Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Algemeen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 september 2004, 23:32   #21
Tzuvar Raemborr
Minister
 
Tzuvar Raemborr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2004
Berichten: 3.495
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler


[size=1]ik heb ze voor alle zekerheid maar allemaal afgebeeld [/size]
Wedden voor nen bak bier dat het er geen zes gaan zijn?
__________________
I'm still standing, better than I ever did,
Looking like a true survivor, feeling like a little kid.
__________________
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 10:43   #22
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Amaai, ik heb precies weer iets losgemaakt bij de bloedhonden op dit forum.
Heb jullie de titel dan niet goed gelezen? Er stond toch 'democraten' ?
Waarschijnlijk heeft U het antwoord van Timmeke niet gelezen:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Eric Goeman: voorzitter van de extreem-linkse organisatie Attac
Jos VanderVelpen: militant van de ultra linkse en gewelddadige PVDA, extreem-links advocaat en medewerker van het al even extreme ""liga voor de mensenrechten.""
Tarik Fraihi: voorzitter van de islamietische en anti-autochtone website Kifkif.
Kristien Hemmerechts: extreem-linkse schrijfster.
Ik begrijp echt niet, hé Piano, hoe U in dit verband het woord democraat durft gebruiken...

Als die 'genodigden' het hier voor het zeggen krijgen, dan zal hier, net zoals in China en Cuba, het internetverkeer aan banden gelegd worden...

Gebruik Uw verstand en richt, in naam van de democratie, een 'tegenmanifestatie' in...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 11:09   #23
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Als die 'genodigden' het hier voor het zeggen krijgen, dan zal hier, net zoals in China en Cuba, het internetverkeer aan banden gelegd worden...
Je bedoelt dat je dan niet meer burgers mag aanzetten tot racisme en discriminatie? Dat zou ik een goede zaak vinden.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 11:16   #24
nadine
Parlementslid
 
nadine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 1.902
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Je bedoelt dat je dan niet meer burgers mag aanzetten tot racisme en discriminatie? Dat zou ik een goede zaak vinden.
bedoel je dat troep
Citaat:
Eric Goeman: voorzitter van de extreem-linkse organisatie Attac
Jos VanderVelpen: militant van de ultra linkse en gewelddadige PVDA, extreem-links advocaat en medewerker van het al even extreme ""liga voor de mensenrechten.""
Tarik Fraihi: voorzitter van de islamietische en anti-autochtone website Kifkif.
Kristien Hemmerechts: extreem-linkse schrijfster.
dan het zwijgen zal opgelegd worden want op dat gebied moeten ze niet veel onderdoen voor het VB.
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 11:23   #25
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
bedoel je dat troep dan het zwijgen zal opgelegd worden want op dat gebied moeten ze niet veel onderdoen voor het VB.
Ik begrijp niet waarom Eric Goeman, Jos Vandervelpen, Eric Corijn, Tarik Fraihi en de schrijfster Kristien Hemmerechts als extreemlinks en anti-democratisch worden afgeschilderd. Ze zijn niet meer of minder tegen het Zwart Blok dan ik bijvoorbeeld.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 11:25   #26
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik begrijp niet waarom Eric Goeman, Jos Vandervelpen, Eric Corijn, Tarik Fraihi en de schrijfster Kristien Hemmerechts als extreemlinks en anti-democratisch worden afgeschilderd. Ze zijn niet meer of minder tegen het Zwart Blok dan ik bijvoorbeeld.
Piano, je weet ondertussen toch, dat iedereen die niet "pro-Vlaams Blok" is, extreem-links is

8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 11:29   #27
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Piano, je weet ondertussen toch, dat iedereen die niet "pro-Vlaams Blok" is, extreem-links is

8)
Ha ja? Dan heb ik goed nieuws voor je Pietje: JIJ DUS OOK!
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 11:31   #28
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ha ja? Dan heb ik goed nieuws voor je Pietje: JIJ DUS OOK!
8) Ik denk wel, dat ik die schok, ga teboven komen
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 11:34   #29
nadine
Parlementslid
 
nadine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 1.902
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik begrijp niet waarom Eric Goeman, Jos Vandervelpen, Eric Corijn, Tarik Fraihi en de schrijfster Kristien Hemmerechts als extreemlinks en anti-democratisch worden afgeschilderd. Ze zijn niet meer of minder tegen het Zwart Blok dan ik bijvoorbeeld.
De Pvda is die van België als je het nog niet wist en niet de Nederlandse. Ergere marxofascisten bestaan er niet in ons land en die gingen dan nog eens met de andere "democraat" in Resist gaan vrijen. Piano, in welk land leeft gij?
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 11:46   #30
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
De Pvda is die van België als je het nog niet wist en niet de Nederlandse. Ergere marxofascisten bestaan er niet in ons land en die gingen dan nog eens met de andere "democraat" in Resist gaan vrijen. Piano, in welk land leeft gij?
Wie van die vijf namen is eigenlijk een actief PVDA'r?

Ps: lees ik hier nu een oproep om de PVDA te verbieden? Waren jullie niet tegen het muilkorven van een politieke partij?
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 11:52   #31
nadine
Parlementslid
 
nadine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 1.902
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Wie van die vijf namen is eigenlijk een actief PVDA'r?

Ps: lees ik hier nu een oproep om de PVDA te verbieden? Waren jullie niet tegen het muilkorven van een politieke partij?
Staat er toch duidelijk bij van Tiimmeken. En waarom als iemand tegen extreem-facsistisch links is moet die (om je eigen logica te gebruiken) dan VB zijn? Had beter verwacht van jou
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 11:55   #32
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Staat er toch duidelijk bij van Tiimmeken.
Nee, Timmeke weet er niks van en doet er maar een slag naar.

Citaat:
En waarom als iemand tegen extreem-facsistisch links is moet die (om je eigen logica te gebruiken) dan VB zijn? Had beter verwacht van jou
Dat zinnetje snap ik niet. Herformuleren graag.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 14:43   #33
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik begrijp niet waarom Eric Goeman, Jos Vandervelpen, Eric Corijn, Tarik Fraihi en de schrijfster Kristien Hemmerechts als extreemlinks en anti-democratisch worden afgeschilderd. Ze zijn niet meer of minder tegen het Zwart Blok dan ik bijvoorbeeld.
Neen dat u inderdaad niet vies bent van samenwerking met mensen die massamoorden verheerlijken. Onlangs circuleerde op dit forum zelfs een foto waar u samen met Kris Merckx op poseert de man die de massamoorden van Stalin C.I.A verzinsels noemt. Tof gezelschap
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 14:56   #34
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Je bedoelt dat je dan niet meer burgers mag aanzetten tot racisme en discriminatie? Dat zou ik een goede zaak vinden.
Ik zou zeggen, Gevluegelde Piano, wijs me aan waar ik een burger hab aangezet tot racisme en/of discriminatie... En geloof me vrij (maar dat gaat U toch niet doen) ik ben geen blokker...

De reden waarom ik een paar keer op U gereageerd heb, is dat ik vind dat U totaal de verkeerde strategie volgt om het Blok aan te pakken...
Het VB kan men slechts aanpakken met een beter bestuur... Richt uw pijlen dus vooral op de beleidsmensen... Als het beleid goed en rechtvaardig wordt, dan zal het Blok tot een blokske smelten...
Denkt U nu echt dat de mensen niet slimmer zijn dan Mieke Vogels (ex-minister aub) die na een paar maanden in contact geweest te zijn met de werkelijke wereld, oproept tot het beëindigen van de hypocrisie!
Denkt U dat De Gucht met zijn "mestkevers" het blok heeft doen verkleinen?
Heeft U trouwens al eens onderzocht hoeveel % het VB had bij het begin van uw "campagne" en nu? En heeft U het gevoel dat U (en o.a. Bloxbuster) goed bezig bent?
Het VB zal het gegarandeerd spijtig vinden dat U kortelings minder op dit forum te 'horen' zult zijn... Betere propaganda dan U en de buster konden ze niet krijgen!



Kijk rond en zie wat er fout gaat in de maatschappij... Luister naar wat er gezegd wordt... Probeer na te gaan op daar waarheid inzit...
En zorg er dan voor dat het beleid er iets aandoet... En dat is de enige manier om het Blok te bestrijden...

Men moet het VB aanzien als een koortsblaasje... Als iets dat aanduidt dat de maatschappij ziek is... Met dat koortsblaasje (ja, zeg maar blaas) te doorprikken, neemt U natuurlijk niet de oorzaak van de koorts weg!



Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 15:22   #35
ICE-MAN
Parlementslid
 
ICE-MAN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2003
Locatie: noordelijke ijszee (ferm fris zeetje)
Berichten: 1.867
Standaard

k'heb zojuist geïnformeerd bij Jet-Air en als ge op uwe meeting genoeg democraten bijeenkrijgt om hier te vertrekken willen ze iemand sturen om te zien of het wel de moeite is om een vliegtuig one-way naar t'buitenland te charteren voor een goed prijske...
maar als ge maar met een handvol zijt gaat die vlieger niet op natuurlijk, afin ge laat iets weten hé !
__________________
Per 20 november 2009 verlaat ik dit politiek kloteland FOREVER - treur niet k'zal t'niet missen !
ICE-MAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 15:22   #36
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Neen dat u inderdaad niet vies bent van samenwerking met mensen die massamoorden verheerlijken. Onlangs circuleerde op dit forum zelfs een foto waar u samen met Kris Merckx op poseert de man die de massamoorden van Stalin C.I.A verzinsels noemt. Tof gezelschap
Ha, dat was op de mosselendag van Geneeskunde voor het Volk. Het waren trouwens lekkere mosselen.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 15:42   #37
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Het VB zal het gegarandeerd spijtig vinden dat U kortelings minder op dit forum te 'horen' zult zijn... Betere propaganda dan U en de buster konden ze niet krijgen
Mijn 'beste' propoganda op het internet is niet de forums maar mijn website en die blijft online staan. Een kwart miljoen pageviews op dik 8 maanden tijd! Daarmee bereik ik veel meer mensen dan ik ooit via de forums kan bereiken. Toch bedankt voor al Uw adviezen, ik zal ze doorspelen aan mijn secretaresse.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 15:43   #38
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
k'heb zojuist geïnformeerd bij Jet-Air en als ge op uwe meeting genoeg democraten bijeenkrijgt om hier te vertrekken willen ze iemand sturen om te zien of het wel de moeite is om een vliegtuig one-way naar t'buitenland te charteren voor een goed prijske...
maar als ge maar met een handvol zijt gaat die vlieger niet op natuurlijk, afin ge laat iets weten hé !
Nope Icevent, wij zijn meer Vlaming dan de gemiddelde Blokker en begrijpen niet waarom wij ons geboorteland zouden moeten verlaten voor een bende gore fascisten.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 16:04   #39
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Nope Icevent, wij zijn meer Vlaming dan de gemiddelde Blokker en begrijpen niet waarom wij ons geboorteland zouden moeten verlaten voor een bende gore fascisten.
Je mag uiteraard ook blijven hé.



Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 18:11   #40
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler



Leuk prentje, Fieseler.

Je bedoelt er toch niets mee?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be