Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 oktober 2003, 22:06   #1
dutch
Provinciaal Statenlid
 
dutch's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2003
Locatie: Darul Intisar
Berichten: 632
Standaard

Citaat:
Het Laatste Nieuws 25 en 26 oktober 2003 :

Brussel - Als het van de christen-democratische CDH afhangt, krijgt Brussel er binnenkort twee feestdagen bij : "l'Aïd el-Fitr" (einde van de ramadan) en "l'Aïd el-Adha" (offerfeest), de twee belangrijkste feestdagen voor de moslims. "350.000 moslims vieren het einde van de vastenmaand ramadan en het offerfeest. Dan nemen ze noodgedwongen een dag vrij. Waarom kunnen die twee dagen ook niet wettelijk verlof worden? Er zijn zoveel katholieke verlofdagen. Eigenlijk is het discriminatie", zegt Benoît Cerexhe, CDH-fractieleider in het Brussels parlement. De CDH diende een wetsvoorstel in, dat tegen eind dit jaar in het Brusselse parlement wordt besproken.
En wat dan met de Maouled (geboorte van Mo), de Ashoura, ... die zullen we dan ook moeten inlassen of wat?
Voor wanneer verlofdagen voor RoshAshana, Youm Kippour,... noem maar op!
Tenzij eenieder bij zijn werkgever dan alleen die feestdagen krijgt die gelden in zijn/haar religie?
Komaan zeg!
Natuurlijk hoopt het CDH met deze zet stemmen te werven als het migrantenstemrecht erdoor komt...

Langzaam maar zeker rukt islamisme op, eens te meer bewezen.

Dutch
__________________
http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum
islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje
In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt
dutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2003, 00:01   #2
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch
Citaat:
Het Laatste Nieuws 25 en 26 oktober 2003 :

Brussel - Als het van de christen-democratische CDH afhangt, krijgt Brussel er binnenkort twee feestdagen bij : "l'Aïd el-Fitr" (einde van de ramadan) en "l'Aïd el-Adha" (offerfeest), de twee belangrijkste feestdagen voor de moslims. "350.000 moslims vieren het einde van de vastenmaand ramadan en het offerfeest. Dan nemen ze noodgedwongen een dag vrij. Waarom kunnen die twee dagen ook niet wettelijk verlof worden? Er zijn zoveel katholieke verlofdagen. Eigenlijk is het discriminatie", zegt Benoît Cerexhe, CDH-fractieleider in het Brussels parlement. De CDH diende een wetsvoorstel in, dat tegen eind dit jaar in het Brusselse parlement wordt besproken.
En wat dan met de Maouled (geboorte van Mo), de Ashoura, ... die zullen we dan ook moeten inlassen of wat?
Voor wanneer verlofdagen voor RoshAshana, Youm Kippour,... noem maar op!
Tenzij eenieder bij zijn werkgever dan alleen die feestdagen krijgt die gelden in zijn/haar religie?
Komaan zeg!
Natuurlijk hoopt het CDH met deze zet stemmen te werven als het migrantenstemrecht erdoor komt...

Langzaam maar zeker rukt islamisme op, eens te meer bewezen.

Dutch
Och, waarom niet eigenlijk?

Citaat:
Uw reactie dient minstens 150 karakters te bevatten.
(zucht)
U vraagt, wij draaien…
Imagine

Imagine there's no heaven,
It's easy if you try,
No hell below us,
Above us only sky,
Imagine all the people
living for today...

Imagine there's no countries,
It isnt hard to do,
Nothing to kill or die for,
No religion too,
Imagine all the people
living life in peace...

Imagine no possesions,
I wonder if you can,
No need for greed or hunger,
A brotherhood of man,
Imagine all the people
Sharing all the world...

You may say Im a dreamer,
but Im not the only one,
I hope some day you'll join us,
And the world will live as one.


Writen by: John Lennon
© Bag productions inc
tevreden?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2003, 00:54   #3
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Weinig werknemers zullen daar bezwaar tegen hebben, de werkgevers daarentegen. 8)
Maar ja de loonkost is toch te laag in België, dus waarom niet eigenlijk.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2003, 17:26   #4
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Tenzij eenieder bij zijn werkgever dan alleen die feestdagen krijgt die gelden in zijn/haar religie?


Moslims hebben er TWEE
Joden DRIE denk ik

Christenen en heidenen hebben er TIEN!
(de christelijke feestdagen zijn gebaseerd op de Keltische hoogdagen waarbij om de 40 dagen gedurende 10 dagen feest werd gevierd, vandaar de mooie spreiding over het ganse jaar).
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2003, 16:10   #5
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Het Laatste Nieuws 25 en 26 oktober 2003 :

Brussel - Als het van de christen-democratische CDH afhangt, krijgt Brussel er binnenkort twee feestdagen bij : "l'Aïd el-Fitr" (einde van de ramadan) en "l'Aïd el-Adha" (offerfeest)
Ik zie het zo al gebeuren.

Jefke : " Wanneer zijn onze volgende verlofdagen? "
Mieke : "Awel Jefke, eerst hebben we Allerheiligen, en dan l'aïd del-Fitr el Adha toch?"

Waar gaat dat toch naartoe? Waar gaat dat toch naartoe? ....
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2003, 16:33   #6
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Tenzij eenieder bij zijn werkgever dan alleen die feestdagen krijgt die gelden in zijn/haar religie?


Moslims hebben er TWEE
Joden DRIE denk ik

Christenen en heidenen hebben er TIEN!
(de christelijke feestdagen zijn gebaseerd op de Keltische hoogdagen waarbij om de 40 dagen gedurende 10 dagen feest werd gevierd, vandaar de mooie spreiding over het ganse jaar).
In hun eigen land bekeken misschien, ik zal de telling even opnieuw maken.
In Belgie hebben Christenen en Heidenen er 10
In Belgie hebben joden er dan 13
In Belgie hebben moslims er dan 12
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2003, 19:27   #7
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

ha nee hé illwill!

Ieder krijgt natuurlijk énkel recht op zijn eigen feestdagen tiens!

Dus:

Joden drie, en moslims twee: als de joden of de moslims op verlof zijn houden de christenen enheidenen de boel recht en als die laatsten op verlof zijn zullen de moslims en de joden het voor hen wel opknappen!

Ze moeten ONZE cultuur toch niet gaan overnemen? Ze EISEN toch het recht op behoud van hun eigen cultuur?

En BOVENDIEN (want die stemmen zijn dus echtigintechtig ook al opgegaan)

op VRIJDAG hebben de moslims vrij
op ZATERDAG hebben de joden vrij
en
op ZATERDAG EN ZONDAG hebben wij vrij hé!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2003, 19:42   #8
Joriske
Gouverneur
 
Joriske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Locatie: 't Stad
Berichten: 1.197
Standaard

Daar is toch een eenvoudige oplossing voor. Kerk en staat moeten gescheiden blijven. De Katholieke feestdagen zijn vandaag voorbijgestreefd; hoeveel mensen vieren er tegenwoordig Pinksteren of OLV Hemelvaart? Dus: de enige echte feestdagen blijven de niet-Kerkelijke (21 Juli, 11 Juli, 1 Januari, 1 mei), plus Kerst en Pasen. Mensen kunnen voor het overige zelf individueel kiezen voor eenzelfde aantal feestdagen gespreid volgens religie.
__________________
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT."
Joriske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2003, 20:02   #9
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Beetje logisch voorstel joriske, maar wel lastig uit te voeren!

Veel bedrijven SLUITEN namelijk tijdens de huidige feestdagen!

Al eens aan de winkels gedacht?

Enkel in bedrijven met een continu ploegenstelsel zou je voorstel volledig kunnen doorgang vinden.

Maar wat doe je met in administratieve functie als meer dan de helft van je collega's geen informatie meer kunnen doorspelen?

Wie betaalt de extra verwarmingskosten? Extra elektriciteit?

Maar normaliter zou het dus moeten kunnen ja..;
Alhoewel: tegenwoordig kan men de dagen die tijdens het weekend vallen ook al gemakkelijk vrij opnemen! Wat let de moslim om die te gebruiken voor zijn feestdag?

Waar geen haan over kraait blijkt echter de gewoonte te zijn waarbij turkse of marokkaanse werknemers met alle gemak vier weken aaneengesloten verlof kunnen nemen in de zomerperiode (jaarlijks reisje naar HOMELAND nietwaar), terwijl zijn autochtone collega met moeite twee aaneengesloten weekjes met kinderen en gezin kan opnemen!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2003, 00:04   #10
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Er zijn inderdaad tegenwoordig voldoende vrije dagen die vrij op te nemen zijn voor wie dat wil.
De betaalde feestdagen zijn een verworven recht,of extra verlof zo u wilt, en kunnen dus niet meer zovlug afgenomen worden. De betekenis ervan is echter verdwenen. Hoeveel werknemers in continu bedrijven moeten niet op die feestdagen werken.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2003, 00:31   #11
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
ha nee hé illwill!

Ieder krijgt natuurlijk énkel recht op zijn eigen feestdagen tiens!

Dus:

Joden drie, en moslims twee: als de joden of de moslims op verlof zijn houden de christenen enheidenen de boel recht en als die laatsten op verlof zijn zullen de moslims en de joden het voor hen wel opknappen!

Ze moeten ONZE cultuur toch niet gaan overnemen? Ze EISEN toch het recht op behoud van hun eigen cultuur?

En BOVENDIEN (want die stemmen zijn dus echtigintechtig ook al opgegaan)

op VRIJDAG hebben de moslims vrij
op ZATERDAG hebben de joden vrij
en
op ZATERDAG EN ZONDAG hebben wij vrij hé!
Alé dan voor mij goe ma ik denk niet dat ze hier bedrijven gaan open houden wanneer er 2 of 3 allochtonen geen feestdagen hebben. Die mensen gaan dus de verlofdagen van mensen van hier ook krijgen.
Mij niet gelaten ze mogen die voor mijn part krijgen maar wie gaat hun verlofdagen betalen wij weer?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2003, 01:19   #12
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
ha nee hé illwill!

Ieder krijgt natuurlijk énkel recht op zijn eigen feestdagen tiens!

Dus:

Joden drie, en moslims twee: als de joden of de moslims op verlof zijn houden de christenen enheidenen de boel recht en als die laatsten op verlof zijn zullen de moslims en de joden het voor hen wel opknappen!

Ze moeten ONZE cultuur toch niet gaan overnemen? Ze EISEN toch het recht op behoud van hun eigen cultuur?

En BOVENDIEN (want die stemmen zijn dus echtigintechtig ook al opgegaan)

op VRIJDAG hebben de moslims vrij
op ZATERDAG hebben de joden vrij
en
op ZATERDAG EN ZONDAG hebben wij vrij hé!
Alé dan voor mij goe ma ik denk niet dat ze hier bedrijven gaan open houden wanneer er 2 of 3 allochtonen geen feestdagen hebben. Die mensen gaan dus de verlofdagen van mensen van hier ook krijgen.
Mij niet gelaten ze mogen die voor mijn part krijgen maar wie gaat hun verlofdagen betalen wij weer?
Is dat niet het punt?
Iedereen heeft recht op die 10 extra verlofdagen, zij willen er meer.
Zoals ik al schreef, voor mij niet gelaten maar dan hebben de Belgen er natuurlijk ook recht op.
Vraag maar eens aan de werkgevers wat zij er van vinden.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2003, 15:46   #13
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Iedereen heeft recht op die 10 extra verlofdagen, zij willen er meer.
Zoals ik al schreef, voor mij niet gelaten maar dan hebben de Belgen er natuurlijk ook recht op.
Vraag maar eens aan de werkgevers wat zij er van vinden.
Zoals ik al -in een andere topic - voorstelde: schaf die wettelijke feestdagen af en vervang deze door vrijwillig op te nemen vakantiedagen. Laat met andere woorden de mensen vrij kiezen wanneer zij (in de mate van het mogelijke) vrijaf wensen te nemen. Zoals Bobke zegt is de betekenig ervan toch al lang verdwenen en welke niet-Christen kan het immers schelen dat hij vrijaf krijgt omwille van een Katholieke feestdag.
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2003, 21:40   #14
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Iedereen heeft recht op die 10 extra verlofdagen, zij willen er meer.
Zoals ik al schreef, voor mij niet gelaten maar dan hebben de Belgen er natuurlijk ook recht op.
Vraag maar eens aan de werkgevers wat zij er van vinden.
Zoals ik al -in een andere topic - voorstelde: schaf die wettelijke feestdagen af en vervang deze door vrijwillig op te nemen vakantiedagen. Laat met andere woorden de mensen vrij kiezen wanneer zij (in de mate van het mogelijke) vrijaf wensen te nemen. Zoals Bobke zegt is de betekenig ervan toch al lang verdwenen en welke niet-Christen kan het immers schelen dat hij vrijaf krijgt omwille van een Katholieke feestdag.
Ik schreef ook:
“Hoeveel werknemers in continu bedrijven moeten niet op die feestdagen werken.?”
Maar ik kan mij goed voorstellen dat het voor een bedrijf dat collectief sluit een extra belasting van de loonkost zou zijn.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2003, 22:08   #15
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Ik schreef ook:
"In de mate van het mogelijke" De uiteindelijke beslissing moet - wat mij betreft - bij het bedrijf komen te liggen.
We spreken elkaar dus niet tegen Bobke
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2003, 22:23   #16
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Nee helemaal niet, ik wilde er alleen de aandacht op vestigen dat er heel wat werknemers zonder probleem op die dagen werken.
Er zijn overigens in de meeste bedrijven voldoende vrij te nemen verlofdagen, wie dat wenst kan die daarvoor gebruiken.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2003, 03:26   #17
FrontNieuwBelgie
Vreemdeling
 
FrontNieuwBelgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch
Citaat:
Het Laatste Nieuws 25 en 26 oktober 2003 :

Brussel - Als het van de christen-democratische CDH afhangt, krijgt Brussel er binnenkort twee feestdagen bij : "l'Aïd el-Fitr" (einde van de ramadan) en "l'Aïd el-Adha" (offerfeest), de twee belangrijkste feestdagen voor de moslims. "350.000 moslims vieren het einde van de vastenmaand ramadan en het offerfeest. Dan nemen ze noodgedwongen een dag vrij. Waarom kunnen die twee dagen ook niet wettelijk verlof worden? Er zijn zoveel katholieke verlofdagen. Eigenlijk is het discriminatie", zegt Benoît Cerexhe, CDH-fractieleider in het Brussels parlement. De CDH diende een wetsvoorstel in, dat tegen eind dit jaar in het Brusselse parlement wordt besproken.
En wat dan met de Maouled (geboorte van Mo), de Ashoura, ... die zullen we dan ook moeten inlassen of wat?
Voor wanneer verlofdagen voor RoshAshana, Youm Kippour,... noem maar op!
Tenzij eenieder bij zijn werkgever dan alleen die feestdagen krijgt die gelden in zijn/haar religie?
Komaan zeg!
Natuurlijk hoopt het CDH met deze zet stemmen te werven als het migrantenstemrecht erdoor komt...

Langzaam maar zeker rukt islamisme op, eens te meer bewezen.

Dutch

Scandaleux c'est vrai De CDH bewijst hier maar wéér eens mee dat ze al lang niet méér bekommerd is om de problemen van de hardwerkende gewone "citoyen" in onze hoofdstad. De CDH lijdt aan bloedarmoede..in Brussel zijn ze praktisch weggestemd en met wat geluk halen ze iets méér dan Ecolo. Vandaar dat de CDH sinds het aantal jaren probeert nieuwe zieltjes te winnen inde vorm van Maghrebijnse medeburgers. Wat ze echter niet weet is dat deze nouveaux Belges slechts 1 doel voor ogen hebben..nml. een islam-burgemeester in onze hoofdstad en het uiteindelijke doel: "de islamietische staat "Belgique". Nooit ofte Jamais...


M.V.G

Dominiek
FNB-militant Brussel Stad
__________________
http://www.fnb.be/
FrontNieuwBelgie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2003, 03:44   #18
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dominiek
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch
Citaat:
Het Laatste Nieuws 25 en 26 oktober 2003 :

Brussel - Als het van de christen-democratische CDH afhangt, krijgt Brussel er binnenkort twee feestdagen bij : "l'Aïd el-Fitr" (einde van de ramadan) en "l'Aïd el-Adha" (offerfeest), de twee belangrijkste feestdagen voor de moslims. "350.000 moslims vieren het einde van de vastenmaand ramadan en het offerfeest. Dan nemen ze noodgedwongen een dag vrij. Waarom kunnen die twee dagen ook niet wettelijk verlof worden? Er zijn zoveel katholieke verlofdagen. Eigenlijk is het discriminatie", zegt Benoît Cerexhe, CDH-fractieleider in het Brussels parlement. De CDH diende een wetsvoorstel in, dat tegen eind dit jaar in het Brusselse parlement wordt besproken.
En wat dan met de Maouled (geboorte van Mo), de Ashoura, ... die zullen we dan ook moeten inlassen of wat?
Voor wanneer verlofdagen voor RoshAshana, Youm Kippour,... noem maar op!
Tenzij eenieder bij zijn werkgever dan alleen die feestdagen krijgt die gelden in zijn/haar religie?
Komaan zeg!
Natuurlijk hoopt het CDH met deze zet stemmen te werven als het migrantenstemrecht erdoor komt...

Langzaam maar zeker rukt islamisme op, eens te meer bewezen.

Dutch

Scandaleux c'est vrai De CDH bewijst hier maar wéér eens mee dat ze al lang niet méér bekommerd is om de problemen van de hardwerkende gewone "citoyen" in onze hoofdstad. De CDH lijdt aan bloedarmoede..in Brussel zijn ze praktisch weggestemd en met wat geluk halen ze iets méér dan Ecolo. Vandaar dat de CDH sinds het aantal jaren probeert nieuwe zieltjes te winnen inde vorm van Maghrebijnse medeburgers. Wat ze echter niet weet is dat deze nouveaux Belges slechts 1 doel voor ogen hebben..nml. een islam-burgemeester in onze hoofdstad en het uiteindelijke doel: "de islamietische staat "Belgique". Nooit ofte Jamais...


M.V.G

Dominiek
FNB-militant Brussel Stad
Vissen in het vijvertje van de Sp.a.
Ze hebben een ding gemeen, ze beseffen niet dat ze maar gebruikt worden als opstapje.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be