Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 september 2018, 07:22   #21
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
We zouden de lessen van Leopold 2 ter harte kunnen nemen.

Mare, uw meeste bijdragen hebben meer weg van

Dus ga ik u laten wentelen in witmens gezever. Doei.
Je bent een geduldig mens maddox.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2018, 07:24   #22
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
We zouden de lessen van Leopold 2 ter harte kunnen nemen.

Mare, uw meeste bijdragen hebben meer weg van

Dus ga ik u laten wentelen in witmens gezever. Doei.
Smaken u de koekjes van eigen deeg niet ?
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2018, 07:27   #23
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Smaken u de koekjes van eigen deeg niet ?
En spinnen eten hooi.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2018, 07:33   #24
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.279
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Smaken u de koekjes van eigen deeg niet ?
Ik weet waar u uw koekjes uit kneed, hetzelfde als Aapjes bruine vetkrijtjes.

En neen, da's niet mijn soort van koekje.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2018, 10:03   #25
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Turkije , voorzitterschap van de EU 2010 , van een overdosis fanta gesproken.
Ja, wel....als je alles op een hoop gooit door onwetendheid hoe 'eu' in elkaar zit, amai.

Citaat:

Niet te verwarren met de Europese Raad en de Raad van de Europese Unie, twee organen van de EU.

De Raad van Europa (afgekort: RvE, Frans: Conseil de l'Europe, Engels: Council of Europe) is een internationale organisatie waarvan 47 Europese landen lid zijn. Verder zijn 6 niet-Europese landen alsook Vaticaanstad waarnemer bij de RvE.
De Raad is op 5 mei 1949 met het Verdrag van Londen opgericht door de 10 stichtende leden (onder andere België en Nederland) en heeft zijn zetel in het Franse Straatsburg.
Het Comité van Ministers van de Raad van Europa bestaat uit de 47 ministers van Buitenlandse Zaken van de 47 lidstaten

De lidstaten hebben om beurt het voorzitterschap in handen voor 6 maanden.
Raad van Europa heeft veel meer lidstaten dan de EU (bijna vijftig), namelijk alle landen van Europa, inclusief Rusland, Turkije en de landen in de Kaukasus.
Wie is hier dan de fantast?
@cookie monster: "Belgisch voorzitterschap Europese Unie 2e helft 2010"
De raad van de europese unie is NIET de raad van europa.....er zitten veel meer graaiers in 'europa' dan jullie vermoeden....
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2018, 10:39   #26
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Ja, wel....als je alles op een hoop gooit door onwetendheid hoe 'eu' in elkaar zit, amai.


Wie is hier dan de fantast?
@cookie monster: "Belgisch voorzitterschap Europese Unie 2e helft 2010"
De raad van de europese unie is NIET de raad van europa.....er zitten veel meer graaiers in 'europa' dan jullie vermoeden....
'Hoe van een graaier een geven is te maken' (twijfelachtige zaak maar toch ... een ouder artikel dan ook)

De graaicultuur on top.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 26 september 2018 om 10:40.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2018, 09:50   #27
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Den Theo heeft de oplossing gevonden voor de transmigranten, als ze verklaren dat ze niet terug kunnen naar hun land om de ene of andere reden dan gaat hij hen automatisch het statuut van asiel-zoeker geven.

Doel bereikt, de transmigranten zullen op die manier uit de cijfers verdwijnen zodat de witmenskes eindelijk tevreden zijn.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2018, 10:12   #28
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.509
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Je weet toch dat die kampen exclusief voor de witmenskes met hun afwijkende meningen waren. En witmenskes geven niet graag hun verworvenheden af.

Je zult dus een ander plan moeten bedenken.
Misschien een paar vakantiekampjes oprichten in de Lybische woestijn, dan? Geen witmens te bespeuren daar.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2018, 11:21   #29
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Den Theo heeft de oplossing gevonden voor de transmigranten, als ze verklaren dat ze niet terug kunnen naar hun land om de ene of andere reden dan gaat hij hen automatisch het statuut van asiel-zoeker geven.

Doel bereikt, de transmigranten zullen op die manier uit de cijfers verdwijnen zodat de witmenskes eindelijk tevreden zijn.
Misschien verdwijnen ze op die manier uit de 'cijfers' maar dan zijn we er nog steeds niet vanaf.

Of het een goede oplossing is daar stelde ik mij in een ander draadje ook al vragen over.

Eerder een camouflageoplossing.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2018, 14:25   #30
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Misschien verdwijnen ze op die manier uit de 'cijfers' maar dan zijn we er nog steeds niet vanaf.

Of het een goede oplossing is daar stelde ik mij in een ander draadje ook al vragen over.

Eerder een camouflageoplossing.
Camouflage?
Nee, hoor zo worden ILLEGALEN legaal gemaakt....daarom ook dat ze transmigranten moesten genoemd worden zodat het gepeupel zo snel mogelijk zou vergeten dat het om illegalen gaat: criminelen dus die de wet overtreden en waarvoor het strafrecht op van toepassing is.....maar jan met de pet vergeet het NIET...ondanks de hardnekkige pogingen van de leugenpers om het woord transmigrant door onze strot te blijven duwen.

Zo heeft de misdadige politiek toch ook al inbrekers legaal gemaakt door hen krakers te noemen 'die recht hebben op een dak boven hun hoofd'...

Benieuwd wat ze gaan verzinnen om terroristen te legaliseren om ze hier te houden: bejaardenhelpers voor euthanasie?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2018, 14:51   #31
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Wel, ik begin dat ook te geloven dat men dat echt wil, de ondergang van de EU.

Op huidig ogenblik werkt men dat alvast 'goed' in de hand.

Of echt iedereen er gelukkig met is dat zal nog moeten uitwijzen.

Zouden 60 migranten die hier zelfs niet willen blijven de ondergang van Europa met zich meebrengen ? Als Europa ten onder gaat zal dat volgens mij aan heel andere oorzaken zijn te wijten. Eerder aan de fratsen van de miljardairs dan aan de fratsen van wat zwarte armoezaaiers.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2018, 16:14   #32
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Camouflage?
Nee, hoor zo worden ILLEGALEN legaal gemaakt....daarom ook dat ze transmigranten moesten genoemd worden zodat het gepeupel zo snel mogelijk zou vergeten dat het om illegalen gaat: criminelen dus die de wet overtreden en waarvoor het strafrecht op van toepassing is.....maar jan met de pet vergeet het NIET...ondanks de hardnekkige pogingen van de leugenpers om het woord transmigrant door onze strot te blijven duwen.

Zo heeft de misdadige politiek toch ook al inbrekers legaal gemaakt door hen krakers te noemen 'die recht hebben op een dak boven hun hoofd'...

Benieuwd wat ze gaan verzinnen om terroristen te legaliseren om ze hier te houden: bejaardenhelpers voor euthanasie?
Telkens de linkse media het woord transmigrant in de mond neemt moet hij gecorrigeerd worden. Dat heeft rechts nog steeds niet begrepen. Rechts is veel te braaf en te diplomatisch met linkse betweterjoernalisten.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2018, 18:17   #33
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Misschien verdwijnen ze op die manier uit de 'cijfers' maar dan zijn we er nog steeds niet vanaf.

Of het een goede oplossing is daar stelde ik mij in een ander draadje ook al vragen over.

Eerder een camouflageoplossing.
Anderzijds kan men daar geen camouflage mee bereiken want ze blijven tot ieders ergernis rondhangen, cijfers of geen cijfers...
Dat zal Francken ook wel weten.
Wat denken de multiculknuffelaars van het hele geval?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2018, 18:20   #34
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Zouden 60 migranten die hier zelfs niet willen blijven de ondergang van Europa met zich meebrengen ? Als Europa ten onder gaat zal dat volgens mij aan heel andere oorzaken zijn te wijten. Eerder aan de fratsen van de miljardairs dan aan de fratsen van wat zwarte armoezaaiers.
Ja, want er lopen hier en elders maar zestig van die ongewenste storende vreemdelingen rond? En ja, de vele duizenden die het al in de Europese steden verpesten zullen op termijn onze landen laten naar de bliksem gaan. Naar het model van huidige bepaalde straten en wijken...
Wachten tot de centen op zijn om ze hier te kweken, dan zal het pas gevaarlijk worden...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2018, 22:54   #35
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ja, want er lopen hier en elders maar zestig van die ongewenste storende vreemdelingen rond? En ja, de vele duizenden die het al in de Europese steden verpesten zullen op termijn onze landen laten naar de bliksem gaan. Naar het model van huidige bepaalde straten en wijken...
Wachten tot de centen op zijn om ze hier te kweken, dan zal het pas gevaarlijk worden...
Fredje kent de werkelijke aantallen misschien? En wat ze kosten aan de belastingbetalers die ervoor moeten werken, als kankerpatiënt voor 'geactiveerd' worden of daarvoor aan pensioen moeten inleveren?
Bij welke groep van belastingbetalers hoort Fredje?

In ons apenland worden die cijfers angstvallig geheim gehouden, zowel het aantal (erkende/aanvragende asielzoekers of illegalen) als de kosten voor de gemeenschap van oorspronkelijke bewoners die ervoor moeten opdraaien door hun welvaart gestolen te zien met collectieve verarming tot gevolg.
1 asielprocedure, 1 aanvraag kost 20.000€ - eerst waren er een onbeperkt aantal aanvragen/beroepen mogelijk, tot in het oneindige of tot het lukte, maar dat werd al gauw onhoudbaar en onbetaalbaar door de toenemende aantallen 'vluchtelingen' dus werd het aantal aanvragen en in beroep kunnen gaan verminderd.....
Echter, ook dat was weer een politieke dooie mus om te sussen als je weet dat recent het uitgewezen servisch gezin reeds 31 procedures voerde, uiteraard telkens met een batterij advocaten gehonoreerd door.....de belastingbetaler.

In Duitsland zitten er intussen meer dan 3 MILJOEN 'vluchtelingen' waarvan, volgens de turkse gek, meer dan 1.000 terroristen terwijl de Duitse bevolking voor de kosten mogen bijdragen door 1€ en andere nepjobs waarmee ze de maand niet meer rondkomen, miljoenen Duitsers zijn 'werkende armen' geworden terwijl economische fortuinzoekers en zelfs terroristen een beter leven krijgen.

In Nederland werd berekend dat 1 gezin vluchtelingen 230.000€ kost aan de Nederlandse belastingbetaler...dat is de gemiddelde prijs voor het kopen van een WONING!!
In het begin van de immigratiestroom, uit syrië en buurlanden, zaten asielcentra eivol met duizenden vluchtelingen...dat was VIER jaar geleden met intussen duizenden bijgekomen syriërs, afghanen, irakezen, turken etc... zonder dan nog de volgende stroom van afrikanen uit heel afrika mee te tellen..
Maak dan de rekening maar eens....
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2018, 00:27   #36
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
...In Nederland werd berekend dat 1 gezin vluchtelingen 230.000€ kost aan de Nederlandse belastingbetaler...dat is de gemiddelde prijs voor het kopen van een WONING!!
Maar daar heb je natuurlijk geen bron van....

Ik kan zo ook een forum 'vollullen' als ik wil zenne.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2018, 02:43   #37
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Maar daar heb je natuurlijk geen bron van....

Ik kan zo ook een forum 'vollullen' als ik wil zenne.
Moet dat dan?
Laat maar eens horen, dan...ik vind selectief een zinnetje eruit pikken en voorbijgaan aan de hele inhoud van de discussie namelijk 'gelul'

Overigens: tot welke groep behoor jij? Dan kan misschien een hint gegeven worden aan de politiek om daar nog wat te gaan melken voor de opvang van de komende lading uitkeringstoeristen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2018, 05:38   #38
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ja, want er lopen hier en elders maar zestig van die ongewenste storende vreemdelingen rond? En ja, de vele duizenden die het al in de Europese steden verpesten zullen op termijn onze landen laten naar de bliksem gaan. Naar het model van huidige bepaalde straten en wijken...
Wachten tot de centen op zijn om ze hier te kweken, dan zal het pas gevaarlijk worden...
Er lopen hier naar schatting 200.000 illegalen rond...
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2018, 07:26   #39
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Er lopen hier naar schatting 200.000 illegalen rond...
Ik denk dat er nog steeds veel mensen zijn die het woord illegaal niet echt goed begrijpen in het geval van de vele nog steeds in ellenlange rijen staan aanschuivende 'Paard van Troje' menners.

Het zijn- en blijven vreemdelingen die op een niet-legale wijze in een land verblijven, zonder over de nodige verblijfsdocumenten te beschikken.

Dus die men best sito presto terug de andere richting uit stuurt om verdere problemen te voorkomen onze eigen mensen niet in gevaar te brengen.

Sommige Politici zien dat net even iets anders of is dat omdat ze er geld met weten binnen te rijven?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2018, 19:13   #40
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Maar daar heb je natuurlijk geen bron van....

Ik kan zo ook een forum 'vollullen' als ik wil zenne.
Met of zonder bron, we zien wat we zien in onze straten en steden! Al dat vreemd gedoe komt hier op onze kosten leven, kweken als konijnen want een pak kindjes dikt ook aan voor hun inkomen. En als ze die kindjes met een lege maag naar school sturen... dan krijgen ze daar nu een ontbijt! Dat zullen ze straks wel allemaal begrepen hebben, en kunnen ze allemaal hun kinderen zonder eten naar school sturen! En tel de rest er maar bij: leeflonen, sociale woningen, gratis geneeskundige verzorging en daar moeten ze nog de eerste bediend worden of ze maken kabaal enz enz enz
Om te kotsen.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be