Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 september 2019, 00:29   #821
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ja, maar toch denk ik dat het in dit geval zelfmoord was.
Hij had het al eens geprobeerd, en had goede redenen om het te doen.

Dat de bewaking wat laks was omdat het sommigen goed zou uitkomen dat hij zelfmoord zou plegen, dat is wel mogelijk natuurlijk.
En tussen zijn eerste en tweede 'poging' verandert hij zijn testament. Beetje bizar niet? Zijn advocaten zeiden dat hij de dag voor zijn dood nog in goede spirits was. Hij nam afscheid met iets in de aard van "tot maandag" (herinner me exacte woorden niet nu). Wanneer was de vorige keer dat iemand in die gevangenis zelfmoord te plegen? Decennia geleden. En laat degene die het nu wel lukt zich van hegevenbte beroven ook nog net op suïcide watch staan en laat het nu net degene zijn waarvan meerderen dachten dat die wel eens een 'zelfmoord' zou kunnen overkomen. Zie de cartoon van Branco bv. Getekend vóór Epstein's 'zefmoord' en ook op dit forum getoond voor zijn dood.

Kan natuurlijk ook dat ie ergens aan een strand in Tel Aviv ligt natuurlijk. Je kan niets uitsluiten tegenwoordig. Of inderdaad een Houdini zelfmoord.

Enfin. Het zou me verwonderen dat we de ware toedracht te weten komen van heel deze zaak. Dat echter het criminal justice system crimineel is daar heb ik echter geen reden toe om daaraan te twijfelen.

Laatst gewijzigd door Bach : 1 september 2019 om 00:32.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2019, 08:18   #822
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
En tussen zijn eerste en tweede 'poging' verandert hij zijn testament. Beetje bizar niet? Zijn advocaten zeiden dat hij de dag voor zijn dood nog in goede spirits was. Hij nam afscheid met iets in de aard van "tot maandag" (herinner me exacte woorden niet nu). Wanneer was de vorige keer dat iemand in die gevangenis zelfmoord te plegen? Decennia geleden. En laat degene die het nu wel lukt zich van hegevenbte beroven ook nog net op suïcide watch staan en laat het nu net degene zijn waarvan meerderen dachten dat die wel eens een 'zelfmoord' zou kunnen overkomen. Zie de cartoon van Branco bv. Getekend vóór Epstein's 'zefmoord' en ook op dit forum getoond voor zijn dood.

Kan natuurlijk ook dat ie ergens aan een strand in Tel Aviv ligt natuurlijk. Je kan niets uitsluiten tegenwoordig. Of inderdaad een Houdini zelfmoord.

Enfin. Het zou me verwonderen dat we de ware toedracht te weten komen van heel deze zaak. Dat echter het criminal justice system crimineel is daar heb ik echter geen reden toe om daaraan te twijfelen.
heel uw bewijsvoering is gebaseerd op:
'het zou me niet verwonderen', of 'ik twijfel er niet aan'.

Of ne cartoon.

Voor de rest: niks: nada, zero, rien de knots.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2019, 08:21   #823
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Als jij een prins bent en een reputatie hebt hoog te houden, denk ik niet dat je optrekt met iemand waarvan iedereen weet dat hij een zedendelinquent is. Want iedereen in die kringen wist het. Die vrouwen op de beelden zien er niet minderjarig uit maar het is wel heel bedenkelijk waarom Andrew contact zocht met Epstein. Slachtoffers (volgens Geert en consoorten allemaal leugenaressen
Niet TE VEEL liegen hé! nergens schrijf ik dat!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
) verklaren dat Epstein zo veel mogelijk hooggeplaatsen wilde chanteren. Daarom niet enkel met minderjarigen.

Maar Andrew zal het allemaal niet geweten hebben, en is daar gewoon de Britse postzegelcollectie van Jeffrey gaan bekijken in het gezelschap van een aantal jonge dames. Andrew verstopte zich achter de deur omdat hij eigenlijk een heel verlegen jongen is.
Niet TE VEEL LIEGEN, hé! Hij doet een ciao'ke naar de camera! Ik raad u aan de beelden eens te bekijken.


En nu stoppen met uw gestoorde nonsens.


Of nee, doe maar voort, dan kan ik het ridiculiseren!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2019, 08:33   #824
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
heel uw bewijsvoering is gebaseerd op:
'het zou me niet verwonderen', of 'ik twijfel er niet aan'.

Of ne cartoon.

Voor de rest: niks: nada, zero, rien de knots.
Ha. U heeft bewijzen van de zelfmoord? Laat zien. Camerabeelden? O nee. Die stond 'toevallig' niet aan. Getuigenis van de cellmate. O nee. Die had Epstein niet tegen de voorschriften in. Epstein's eigen statements? Maar hij was goedgezind en toekomstgericht. Het autopsie rapport waarvan zijn advocaten zeggen dat het overeenkomstig met moord zou kunnen zijn? Zijn zogenaamde eerdere poging tot zelfmoord? Alleen zijn daar ook geen duidelijke bewijzen van. Buiten "we mogen niet twijfelen aan de officiële versie"? is er hier niets dat niet gemakkelijk vervalst kan worden. Zelfs zijn advocaten durven hardop twijfelen aan zelfmoord Het zal zijn dat de arme sukkel zich geen degelijke advocaten kon veroorloven zeker? Dat ie het maar moest doen met wat zilveren hoedjes types. Juist ja....

Anderzijds waren er genoeg motieven voor moord met machtige tegenstanders die gemakkelijk het systeem kunnen manipuleren.

Zijn degenen met de zilveren hoedjes niet eerder die wat systematisch onkritisch de officiële media slikken als zijnde waarheid? Is scepsis niet juist een gezonde reflex in dit geval?

Laatst gewijzigd door Bach : 1 september 2019 om 08:41.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2019, 17:42   #825
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ha. U heeft bewijzen van de zelfmoord? Laat zien. Camerabeelden? O nee. Die stond 'toevallig' niet aan. Getuigenis van de cellmate. O nee. Die had Epstein niet tegen de voorschriften in. Epstein's eigen statements? Maar hij was goedgezind en toekomstgericht. Het autopsie rapport waarvan zijn advocaten zeggen dat het overeenkomstig met moord zou kunnen zijn? Zijn zogenaamde eerdere poging tot zelfmoord? Alleen zijn daar ook geen duidelijke bewijzen van. Buiten "we mogen niet twijfelen aan de officiële versie"? is er hier niets dat niet gemakkelijk vervalst kan worden. Zelfs zijn advocaten durven hardop twijfelen aan zelfmoord Het zal zijn dat de arme sukkel zich geen degelijke advocaten kon veroorloven zeker? Dat ie het maar moest doen met wat zilveren hoedjes types. Juist ja....

Anderzijds waren er genoeg motieven voor moord met machtige tegenstanders die gemakkelijk het systeem kunnen manipuleren.

Zijn degenen met de zilveren hoedjes niet eerder die wat systematisch onkritisch de officiële media slikken als zijnde waarheid? Is scepsis niet juist een gezonde reflex in dit geval?
Er zijn voorwaarden voor een eerlijke discussie.
Zoals bijvoorbeeld niet liegen, niet iemand persoonlijk aanvallen en serieus blijven. Geert heeft al talloze keren laten zien dat wanneer hij info krijgt die hem niet aanstaat, hij vervalt in leugens en persoonlijke aanvallen. Gaat ook totaal niet in op al uw logische argumenten omdat hij niet geïnteresseerd is in feiten en onderzoek. Als hij een feit voorgeschoteld krijgt waar hij niet omheen kan, trekt hij het in het belachelijke en begint hij op de man te spelen. Of hij ontkent gewoon feitelijk onderzoek en zet het weg als verzinsels. Staat al lang op mijn negeerlijst maar regelmatig zie ik zijn galspuwerij nog als iemand hem quote
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 1 september 2019 om 17:44.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2019, 18:02   #826
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ha. U heeft bewijzen van de zelfmoord?
maar ik probeer hier niemand te bekeren, hé man! Wat kan mij dat schelen hoe die pervert is omgekomen! Gij probeert hier complotten te verkopen. Gij hebt de bewijslast!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Laat zien. Camerabeelden? O nee. Die stond 'toevallig' niet aan. Getuigenis van de cellmate. O nee. Die had Epstein niet tegen de voorschriften in. Epstein's eigen statements? Maar hij was goedgezind en toekomstgericht.
toekomstgericht?? HAHAHAHA! Als pedofiel in een gevangenis staat er u een weinig leuke toekomst te wachten!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Het autopsie rapport waarvan zijn advocaten zeggen dat het overeenkomstig met moord zou kunnen zijn?
Gij gelooft dat? u kunnen ze echt alles wijsmaken! ALLES!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Zijn zogenaamde eerdere poging tot zelfmoord? Alleen zijn daar ook geen duidelijke bewijzen van. Buiten "we mogen niet twijfelen aan de officiële versie"? is er hier niets dat niet gemakkelijk vervalst kan worden. Zelfs zijn advocaten durven hardop twijfelen aan zelfmoord Het zal zijn dat de arme sukkel zich geen degelijke advocaten kon veroorloven zeker? Dat ie het maar moest doen met wat zilveren hoedjes types. Juist ja....

Anderzijds waren er genoeg motieven voor moord met machtige tegenstanders die gemakkelijk het systeem kunnen manipuleren.

Zijn degenen met de zilveren hoedjes niet eerder die wat systematisch onkritisch de officiële media slikken als zijnde waarheid? Is scepsis niet juist een gezonde reflex in dit geval?
allemaal blablabla! ge moet bewijzen hebben. hebt gij die? néé!

Vindt gij dat erg dat gij geen bewijzen hebt? Néé!

ik wel!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2019, 18:10   #827
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Er zijn voorwaarden voor een eerlijke discussie.
Zoals bijvoorbeeld niet liegen, niet iemand persoonlijk aanvallen en serieus blijven. Geert heeft al talloze keren laten zien dat wanneer hij info krijgt die hem niet aanstaat,
maar al uw informatie staat mij aan. ik geloof er gewoon niks van.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
hij vervalt in leugens
serieus? Ik poneer hier geen stellingen, geen theorieën... waarover zou ik dan liegen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
en persoonlijke aanvallen.
Wat zijt gij toch te beklagen! heb ik uw zieltje gekwetst? Omdat ik het niet eens met u ben! wat een misdaad! iedereen die u niet gelooft is een deugniet!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Gaat ook totaal niet in op al uw logische argumenten omdat hij niet geïnteresseerd is in feiten en onderzoek.
maar een cartoon is géén feit. en logische redeneringen die beginnen met 'het zou me niet verwonderen dat' ... hebben NUL waarde! Buiten een persoonlijke subjectieve waarde.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Als hij een feit voorgeschoteld krijgt waar hij niet omheen kan,
maar man toch, ik val uwe nonsens frontaal aan! en da's niet moeilijk!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
trekt hij het in het belachelijke en begint hij op de man te spelen.
dat hebt ge al geschreven.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Of hij ontkent gewoon feitelijk onderzoek
dat hebt ge ook al geschreven, nog iets nieuws?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
en zet het weg als verzinsels. Staat al lang op mijn negeerlijst maar regelmatig zie ik zijn galspuwerij nog als iemand hem quote
uw negeerlijst strategie werkt niet zo goed hé!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2019, 23:18   #828
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.903
Standaard

Waarom ik geloof in zelfmoord?
Er was reeds een poging enkele weken daarvoor. Die is mislukt, als dat een moordpoging zou geweest zijn denk je niet dat Epstein dat in het lang en breed via z'n advocaat zou hebben laten weten?
Die kwestie is zo gemediatiseerd dat een moordmissie zeker heel de gevangenis zou moeten hebben laten meewerken. Als er zo'n besluit zou gekomen zijn, kan dat alleen komen van het Witte Huis, en zou de FBI betrokken moeten worden.
Dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk in dit geval. Ik geloof absoluut niet in de goede bedoelingen van FBI of CIA, maar in dit geval lijkt het me zeer onwaarschijnlijk.
Dat zij of de Mossad achter de moord op Iraanse atoomgeleerden zitten is zo goed als zeker. Maar een beroemde Amerikaan vermoorden in een Amerikaanse gevangenis? Daar geloof ik niets van. Moest dit ooit uitkomen zou de VS ontploffen. En waarom, voor een pedofiele miljonair? Dat sommigen graag de potjes bedekt houden geloof ik gerust, maar dat de FBI zich daarin zou laten meeslepen geloof ik absoluut niet.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2019, 06:56   #829
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
De beroemde Clinton body count.
Die complete bullshit is:

https://skeptoid.com/episodes/4525
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2019, 07:03   #830
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Waarom ik geloof in zelfmoord?
Er was reeds een poging enkele weken daarvoor. Die is mislukt, als dat een moordpoging zou geweest zijn denk je niet dat Epstein dat in het lang en breed via z'n advocaat zou hebben laten weten?
Die kwestie is zo gemediatiseerd dat een moordmissie zeker heel de gevangenis zou moeten hebben laten meewerken. Als er zo'n besluit zou gekomen zijn, kan dat alleen komen van het Witte Huis, en zou de FBI betrokken moeten worden.
Dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk in dit geval. Ik geloof absoluut niet in de goede bedoelingen van FBI of CIA, maar in dit geval lijkt het me zeer onwaarschijnlijk.
Dat zij of de Mossad achter de moord op Iraanse atoomgeleerden zitten is zo goed als zeker. Maar een beroemde Amerikaan vermoorden in een Amerikaanse gevangenis? Daar geloof ik niets van. Moest dit ooit uitkomen zou de VS ontploffen. En waarom, voor een pedofiele miljonair? Dat sommigen graag de potjes bedekt houden geloof ik gerust, maar dat de FBI zich daarin zou laten meeslepen geloof ik absoluut niet.
tenzij Epsteins mogelijke onthullingen of waar Epstein mss mee dreigde nog explosiever was.

Laatst gewijzigd door Anna List : 10 september 2019 om 07:04.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2019, 19:27   #831
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Even naar boven punten.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 12 september 2019 om 19:33.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2019, 19:32   #832
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
tenzij Epsteins mogelijke onthullingen of waar Epstein mss mee dreigde nog explosiever was.
Explosief in de zin van dat een ex president een sappige dame van 17 jaar heeft zitten pompen?? Ik ben blij dat deze flauwekul ons bespaard is.

Dergelijk nieuws werkt namelijk goed om een 'burka' over een pas gestarte oorlog te leggen.. Iedereen weet wat erin zit; alleen niemand weet hoe het binnen eruit ziet.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 12 september 2019 om 20:00.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2019, 16:58   #833
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
A forensic pathologist hired by Jeffrey Epstein's brother says the financier may have been murdered inside his Manhattan prison cell on Aug. 10. "There's evidence here of homicide that should be investigated," Dr. Michael Baden, a former New York City medical examiner who witnessed the autopsy, tells Fox News, pointing to fractures in Epstein's larynx. Two fractures on the left and right sides of the thyroid cartilage and one on the left hyoid bone above the Adam's apple "are extremely unusual in suicidal hangings and could occur much more commonly in homicidal strangulation," Baden says. Indeed, "I've not seen in 50 years where that occurred in a suicidal hanging case." Baden also says hemorrhages in the eyes, as seen in Epstein's case, are uncommon in suicidal hangings.
Geen verrassing daar.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2019, 09:30   #834
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.867
Standaard

Gelekte video van ABC nieuwsanker toont aan in welke mate de pers gemuilkorfd wordt met betrekking tot de zaak Epstein:

https://www.youtube.com/watch?v=3lfwkTsJGYA
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2019, 20:29   #835
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Gelekte video van ABC nieuwsanker toont aan in welke mate de pers gemuilkorfd wordt met betrekking tot de zaak Epstein:

https://www.youtube.com/watch?v=3lfwkTsJGYA
En zie die gasten zijn eens Epstein pedo eiland gaan bezoeken in't geniep.

Mensen in de buurt wisten van die kindjes die daar toe kwamen blijkbaar . Bill is er vele malen geweest. Het interview van Andrew schijnt nogal wat mensen in de UK wakker te maken.

EXCLUSIVE: First-Ever Look Inside Epstein’s Private Island

https://www.youtube.com/watch?v=VmgSM7lWRts
__________________
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555)
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2019, 20:45   #836
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Hier het hele interview van de pedo prince:

Prince Andrew and Jeffrey Epstein FULL INTERVIEW - BBC Newsnight
https://www.youtube.com/watch?v=AKQi3wzNFGQ

Het resultaat , te veel om op te noemen hier :

https://www.youtube.com/watch?v=RhGGw1-9fqQ
Prince Andrew CANCELLED! The Truth Is Finally Coming Out!
__________________
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555)
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2019, 20:47   #837
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Gelekte video van ABC nieuwsanker toont aan in welke mate de pers gemuilkorfd wordt met betrekking tot de zaak Epstein:

https://www.youtube.com/watch?v=3lfwkTsJGYA
Ziet er maar een hysterische gemene aandachtshoer uit dat ABC nieuwsanker.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2019, 20:54   #838
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Hier VTM en VRT met meer berichtgeving hierover: (blank)
__________________
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555)
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2019, 20:56   #839
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ziet er maar een hysterische gemene aandachtshoer uit dat ABC nieuwsanker.
Tja , het mens was blijkbaar meer geïnteresserd in haar carrière dan in het leed van die kinderen .
__________________
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555)

Laatst gewijzigd door Argusx43 : 19 november 2019 om 20:57.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2019, 20:56   #840
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

.
__________________
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555)

Laatst gewijzigd door Argusx43 : 19 november 2019 om 21:01.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be