Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 april 2019, 20:08   #1
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard WALK AWAY beweging in de VS.

"Why I can never be a Democrat again"

https://www.youtube.com/watch?v=Pc0EJY8gE4w

Nogal schokkend getuigenis over het vervalsen van de verkiezingen in Californië en hoe mensen beroofd en gedood zijn door Obama care. Dit kanaal is gestart door Brandon Straka al een poos geleden eigenlijk:

Brandon Straka, "Why I left the Democrat Party"

https://www.youtube.com/watch?v=51UGcghHZsk
__________________
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555)
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2019, 23:13   #2
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Dit kanaal is gestart door Brandon Straka al een poos geleden eigenlijk:

Brandon Straka, "Why I left the Democrat Party"

https://www.youtube.com/watch?v=51UGcghHZsk
Die Straka komt mij net iets te glad over, maar de openhartige getuigenissen door gewone mensen van allerlei slag liegen er niet om:

https://www.youtube.com/channel/UCDb...D1b2dOQ/videos
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2019, 22:45   #3
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Die Straka komt mij net iets te glad over, maar de openhartige getuigenissen door gewone mensen van allerlei slag liegen er niet om:

https://www.youtube.com/channel/UCDb...D1b2dOQ/videos
Inderdaad. Zeer onthullend. Zegt veel over de verwachtingen voor 2020.
__________________
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555)
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2019, 19:30   #4
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
"Why I can never be a Democrat again"

https://www.youtube.com/watch?v=Pc0EJY8gE4w

Nogal schokkend getuigenis over het vervalsen van de verkiezingen in Californië en hoe mensen beroofd en gedood zijn door Obama care. Dit kanaal is gestart door Brandon Straka al een poos geleden eigenlijk:

Brandon Straka, "Why I left the Democrat Party"

https://www.youtube.com/watch?v=51UGcghHZsk
@El Supio, svp kijk naar eerste link. Is dit correct wat deze man zegt ? Nml. 55% belasting betalen over onroerendgoed; bij vrijkomen erfenis? In een van uw vorige quote gaf ge aan dat rural Oklahomo de laatste ca. 10 jaar naar de verdoemenis gaat. Speelt deze belasting hierin een rol, familieboerderijen gaan door deze draconische maatregel ten onder, nadat eigenaar, vader, komt te overleden ~ naast droogte die ge heeft aangehaald de doodsteek in rural Oklahomo?

Mocht dit waar zijn dan vind ik het op het beestachtige af wat in Amerika gaande is. Is idd Obama hier verantwoordelijk voor?

Graag je repliek.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 april 2019 om 19:39.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2019, 19:45   #5
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
@El Supio, svp kijk naar eerste link. Is dit correct wat deze man zegt ? Nml. 55% belasting betalen over onroerendgoed; bij vrijkomen erfenis? In een van uw vorige quote gaf ge aan dat rural Oklahomo de laatste ca. 10 jaar naar de verdoemenis gaat. Speelt deze belasting hierin een rol, familieboerderijen gaan door deze draconische maatregel ten onder, nadat eigenaar, vader, komt te overleden ~ naast droogte die ge heeft aangehaald de doodsteek in rural Oklahomo?

Mocht dit waar zijn dan vind ik het op het beestachtige af wat in Amerika gaande is. Is idd Obama hier verantwoordelijk voor?

Graag je repliek.
Elio is banneling.
Hopelijk niet permanent.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2019, 19:53   #6
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
@El Supio, svp kijk naar eerste link. Is dit correct wat deze man zegt ? Nml. 55% belasting betalen over onroerendgoed; bij vrijkomen erfenis? In een van uw vorige quote gaf ge aan dat rural Oklahomo de laatste ca. 10 jaar naar de verdoemenis gaat. Speelt deze belasting hierin een rol, familieboerderijen gaan door deze draconische maatregel ten onder, nadat eigenaar, vader, komt te overleden ~ naast droogte die ge heeft aangehaald de doodsteek in rural Oklahomo?

Mocht dit waar zijn dan vind ik het op het beestachtige af wat in Amerika gaande is. Is idd Obama hier verantwoordelijk voor?

Graag je repliek.
Daarom dat ik nooit naar YouTube linken kijk die hier op dit forum worden te grabbel gegooid. Voor mij is dat gewoon de rode vlag.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2019, 20:27   #7
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Daarom dat ik nooit naar YouTube linken kijk die hier op dit forum worden te grabbel gegooid. Voor mij is dat gewoon de rode vlag.
Ik ben een nieuwsgierig persoon, daarom behoor ik waarschijnlijk ook niet tot de groep 1% rijkste. Ik verlummel mijn tijd teveel: oa dit forum, deze 5 minuten aan u te spenderen, hierna bestuderen waarom 9 hersenen en 3 harten die een octopus heeft als een symbiose werken, vannacht informatie doornemen hoe ik een donatie bij een bedrijf voor een indiandorp los kan krijgen. Filantropische project. Laatste is niet verlummelen. Niettemin als ik met een Amerikaan bij mij op het balkon aan de thee zit, is een beetje achtergrondinformatie die ge niet van MSM haalt over Amerika wel zo belangrijk me dunkt. Alleen daarom kan het geen kwaad om zo nu en dan over dergelijke zaken in je hangmat op Phone, dergelijke vragen te stellen aan iemand die in Amerika woont.

Mocht El Supio mij antwoord in ontvangst nemen en mij verkeerd informeren. So be it, geen nood aan de man. Edoch zie ik hem daar niet voor aan.

Pff ipv van 5 minuten aan ge te menen te verlummelen zijn het er al in deze quote maar liefst 8..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 april 2019 om 20:32.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2019, 20:39   #8
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
"Why I can never be a Democrat again"

https://www.youtube.com/watch?v=Pc0EJY8gE4w

Nogal schokkend getuigenis over het vervalsen van de verkiezingen in Californië en hoe mensen beroofd en gedood zijn door Obama care. Dit kanaal is gestart door Brandon Straka al een poos geleden eigenlijk:

Brandon Straka, "Why I left the Democrat Party"

https://www.youtube.com/watch?v=51UGcghHZsk
MAn man man, gelooft gij dat nu echt?? U kunnen ze ook alles wijsmaken!

Niemand klikt trouwens op uw linken. het zijn altijd 100% leugens!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2019, 20:43   #9
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Elio is banneling.
Hopelijk niet permanent.
Valt dit onder geleuter of humor?

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 april 2019 om 20:54.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2019, 21:02   #10
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik ben een nieuwsgierig persoon, daarom behoor ik waarschijnlijk ook niet tot de groep 1% rijkste. Ik verlummel mijn tijd teveel: oa dit forum, deze 5 minuten aan u te spenderen, hierna bestuderen waarom 9 hersenen en 3 harten die een octopus heeft als een symbiose werken, vannacht informatie doornemen hoe ik een donatie bij een bedrijf voor een indiandorp los kan krijgen. Filantropische project. Laatste is niet verlummelen. Niettemin als ik met een Amerikaan bij mij op het balkon aan de thee zit, is een beetje achtergrondinformatie die ge niet van MSM haalt over Amerika wel zo belangrijk me dunkt. Alleen daarom kan het geen kwaad om zo nu en dan over dergelijke zaken in je hangmat op Phone, dergelijke vragen te stellen aan iemand die in Amerika woont.

Mocht El Supio mij antwoord in ontvangst nemen en mij verkeerd informeren. So be it, geen nood aan de man. Edoch zie ik hem daar niet voor aan.

Pff ipv van 5 minuten aan ge te menen te verlummelen zijn het er al in deze quote maar liefst 8..
Steek dan 2 minuten van uw valuable time in Oklahoma inheritance tax trefwoord in plaats ze aan mij te verspillen of een klote YouTube te bekijken.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2019, 22:51   #11
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Steek dan 2 minuten van uw valuable time in Oklahoma inheritance tax trefwoord in plaats ze aan mij te verspillen of een klote YouTube te bekijken.
FF nagezocht betreft staten: max 4.5% directe familielijn, max 18% 'derden' - zag ik langskomen op www.

Broodje@@P

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 april 2019 om 22:56.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2019, 23:24   #12
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Daarom dat ik nooit naar YouTube linken kijk die hier op dit forum worden te grabbel gegooid. Voor mij is dat gewoon de rode vlag.
Dat is trouwens nog veel erger dan de 'MSM' die ze zo verafschuwen.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2019, 00:48   #13
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Dat is trouwens nog veel erger dan de 'MSM' die ze zo verafschuwen.
Het is te verafschuwen als ge 3 jaar voor uw ogen voor de gek wilt gehouden worden. Met als gevolg desastreus oorlogen, vluchtelingenstromen en banken die overeind worden geholpen om hun managers te belonen en veel van deze hulpverleners c.q. belastingbetalers hun huizen uit te zetten - wegens wanbetaling. Dat is niet aan MSM, toch?


Terwijl er ook flexibelere mensen (kunnen) zijn, die dingen navragen en checken, omdat ze de bron niet vertrouwen, maar wel hun interesse hebben. en binnen 3 uur zeker zijn van hun antwoord. Geen onnodige loopgravenoorlog, geen gezichtsverlies nada.

Dingen vergen voor de massa en hun bestuurssystemen dus wel een andere kijk dan een fimpke op YT nachecken op waarheid. Zoals bij animal farm ~ George Orwell de schapen het onrecht overblerden, zo hebben wij onze schapen die allerlei gele ronde koppen met gekke bekken plakken om de aandacht af te leiden en maar niet to the point the komen. So be it.

Nachecken en doorgaan. Zo hoort een gezonde maatschappij inelkaar te steken. Gewoon vragen durven te stellen, domme vragen bestaan niet - mits deze niet oeverloos worden her-gevraagd en weerlegd. Laatste is voor der seniele en brengen niemand vooruit. Dat is veel bagger op YT zit dat behoort iedereen te weten, of dat dat ook zo is; niet mijn zaak. Mar uh terugkomen op MSM, dat is zeker een onkruid dat ge ge goed in de gaten moet houden.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 april 2019 om 01:14.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2019, 17:05   #14
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
MAn man man, gelooft gij dat nu echt?? U kunnen ze ook alles wijsmaken!

Niemand klikt trouwens op uw linken. het zijn altijd 100% leugens!
Altijd de argumenten van links: gewoon ontkennen en schelden en desnoods tegen de muur zetten.
__________________
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555)
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2019, 17:16   #15
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Het is te verafschuwen als ge 3 jaar voor uw ogen voor de gek wilt gehouden worden. Met als gevolg desastreus oorlogen, vluchtelingenstromen en banken die overeind worden geholpen om hun managers te belonen en veel van deze hulpverleners c.q. belastingbetalers hun huizen uit te zetten - wegens wanbetaling. Dat is niet aan MSM, toch?


Terwijl er ook flexibelere mensen (kunnen) zijn, die dingen navragen en checken, omdat ze de bron niet vertrouwen, maar wel hun interesse hebben. en binnen 3 uur zeker zijn van hun antwoord. Geen onnodige loopgravenoorlog, geen gezichtsverlies nada.

Dingen vergen voor de massa en hun bestuurssystemen dus wel een andere kijk dan een fimpke op YT nachecken op waarheid. Zoals bij animal farm ~ George Orwell de schapen het onrecht overblerden, zo hebben wij onze schapen die allerlei gele ronde koppen met gekke bekken plakken om de aandacht af te leiden en maar niet to the point the komen. So be it.

Nachecken en doorgaan. Zo hoort een gezonde maatschappij inelkaar te steken. Gewoon vragen durven te stellen, domme vragen bestaan niet - mits deze niet oeverloos worden her-gevraagd en weerlegd. Laatste is voor der seniele en brengen niemand vooruit. Dat is veel bagger op YT zit dat behoort iedereen te weten, of dat dat ook zo is; niet mijn zaak. Mar uh terugkomen op MSM, dat is zeker een onkruid dat ge ge goed in de gaten moet houden.
Vandaag de dag gebruikt iedereen utube ,zelfs universiteiten e.d. en is al jaren niet meer de ventilatie van flauwekul. Links wordt er gewoon weggeduwd, omdat de mainstream rechts bijna niet aan bot laat. En DAT is de reden dat links niet wil dat mensen naar daar gaan voor info.
__________________
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555)
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2019, 13:57   #16
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Vandaag de dag gebruikt iedereen utube ,zelfs universiteiten e.d. en is al jaren niet meer de ventilatie van flauwekul. Links wordt er gewoon weggeduwd, omdat de mainstream rechts bijna niet aan bot laat. En DAT is de reden dat links niet wil dat mensen naar daar gaan voor info.
@Argusx43. Elke (nieuwe) nieuwsbron moet ge met scepsis tegen-aankijken.

Op YT gaan dagelijks duizenden, misschien wel miljoenen filmpjes om. Het is aan je eigen om ook deze bronnen met scepsis te bekijken. Deze bron die ge hebt laten zien - 55 'penny' for 'box' voor erfenisbelasting is 100% fake nieuws. Is helemaal niet erg, want dat is ook wat je bij MSM kan verwachten.

Nieuw heb ik bewust tussen haakjes geplaatst omdat CNN en MSNBC voor mij als 100% fake nieuws kan worden afgedaan als het om 'onderzoeken' en berichtgeving in oorlogsgebieden gaat.

Waar ge erg voor moet oppassen is met mensen als Rachel Maddows - dat ze naar ik aanneem met idealistische doelstellingen de journalistiek zijn ingegaan; vervolgens zien dat ze de wereld toch niet kunnen veranderen, linksom of rechtsom geld nodig hebben - en vervolgens de switch maken, ergo laten omkopen. Deze genoemde dame krijgt 30K USD op haar bankrekening bijschreven per uitzending. Op internet zojuist gecheckt: haar salaris bedraagt 7 miljoen USD per jaar. Dit zijn de opperduivels in media, hun gewets laat weer sporen na in het Belgische buitenlandse nieuws - die inderdaad steeds minder mensen als erkende bron gaan zien.

Mijn favorieten zijn Jimmy Dore en Joe Rogan op YT. Ik heb nochtans geen reden bij deze heren gezien dat het hun om roem en poen te doen is. Vandaar dat mede mijn scepsis drempel bij deze heren fors lager ligt dan hetgeen waar u mee op de proppen kwam - deze draad. Laatste was niet onderbouwd en heb ik een 15 minuten van mijn valuable time in moeten stoppen om dit als fake nieuws te kunnen bestempelen. Tegenbewijzen -hoogte erfenisbelasting- staan zwart op wit op internet; zoals door mij reeds vermeld..

Mijn voorkeur van nieuws innemen is kale bronnen lezen en daarop de reacties zien en lezen. Daar leent Jimmy Dore zich goed voor. Joe Rogan die neemt 2 uur de tijd om een persoon uit te horen. Vervolgens kan het in hapklare stukken van ca. 15 minuten herbekeken worden. Ook een manier van nieuws inneming die mij aanstaat.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 19 april 2019 om 14:06.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2019, 06:33   #17
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
@El Supio, svp kijk naar eerste link. Is dit correct wat deze man zegt ? Nml. 55% belasting betalen over onroerendgoed; bij vrijkomen erfenis? In een van uw vorige quote gaf ge aan dat rural Oklahomo de laatste ca. 10 jaar naar de verdoemenis gaat. Speelt deze belasting hierin een rol, familieboerderijen gaan door deze draconische maatregel ten onder, nadat eigenaar, vader, komt te overleden ~ naast droogte die ge heeft aangehaald de doodsteek in rural Oklahomo?

Mocht dit waar zijn dan vind ik het op het beestachtige af wat in Amerika gaande is. Is idd Obama hier verantwoordelijk voor?

Graag je repliek.
Belasting op onroerend goed is materie op het niveau van de staten. In Oklahoma valt dit nog goed mee maar de algemene prijzen inzake vastgoed staan dan ook redelijk laag hier. De geschatte waarde van mijn eigendom is zo'n $180k en jaarlijks betalen we zo'n $1100 aan eigendomsbelasting.

Daarentegen kennen we een koppel uit Illinois. Ze hebben een gewoon huis met 2 slaapkamers (daar waar ik 4 slaapkamers heb en 2 badkamers) en zij betalen liefst het 10-voudige aan eigendomsbelasting elk jaar. Bovendien dreigt deze belasting te worden opgetrokken tot $20k per jaar.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 20 april 2019 om 06:34.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2019, 08:58   #18
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Altijd de argumenten van links: gewoon ontkennen en schelden en desnoods tegen de muur zetten.
Niet dat ik links ben, maar als links mijn argumenten gebruikt, good for them!
Ik raad u aan hetzelfde te doen, en te stoppen met uwen bull shit.
Ge hebt tot nu toe ZERO forummers kunnen bekeren met uw extremistisch geloof. ZERO!

Time to wake up.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2019, 13:07   #19
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Belasting op onroerend goed is materie op het niveau van de staten. In Oklahoma valt dit nog goed mee maar de algemene prijzen inzake vastgoed staan dan ook redelijk laag hier. De geschatte waarde van mijn eigendom is zo'n $180k en jaarlijks betalen we zo'n $1100 aan eigendomsbelasting.

Daarentegen kennen we een koppel uit Illinois. Ze hebben een gewoon huis met 2 slaapkamers (daar waar ik 4 slaapkamers heb en 2 badkamers) en zij betalen liefst het 10-voudige aan eigendomsbelasting elk jaar. Bovendien dreigt deze belasting te worden opgetrokken tot $20k per jaar.
Belasting op vastgoed is de grote boosdoener en is weer afhankelijk per staat begrijp ik uit je antwoord. Combinatie lokale onroerendgoedprijzen en percentage vastgoedtax kan een verstikkende werking hebben op vooral ouderen die in de 'goedkope' tijd gekocht hebben, lijkt mij.

Misschien is deze belasting de reden dat er een exodus van vooral blanken uit Californië gaande is - meen ik te hebben begrepen.

Niemand wil in een koophuis wonen en daarvoor krom liggen voor de vastgoed tax - of erger hypotheek en vastgoedtax, me dunkt.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 20 april 2019 om 13:12.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2019, 13:46   #20
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Belasting op vastgoed is de grote boosdoener en is weer afhankelijk per staat begrijp ik uit je antwoord. Combinatie lokale onroerendgoedprijzen en percentage vastgoedtax kan een verstikkende werking hebben op vooral ouderen die in de 'goedkope' tijd gekocht hebben, lijkt mij.

Misschien is deze belasting de reden dat er een exodus van vooral blanken uit Californië gaande is - meen ik te hebben begrepen.

Niemand wil in een koophuis wonen en daarvoor krom liggen voor de vastgoed tax - of erger hypotheek en vastgoedtax, me dunkt.
Ik begrijp eigenlijk niet goed hoe men dit nog kan opbrengen in de streek rond Chicago. Ofwel moet je daar huurder zijn ofwel schatrijk. Al wat daar tussen zit lijkt te moten verdwijnen. Het Noord-Oosten kampt met hetzelfde.

Het Midden-Westen ontsnapt er vooralsnog aan omdat het niet zoveel aantrek heeft. Maar je weet nooit hoe die dingen kunnen omslaan.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be