Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Gelooft u in de NWO
Ja 24 20,34%
Nee 75 63,56%
Ik weet er niet veel van, maar acht het niet onmogelijk 19 16,10%
Aantal stemmers: 118. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 augustus 2006, 17:10   #21
_Yahya_
Parlementsvoorzitter
 
_Yahya_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2006
Locatie: De aarde
Berichten: 2.165
Standaard

Nwo..nwo..nwo..nwo..nwo..

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 18 augustus 2006 om 17:10.
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 17:11   #22
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
Om goed te weten of NWO bestaat moet je goed de films van hollywood volgen en analyseren ..
en bovendien 'geloven' mischien niet want 'geloven' is een niveau die boven 'onzekerheid' staat, maar het 'twijfelen' (staat onder onzekerheid) kan ook en zeker zijn niet, dus 'zekerheid' (staat boven 'geloven') niet, want er zijn mensen die denken dat VN, EU, NAVO.. genoeg zijn, en 'de kern van zekerheid' (staat in de top) nooit, want dan moeten wij wachten tot het verklaard wordt.

groetjes
Hollywood = fictie.
Als je dat nog niet wist, dan weet je het nu.

En geloven betekent juist dat je BLIND (dus zonder bewijzen) vertrouwd op zaken die je niet weet.
Het staat dus diametraal tegenover zekerheid of onzekerheid. Dat zijn immers wetenschappelijke/ rationele termen.

Ik kan bijvoorbeeld perfect geloven dat de mens geschapen werd door een reusachtig blauw konijn met roze oren dat Kamiel heette.
Daar zijn evenveel argumenten voor als voor de scheppings-'verhalen' uit de Bijbel (Genesis) of de Koran : Zero.

Het is een kwestie van blind geloof.

Laatst gewijzigd door parcifal : 18 augustus 2006 om 17:13.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 17:12   #23
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

HELL NO!

hoe kan ik m'n stem uitbrengen?
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 17:18   #24
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Hollywood = fictie.
Als je dat nog niet wist, dan weet je het nu.
En geloven betekent juist dat je BLIND (dus zonder bewijzen) vertrouwd op zaken die je niet weet.
Het staat dus diametraal tegenover zekerheid of onzekerheid. Dat zijn immers wetenschappelijke/ rationele termen.
Ik kan bijvoorbeeld perfect geloven dat de mens geschapen werd door een reusachtig blauw konijn met roze oren dat Kamiel heette.
Daar zijn evenveel argumenten voor als voor de scheppings-'verhalen' uit de Bijbel (Genesis) of de Koran : Zero.
Het is een kwestie van blind geloof.
Inderdaad en het ergste met zo een zaken zijn het feit dat ze "besmettelijk zijn" waarmee ik wil zeggen mensen ze graag overnemen en zelf blindelings gaan geloven in iets dat ze gehoord hebben van etc... Het feit dat het makkelijk wordt overgenomen is hetzelfde feit dan waarom Hitler populair was bij de arbeiders, Lenin bij de armere mensen (/studenten),...Pure kritiek op het bestaande systeem (als gevolg van frustratie/jaloezie/...)

Dit is zeer gevaarlijk en is wat er in het midden-oosten gebeurt. Men gaat er de mensen zo brainwashen dat ze uiteindelijk zelf bereid zijn hun leven ervoor te laten (wat belachelijk is want iedere gezonde mens weet dat zijn leven alles is wat hij heeft).
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 17:20   #25
_Yahya_
Parlementsvoorzitter
 
_Yahya_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2006
Locatie: De aarde
Berichten: 2.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Hollywood = fictie.
Als je dat nog niet wist, dan weet je het nu.

En geloven betekent juist dat je BLIND (dus zonder bewijzen) vertrouwd op zaken die je niet weet.
Het staat dus diametraal tegenover zekerheid of onzekerheid. Dat zijn immers wetenschappelijke/ rationele termen.

Ik kan bijvoorbeeld perfect geloven dat de mens geschapen werd door een reusachtig blauw konijn met roze oren dat Kamiel heette.
Daar zijn evenveel argumenten voor als voor de scheppings-'verhalen' uit de Bijbel (Genesis) of de Koran : Zero.

Het is een kwestie van blind geloof.
nee, blind geloven volgens mij is dat toeval het leven heeft gemaakt
wetenschap en rationelen termen heeft een grens en heeft een bebaaplde taak te doen en dat is materie ..
ik geloof in scheppingsverhaal .. ik geloof in evolutie ... maar niet in toeval
het is dus de kwestie van twijfelen..
Citaat:
Hollywood = fictie.
Als je dat nog niet wist, dan weet je het nu
dit begrijp ik niet !!
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 17:27   #26
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
nee, blind geloven volgens mij is dat toeval het leven heeft gemaakt
wetenschap en rationelen termen heeft een grens en heeft een bebaaplde taak te doen en dat is materie ..
ik geloof in scheppingsverhaal .. ik geloof in evolutie ... maar niet in toeval
het is dus de kwestie van twijfelen..
Blind geloven is zich identificeren met een geschrift,punt.

Je geloofsidee is dezelfde bij mij!

maar jij bent dan ook 100% anti-nwo toch? (te weten vrijmetselaars zijn katho haters en illuminati te sterke wetenschappers om zich met geloof als bovennatuurlijke kracht bezig te houden).
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 17:29   #27
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leviathan Bekijk bericht
Ik geloof er niet in omdat ten eerste voor een dergelijke samenzwering van wereldwijd formaat de medewerking van duizenden mensen nodig is, en het is uitgesloten dat niemand daarvan ooit de beerput open zal trekken. Dat is nog niet gebeurd en zal ook nooit gebeuren. Ten tweede zijn er wel een hoop theorieën en speculaties maar nul komma nul hard bewijs. Aanhangers van dit soort onzin argumenteren wel dat het gebrek aan bewijs een deel van het complot is maar dat noem ik bullshit. En tenslotte zijn samenzwerings-freaks meestal figuren die ik niet bepaald geloofwaardig en mentaal stabiel noem (linkse of rechtse extremisten, religieuze fanatici of gewoon knettergekke idioten).
Heb je jezelf er als eens in verdiept? En dan heb ik het niet over van die theorien met duivelsaanbidders. De geschiedenis toont aan dat het kan, dus waarom niet?
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 17:33   #28
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Ik heb nog een vraag over deze Nieuwe orde. Ze is dus opgebouwd uit mensen uit zowel Iluminati clan en Vrijmetselaarsclan en evenwel was het "derde rijk" een nwo gebeurtenis/mislukking anyway waar ze naartoe willen is wereldoverheersing net als Hitler.

Dus moet Hitler één van die clans geweest zijn? Of was dit soms nog iets heel anders en ben ik weer niet mee?

Kan het zijn dat ze mij uit die andere draad over nwo hebben geshot?
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 17:38   #29
_Yahya_
Parlementsvoorzitter
 
_Yahya_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2006
Locatie: De aarde
Berichten: 2.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Blind geloven is zich identificeren met een geschrift,punt.

Je geloofsidee is dezelfde bij mij!

maar jij bent dan ook 100% anti-nwo toch? (te weten vrijmetselaars zijn katho haters en illuminati te sterke wetenschappers om zich met geloof als bovennatuurlijke kracht bezig te houden).
natuurlijk ben ik tegen NWO .. ik ben moslim, ik kies voor Islam (Overgave aan de enige God, de Schepper) .. en Islam heeft zijn eigen waarden en normen he ..
Ik probeer altyd om volgens de wetten van de islam te leven en denken.. dus volgens de theorie van (Mag/Mag niet) ..
homosexualiteit, overspel, drugs, alcohol, geweld, onrechtvaardigheid, racisme, bank interest, varkensvlees .. etc accepteer ik niet !!
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 17:46   #30
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
natuurlijk ben ik tegen NWO .. ik ben moslim, ik kies voor Islam (Overgave aan de enige God, de Schepper) .. en Islam heeft zijn eigen waarden en normen he ..
Ik probeer altyd om volgens de wetten van de islam te leven en denken.. dus volgens de theorie van (Mag/Mag niet) ..
homosexualiteit, overspel, drugs, alcohol, geweld, onrechtvaardigheid, racisme, bank interest, varkensvlees .. etc accepteer ik niet !!
Wat je bent doet er niet toe! Christenen komen uit joden, islam heeft vele joodeigenschappen,... uiteindelijk zijn alle monotheistische religies zo verschillend niet.

Extremisme maakt er een wapen van (bij ons is dit ook gebeurt maar veel vroeger en we hebben er uit geleerd; wel de meesten toch(zie opus dei,mormonen,...)).

Maar je gedachte over religie en wetenschap vond ik mooi!

Je radicale kijk op je geloof is eigen aan je geloof maar die zal wel ooit versoepelen ook van zodra men ziet dat deze toch overdreven zijn en anders kunnen gelezen worden. Wat die waarden en normen betreft noem er een paar?
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 19:10   #31
_Yahya_
Parlementsvoorzitter
 
_Yahya_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2006
Locatie: De aarde
Berichten: 2.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Wat je bent doet er niet toe! Christenen komen uit joden, islam heeft vele joodeigenschappen,...
beste,

Dat zeggen de mensen die niets over islam hebben geleerd ..!!
het fanatisme kent geen weg in mijn richting
ik volg de waarheid .. als ik zie dat jodendom logischer dan islam is, ga ik het direct volgen, en zal islam zonder geen enkel spijt achter mijn rug laten ..
Citaat:
Je radicale kijk op je geloof is eigen aan je geloof maar die zal wel ooit versoepelen ook van zodra men ziet dat deze toch overdreven zijn en anders kunnen gelezen worden. Wat die waarden en normen betreft noem er een paar?
Ik begrijp niet welke radicale kijk op mijn geloof dat je bedoeld
Ja, je kunt een klein voorbleed gaan lezen.. ..

groetjes

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 18 augustus 2006 om 19:12.
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 20:26   #32
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
beste,

Dat zeggen de mensen die niets over islam hebben geleerd ..!!
het fanatisme kent geen weg in mijn richting
ik volg de waarheid .. als ik zie dat jodendom logischer dan islam is, ga ik het direct volgen, en zal islam zonder geen enkel spijt achter mijn rug laten ..

beste,

zelf met de beste wil van de wereld kan jij het jodendom niet in. Dus je ontkent het feit dat er gelijkenissen zijn tussen de puur geschreven teksten van het jodendom en de islam?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
Ik begrijp niet welke radicale kijk op mijn geloof dat je bedoeld
Ja, je kunt een klein voorbleed gaan lezen.. ..

groetjes
Je begrijpt niet welke radicale kijk? Nu ja als jij zo gelukig ben des te beter (onze deugden zijn uw deugden niet maar ik zou toch niet zonder m'n deugden kunnen)...
Wat is moreel karakter?
een wetgeleerde vroeg aan Jezus:"Meester, wat is het grootste gebod in de wet?’"
Jezus antwoorde:"U zult de Heer uw God liefhebben met heel uw hart en met heel uw ziel en met heel uw verstand. [38] Dat is het grootste en eerste gebod. [39] Het tweede is daaraan gelijk: U zult uw naaste liefhebben als uzelf. [40] Aan deze twee geboden hangen heel de Wet en de Profeten.’"

groetjes terug

ps: met deze toon ga je niet veel vrienden maken...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 20:34   #33
lyot
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 3 september 2003
Berichten: 2.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
relatief kleine rechtszaken zoals deze is buiten haar interesse.
ik weet niet of je beseft welke impact relatief kleine rechtszaken als deze hebben voor het systeem ? Als je werkelijk denkt in termen van Big Brother dan is het toch wel zéér tekenend dat het in de VS zelfs niet toegelaten dat telefoonverkeer, geïniteerd door een buitenlandse terreurverdachte, naar de VS NIET mag worden afgeluisterd. Terzijde, dit mag WEL in de meeste Europese landen (en al geruime tijd) .. Geeft te denken over de werkelijke spankracht van "Big Brother", een visie die toch nauw samenhangt met de hele NWO dogmatiek
__________________
It's deep how you can be so shallow
lyot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 20:54   #34
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Jawel, een kleine machtige groep werkt achter de schermen hieraan. Met vallen en opstaan zullen ze het wel zo ver krijgen. Eerst genoeg chaos creëeren, zodat iedereen een wereldregering wil aanvaarden.

Maar dit bewijzen?
Er zijn genoeg aanwijzingen, maar je kunt het nooit bewijzen. Je kunt hele fora vol discussieren hierover. Het is een elite die al generaties lang bezig is, met plannen. Die weten goed wat ze doen.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 20:59   #35
lyot
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 3 september 2003
Berichten: 2.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Jawel, een kleine machtige groep werkt achter de schermen hieraan. Met vallen en opstaan zullen ze het wel zo ver krijgen. Eerst genoeg chaos creëeren, zodat iedereen een wereldregering wil aanvaarden.

Maar dit bewijzen?
Er zijn genoeg aanwijzingen, maar je kunt het nooit bewijzen. Je kunt hele fora vol discussieren hierover. Het is een elite die al generaties lang bezig is, met plannen. Die weten goed wat ze doen.

dat er een elite is die profiteert van oorlogen zoals die in Irak wil ik gerust geloven. Dat het diezelfde elite is die verantwoordelijk is voor aanslagen zoals 9.11 en AQ gebruikt als een 'marionet', daar geloof ik niets van, gewoon omdat er daartoe zelfs nog geen aanzet van bewijs is, maar, vooral, omdat zoiets onmogelijk is in de VS, waar de macht gedeconcetreerd zit in een aantal elkaar bekampende diensten. De CIA , het leger, de FBI ,ze kunnen elkaar niet luchten. Derhalve, denken dat een samenzwering van een dergelijke aard mogelijk is, is blijk geven van een totaal gebrek aan inzicht hoe het Amerikaanse systeem werkt.
__________________
It's deep how you can be so shallow
lyot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 21:08   #36
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot Bekijk bericht
dat er een elite is die profiteert van oorlogen zoals die in Irak wil ik gerust geloven. Dat het diezelfde elite is die verantwoordelijk is voor aanslagen zoals 9.11 en AQ gebruikt als een 'marionet', daar geloof ik niets van, gewoon omdat er daartoe zelfs nog geen aanzet van bewijs is, maar, vooral, omdat zoiets onmogelijk is in de VS, waar de macht gedeconcetreerd zit in een aantal elkaar bekampende diensten. De CIA , het leger, de FBI ,ze kunnen elkaar niet luchten. Derhalve, denken dat een samenzwering van een dergelijke aard mogelijk is, is blijk geven van een totaal gebrek aan inzicht hoe het Amerikaanse systeem werkt.
lyot je snapt het niet volgens hen zit altijd enkel de leider in hun groepje (noot: dit betekent ALLE leiders van alle grote vennootschappen, inlichtingsdiensten, leger,...). En 9/11 jah daar zat één van die hoge pieten in die vliegtuigen natuurlijk.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 21:17   #37
lyot
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 3 september 2003
Berichten: 2.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
lyot je snapt het niet volgens hen zit altijd enkel de leider in hun groepje (noot: dit betekent ALLE leiders van alle grote vennootschappen, inlichtingsdiensten, leger,...). En 9/11 jah daar zat één van die hoge pieten in die vliegtuigen natuurlijk.
dat verduidelijkt veel ! 8)
__________________
It's deep how you can be so shallow
lyot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 21:23   #38
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot Bekijk bericht
dat er een elite is die profiteert van oorlogen zoals die in Irak wil ik gerust geloven. Dat het diezelfde elite is die verantwoordelijk is voor aanslagen zoals 9.11 en AQ gebruikt als een 'marionet', daar geloof ik niets van, gewoon omdat er daartoe zelfs nog geen aanzet van bewijs is, maar, vooral, omdat zoiets onmogelijk is in de VS, waar de macht gedeconcetreerd zit in een aantal elkaar bekampende diensten. De CIA , het leger, de FBI ,ze kunnen elkaar niet luchten. Derhalve, denken dat een samenzwering van een dergelijke aard mogelijk is, is blijk geven van een totaal gebrek aan inzicht hoe het Amerikaanse systeem werkt.
Misschien heb je gelijk. Maar toch vreemd dat er juist 911 dagen zaten tussen 9/11 en de bomaanslag in Madrid.
Numerology zou typisch zijn.
http://www.infowars.com/articles/occ...update.htm.htm
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 21:24   #39
Leviathan
Provinciaal Statenlid
 
Leviathan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juli 2003
Berichten: 677
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Heb je jezelf er als eens in verdiept? En dan heb ik het niet over van die theorien met duivelsaanbidders. De geschiedenis toont aan dat het kan, dus waarom niet?
Ja, ik heb zelfs één van de boeken die Exodus eens aanbevolen heeft, namelijk "Regeren vanuit het duister", gelezen. Een verzameling theorieën, verdraaide feiten, verzinsels en halve waarheden maar nul komma nul hard bewijs. Als er iets van klopte was de schrijver al lang door een NWO-agent vermoord.
__________________

Leviathan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 21:24   #40
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Misschien heb je gelijk. Maar toch vreemd dat er juist 911 dagen zaten tussen 9/11 en de bomaanslag in Madrid.
Numerology zou typisch zijn.
http://www.infowars.com/articles/occ...update.htm.htm
Bwahahahahaha...en dan?
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be