Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 mei 2016, 15:06   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard "Angst voor islam overheerst"

BRON

Detail tekst:

Citaat:
Het zenuwstelsel van Vlaanderen is getroffen. Zo verklaart Rik Torfs het zinderende maatschappelijke debat dat ontstaan is na de vernieuwende plannen van Katholiek Onderwijs Vlaanderen. N-VA-voorzitter Bart De Wever, maar ook vrijzinnigen, noemt de rector van KU Leuven "wanhopig".
Ik kan de rector van KU Leuven daar anders géén ongelijk in geven, het zenuwstelsel van Vlaanderen is inderdaad getroffen maar bepaalde mensen willen het niet of nog steeds niet inzien.

Men mag dus niet spreken/schrijven van een 'wanhopige' bui van de rector himself. Het lijkt mij meer op logisch denken.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2016, 13:56   #2
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Torfs komt weer met duizend woorden en nul ideeën

Hij observeert dat er zijn die meer privileges voor religie willen in scholen en anderen die daar tegen zijn, alsook dat deze standpunten voortkomen uit hun verschillende ideeën over de plaats van religie in de maatschappij. Maar moet ge daarvoor gestudeerd hebben?

Welke voordelen er verbonden zijn aan het wel of niet toestaan van zulke privileges, daar is Torfs te laf voor om daar een uitspraak over te doen.

Maar blijkbaar stoort hij zich er vooral aan dat hij door zijn kennissen wordt uitgelachen als hij zegt dat hij elke zondag naar de kerk gaat, en hoopt hij dat door te zeggen dat hij zelf de moslims heel serieus neemt dat uitgelach ietwat zal afnemen.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 08:29   #3
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Torfs komt weer met duizend woorden en nul ideeën

Hij observeert dat er zijn die meer privileges voor religie willen in scholen en anderen die daar tegen zijn, alsook dat deze standpunten voortkomen uit hun verschillende ideeën over de plaats van religie in de maatschappij. Maar moet ge daarvoor gestudeerd hebben?

Welke voordelen er verbonden zijn aan het wel of niet toestaan van zulke privileges, daar is Torfs te laf voor om daar een uitspraak over te doen.

Maar blijkbaar stoort hij zich er vooral aan dat hij door zijn kennissen wordt uitgelachen als hij zegt dat hij elke zondag naar de kerk gaat, en hoopt hij dat door te zeggen dat hij zelf de moslims heel serieus neemt dat uitgelach ietwat zal afnemen.
Er heerst hier een achterlijke katholieke meute .. .. walgelijke bende onnozelaars ,, wat denken ze wel dat met vrede te staan zingen in de kerk het gaat helpen? dit is echt onnozel . De geschiedenis is een levende bewijs dat dat niet gaat helpen en niets gaat oplossen..

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 18 mei 2016 om 08:29.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 08:40   #4
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Er heerst hier een achterlijke katholieke meute .. .. walgelijke bende onnozelaars ,, wat denken ze wel dat met vrede te staan zingen in de kerk het gaat helpen? dit is echt onnozel . De geschiedenis is een levende bewijs dat dat niet gaat helpen en niets gaat oplossen..
Dat klopt, van mijn vader nog gehoord, tijdens de oorlog liepen de kerken vol, het heeft weinig opgebracht, de Duits heeft hier 5 jaar rondgehangen, kerkelijke gebeden ten spijt.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 09:59   #5
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.991
Standaard

Moet ik schrik hebben van de islam ?
Als de inlichtingendiensten van de islam-landen hun werk doen, ja dan moet ik schrik hebben.
Als ze facebook en aanverwanten zouden screenen, dan zullen ze te weten komen dat ik een ongelovige hond ben.
Als ik dan eens op verlof ben in een van hun landen (of er een tussenlanding maak, vb. op weg naar Australië), dan kunnen ze me pakken en veroordelen gelijk een hond.

Buurman is homo, openlijk, gehuwd officieel.
Nog veel erger risico dan ikzelf ....

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 12:15   #6
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Moet ik schrik hebben van de islam ?
Als de inlichtingendiensten van de islam-landen hun werk doen, ja dan moet ik schrik hebben.
Als ze facebook en aanverwanten zouden screenen, dan zullen ze te weten komen dat ik een ongelovige hond ben.
Als ik dan eens op verlof ben in een van hun landen (of er een tussenlanding maak, vb. op weg naar Australië), dan kunnen ze me pakken en veroordelen gelijk een hond.

Buurman is homo, openlijk, gehuwd officieel.
Nog veel erger risico dan ikzelf ....

.
Wie gaat nu nog naar die landen... die rotte stront landen...stinkende rotte vorte klote landen....vol geiteneukers en kamelen verkrachters ge zou wel echt achterlijk moeten zijn.... om daar nog je gade te zoeken.. vol bezaaid met armoede stinkende rotte armoede ... kust de kloten met die strontlanden..

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 18 mei 2016 om 12:19.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 12:16   #7
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Moet ik schrik hebben van de islam ?
.
Volgens Jambon niet want er is niets mis met de islam/koran.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 12:41   #8
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Wie gaat nu nog naar die landen... die rotte stront landen...stinkende rotte vorte klote landen....vol geiteneukers en kamelen verkrachters ge zou wel echt achterlijk moeten zijn.... om daar nog je gade te zoeken.. vol bezaaid met armoede stinkende rotte armoede ... kust de kloten met die strontlanden..
Steekt Tourette weer de kop op ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 13:51   #9
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Dat klopt, van mijn vader nog gehoord, tijdens de oorlog liepen de kerken vol, het heeft weinig opgebracht, de Duits heeft hier 5 jaar rondgehangen, kerkelijke gebeden ten spijt.
Logisch, God stond dan ook aan Duitse kant.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 16:25   #10
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Steekt Tourette weer de kop op ?
Ja neemt stilaan toch wel af hoor .... mijn vieze uitspattingen ben er bijna vanaf .....
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 16:30   #11
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Steekt Tourette weer de kop op ?
Het is allemaal begonnen toen ze het hier vol Moslims begonnen te gooien ,, ik was niet aan die landen , dacht daar ga ik nooit op vakantie ... maar die landen begonnen plots zelf naar mij toe te komen ... toen heb ik die afwijking beginnen krijgen een soort van Tourette
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be