Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 juli 2019, 09:42   #221
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.683
Standaard

Misschien de moeite waard om te lezen:

https://www.demorgen.be/politiek/ja-...rump~b5e9b0e0/

Citaat:
‘Ja, er zijn concentratiekampen in de VS’: Alexandria Ocasio-Cortez, luis in de pels van Donald Trump
Citaat:
Onmenselijk omdat het leek op een gevangenis? Onmenselijk vanwege de opeenhoping van mensen? Wat waren de omstandigheden precies?
Citaat:
“Je kunt het niet leven noemen. We gingen naar binnen en bezochten een van de cellen. Ze was helemaal van beton. Vrouwen zaten op een betonnen vloer. Er waren twee betonnen platen waarop ze konden zitten, achteraan was er een toilet, en een betonnen plaat voor het toilet, maar geen deur. De vrouwen lagen over elkaar in hun slaapzak op de vloer. Het was onmogelijk om te slapen. Of zo goed als. Die vrouwen waren de fysieke manifestatie van Trumps retoriek om migranten dieren te noemen. Want zo werden die vrouwen behandeld. Hun haar viel uit, ze hadden scheuren in hun mond door het gebrek aan voedingsstoffen in het eten dat ze kregen.”
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2019, 11:03   #222
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Misschien de moeite waard om te lezen:

https://www.demorgen.be/politiek/ja-...rump~b5e9b0e0/
Wel grappig dan dat de Dems een foto uit 2014 (Obama periode)gebruikten om de slechte toestand aan te tonen van die detentie centra. Het is daar altijd al overbevolkt geweest, niets te zien met Trump.

https://nypost.com/2019/07/10/house-...cages-hearing/
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  2014 obama gevangenis.png‎
Bekeken: 56
Grootte:  549,3 KB
ID: 111019  

Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2019, 13:34   #223
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Misschien de moeite waard om te lezen:

https://www.demorgen.be/politiek/ja-...rump~b5e9b0e0/
Hallo wakker worden.

Illegaal de grens oversteken is strafbaar. PUNT !
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2019, 14:24   #224
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Misschien de moeite waard om te lezen:

https://www.demorgen.be/politiek/ja-...rump~b5e9b0e0/
Nieuws van haast 3 weken geleden, dat reeds lang debunked werd door personeel & hoofd van de facility. Ze heeft geen rondleiding gehad, schold 't personeel de huid vol en vertrok met slaande deuren.
Niet lang daarna ging ze staan huilen aan 'n hek waarachter niets te zien was, enkel 'n lege parking of weg, 'n fake photo op ineen frutselen, waarmee uitgebreid de draak werd gestoken.
Zelfs door miniAOC, 'n kind, dat haar accounts op sociale media heeft moeten verwijderen omwille van de talloze doodsbedreigingen, door tolerante libs.

Ohja, er is ook nog vergeten vermelden, in je laattijdig Fake News, dat ze (groot licht AOC) beweerde dat mensen er uit 't toilet moesten drinken.

Want zij kent 't verschil tussen 'n 'garbage disposal' en 'n toilet.

BTW: over haar woordgebruik van 'concentration camps', Willem van Pronsen, de overjaarse antifa-held, die zo'n detention center ging opblazen, maar voortijdig werd neergelegd door politie, hanteerde haar 'concentration camps'-retoriek in zijn manifest.

Over aanzetten tot geweld gesproken.

Bovendien hebben de democraten, waaronder heldin-grootlicht AOC, meermaals geweigerd 'n bill te ondertekenen om meer middelen ter beschikking te stellen voor de 'crisis' aan de grens, die eerst niet bestond, daarna gemanufactured was, en nu ineens dringend mensonwaardig.
Toch blijven ze weigeren om samen te komen/werken, en 't op te lossen.

Die lui geven geen fluit om wat er in die centra gebeurt, geven geen fluit om die kinderen, worden enkel ge/misbruikt voor eigen politiek gewin.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2019, 14:48   #225
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Hallo wakker worden.

Illegaal de grens oversteken is strafbaar. PUNT !
Ja maar indien jij mijn huis in brand steekt en ik dan mijn tentje in uw tuin opzet heb je toch niet veel van de toren te blazen over trespassing vind ik.

Trouwens wat moeten die indianen wel denken van dat 'illegaal de grens over steken'?

Laatst gewijzigd door Bach : 20 juli 2019 om 14:50.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2019, 15:09   #226
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ja maar indien jij mijn huis in brand steekt en ik dan mijn tentje in uw tuin opzet heb je toch niet veel van de toren te blazen over trespassing vind ik.

Trouwens wat moeten die indianen wel denken van dat 'illegaal de grens over steken'?
Denk niet dat die indianen zitten te wachten op miljoenen extra Zuid Amerikanen en moslims, best eerst eens navragen.

https://www.thehindu.com/news/intern...le16442952.ece

.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 20 juli 2019 om 15:13.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2019, 15:13   #227
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Nieuws van haast 3 weken geleden, dat reeds lang debunked werd door personeel & hoofd van de facility. Ze heeft geen rondleiding gehad, schold 't personeel de huid vol en vertrok met slaande deuren.
Niet lang daarna ging ze staan huilen aan 'n hek waarachter niets te zien was, enkel 'n lege parking of weg, 'n fake photo op ineen frutselen, waarmee uitgebreid de draak werd gestoken.
Zelfs door miniAOC, 'n kind, dat haar accounts op sociale media heeft moeten verwijderen omwille van de talloze doodsbedreigingen, door tolerante libs.

Ohja, er is ook nog vergeten vermelden, in je laattijdig Fake News, dat ze (groot licht AOC) beweerde dat mensen er uit 't toilet moesten drinken.

Want zij kent 't verschil tussen 'n 'garbage disposal' en 'n toilet.

BTW: over haar woordgebruik van 'concentration camps', Willem van Pronsen, de overjaarse antifa-held, die zo'n detention center ging opblazen, maar voortijdig werd neergelegd door politie, hanteerde haar 'concentration camps'-retoriek in zijn manifest.

Over aanzetten tot geweld gesproken.

Bovendien hebben de democraten, waaronder heldin-grootlicht AOC, meermaals geweigerd 'n bill te ondertekenen om meer middelen ter beschikking te stellen voor de 'crisis' aan de grens, die eerst niet bestond, daarna gemanufactured was, en nu ineens dringend mensonwaardig.
Toch blijven ze weigeren om samen te komen/werken, en 't op te lossen.

Die lui geven geen fluit om wat er in die centra gebeurt, geven geen fluit om die kinderen, worden enkel ge/misbruikt voor eigen politiek gewin.
Da's waar ook, volgens de Dems was er helemaal geen crisis aan de grens en nu opeens is er kritiek omdat er een crisis is. Van achterlijke hypocrieten gesproken.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2019, 16:35   #228
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ja maar indien jij mijn huis in brand steekt en ik dan mijn tentje in uw tuin opzet heb je toch niet veel van de toren te blazen over trespassing vind ik.

Trouwens wat moeten die indianen wel denken van dat 'illegaal de grens over steken'?
Als ik mijn tentje bij jou in de tuin opzet; dit omdat je mijn huis in brand heb gestoken - dan zou ik als ik jou was mij ernstig zorgen gaan maken over je veiligheid.

.....De Indianen zijn nu eenmaal makke mensen net zo mak als Europeanen die toekijken hoe hun vrouwen worden verkracht door de kolonialisten en van achteren door hun eigen gelederen worden aangevallen. Antifa. Helaas voor 'ons' en hen (Indianen). Neemt niet weg dat ik met laatste genoemde groep ook te doen heb.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 20 juli 2019 om 16:44.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2019, 09:58   #229
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ja maar indien jij mijn huis in brand steekt en ik dan mijn tentje in uw tuin opzet heb je toch niet veel van de toren te blazen over trespassing vind ik.
Dat is uiteraard de fout: uw huis in brand steken, en denken dat jij daardoor niet voor problemen zal zorgen. Als je iemand zijn huis in brand steekt, moet je hem ook neutraliseren, want daar gaat anders ambras van komen, die de winst, bekomen door het huis in brand te steken, teniet zal doen he.

Maw, zoals ik altijd zeg: halfslachtig agressie plegen is een slecht gedacht: je moet voluit gaan.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2019, 10:35   #230
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard



lol
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2019, 11:44   #231
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht


lol
Gamaakt door linkse trollen, dat zie je zo
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2019, 09:33   #232
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Dit is de staat van de wereld vandaag:
Echte kop op Reuters overigens.



Gebaseerd op volgende intelligente uitspraak van de grote oranje oen :
https://www.theguardian.com/us-news/...fghanistan-war

Citaat:
Donald Trump has said that he could win the Afghanistan war “in a week” but did not want to wipe the country “off the face of the Earth”.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2019, 12:35   #233
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dit is de staat van de wereld vandaag:
Echte kop op Reuters overigens.



Gebaseerd op volgende intelligente uitspraak van de grote oranje oen :
https://www.theguardian.com/us-news/...fghanistan-war

Citaat:
Donald Trump has said that he could win the Afghanistan war “in a week” but did not want to wipe the country “off the face of the Earth”.
OK, wat is hier nu weer verkeerd aan? Dat mag je wel eens uitleggen.


"“We’re like policemen. We’re not fighting a war. If we wanted to fight a war in Afghanistan and win it, I could win that war in a week. But I don’t want to kill 10 million people. Afghanistan could be wiped off the face of the Earth. I don’t want to go that route.”"

"It went on: “The path to a strong and enduring partnership between Pakistan and the US lies in working together to find a peaceful resolution of the conflict in Afghanistan.”"

.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 24 juli 2019 om 12:38.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2019, 12:36   #234
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Trump is weer aan het flippen op Twitter.

Seffes Mueller time.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2019, 12:48   #235
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.493
Standaard

Liberale professor getuigt dat Google gezorgd heeft voor 2 miljoen extra stemmen voor Clinton maar nog kon ze niet winnen. Met de bestudeerde technieken kunnen ze makkelijk 2 tot 10 miljoen stemmen sturen in een bepaalde richting.

Idem voor Facebook, die heeft in een experiment met 16 miljoen gebruikers aangetoond dat met een simpel herinneringsbericht 400.000 mensen meer zouden stemmen dan zonder dat bericht. Die hebben dus dezelfde kracht als Google, die 2 bedrijven kunnen nu gezamelijk elke nipte verkiezing controleren.

https://youtu.be/rNvgl38TLvI

Ted Cruz mag van mij de vogende president worden, ziet er een goeie kandidaat uit al is het wel iemand uit de politieke elite in tegenstelling tot Trump.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2019, 12:59   #236
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Liberale professor getuigt dat Google gezorgd heeft voor 2 miljoen extra stemmen voor Clinton maar nog kon ze niet winnen. Met de bestudeerde technieken kunnen ze makkelijk 2 tot 10 miljoen stemmen sturen in een bepaalde richting.

Idem voor Facebook, die heeft in een experiment met 16 miljoen gebruikers aangetoond dat met een simpel herinneringsbericht 400.000 mensen meer zouden stemmen dan zonder dat bericht. Die hebben dus dezelfde kracht als Google, die 2 bedrijven kunnen nu gezamelijk elke nipte verkiezing controleren.

https://youtu.be/rNvgl38TLvI

Ted Cruz mag van mij de vogende president worden, ziet er een goeie kandidaat uit al is het wel iemand uit de politieke elite in tegenstelling tot Trump.
Dat Google en Facebook de verkiezingen bepalen begint een probleem te worden. Zeker aangezien ze zoekresultaten manipuleren en mensen (Shadow) bannen vanuit een politieke agenda. En dat kunnen ze dus ook doen in Europa. Tijd voor minstens Europese varianten van die internet functies.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2019, 13:01   #237
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Ik verwacht er trouwens niks van. Mueller gaat letterlijk zijn verslag voorlezen als het moet.

Maar Trumpie boy zien flippen is wel leuk.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2019, 13:23   #238
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik verwacht er trouwens niks van. Mueller gaat letterlijk zijn verslag voorlezen als het moet.

Maar Trumpie boy zien flippen is wel leuk.
Nog nooit zoveel plezier gehad aan een president, en dan nog eentje die geen oorlogen wil opstarten, niks dan voordelen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2019, 13:26   #239
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Nog nooit zoveel plezier gehad aan een president, en dan nog eentje die geen oorlogen wil opstarten, niks dan voordelen.
hij wordt volgend jaar dan ook (zo goed als zeker) herkozen.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2019, 11:20   #240
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Misschien de moeite waard om te lezen:

https://www.demorgen.be/politiek/ja-...rump~b5e9b0e0/
Cruciaal verschil: De joden verbleven niet vrijwillig in concentratiekampen.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be