Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 november 2022, 12:33   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard Grote raketaanval van Poetin

Dramatische waarschuwing: Grote raketaanval van Poetin in de komende 24 uur

https://exxpress.at/dramatische-warn...en-24-stunden/

Ik zet de link er zo bij want het raam cookies en andere instellingen om te posten werkt niet meer bij mij...

Alarmmeldungen auf ukrainischen Social-media-Seiten: Offenbar mehren sich die Zeichen, dass ein russischer Großangriff mit Cruise-Missiles und Kamikaze-Drohnen bevorsteht, von 200 Raketen ist die Rede. Moskau wolle damit den Widerstandswillen brechen.

Poetin uit de wereld verwijderen zou dat een oplossing zijn?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2022, 13:05   #2
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dramatische waarschuwing: Grote raketaanval van Poetin in de komende 24 uur

https://exxpress.at/dramatische-warn...en-24-stunden/

Ik zet de link er zo bij want het raam cookies en andere instellingen om te posten werkt niet meer bij mij...

Alarmmeldungen auf ukrainischen Social-media-Seiten: Offenbar mehren sich die Zeichen, dass ein russischer Großangriff mit Cruise-Missiles und Kamikaze-Drohnen bevorsteht, von 200 Raketen ist die Rede. Moskau wolle damit den Widerstandswillen brechen.

Poetin uit de wereld verwijderen zou dat een oplossing zijn?
Putin is niet het probleem, de Russen in het algemeen zijn het probleem. Vergeet niet dat de Russen de oorlog steunen he. Zij zijn dus deel van het probleem en moeten mee met Putin vernietigd worden.
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2022, 13:27   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Putin is niet het probleem, de Russen in het algemeen zijn het probleem. Vergeet niet dat de Russen de oorlog steunen he. Zij zijn dus deel van het probleem en moeten mee met Putin vernietigd worden.
Misschien is het van de schrik dat ze hem blijven steunen?

‘Wij zijn de goeden’: waarom zo veel Russen zich achter Poetin scharen

Link: https://www.kn.nl/verdieping/reporta...oetin-scharen/
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2022, 13:41   #4
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Putin is niet het probleem, de Russen in het algemeen zijn het probleem. Vergeet niet dat de Russen de oorlog steunen he. Zij zijn dus deel van het probleem en moeten mee met Putin vernietigd worden.
een oude quote is "Het interesseert de Russen niet of ze worden geregeerd door communisten, fascisten of marsmannetjes, zolang ze maar genoeg worst en liters vodka hebben".

Het zou wel eens kunnen dat aan die laatste voorwaarden niet meer kan worden voldaan, eens de sancties hun volledig uitwerking hebben, en de oorlogseconomie voor bijkomende tekorten zorgt. Ik zou alleszins niet meer op m'n gemak slapen, was ik van Poetin of zijn kliek.
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2022, 14:16   #5
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Misschien is het van de schrik dat ze hem blijven steunen?

‘Wij zijn de goeden’: waarom zo veel Russen zich achter Poetin scharen

Link: https://www.kn.nl/verdieping/reporta...oetin-scharen/
Schrik, desinformatie en patriotisme. Totale onderworpenheid aan het regime is het gevolg.

Maar de reden is irrelevant. Ze staan achter Putin en de oorlog en zijn dus deel van het probleem.
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2022, 16:36   #6
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dramatische waarschuwing: Grote raketaanval van Poetin in de komende 24 uur

https://exxpress.at/dramatische-warn...en-24-stunden/

Ik zet de link er zo bij want het raam cookies en andere instellingen om te posten werkt niet meer bij mij...

Alarmmeldungen auf ukrainischen Social-media-Seiten: Offenbar mehren sich die Zeichen, dass ein russischer Großangriff mit Cruise-Missiles und Kamikaze-Drohnen bevorsteht, von 200 Raketen ist die Rede. Moskau wolle damit den Widerstandswillen brechen.

Poetin uit de wereld verwijderen zou dat een oplossing zijn?
volgens mij heeft hij elke week nog een batchke van 100 raketten om af te vuren waarvan den 80 neergeplukt worden. Dus kan hij het schudden met zijn raketaanval.

De amerikaan heeft nog een grote voorraad raketjes liggen van ten tijde afganistan, en wil die nu recycleren op de Himars, dus dat wordt een salvo van 100 raketjes per uur gericht op alle doelen binnen de 200km bereik
veel geluk en plezier, het wordt een warme winter in UKR, concreet is geen enkel doel nog veilig in het veroverde UKR, hij kan zijn geroosterde tanks en zijn verbrande mannen terugtrekken over de grens en effe uitblazen tot hij ineens denkt nog eens wat stoer te moeten doen, gaan ze dan nog eens terugschieten zodat hij wat oorlogsschade heeft en zijn eigen stuf mag beginnen herstellen

Laatst gewijzigd door brother paul : 29 november 2022 om 16:39.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2022, 18:53   #7
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.867
Standaard

De neef van mijn linkerbuur zijn schoonbroer weet het ook heel erg zeker: De Russen gaan schieten met schietdingen.....


mensenlief zeg,vertel eens iets nieuws....

NATUURLIJK gaan we patronen zien van vrij grootschalige projectielaanvallen gevolgd door "naverzorging" de dagen erna...

Het WERKT hé...helaas.

Laatst gewijzigd door kelt : 29 november 2022 om 18:54.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2022, 21:14   #8
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Poetin uit de wereld verwijderen zou dat een oplossing zijn?
Het Westen vernietigen, zou ook een oplossing kunnen zijn.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2022, 08:33   #9
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Het Westen vernietigen, zou ook een oplossing kunnen zijn.
het westen bestaat eigenlijk niet hoor, je kan dat dus als concept niet vernietigen
Het is gewoon een groep consumenten die hoog technologisch onderwezen is, goed IT kent, goed bezig is met zijnjob, hoge toegevoegde waarde schept
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2022, 11:47   #10
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.867
Standaard

Er werd al gemeld,aangaande gevonden brokstukken,dat de Russische zijde ondertussen met kruisraketten schoot die oorspronkelijk bedoeld waren voor het dragen van nucleaire koppen,die ze dus niet bij zich hadden,en waarvoor er geen "conventionele" kop beschikbaar is/was....

Er was al de theorie dat dit een manier was om het Oekrainse luchtafweersysteem te "verzadigen" in de hoop dat de kruisraketten die WEL gewapend waren erdoorheen glippen...

Dat heeft gewerkt weten we...

Ondertussen tonen de Oekrainers hoe zulk een "dummy warhead" er uit ziet.....en is het verhaal bevestigd...

https://www.bbc.com/news/world-europe-63826082


Het geeft natuurlijk toch te denken hoe het met de status van het Russische kruisrakettenarsenaal is dat ze nu hun voorraadje (weliswaar vrij oude-) missielen van nun nucleaire strijdkrachten opofferen.

Laatst gewijzigd door kelt : 3 december 2022 om 11:49.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2022, 19:55   #11
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.441
Standaard

https://en.wikipedia.org/wiki/Kh-55
Citaat:
The end of the Cold War left Ukraine with 1,612 Kh-55s, part of the armament of the 19 Tu-160s of the 184th Heavy Bomber Regiment at Pryluky and the 25 Tu-95MSs of the 182nd Heavy Bomber Regiment at Uzin-Shepelovka.[24] It was reported that Ukraine demanded US$3 billion for the return of the planes and their missiles to Russia.[24] In October 1999, a compromise was reached that saw Russia pay US$285 million for eight Tu-160 and three Tu-95MS bombers and 575 Kh-55 cruise missiles,[24] while the rest were meant to be destroyed under U.S.-led Nunn–Lugar Cooperative Threat Reduction programme.[25] However, in March 2005 Ukraine's prosecutor-general Sviatoslav Piskun said that in 2001, twelve Kh-55s had been exported to Iran in a deal said to be worth US$49.5 million,[26] and an additional six Kh-55s were exported to China.[25] In March 2015, Iran subsequently revealed the existence of the Soumar cruise missile.[27]
De voorraad van Ukraine had vernietigd moeten worden maar het regime besliste dus anders. Ze tonen hier misschien iets uit hun eigen stock.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2022, 12:38   #12
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.867
Standaard

Over een paar luchtmachtbasissen bij Saratov(luchtmachtbasis Engels) en bij Ryazan (Luchtmachtbasis Dyagilevo )komen in de Russische media
berichten door van schijnbaar ongelukkige sigarettenincidenten met breuk en letsels.

Beide basissen,ver verwijderd van Oekraine,stationeren Tu 95 Strategische bommenwerpers die dienen als dragers voor de Kruisraketten waarmee
Oekraine regelmatig verlost wordt van fascistische infrastruktuur...

Het zou toch jammer zijn als daar iets zou gebeurd zijn hé....

Laatst gewijzigd door kelt : 5 december 2022 om 12:38.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2023, 18:31   #13
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.867
Standaard

De normale drager van een Kinzal projectiel is de MIG-31K.

Iedere keer dat de UKR's detecteren dat er MIG-31's opstijgen ,de Krim,Wit Rusland,Russische grensoblasten...vraag me niet HOE ze dat nu weer te weten komen... luiden ze het alarm omdat ze er van uitgaan dat er Kinzals kunnen afkomen...

Blijkbaar spelen de Russen het spelletje nog wat beter....
De 9de augustus staat in Ukrainska Pravda hoe de Russen ondertussen Kinzals kunnen "simuleren" op de schermen van de Oekrainse luchtverdediging.....vraga me ook niet HOE ze dat nu weer kunnen....
Als de Russen die technologie nog wat zouden kunnen verbeteren schieten de UKR's straks Patriots op.......niks....

Laatst gewijzigd door kelt : 9 augustus 2023 om 18:33.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be