Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Deense cartoons
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht.

 
 
Discussietools
Oud 19 februari 2006, 22:59   #41
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.078
Standaard

By the way.
De moeder van Kemal was tipgeefster van de toenmalige BOB. Haar eigen drugsdealende echtgenoot werd als dank voor bewezen diensten 'gespaard' en door de BOB aan werk geholpen bij Ford Genk. Mehmed liet zich na een tijdje echter een zilveren handdruk geven en begon een bordeel met Poolse vrouwen. Waar zijn vrouw hem voor de zoveelste keer in een buitenechtelijk bed betrapte.
Scheiden van haar vent was er echter niet bij want Kemal liet al op 14-jarige leeftijd weten dat hij zijn moeder zou kapot maken als vaderlief het niet deed mocht ze een 'hoer' worden door van hem te scheiden.

Turken en politie hebben dus wel degelijk ook al eens iets met elkaar vandoen.

Ook met eigen ogen gezien.
Knuppel is offline  
Oud 19 februari 2006, 23:15   #42
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
By the way.
De moeder van Kemal was tipgeefster van de toenmalige BOB. Haar eigen drugsdealende echtgenoot werd als dank voor bewezen diensten 'gespaard' en door de BOB aan werk geholpen bij Ford Genk. Mehmed liet zich na een tijdje echter een zilveren handdruk geven en begon een bordeel met Poolse vrouwen. Waar zijn vrouw hem voor de zoveelste keer in een buitenechtelijk bed betrapte.
Scheiden van haar vent was er echter niet bij want Kemal liet al op 14-jarige leeftijd weten dat hij zijn moeder zou kapot maken als vaderlief het niet deed mocht ze een 'hoer' worden door van hem te scheiden.

Turken en politie hebben dus wel degelijk ook al eens iets met elkaar vandoen.

Ook met eigen ogen gezien.
goh wat een VERSCHRIKKELIJK verhaal...
Mitgard is offline  
Oud 19 februari 2006, 23:18   #43
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

ik bedoel maar, ge hebt van die brave vlaamse huisvaders die hun hele gezin uitmoorden en daarna zichzelf.
'gezinsdrama' noemt dat dan formeel.

dat wordt straks bijna vlaamse traditie als 't zo doorgaat...
Mitgard is offline  
Oud 19 februari 2006, 23:26   #44
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat komt eigenlijk door je goeie vriend Mitgard.
Die heeft het nogal eens over 'mietjes'.
Toevallig hoorde ik dat woord al eerder nogal oneerbiedig gebruiken ten overstaan van onze politie. Jawel, met eigen oren.
Door Turkse jongens in Limburg
En nog altijd tast ik in het ijle waarom je de politie hier bij haalt. Mitgard had het nl. over mij en niet over andere Turken. Zelfs Stab had het over mij. Ben ik volgens jou een crimineel? Maar wacht eens even. Volgens de goede aloude VB-logica zijn alle allochtonen criminelen. Dus iedere Turk is zodoende een crimineel.
Ik heb je al dikwijls in de bres zien springen voor het VB. Zal ik maar eens een gelijkaardige logica toepassen. Iedereen die het opneemt voor het VB is een VBer. Je bent dus ook een VBer.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline  
Oud 19 februari 2006, 23:28   #45
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.078
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
goh wat een VERSCHRIKKELIJK verhaal...
Bwa, het verklaart alleen waar dat woordje vandaan komt dat ook jij zo graag gebruikt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 19 februari 2006, 23:32   #46
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.078
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
En nog altijd tast ik in het ijle waarom je de politie hier bij haalt. Mitgard had het nl. over mij en niet over andere Turken. Zelfs Stab had het over mij. Ben ik volgens jou een crimineel? Maar wacht eens even. Volgens de goede aloude VB-logica zijn alle allochtonen criminelen. Dus iedere Turk is zodoende een crimineel.
Ik heb je al dikwijls in de bres zien springen voor het VB. Zal ik maar eens een gelijkaardige logica toepassen. Iedereen die het opneemt voor het VB is een VBer. Je bent dus ook een VBer.
Welja, ik stem er sinds korte tijd op dus bén ik er een, hé?
Volgens Mitgard heb ik daarmee alles om een Mietje genoemd te worden en volgens jou om een VB-er te zijn.
Iedereen tevreden. Ja toch?
.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 19 februari 2006, 23:34   #47
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Welja, ik stem er sinds korte tijd op dus bén ik er een, hé?
Volgens Mitgard heb ik daarmee alles om een Mietje genoemd te worden en volgens jou om een VB-er te zijn.
Iedereen tevreden. Ja toch?
.
Ik ben dus een crimineel volgens jou?
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline  
Oud 19 februari 2006, 23:37   #48
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.078
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
ik bedoel maar, ge hebt van die brave vlaamse huisvaders die hun hele gezin uitmoorden en daarna zichzelf.
'gezinsdrama' noemt dat dan formeel.

dat wordt straks bijna vlaamse traditie als 't zo doorgaat...
Wat een verrassing dat jij dit alleen maar als een Vlaamse traditie brandmerkt en niet als een puur VB-se.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 19 februari 2006, 23:38   #49
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.078
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Ik ben dus een crimineel volgens jou?
Waarom voel jij dat zo aan?
Omdat ik VB stem?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 19 februari 2006, 23:41   #50
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Waarom voel jij dat zo aan?
Omdat ik VB stem?
Neen, afgaande op wat je in deze thread allemaal zei, vermoed ik dat je mij als een crimineel bestempelt.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline  
Oud 19 februari 2006, 23:47   #51
Mahdi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 oktober 2005
Berichten: 562
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
De Big Brotheruitzendingen zijn ook een fenomeen zolang de reeks loopt. Eenmaal de winnaar bekend is, wordt het rap vergeten tot het het jaar daarop weer van start gaat.
Ik vind het fenomeen Irak van veel meer belang. Ook een subforum voor oprichten?
En toch is de kwestie Iran véél minder belangrijk dan de cartoonkwestie.

Op de Duitse TV zenders wijdde men zelfs twee dagen achter elkaar een speciaal avondprogramma aan de cartoons en de islam onder de welluidende naam "Der Kampf der Kulturen".

Als de wereld op zijn kop staat doordat er ergens enkele prentjes gepubliceerd werden, dan is er meer aan de hand.
Mahdi is offline  
Oud 19 februari 2006, 23:53   #52
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.078
Standaard

Jouw vermoedens kunnen mij worst wezen.

Ik ken jou niet maar weet wel dat Mitgard iets met Mietjes heeft, net als de Limburgse Turken die ik kende.

Voor Mitgard zijn alle Vlaamsgezinden Mietjes en voor jouw landgenoten is onze politie dat.

Het was allicht beter geweest dat ik evenveel 'woorden' aan jou had verspild als jij er aan de forummers kwijtkon op wiens niveau jij jezelf beweerde te plaatsen.
Knuppel is offline  
Oud 19 februari 2006, 23:57   #53
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahdi Bekijk bericht
En toch is de kwestie Iran véél minder belangrijk dan de cartoonkwestie.

Op de Duitse TV zenders wijdde men zelfs twee dagen achter elkaar een speciaal avondprogramma aan de cartoons en de islam onder de welluidende naam "Der Kampf der Kulturen".

Als de wereld op zijn kop staat doordat er ergens enkele prentjes gepubliceerd werden, dan is er meer aan de hand.
Tja, de media. Die melken alles tot de laatste druppel uit om hogere kijkcijfers.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline  
Oud 19 februari 2006, 23:59   #54
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Jouw vermoedens kunnen mij worst wezen.

Ik ken jou niet maar weet wel dat Mitgard iets met Mietjes heeft, net als de Limburgse Turken die ik kende.

Voor Mitgard zijn alle Vlaamsgezinden Mietjes en voor jouw landgenoten is onze politie dat.

Het was allicht beter geweest dat ik evenveel 'woorden' aan jou had verspild als jij er aan de forummers kwijtkon op wiens niveau jij jezelf beweerde te plaatsen.
Inderdaad.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline  
Oud 20 februari 2006, 00:05   #55
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.078
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Tja, de media. Die melken alles tot de laatste druppel uit om hogere kijkcijfers.
En zeggen dat ze hun streefcijfers met niets zo gemakkkelijk halen als met dit gemelk.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 20 februari 2006, 00:11   #56
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik ken jou niet maar weet wel dat Mitgard iets met Mietjes heeft, net als de Limburgse Turken die ik kende.

Voor Mitgard zijn alle Vlaamsgezinden Mietjes en voor jouw landgenoten is onze politie dat.
misschien collaboreert die mitgard wel stiekem met de moslimfundamentalisten...

Laatst gewijzigd door Mitgard : 20 februari 2006 om 00:11.
Mitgard is offline  
Oud 20 februari 2006, 10:20   #57
slegie
Staatssecretaris
 
slegie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2004
Berichten: 2.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ze zitten te zeiken dat de islam het probleem is. Dat is nog maar "pas" zo, dervoor was het westen die de wereld leegzoog met derdewereldtoestanden als gevolg. En nu het slachtofferke van de islam uithangen, typisch voor een beschaving die zijn hoogtepunt nabij is, verzadigt tot en met.
De islam is het probleem inderdaad. en de islam is al eeuwen een probleem voor alle andersdenkenden.

U moet het westen niet de schuld geven van de derdewereldtoestanden.
De reden waarom het in de meeste derdewereldlanden niet betert is gewoon dat diezelfde mensen daar liever mekander overhoop knallen, verkrachten en genocides plegen en het geld dat ze krijgen van het westen onder de vorm van ontwikkelingshulp worden rechtstreeks in de aankoop van wapens gestoken of om de kleine rijke minderheid in die gebieden te voorzien van paleizen en villa's over de gehele wereld en die met alle plezier ook weer zoals de moslims sjeiken in SA leven op de kap van miljoenen andere medeburgers.
Hebben wij enig profijt met deze gang van zaken? ja, hierdoor blijven de grondstof prijzen toch iets of wat laag maar beeld u eens een democratisch en stabiel afrika of azië in?? dit zou de grondstoffen zo duur maken dat nergens in de wereld nog welvaart kan zijn met het huidige vervloekte kapitalistisch systeem en het nu wel duidelijk is dat dit systeem nog lsechter presteerd dan het communistische systeem.


het westen is zijn hoogte punt nog niet nabij alhoewel met zulke politici als onze regering zal het niet lang meer duren.
slegie is offline  
Oud 20 februari 2006, 10:39   #58
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Het maakt ni uit of het Westen al dan niet DE boosdoener is, wat telt is dat er véél mensen er zo over denken. En het westen zal eraan tenonder gaan.
Bhairav is offline  
Oud 20 februari 2006, 10:43   #59
slegie
Staatssecretaris
 
slegie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2004
Berichten: 2.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Het maakt ni uit of het Westen al dan niet DE boosdoener is, wat telt is dat er véél mensen er zo over denken. En het westen zal eraan tenonder gaan.
we zullen misschien economische crisissen gaan kennen maar nooit of te nooit zal europa zich onderwerpen aan de islam of er moet geen normale mens meer in leven zijn en dat europa enkel nog bestaat uit achterlijke moslims, lafaards en verraders die liever met hun kop in ene moslim zijn gat zitten.
en indien enkel deze mensen nog in leven hebben mogen ze deze toch al verdoemde planeet met plezier hebben ik zal inieder geval nooit willen leven in zo'n samenleving waar de islam de plak zwaait
slegie is offline  
Oud 20 februari 2006, 10:49   #60
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.078
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
misschien collaboreert die mitgard wel stiekem met de moslimfundamentalisten...
In alle geval NIET met Vlaamsgezinden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be