Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

 
 
Discussietools
Oud 16 november 2004, 23:52   #21
nou nou
Europees Commissaris
 
nou nou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 7.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder
Dient een behang niet om muren te verfraaien? Wel het Vlaams "Behang" dient om het politieke bestel in Vlaanderen te verfraaien. Het is dus gewoon een compliment.
Dank u Piano dat had ik niet verwacht van u.
Daar hebt ge u serieus voor in nen bocht moeten wringen zeker?
__________________
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size]


[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline  
Oud 17 november 2004, 00:19   #22
Pallieter
Partijlid
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji
Vinde gij u nu zeflf goe piano?
Gij hebt al de cd's van "de simple minds" zeker?
hehe da vraag ik mij ook af. Kan jij daar nu echt zelf meelachen.
vlaams belang => behang haha

simpele ziel
Pallieter is offline  
Oud 17 november 2004, 13:04   #23
Master Yoda
Partijlid
 
Master Yoda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2003
Locatie: BELGIË
Berichten: 222
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano


[size=3]NU TE KOOP: VLAAMS BEHANG[/size]



Drie vzw's die het goed menen met het volk brengen vandaag een nieuwe decoratieve lijn behangpapier op de markt: Vlaams Behang. Het ontwerp combineert traditionele krachtige waarden met een nieuw en fris imago.

Vlaams Behang oogt aannemelijk en modern, maar houdt tegelijk krachtig vast aan de betrouwbare basis van vorige reeksen. Meer van hetzelfde dus, maar alles oogt nu gewoon wat anders.

Vanaf vandaag te koop via de gebruikelijke netwerken, 2 euro per strekkende arm.

bron: http://www.bartvandamme.be/
Hèhèhè goed gevonden Piano !
Maar as je't mij niet kwadelijk neemt koop ik het toch maar NIET !
__________________
Master Yoda is offline  
Oud 17 november 2004, 13:06   #24
Master Yoda
Partijlid
 
Master Yoda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2003
Locatie: BELGIË
Berichten: 222
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ook een leuke is deze:



Om nachtmerries van te krijgen !
__________________
Master Yoda is offline  
Oud 17 november 2004, 14:18   #25
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder
Dient een behang niet om muren te verfraaien? Wel het Vlaams "Behang" dient om het politieke bestel in Vlaanderen te verfraaien. Het is dus gewoon een compliment.
Dank u Piano dat had ik niet verwacht van u.
Behang dient regelmatig vervangen te worden maar dat heeft u alvast begrepen.....
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline  
Oud 17 november 2004, 14:21   #26
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Master Yoda

Om nachtmerries van te krijgen !
Ja, dewinters tellen valt niet echt mee om in slaap te vallen.....
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline  
Oud 17 november 2004, 18:01   #27
Ive De Beckker
Gouverneur
 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: Kalmthout
Berichten: 1.344
Standaard

Aan al die VB haters de boodschap: Doe niet zo kinderachtig.
ze nemen een nieuwe start, geef hen de kans.

VB werd veroordeeld door een franstalige rechter.
Een rechter die politiek benoemd is. Politieke benoeming stopte pas 4 jaar geleden.
Als die rechter minder dan 4 jaar geleden aangesteld is is het geen politieke aanstelling. Anders wel.

Een rechter moet nog steeds toegelaten worden door de minister van justitie.
De minister kan niemand naar voor schuiven maar moet goedkeuring of afkeuring geven. Nog steeds politiek gemoei dus.
Ive De Beckker is offline  
Oud 17 november 2004, 18:45   #28
berre
Minister
 
berre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2004
Locatie: Leuven
Berichten: 3.965
Stuur een bericht via MSN naar berre
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano


[size=3]NU TE KOOP: VLAAMS BEHANG[/size]



Drie vzw's die het goed menen met het volk brengen vandaag een nieuwe decoratieve lijn behangpapier op de markt: Vlaams Behang. Het ontwerp combineert traditionele krachtige waarden met een nieuw en fris imago.

Vlaams Behang oogt aannemelijk en modern, maar houdt tegelijk krachtig vast aan de betrouwbare basis van vorige reeksen. Meer van hetzelfde dus, maar alles oogt nu gewoon wat anders.

Vanaf vandaag te koop via de gebruikelijke netwerken, 2 euro per strekkende arm.

bron: http://www.bartvandamme.be/
al even loze topic als: http://forum.politics.be/showthread.php?t=24407 ...
__________________
dixi
berre is offline  
Oud 17 november 2004, 18:57   #29
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berre
ja inderdaad, onze Piano z'n plezier kan niet op.. als ik hem was zou ik eerder diep teleurgesteld zijn.
Ambiorix is offline  
Oud 17 november 2004, 19:21   #30
nou nou
Europees Commissaris
 
nou nou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 7.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fifke
Aan al die VB haters de boodschap: Doe niet zo kinderachtig.
ze nemen een nieuwe start, geef hen de kans.

VB werd veroordeeld door een franstalige rechter.
Een rechter die politiek benoemd is. Politieke benoeming stopte pas 4 jaar geleden.
Als die rechter minder dan 4 jaar geleden aangesteld is is het geen politieke aanstelling. Anders wel.

Een rechter moet nog steeds toegelaten worden door de minister van justitie.
De minister kan niemand naar voor schuiven maar moet goedkeuring of afkeuring geven. Nog steeds politiek gemoei dus.
Een vraagje: heeft het Blok, volgens jou, nooit aangezet tot rassenhaat en discriminatie of toch wel maar laten we de discussie daarvan afwenden door over politieke benoemingen te memmen?

Ik vraag het zo maar even want ik heb genoeg welles-nietes verhaalkes gelezen het laatste half jaar

By the way, van mij krijgen ze die kans hoor, ik geloof er alleen geen zak van en ze mogen zichzelf serieus bewijzen. De Winter en Annemans zijn al goed bezig geweest.
__________________
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size]


[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline  
Oud 17 november 2004, 19:50   #31
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
ja inderdaad, onze Piano z'n plezier kan niet op.. als ik hem was zou ik eerder diep teleurgesteld zijn.
Hoezo? Het Blok hebben we tot een zware knieval gedwongen. Het moet nu -behoudens de boetes en de blaam van de veroordeling- ruim 1,5 miljoen euro ophoesten voor een campagne om haar nieuwe naam 'Het Behang' te promoten. Ik heb VB-mandatarissen luidop horen spreken van een katastrofe toen cassatie haar oordeel uitsprak. Jij kan misschien de gevolgen van dat arrest willen minimaliseren en wegwuiven, maar binnen de VB-partijraad wordt er echt niet gelachen. Niet dat ze de schade zal te bovenkomen, maar het kost hen een flinke hap in het budget.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)

Laatst gewijzigd door thePiano : 17 november 2004 om 19:51.
thePiano is offline  
Oud 17 november 2004, 19:53   #32
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Hoezo? Het Blok hebben we tot een zware knieval gedwongen. Het moet nu -behoudens de boetes en de blaam van de veroordeling- ruim 1,5 miljoen euro ophoesten voor een campagne om haar nieuwe naam 'Het Behang' te promoten. Ik heb VB-mandatarissen luidop horen spreken van een katastrofe toen cassatie haar oordeel uitsprak. Jij kan misschien de gevolgen van dat arrest willen minimaliseren en wegwuiven, maar binnen de VB-partijraad wordt er echt niet gelachen. Niet dat ze de schade zal te bovenkomen, maar het kost hen een flinke hap in het budget.
Als die investering een paar duizend nieuwe kiezers oplevert, is dat zo weer terug verdiend.

Is dat dan de bedoeling van een knieval?
Jan van den Berghe is offline  
Oud 17 november 2004, 19:56   #33
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Als die investering een paar duizend nieuwe kiezers oplevert, is dat zo weer terug verdiend.

Is dat dan de bedoeling van een knieval?
Als ze niet investeren kunnen ze er tienduizenden verliezen. Hebben ze de keuze?

Ik ben ook benieuwd welke krant hun publicitaire stunt gaat opnemen.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 17 november 2004, 20:12   #34
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Als ze niet investeren kunnen ze er tienduizenden verliezen. Hebben ze de keuze?

Ik ben ook benieuwd welke krant hun publicitaire stunt gaat opnemen.
Dat laatste hoeft niet, hoor. Er ligt al het een en ander klaar, mijnheer Pianodinges

Keuze of geen keuze, dat doet er weinig toe. Feit is dat jullie met dat proces ferm mis gemikt hebben. Hiermee dacht men het Vlaams Blok definitief de pas af te snijden, maar dat kan wel eens totaal anders uitdraaien.

Nu nog meer dan anders zullen de mensen ervan overtuigd zijn dat men niet alles meer mag zeggen van de machthebbers...
Jan van den Berghe is offline  
Oud 17 november 2004, 20:24   #35
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Dat laatste hoeft niet, hoor. Er ligt al het een en ander klaar, mijnheer Pianodinges

Keuze of geen keuze, dat doet er weinig toe. Feit is dat jullie met dat proces ferm mis gemikt hebben. Hiermee dacht men het Vlaams Blok definitief de pas af te snijden, maar dat kan wel eens totaal anders uitdraaien.

Nu nog meer dan anders zullen de mensen ervan overtuigd zijn dat men niet alles meer mag zeggen van de machthebbers...
Zeg Jandinges, tijd dat je het arrest gaat lezen want je zit weer ferm te hallucineren. Daar staat nergens in dat je geen dingen (meer) mag zeggen.
http://users.pandora.be/amarcord/selys/arrest01.html

__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)

Laatst gewijzigd door thePiano : 17 november 2004 om 20:24.
thePiano is offline  
Oud 17 november 2004, 20:37   #36
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Zeg Jandinges, tijd dat je het arrest gaat lezen want je zit weer ferm te hallucineren. Daar staat nergens in dat je geen dingen (meer) mag zeggen.
Ja, met zoveel woorden staat het er niet in. Alleen wie de pijnlijke feiten over immigratie, de allochtonen, de islam... een beetje teveel herhaalt (en dat doen mensen nu eenmaal wanneer de zaken steeds erger worden en door het bewind als onbestaande worden weggewuifd), kan door de rechter met "de intentie van discrimineren" opgezadeld krijgen.

Daarvoor hoeft de rechter zich niet te verantwoorden. Hij kan dat zo de beschuldigde opleggen zonder enige weerwerk, wat hier duidelijk een wetgeving verraadt die ruikt naar DDR-toestanden.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 17 november 2004, 20:38   #37
nou nou
Europees Commissaris
 
nou nou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 7.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Zeg Jandinges, tijd dat je het arrest gaat lezen want je zit weer ferm te hallucineren. Daar staat nergens in dat je geen dingen (meer) mag zeggen.
http://users.pandora.be/amarcord/selys/arrest01.html
Och jong, ze blijven volhouden. Staat er nochtans LETTERLIJK allemaal in. En dan laat je dat zien en geen antwoord meer krijgen. En dan een weekske later begint het opnieuw. En dan is het weer van "bron?" "bron?" "bron?" en "ik zie het niet", "ik heb geen goesting om het te lezen", etc etc etc... en als ge het dan uiteindelijk STRONTEbeu zijt is het van "ziet ge wel"... terwijl ze van mij best mogen denken en zeggen wat ze willen, als ze maar beseffen dat hetgeen waar ze voor stemmen een nest racisten is. Maar dat lef is ver te zoeken. Vwala.
__________________
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size]


[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline  
Oud 17 november 2004, 20:38   #38
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fifke
Aan al die VB haters de boodschap: Doe niet zo kinderachtig.
ze nemen een nieuwe start, geef hen de kans.

VB werd veroordeeld door een franstalige rechter.
Een rechter die politiek benoemd is. Politieke benoeming stopte pas 4 jaar geleden. Als die rechter minder dan 4 jaar geleden aangesteld is is het geen politieke aanstelling. Anders wel.

Een rechter moet nog steeds toegelaten worden door de minister van justitie.
De minister kan niemand naar voor schuiven maar moet goedkeuring of afkeuring geven. Nog steeds politiek gemoei dus.
De enige reden waarom Annemans zei dat hij die rechters die het Blok hebben veroordeeld ooit wel zal vinden, is het feit dat hij niet zelf die rechters heeft benoemd. Of wat dacht je dat er gaat gebeuren als het Vlaams Behang ooit aan de vetpotten geraakt?
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 17 november 2004, 20:39   #39
nou nou
Europees Commissaris
 
nou nou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 7.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Ja, met zoveel woorden staat het er niet in. Alleen wie de pijnlijke feiten over immigratie, de allochtonen, de islam... een beetje teveel herhaalt (en dat doen mensen nu eenmaal wanneer de zaken steeds erger worden en door het bewind als onbestaande worden weggewuifd), kan door de rechter met "de intentie van discrimineren" opgezadeld krijgen.

Daarvoor hoeft de rechter zich niet te verantwoorden. Hij kan dat zo de beschuldigde opleggen zonder enige weerwerk, wat hier duidelijk een wetgeving verraadt die ruikt naar DDR-toestanden.
Hier zie, mijn toetsen waren nog niet koud
__________________
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size]


[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]

Laatst gewijzigd door nou nou : 17 november 2004 om 20:40.
nou nou is offline  
Oud 17 november 2004, 20:40   #40
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Ja, met zoveel woorden staat het er niet in. Alleen wie de pijnlijke feiten over immigratie, de allochtonen, de islam... een beetje teveel herhaalt (en dat doen mensen nu eenmaal wanneer de zaken steeds erger worden en door het bewind als onbestaande worden weggewuifd), kan door de rechter met "de intentie van discrimineren" opgezadeld krijgen.

Daarvoor hoeft de rechter zich niet te verantwoorden. Hij kan dat zo de beschuldigde opleggen zonder enige weerwerk, wat hier duidelijk een wetgeving verraadt die ruikt naar DDR-toestanden.
Ho maar Jandinges, met zoveel woorden staat het ook niet in de Beginselverklaring van het Vlaams Behang dat alle moslims en de rest van de vreemdelingen moeten oprotten. Maar gelukkig zijjn er nog de loslippigaards in de partijtop die graag in het publiek zeggen wat je zelden in programmateksten kan terugvinden.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be