die Villa 's daar hebben en afbetalen met hun O.C.M.W uit België
de vuile muilekoek is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be