Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari "De man die niet uit het nieuws is weg te branden. De opgang van zijn partij, het Vlaams Blok stond ook garant voor zijn persoonlijke carrière. Als grote tegenstander van het stemrecht voor migranten is hij ook nu actueel present. Als Bruggeling zete

 
 
Discussietools
Oud 16 februari 2004, 13:13   #1
jean
Vreemdeling
 
jean's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: borgerhout
Berichten: 3
Standaard

Het salonfähige Vlaams Blok en haar kopstukken doen er alles aan op hun verleden op te poetsen of je te laten verdwijnen.

Zo was het Filip himself die tijdens zijn studentenperiode een geweldadige aanval organiseerde op het STUK-café in Leuven. De foto's kan je opvragen bij de Kringraad van de Leuvense studenten.

Was dit geweld gerechtvaardigd? Heeft filip dit afgezworen???

Ik heb mijn twijfels...
__________________
"Ga je gang, zandhazen, schiet maar op het volk. Schiet dan! Maak 't arme volk maar bang! Dood 'n arbeider, krijg je 'n medaille voor!" Leve de commune!
jean is offline  
Oud 16 februari 2004, 13:21   #2
Dina
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 13 mei 2002
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jean
Het salonfähige Vlaams Blok en haar kopstukken doen er alles aan op hun verleden op te poetsen of je te laten verdwijnen.

Zo was het Filip himself die tijdens zijn studentenperiode een geweldadige aanval organiseerde op het STUK-café in Leuven. De foto's kan je opvragen bij de Kringraad van de Leuvense studenten.

Was dit geweld gerechtvaardigd? Heeft filip dit afgezworen???

Ik heb mijn twijfels...
Vooropgesteld dat het waar is wat je hier vertelt (want ook ik heb mijn twijfels.... ) lijkt het mij duidelijk dat FDW inmiddels geweld heeft afgezworen. Je zou toch moeten weten dat, indien FDW ook nog maar een mug doodklopt, het de volgende dag voorpagina nieuws is....

Ten andere : er werd mij in het oor gefluisterd dat jij in de derde kleuterklas een klasgenootje tegen de grond hebt gemept omdat hij je tekening kapot maakte. Vind jij dat geweld gerechtvaardigd en heb jij intussen ook al het geweld afgezworen?
Dina is offline  
Oud 16 februari 2004, 15:39   #3
jean
Vreemdeling
 
jean's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: borgerhout
Berichten: 3
Standaard

onderstaande foto's is duidelijk. Dina, uw twijfels blijken dan toch juist te zijn...



[/list][/quote]
__________________
"Ga je gang, zandhazen, schiet maar op het volk. Schiet dan! Maak 't arme volk maar bang! Dood 'n arbeider, krijg je 'n medaille voor!" Leve de commune!
jean is offline  
Oud 16 februari 2004, 15:40   #4
Dina
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 13 mei 2002
Berichten: 312
Standaard


Als dat echt alles is waar jij van wakker ligt, moet je een gelukkig mens zijn.
Dina is offline  
Oud 16 februari 2004, 16:24   #5
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

dina, ge kunt dat emoticonneke maar 10000 keer gebruiken, en je zit al bijna aan de limiet (met 145 posts!!! )

De vraag was aan dhr. Dewinter, niet aan Dina dacht ik.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline  
Oud 16 februari 2004, 16:35   #6
Vicky
Parlementslid
 
Vicky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 1.549
Standaard

Hopla, de Paulus wil weeral het recht op spreken beknotten bij andersdenkenden. Hoe democratisch toch die linksen, hé?
Vicky is offline  
Oud 16 februari 2004, 16:38   #7
Dina
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 13 mei 2002
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
dina, ge kunt dat emoticonneke maar 10000 keer gebruiken, en je zit al bijna aan de limiet (met 145 posts!!! )

De vraag was aan dhr. Dewinter, niet aan Dina dacht ik.
Sorry Paulus, maar dat is nu eenmaal mijn favoriet emoticonneke als ik mensen zoals Jean bezighoor..... Speciaal voor jou :

Vrije meningsuiting..... al van gehoord?
Herlees trouwens "de vraag" van Jean nog eens. Ik kan daar nergens uit opmaken dat ze aan FDW gericht was.
Dina is offline  
Oud 16 februari 2004, 16:41   #8
joppe
Burger
 
Geregistreerd: 16 december 2003
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
dina, ge kunt dat emoticonneke maar 10000 keer gebruiken, en je zit al bijna aan de limiet (met 145 posts!!! )

De vraag was aan dhr. Dewinter, niet aan Dina dacht ik.
Lap, hij is weeral moderator aan het spelen, hij kan het toch echt ni laten he.
__________________
Je hoeft niet hypocriet te zijn om politiek correct te kunnen denken, maar het helpt wel.
joppe is offline  
Oud 16 februari 2004, 16:45   #9
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

tss.. dan kies je eens voor orde, respekt en traditionele waarden..

Dan krijg je een meute losers op je dak.

vient ça contre !
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline  
Oud 20 februari 2004, 15:10   #10
Whiskey
Vreemdeling
 
Whiskey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Berichten: 34
Standaard

Toch wel vreemd dat meneer De Winter nog niet de moeite heeft genomen om op deze vraag te antwoorden , ik heb deze foto's ook al onder ogen gekregen en kan er enkel uit concluderen dat meneer De Winter het Straatgeweld niet schuwt, en deze heer vertegenwoordigd, zogezegd ONZE belangen, laat me niet lachen.
__________________
Oog om oog maakt de wereld blind !
Whiskey is offline  
Oud 20 februari 2004, 15:22   #11
wb
Burgemeester
 
wb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 mei 2003
Locatie: Leuven
Berichten: 598
Stuur een bericht via Skype™ naar wb
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dina

Als dat echt alles is waar jij van wakker ligt, moet je een gelukkig mens zijn.
FDW die geweldadige methodes niet schuwt is volgens jou niets om van wakker te liggen? Geweld is volgens jou misschien een vorm van "vrije meningsuiting"?
wb is offline  
Oud 20 februari 2004, 15:27   #12
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

vergis ik mij, of wast het VB niet de partij van openbare rust en orde?
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 20 februari 2004, 15:33   #13
Landau
Burger
 
Landau's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2003
Berichten: 146
Standaard

Als ik me niet vergis komt die foto van een verkiezingscampagnedag waar een bus van het VB op een markt stond.

De kerel die werd aangepakt was de lieve jongen die het bord dat aan de bus was vastgehecht wilde afbreken. Zijn vriendin/moeder stond iets verder met een fotoapparaat.

Maar goed, ik vind het steeds merkwaardig dat de lieve jongens van links steeds met dezelfde foto's aankomen draven ..want als er nu mensen zijn die het geweld niet schuwen dan zijn zij het wel. Mensen van de LCF/LSF en aanverwanten moeten weten wat ze willen. Als je geweld gebruikt kan je steeds een safflet op uw oren krijgen. En om eerlijk te zijn voor mijn part niet gelaten maar kom dan niet jammeren.
Landau is offline  
Oud 20 februari 2004, 15:37   #14
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jean
Het salonfähige Vlaams Blok en haar kopstukken doen er alles aan op hun verleden op te poetsen of je te laten verdwijnen.

Zo was het Filip himself die tijdens zijn studentenperiode een geweldadige aanval organiseerde op het STUK-café in Leuven. De foto's kan je opvragen bij de Kringraad van de Leuvense studenten.

Was dit geweld gerechtvaardigd? Heeft filip dit afgezworen???

Ik heb mijn twijfels...
Als Filip geweld gebruikt heeft, zit hij in geen slecht gezelschap.
Joska Fisher, groen minister van buitenlandse zaken in Duitsland, heeft een verleden van geweld in '68. Ik meen zelfs dat hij betrokken was bij het inééntimmeren van politieagenten. Dus: Dewinter voor minister van buitenlandse zaken!
De Garde is offline  
Oud 20 februari 2004, 15:39   #15
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Landau
Maar goed, ik vind het steeds merkwaardig dat de lieve jongens van links steeds met dezelfde foto's aankomen draven ..want als er nu mensen zijn die het geweld niet schuwen dan zijn zij het wel. Mensen van de LCF/LSF en aanverwanten moeten weten wat ze willen. Als je geweld gebruikt kan je steeds een safflet op uw oren krijgen. En om eerlijk te zijn voor mijn part niet gelaten maar kom dan niet jammeren.
en hopla, de gekende Blok-"verdediging"strategie: als eht te warm wordt beginnen we maar een waslijst over andere partijen
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 20 februari 2004, 15:48   #16
Landau
Burger
 
Landau's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2003
Berichten: 146
Standaard

en een typisch antwoord van een mossel , gedeeltelijk "plakken".

Mocht die cvp (of haar voorganger) wat meer haar op de tanden hebben gehad een partij zoals het VB had niet moeten bestaan.

Dus wat meer "vechten" en minder aan loodgieterij doen.
Landau is offline  
Oud 20 februari 2004, 15:49   #17
joppe
Burger
 
Geregistreerd: 16 december 2003
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Landau
Maar goed, ik vind het steeds merkwaardig dat de lieve jongens van links steeds met dezelfde foto's aankomen draven ..want als er nu mensen zijn die het geweld niet schuwen dan zijn zij het wel. Mensen van de LCF/LSF en aanverwanten moeten weten wat ze willen. Als je geweld gebruikt kan je steeds een safflet op uw oren krijgen. En om eerlijk te zijn voor mijn part niet gelaten maar kom dan niet jammeren.
en hopla, de gekende Blok-"verdediging"strategie: als eht te warm wordt beginnen we maar een waslijst over andere partijen
Inderdaad: Onder het motto "kijk eerst eens in eigen boezem", een zeer terechte strategie.
__________________
Je hoeft niet hypocriet te zijn om politiek correct te kunnen denken, maar het helpt wel.
joppe is offline  
Oud 20 februari 2004, 15:52   #18
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joppe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba

en hopla, de gekende Blok-"verdediging"strategie: als eht te warm wordt beginnen we maar een waslijst over andere partijen
Inderdaad: Onder het motto "kijk eerst eens in eigen boezem", een zeer terechte strategie.
lolz, het wordt hier hilarischer met de seconde: Blokkers gaan anderen verwijten eens in eigen boezem te moeten kijken.
Ik heb weld egelijk kritiek op de CD&V ens teek dit niet onder stoelen of banken, de Blokkers daarentegen lijken blijkbaar aan een accute vorm van blindheid voor bepaalde feiten te lijden
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 20 februari 2004, 15:53   #19
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Landau
Maar goed, ik vind het steeds merkwaardig dat de lieve jongens van links steeds met dezelfde foto's aankomen draven ..want als er nu mensen zijn die het geweld niet schuwen dan zijn zij het wel. Mensen van de LCF/LSF en aanverwanten moeten weten wat ze willen. Als je geweld gebruikt kan je steeds een safflet op uw oren krijgen. En om eerlijk te zijn voor mijn part niet gelaten maar kom dan niet jammeren.
en hopla, de gekende Blok-"verdediging"strategie: als eht te warm wordt beginnen we maar een waslijst over andere partijen
Tarara, waarom de één iets verwijten en voor de ander de ogen sluiten?
De Garde is offline  
Oud 20 februari 2004, 15:59   #20
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba

en hopla, de gekende Blok-"verdediging"strategie: als eht te warm wordt beginnen we maar een waslijst over andere partijen
Tarara, waarom de één iets verwijten en voor de ander de ogen sluiten?
Met over de 'zonden' van een ander te beginnen was je de eigen was niet witter.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be