Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

 
 
Discussietools
Oud 6 april 2014, 22:54   #441
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Wat mij betreft wordt er inderdaad teveel terugbetaald door onze gezondheidszorg ( via mutualiteiten of rechtstreeks door de Hulpkas van de overheid).
Ben jij nog nooit in een ziekenhuis beland ?

Boduo is offline  
Oud 6 april 2014, 23:26   #442
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Hoe bedoel je ?
Gewoon, dat het geen verschil uitmaakt of men nu bij het HZIV of bij een mutualiteit bent aangesloten. Alleen is het commissieloon in het eerste geval voor de overheid, en in het tweede geval voor de mutualiteit. Maar dat is slechts een kleiner gedeelte van de geldstroom.
Bob is offline  
Oud 7 april 2014, 09:03   #443
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

VLB is een trol en een aandachtshoer. Onnozele vragen stellen, waarop hij het antwoord maar al te goed kent, is zijn manier om de aandacht van zijn oeverloze zever af te leiden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 7 april 2014, 10:04   #444
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
VLB is een trol en een aandachtshoer. Onnozele vragen stellen, waarop hij het antwoord maar al te goed kent, is zijn manier om de aandacht van zijn oeverloze zever af te leiden.
Ik heb interesse in antwoorden van andere forumleden. Het is me helemaal niet te doen om onnozele vragen te stellen. Als dit jou zo overkomt plaats mij dan op jouw negeerlijst. Bovenstaande post komt de kwaliteit van het debat niet ten goede.
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 7 april 2014, 10:08   #445
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Gewoon, dat het geen verschil uitmaakt of men nu bij het HZIV of bij een mutualiteit bent aangesloten. Alleen is het commissieloon in het eerste geval voor de overheid, en in het tweede geval voor de mutualiteit. Maar dat is slechts een kleiner gedeelte van de geldstroom.
Ik zou het zelf niet beter kunnen formuleren. De mutualiteiten zijn heden ten dagen enkel nog maar mutueel bij naam maar reeds lang niet meer per definitie. Echte mutuele vind je nog in de verzekeringssector. Een tak van Ethias, de Integrale, de Federale etc.

Je bent niet verplicht van een verzekering te nemen ( enkel autobezitters hebben een burgerlijke aansprakelijkheid nodig). Als je kiest voor een solidariteit die niet wordt afgedwongen kies je de facto voor het verzekeringsprincipe.
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 7 april 2014, 10:09   #446
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Ben jij nog nooit in een ziekenhuis beland ?

Ik heb het overleeft en had ik niet getrokken van de gezondheidszorg zou ik het ook overleeft hebben.
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 7 april 2014, 10:20   #447
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Allemaal leuk, maar dit heeft niets met Arco te maken. Ja, bepaalde banken (Dexia, Fortis) waren 'too big to fail'. Daarom dat ze die ook gered hebben met overheidsgeld. De Arco-coöperanten hebben daar echter niets mee te maken. De Dexia-aandeelhouders zijn ook niet vergoed, dus waarom zou dat voor de Arco-coöperanten wel moeten gebeuren?
Voor de arco-coöperanten telt wat telt voor ieder slachtoffer van een misdrijf:
degene die door zijn schuld schade heeft aangericht, moet deze vergoeden.

Duidelijker: de oplichters, die casiono-papier verkochten voor een veilig spaarboekje, moeten de schade vergoeden. En liefst ook in de gevangenis gesmeten worden voor een redelijk lange tijd.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be