Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

 
 
Discussietools
Oud 3 december 2007, 21:04   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Hier sla je spijkers met koppen. Leterme was te zeer in het belgische spel opgegaan. Ik heb grote ogen getrokken toen ik zag hoe sterk de verstandhouding tussen Jo Vandeurzen en Bart De Wever wel was. Misschien is dat de prijs die de CD&V bij monde van Vandeurzen heeft moeten betalen om Bart publiek te vernederen in de Dedecker-affaire.

En tsjeven blijven tsjeven. Ik zie Vandeurzen ook ooit nog eens barsten. Maar tot nu toe ben ik zeer tevreden met die Limburgse grijze mol met "het charisma van een lavabo" (sic).


"Als en slechts als" (da's wiskunde, eh) Vandeurzen kan aantonen dat de CD&V niet langer de CVP is en dat de oude krokodillen geen serieuze macht meer hebben binnen die partij, pas dan zie ik de toekomst positief in. Alles staat of valt met de stilgehouden maar toch duidelijke machtsstrijd binnen de CD&V. Als CD&V wint over CVP, dan mogen de belgicisten met knipperende oogjes kijken een machtsblok van 30+6+19 % van de stemmen. Dan heeft Vlaanderen een Vlaamsgezinde meerderheid en dat zou ongezien zijn. Als Renders, Eyskens, Dehaene, kortom "de jeugd" van de partij het pleit winnen, dan vermoed ik dat de N-VA (die deemoedig was in het kartel maar nu blijkbaar de CD&V voor zich heeft gewonnen) heel wat CD&V'ers gaat kunnen aantrekken als ze het huis van vertrouwen weer verlaten. CD&V zou zich best beraden over het buitengooien van het ACV/ACW en hen vertellen dat ze nog welkom zijn mits ze geen eisen meer stellen die ingaan tegen het programma van de partij. Zo een beetje zoals ze met JMDD hebben gedaan.

Ik hoop 1 ding, en daar ben ik niet zeker van. Ik hoop dat men bij de CD&V intussen het verschil kan maken tussen publieke opinie en de meningen van menig commentator in de kranten en media die hengelen naar een lintje, baronstitel en meer van dat fraais. Het lijkt er momenteel op, maar ik vrees soms dat de vermoeidheid gaat toeslaan. Ik kan enkel hopen dat we nu 180 dagen gaan stressen op de stents van Verhofstadt terwijl de CD&V zich languit in de stoel kan leggen. Liefst Leterme op vakantie sturen terwijl Bart en Jo wel voor het kartel spreken.

De hele situatie is een dubbeltje op zijn kant en zelfs een machtige koning als die in belgenland krijgt er amper vat op. Hoop op de toekomst, Vlaming.
Je vertrouwt Leterme dus ook voor geen haar.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 3 december 2007, 21:05   #22
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.921
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Nee maar! Na 170 dagen dat de VLD niets moest doen en enkel maar kritiek moest leveren op Leterme, na het gratuite gescheld van Somers op Leterme als zou hij niet bekwaam zijn na zijn tweede ontslag als formateur. Maar nu Verhofstadt de doos rotte eieren in zijn bakje krijgt, nu vraagt de Open-VLD om begrip en mededogen.

Ik hoop dat de CD&V/N-VA Verhofstadt even hard gaan laten zweten. Of liefst nog harder als kleine weerwraak voor hoe hij het land heeft geruïneerd.
Het is eigenlijk ook schandalig dat diegene die de crisis veroorzaakt heeft in de media wordt opgedrongen als de man die het gaat oplossen. Verhofstadt heeft 8 jaar het institutionele laten verroten en hij alleen is verantwoordelijk voor de crisis waarin we nu zitten.

Het getuigt ook van een enorme hypocrisie dat Verhofstadt nu plots afkomt met een grondige staatshervorming. U heeft 8 jaar de tijd gehad en zelfs vorige verkiezingen bleek een staatshervorming ondergeschikt aan socio-economische zaken. Bah, gij vuil weekdier.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline  
Oud 3 december 2007, 21:06   #23
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc. Bekijk bericht
Ik denk dat de VLD zich hier toch mispakt in het gemiddelde intellect van de Vlaming.
Net daarom dat ze wel willen dat de verkiezingen weer samenvallen. Dan heb je na de verkiezingen 4 jaar om alles te verknoeien en 1 jaar om iedereen te laten vergeten dat je het serieus hebt verknoeit. Een federale verkiezing doen met een regionale verkiezing 2 jaar later... dat is ietsje te erg geconfronteerd worden met de kiezer. Dat zou haast democratie worden. Dat kunnen we niet hebben in dit land. Al 170 dagen krijgt de kiezer ervan langs dat hij heeft gekozen voor wat hij wou en al 170 dagen krijgt Leterme en zijn partij- en kartelgenootjes het verwijt dat ze willen doorvoeren wat hun kiezers wilden.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 3 december 2007, 21:15   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Net daarom dat ze wel willen dat de verkiezingen weer samenvallen. Dan heb je na de verkiezingen 4 jaar om alles te verknoeien en 1 jaar om iedereen te laten vergeten dat je het serieus hebt verknoeit. Een federale verkiezing doen met een regionale verkiezing 2 jaar later... dat is ietsje te erg geconfronteerd worden met de kiezer. Dat zou haast democratie worden. Dat kunnen we niet hebben in dit land. Al 170 dagen krijgt de kiezer ervan langs dat hij heeft gekozen voor wat hij wou en al 170 dagen krijgt Leterme en zijn partij- en kartelgenootjes het verwijt dat ze willen doorvoeren wat hun kiezers wilden.
Grrrrrrrrrrrr.............
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 3 december 2007, 21:16   #25
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je vertrouwt Leterme dus ook voor geen haar.
Ik vertrouw Leterme voor geen haar. Maar ik geef ronduit toe dat hij zijn partijvoorzitter trouw is en zelfs als de kartelpartner kraait, hij moet wijken voor het kartel. Leterme is moe en geeft alles toe wat je wil. Maar Jo en Bart bewaken de eerbaarheid van het kartel. Och... ik zou die arme drommel van een Leterme gewoon 5 frank geven. Die mens is op en moe. Een vlaming kan vaak niet op tegen de pathos, het getier, de histerie van zowel Franstalige media als vlaamstalige (al zal die laatste minder histerisch doen... meer slinks eigenlijk). Leterme kan niet op tegen het media-circus en de publieke opinie zoals gemaakt in onze media. En terecht... ik zou het in zijn plaats ook niet kunnen. 170 dagen onderhandelen.... dat is brainwashing. Net daarom was er de nood aan een Bart De Wever en Jo Vandeurzen die afstand kunnen nemen. Dat zijn mensen die nog eens een dagje thuis kunnen zijn. (en mijn respect voor Bart die intussen 's nachts niet kan slapen omwille van weer een nieuwe bleiter )

Als we ooit een stap willen doen... dan moet Geert Bourgeois maar eens kuis houden in de VRT. Die brave belgen en vlamingen snuiven het VRT nieuws en Ter Zake en De Zevende Dag op. Ik bekijk dat allemaal niet. En als ik het doe is het met de nodige reserve.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 3 december 2007, 21:20   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik vertrouw Leterme voor geen haar. Maar ik geef ronduit toe dat hij zijn partijvoorzitter trouw is en zelfs als de kartelpartner kraait, hij moet wijken voor het kartel. Leterme is moe en geeft alles toe wat je wil. Maar Jo en Bart bewaken de eerbaarheid van het kartel. Och... ik zou die arme drommel van een Leterme gewoon 5 frank geven. Die mens is op en moe. Een vlaming kan vaak niet op tegen de pathos, het getier, de histerie van zowel Franstalige media als vlaamstalige (al zal die laatste minder histerisch doen... meer slinks eigenlijk). Leterme kan niet op tegen het media-circus en de publieke opinie zoals gemaakt in onze media. En terecht... ik zou het in zijn plaats ook niet kunnen. 170 dagen onderhandelen.... dat is brainwashing. Net daarom was er de nood aan een Bart De Wever en Jo Vandeurzen die afstand kunnen nemen. Dat zijn mensen die nog eens een dagje thuis kunnen zijn. (en mijn respect voor Bart die intussen 's nachts niet kan slapen omwille van weer een nieuwe bleiter )

Als we ooit een stap willen doen... dan moet Geert Bourgeois maar eens kuis houden in de VRT. Die brave belgen en vlamingen snuiven het VRT nieuws en Ter Zake en De Zevende Dag op. Ik bekijk dat allemaal niet. En als ik het doe is het met de nodige reserve.
Verstandige taal.
Vooral dat laatste.
Alleen vertrouw ik Bourgeois nog minder dan Leterme.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 3 december 2007, 21:38   #27
Cyrano
Minister
 
Cyrano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 maart 2006
Locatie: 3680
Berichten: 3.050
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Verstandige taal.
Vooral dat laatste.
Alleen vertrouw ik Bourgeois nog minder dan Leterme.
Zelfs vandaag wanneer de politiekers het niet goed meer weten, slaagt de VRT er in om te manipuleren.
Met het midddagjournaal moest Prof. Van Orshoven opdraven om te vertellen dat het regeren dmv een regering van lopende zaken met een parlemdentair voorakkoord zaak per zaak niet kan.

In het avondjournaal en Ter Zake journaal mocht deze brave man de pret niet komen bederven voor VHST. VHST via Dewael vond dat het kon.

pretbedervers als Van Orshoven, Senelle en Storme zijn niet welkom vandaag.
__________________
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot
W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood.
Cyrano is offline  
Oud 3 december 2007, 21:41   #28
van exaerde herman
Burgemeester
 
Geregistreerd: 24 december 2006
Berichten: 535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Intussen is het ook buiten hevig aan het donderen gegaan!

En dat in december!

Voortekens genoeg zou ik zeggen.
apocalyps now.
__________________
versus
van exaerde herman is offline  
Oud 3 december 2007, 21:42   #29
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 15.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Net daarom dat ze wel willen dat de verkiezingen weer samenvallen. Dan heb je na de verkiezingen 4 jaar om alles te verknoeien en 1 jaar om iedereen te laten vergeten dat je het serieus hebt verknoeit. Een federale verkiezing doen met een regionale verkiezing 2 jaar later... dat is ietsje te erg geconfronteerd worden met de kiezer. Dat zou haast democratie worden. Dat kunnen we niet hebben in dit land. Al 170 dagen krijgt de kiezer ervan langs dat hij heeft gekozen voor wat hij wou en al 170 dagen krijgt Leterme en zijn partij- en kartelgenootjes het verwijt dat ze willen doorvoeren wat hun kiezers wilden.
En te bedenken dat de niet-samenvallende verkiezingen destijds ingehaald werden als 'de grote democratische vernieuwing'. Als ze federale en regionale verkiezingen weer laten samenvallen kunnen ze net zo goed het dubbelmandaat weer invoeren. Als er dan toch iets moet samenvallen, waarom dan niet de regionale en de lokale verkiezingen?
__________________
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline  
Oud 3 december 2007, 21:45   #30
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
En te bedenken dat de niet-samenvallende verkiezingen destijds ingehaald werden als 'de grote democratische vernieuwing'. Als ze federale en regionale verkiezingen weer laten samenvallen kunnen ze net zo goed het dubbelmandaat weer invoeren. Als er dan toch iets moet samenvallen, waarom dan niet de regionale en de lokale verkiezingen?

Jazeker heeft haarfijn uitgelegd waarom.

Hoofdreden is echter dat Belgique gemakkelijker is overeind te houden is met op elk niveau dezelfde coalities. Die werken elkaar namelijk minder tegen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 3 december 2007, 21:56   #31
the outlaw torn
Minister
 
the outlaw torn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Locatie: oost-vlaanderen
Berichten: 3.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wedden dat de looggieter erop rekende dat Leterme hetzelfde zou doen als Dehaene in zijn tijd?
De problemen pas aanpakken als ze zich stelden en intussen toegeven aan de Franstaligen?
zou me nt verbazen. leterme verdient eigenlijk wel een stem, hij is een politicus zoals er meerdere zouden moeten zijn, om nt te zeggen allemaal
__________________
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!!

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline  
Oud 3 december 2007, 22:00   #32
the outlaw torn
Minister
 
the outlaw torn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Locatie: oost-vlaanderen
Berichten: 3.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
En te bedenken dat de niet-samenvallende verkiezingen destijds ingehaald werden als 'de grote democratische vernieuwing'. Als ze federale en regionale verkiezingen weer laten samenvallen kunnen ze net zo goed het dubbelmandaat weer invoeren. Als er dan toch iets moet samenvallen, waarom dan niet de regionale en de lokale verkiezingen?
vind ik ook, samen met de europese verkiezingen ( kwestie van een signaal te geven dat een federaal niveau overbodig is )

eventueel idd regionale en lokale samen en federale ( zolang het nog nodig is tenminste ) en europese verkiezing samen.
eens het federale niveau verdwenen is, en eigenlijk mag het provinciale niveau ook verdwijnen, smijten we gewoon europese verkiezingen bij de rest.
__________________
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!!

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline  
Oud 3 december 2007, 22:10   #33
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Als we ooit een stap willen doen... dan moet Geert Bourgeois maar eens kuis houden in de VRT. Die brave belgen en vlamingen snuiven het VRT nieuws en Ter Zake en De Zevende Dag op. Ik bekijk dat allemaal niet. En als ik het doe is het met de nodige reserve.
Het is niet mijn rol G.B. onvoorwaardelijk te verdedigen in deze maar ik denk toch dat je er hier fameus naastzit. Jij insinueert hier dat G.B. rechtstreeks kan tussenkomen in het personeelsbeleid van de VRT, wel die bevoegdheid heeft hij niet. Dit is uitsluitend de bevoegdheid van de Raad van Bestuur, waar alle politieke strekkingen in vertegenwoordigd zijn. Dat dié hun bek maar even opentrekken, want dat die rooie stal eens mag uitgemest worden, d�*�*r ben ik het volledig mee eens, maar je moet wel de juiste personen viseren.
robert t is offline  
Oud 3 december 2007, 22:14   #34
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn Bekijk bericht
zou me nt verbazen. leterme verdient eigenlijk wel een stem, hij is een politicus zoals er meerdere zouden moeten zijn, om nt te zeggen allemaal
Leterme zou precies hetzelfde hebben gedaan als het aan hem had gelegen, hoor.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 3 december 2007, 22:17   #35
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Het is niet mijn rol G.B. onvoorwaardelijk te verdedigen in deze maar ik denk toch dat je er hier fameus naastzit. Jij insinueert hier dat G.B. rechtstreeks kan tussenkomen in het personeelsbeleid van de VRT, wel die bevoegdheid heeft hij niet. Dit is uitsluitend de bevoegdheid van de Raad van Bestuur, waar alle politieke strekkingen in vertegenwoordigd zijn. Dat dié hun bek maar even opentrekken, want dat die rooie stal eens mag uitgemest worden, d�*�*r ben ik het volledig mee eens, maar je moet wel de juiste personen viseren.
Het gaat hem niet alleen over personeelsbeleid, denk ik.

Of geloof jij dat een rooie of blauwe als minister van media zijn ministerspost niet zou gebruikt hebben om invloed uit te oefenen op de media?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 3 december 2007, 22:20   #36
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Nee maar! Na 170 dagen dat de VLD niets moest doen en enkel maar kritiek moest leveren op Leterme, na het gratuite gescheld van Somers op Leterme als zou hij niet bekwaam zijn na zijn tweede ontslag als formateur. Maar nu Verhofstadt de doos rotte eieren in zijn bakje krijgt, nu vraagt de Open-VLD om begrip en mededogen.

Ik hoop dat de CD&V/N-VA Verhofstadt even hard gaan laten zweten. Of liefst nog harder als kleine weerwraak voor hoe hij het land heeft geruïneerd.
is dat geen goeie zaak als vlaamsnationalist?
Mitgard is offline  
Oud 3 december 2007, 22:21   #37
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

zie jazeker 'ns gaan in deze draad.
schoon.
Mitgard is offline  
Oud 3 december 2007, 22:26   #38
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
is dat geen goeie zaak als vlaamsnationalist?
Ik denk van wel, en het zal nog vele slechter gaan alvorens we Belgie zullen kunnen opblazen.[/Blackheart]
__________________




Verschaeve
HAMC is offline  
Oud 3 december 2007, 22:29   #39
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Ik denk van wel, en het zal nog vele slechter gaan alvorens we Belgie zullen kunnen opblazen.[/Blackheart]
er zijn er al veel geweest die iets gingen opblazen en waarna hun eigen smoel zwart zag.
afwachten hé.
ik ga niet op de eerste rij staan.
Mitgard is offline  
Oud 3 december 2007, 22:31   #40
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Maar nu Verhofstadt de doos rotte eieren in zijn bakje krijgt, nu vraagt de Open-VLD om begrip en mededogen.
Jamaar, de VLD is een democratische blah blah die constructief meewerkt blah blah het is niet onze schuld bla blah.

Ik vraag mij af of iemand Somers' hypocriete kop nog serieus neemt.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be